Hop til indhold
Guest Sweex

Jennifer romantica

Recommended Posts

Guest Sweex

Forventningerne var store efter at have fulgt jennifer her på sitet i et års tid. Efter at være kommet hjem og mærket efter i maven, så er jeg desværre ikke fan. 

Jennifer er ikke problemet, problemet er stedet og en alt for stor forventning til jennifer. 

Når man betaler det samme for en halv time som man gør for en time med en udenlandsk pige, så er mine forventninger også det større. 

Første fejl var at jeg ventede i 25 min, selvom jeg havde bestilt tid. Det næste er deres "bad" som er direkte klamt og alt for lille. Billederne af jennifer er der pyntet en del på og så kan man desværre ikke se hendes ansigt. Jeg er selv meget visuel og tænder på et flot ansigt og ikke så meget på kroppen. Jennifer faldt desværre ikke i min smag, men er bestemt ikke grim, bare ikke min smag. 

Jeg valgte at give hende en chance alligevel, da hun kan squirte og det er der ikke mange der kan. Den disciplin mestrede hun til ug og hendes røv er også virkelig lækker. Hendes blow er dybt og hun er ikke bange for berøringer. 

Alligevel ødelagde det en del at man måtte vente så lang tid og bade i et "badeværelse" der lugtede grimt. 

Til sidst er jeg også selv skyld i at oplevelsen ikke var ubetinget god, da jeg havde en forventning om en lille vild pige der sluger en med øjnene og var noget mere på. Det mærkede jeg ikke og kunne ikke selv komme op i gear, så det var min fejl. Men hun kunne squirte og det var primært derfor jeg besøgte hende, så den del var en succes. 

http://www.romantica.dk/profil.php?id=24

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været svært skuffet dernede, mest over stedet men også pigen var knapt så oplagt som man kunne ønske det. Men mest af alt så er stedet er virklig ikke det bedste, og tråden minder migselv om hvorfor jeg ikke behøver det igen... Til trods for det er nogle af pigerne altså bare ubeskriveligt lækre, så tror jeg ærlig talt der er stede som der ikke tager så meget af pigernes andel. For starters der er virklig lyt, pladsen er ret trang, opholdsrummet er lige uden for værelserne, og nu er badet også dårligt(hvis man er en type der skal bruge et bad?). Nu er det efterhånden et par år siden jeg har været der, og nu når jeg kender stedet, så kunne jeg godt finde på at tage forbi igen, fordi så ved jeg hvordan jeg kan tage pigen uden at lægge så meget mærke til de andre ting..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har været der en gang, i øvrigt også for at besøge Jeniffer, og det var et udmærket besøg i øvrigt, men jeg har sjældent mødt en så lidt serviceminded og så sur telefondame, og hun kan eddermame hamrer løs på døren længe inden tiden er gået så hun er sikker på at enhver kan høre det uanset om man er stokdøv og har glemt høre apparaterne derhjemme. :D Jeg troede hun var ved at slå døren ind :D De kunne lære en del af andre fine danske klinikkers måde at servicere kunderne på og gøre opmærksom på at tiden er gået, som feks Cassiopeia hvor jeg mener de har en diskret pære i hjørnet der giver pigen et signal når tiden er tæt på at være gået, jeg havde selv været gæst og ikke set den omtalte pære men læst om det herinde og ved næste besøg kunne jeg godt se at der var et par pærer i det ene hjørne. Jeg nåede dog ikke at se om de nogensinde kom i brug. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig besøgt Jennifer, fordi jeg (hvis alderen er korrekt) synes at hun er lidt for ung til mig, men ellers kunne jeg da godt være fristet.

Romantica er på min liste over de gode steder, men desværre tæt på at ryge ud, da jeg også har oplevet urimelig ventetid og alt for mange uklare debutanter.

På mit seneste besked på Romantica oplevede jeg følgende:

Jeg finder en p-plads forholdsvis tæt på, parkerer og ringer op. Pigen, som jeg gerne vil besøge, er ledig. Jeg siger at jeg kan være der om 5 minutter. Da jeg ankommer, få minutter senere, er pigen ikke ledig.

Nu holdt jeg ikke lige uden foran døren, men ca 100 meter derfra. På min gåtur fra bilen og frem til stedet havde jeg dog ikke set nogen gå ind, men da jeg ankomerer er pigen optaget. Jeg bliver spurgt om jeg vil vente i 10 minutter. Imens jeg sidder og venter ankommer endnu en gæst, og efter ca. 30 minutter bliver jeg spurgt om jeg havde lyst til at hilse på den anden pige.

Det viser sig at være en af stedets forholdsvis mange debuterede piger, men hun virker sød nok, men har det ikke i sig og hun er vist heller ikke længere på plakaten.

At Romantica ligger i en ældre københavnerejendom gør at man må forvente et bad i skabsstørrelsen, og normalt synes jeg at hygiejnen på stedet plejer at være nogenlunde i orden – men pladsen er da lidt trang, og det er ikke en herskabslelighed, men efter min mening en pæn indrettet høj kælder. 

Derimod har stedet et problem med planlægningen. Enten skal man ikke kunne aftale en tid, og ellers skal tiderne overholdes bedre. Og så skal mutter have en lidt bedre snak med debutanterne og ikke bare lade dem prøve en vagt – både for pigernes og kundernes skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er glad for du ikke føler hele oplevelsen var spildt.. Og at du fik lidt af hvad du gik efter..

Jeg er desværre ikke rigtig herre over DSB som var skyld i forsinkelsen der gjorde du måtte vente.. Det selvfølgelig mega ærgerligt og jeg havde det forfærdeligt med at du havde ventet.. 

Romantica har været under rivende renovering det sidste stykke tid og toilettet er bestemt også på listen.. Vi håber det bliver ordnet i den nærmeste fremtid:D.. 

Til slut er jeg da ked af at jeg ikke fik indfriet dine høje forventninger i min befippede tilstand efter stress med tog osv.. Men man kan ikke vinde hver gang;):P..

Jeg sætter pris på du gav dig tid til at skrive nogle ord om vores korte møde på trods af at det ikke gik helt som ønsket:D..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

... Jeg er desværre ikke rigtig herre over DSB som var skyld i forsinkelsen der gjorde du måtte vente.. Det selvfølgelig mega ærgerligt og jeg havde det forfærdeligt med at du havde ventet ...

Os, der er vant til offentlig transport – og Kystbanen i særdeleshed – tager gerne et tog tidligere end dét, der ligger lige op ad mødetidspunktet. Så er vi (næsten) sikre på at nå frem i tide.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Os, der er vant til offentlig transport – og Kystbanen i særdeleshed – tager gerne et tog tidligere end dét, der ligger lige op ad mødetidspunktet. Så er vi (næsten) sikre på at nå frem i tide.

Havde det været en mulighed så havde jeg også gjort det:D.. Men når man har børn ligesom mig så er man nødt til at have sådan nogen afhentet inden man kan tage toget.. Hehe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 22 minutter siden:

Havde det været en mulighed så havde jeg også gjort det:D.. Men når man har børn ligesom mig så er man nødt til at have sådan nogen afhentet inden man kan tage toget.. Hehe.. 

Kunne I så ikke skifte den uforskammede tlf. dame ud...... sidst da jeg købte 30 min, gik der 20 min før der nærmest blev hamret på døren, nu ved jeg godt at I forklarer at dette ikke er korrekt, men sjovt nok satte jeg mit ur i gang på tlf. da pigen kom ind, da jeg før har oplevet snyd med tiden man har købt hos Romantica.

Pigen kunne godt se det ikke var i orden, og da tlf mutter så kom igen efter 3 min, og samtidig råbte "Tiden er gået" blev hun ignoreret, men det er grænseløst irriterende.

Har også oplevet dobbeltbookning af samme pige, trods tidsbestilling, pigen undskyldte men forklarede at det var tlf. mutter der styrede dette....

Kommer der aldrig igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Sweex

tak for en velskrevet og vel reflekteret anmeldelse af Jeniffer, ja de anmeldelser hun har her i guiden, gir nok et større forventningspres end rimeligt er, Jow gu skal en GP levere engagement og og attitude, når man køber sex af hende, jeg har selv haft fornøjelsen af at være i selskab med Jennifer et par gange og har hvergang gået velltifreds og tilfredsstillet fra hende, de sanitære forhold er jo som de er i gamle københavner ejendomme, og Romantica gør deres til at det bliver bedre som jeg læser Jennifers svar til dig.

Din beskrivelse og din anmeldelse har medført at jeg fremover nok vil skrive sandt, men måske dæmpe de florisante superlativer, særligt de der handler om migselv og min del af legen,  og prøve på at være mere objektiv så jeg fremover ikke medvirker til at GP ere udsættes for et urimeligt forventningspres.

Det er min opfattelse af dit indlæg her er et skole eksempel på hvordan man på en pæn måde kan skrive om en "ikke top oplevelse"

igen tak.

vh

Alko

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 1 time siden:

Kunne I så ikke skifte den uforskammede tlf. dame ud...... sidst da jeg købte 30 min, gik der 20 min før der nærmest blev hamret på døren, nu ved jeg godt at I forklarer at dette ikke er korrekt, men sjovt nok satte jeg mit ur i gang på tlf. da pigen kom ind, da jeg før har oplevet snyd med tiden man har købt hos Romantica.

Pigen kunne godt se det ikke var i orden, og da tlf mutter så kom igen efter 3 min, og samtidig råbte "Tiden er gået" blev hun ignoreret, men det er grænseløst irriterende.

Har også oplevet dobbeltbookning af samme pige, trods tidsbestilling, pigen undskyldte men forklarede at det var tlf. mutter der styrede dette....

Kommer der aldrig igen

 

Jeg tror nok jeg kan huske anmeldelsen af mig fra en anden bruger herinde hvor du også fortalte om banket ved en tidligere oplevelse med en anden pige.. Og jeg tror nok at jeg også fortalte der at pigen altså helt selv bestemmer hvornår telen skal banke.. Vi har vores helt egen selvstændige forretning.. At pigen har undskyldt er meget fint.. Men det er altså hende selv der har bedt om banke tidspunktet.. Jeg synes ikke telerne skal klandres for noget der ikke er deres skyld.! Og det er dejlig nemt at give dem skylden når der sker fejl selvom det måske ikke er deres skyld.. 

Jeg kunne aldrig drømme om at påstår at du ikke fortæller sandheden omkring din oplevelse.! Så vidt jeg husker har vi haft glæden af hinandens selskab førhen og der fremstod du som ganske troværdig.. 

Dobbeltbookinger sker omend sjældent.. Dog kan der være skred i tidsplanen og så er dobbeltbooking også en nem forklaring der skubber skylden hen på telen selvom man som pige måske selv er skyld i skredet i tidsplanen.. Der sker selvfølgelig reelle dobbeltbookinger men man skal huske på at telerne altså også kun er mennesker og fejl sker.. 

Ligesom jeg sagde den gang så er jeg da stadig ked af at du har haft en dårlig oplevelse af Romantica og har valgt ikke at komme længere.. Men det er jo et valg der helt og holdent er op til dig^_^..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 15 minutter siden:

Det er min opfattelse af dit indlæg her er et skole eksempel på hvordan man på en pæn måde kan skrive om en "ikke top oplevelse"

Det nemlig helt korrekt.. Og jeg finder hverken anmeldelsen krænkende eller forkert.. Ris og ros skal gives hvor det fortjenes i lige dele.. Og konstruktiv kritik er altid velkommen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opskruede forventninger - skuffelse. - Det måtte jo komme. - Alle de kringlede begejstrede kommentarer om Jennifer - forsøg på også her via skrift at få lidt ekstra kontakt og berøring med hende - ud over, hvad hun har givet ved de direkte kontakt-akter. - Og Jennifer har jo høfligt og oprigtigt takket. - Dertil har hun påtaget sig at forsvare det lidt ydmyge sted, og hun har forsvaret andre af pigerne, hvis hun fandt årsag til det. - Jennifer er lidt særlig i dette miljø - det kan vi ikke komme udenom.

"Romantica" - halvandet trin ned - ind i en lille snæver lejlighed med et par små værelser. - Badeforholdene er ikke luksuriøse - det ville være en stærk overdrivelse. - Men jeg tror en hel del af os, der kan lide at komme her, oplever en slags solidaritet med stedet - lidt den samme solidaritet, som pigerne giver udtryk for. - Her er sjovt at komme. Man får sig en sludder med pigerne samtidig med man leger og udfolder sig fysisk med dem. - Nogle små intime - særdeles "varme" sexparties har også været en del af det for en del af os. - Vi har oplevet pigerne sammen - mærket deres indbyrdes glæde og solidaritet - som ramme om den fælles hob af sammenfiltrede kneppende kroppe.

Ventetider - ja det kan også undre mig her såvel som på andre lignende steder. - Hvad hulen laver pigerne, når de er gået ud med pengene, og det eneste de har at gøre er at smide tøjstumperne og komme tilbage igen i deres sande nøgenhed? - Det kan man så til dels undgå ved at bestille dem en efter en med "direkte" overlap. Så skal man kun vente på den første. - (Mit seneste forsøg: Rikke afløst af Pernille - charmerende afløsnings-optrin) - Nå, - inden så længe kigger jeg nok ind til Jennifer. - Der er noget, jeg skal spørge hende om  - og når jeg så er der - - -                                                                                                                                                                                                                            

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også oplevet en lidt sur telefon dame på Romantica, der banker alt for hårdt og alt for tidligt på døren. Helt rart at høre at mange andre oplever det samme.

Jeg køber ikke Jennifers forklaring om at det er pigen, som beder telefon dame om at gøre sådan. Nogle af pigerne er jo flere steder, og der har i tidens løb været andre telefon damer på Romantica. Når den samme pige giver fuld tid uden at døren bliver banket ned andre steder, eller med andre telefon damer, men bare ikke med denne ene telefon dame på Romantica, så har telefon damens humør - eller påfaldende dårligt fungerende æggeur - nok også noget at sige.

Kan nogen ikke give denne her telefon dame et kursus i kunde service, eller muntre hende lidt op? Det vil nok også være godt for forretningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faciliteterne: Nej, man kan ikke placere Romantica (som det fremstår d.d.) som et luksusbordel, men jeg forstår at der påtænkes en istandsættelse, og så slemt synes jeg heller ikke at der er. Hvis vi skal bruge hotel-standarden, taler vi vel om 2 eller 3 stjerner, jeg ´synes ikke at der er rimeligt at fremstille stedet som direkte usselt.

Tiden: Faktisk oplever jeg Romantica som et af de steder, der ikke snyder med tiden. Hvis jeg har betalt for en halv time, har jeg dog også oplevet at der er blevet banket på døren efter 20 minutter, men det har jeg opfattet som et signal til at tinden var ved at være gået. Og herefter har jeg så oplevet alt fra 1 til 10 minutters yderligere opmærksomhed, men jeg har aldrig oplevet at stå på gaden igen 15 minutter efter at jeg har betalt for en halv time, som man ellers kan risikere, og Romantica-pigerme er efter min opfattelse ikke nogen, der kan beskyldes for ikke at levere den aftalte tid – selvom det psykologisk ville vær et plus, hvis der måske blev banker på døren et par minutter senere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 6 timer siden:

Jeg køber ikke Jennifers forklaring om at det er pigen, som beder telefon dame om at gøre sådan. Nogle af pigerne er jo flere steder, og der har i tidens løb været andre telefon damer på Romantica. Når den samme pige giver fuld tid uden at døren bliver banket ned andre steder, eller med andre telefon damer, men bare ikke med denne ene telefon dame på Romantica, så har telefon damens humør - eller påfaldende dårligt fungerende æggeur - nok også noget at sige.

Selvfølgelig er telens måde at banke på ikke påvirket af pigen.. Men tiden hun banker på er helt pigens egen beslutning.. Nogen siger 10 min før, andre siger 5 min før og så der de gange hvor pigen ved at gæsten er umulig at få ud af døren og derfor har besluttet 15 min før.. Eller hvad der nu ligger til grund for hendes banke tidspunkt..

Jeg tror nok det er sket mere end en gang at en gæst har hørt en pige råbe til telen "bare på 25" lige inden hun er kommet ind af døren.. Og det er for at fortælle telen at de skal banke efter 25 min.. Normalt beder jeg telen banke 5 min før tiden er rendt ud.. Så kan vi afslutte osv.. Og jeg fortæller også min gæst "Det betyder 5 tilbage" så han ved han ikke har direkte travlt men at vi skal til at dreje hen imod den vej der hedder afrunding.. Hehe..

Jeg tvivler også stærkt på at det er den samme tele i alle har haft "fornøjelsen" af.. Det skulle lige godt være utroligt når vi faktisk har flere end kun en.. 

Og så forstår jeg slet ikke at du som står udenfor branchen kan tro du kender den bedre end mig og godt nok til at påstår at jeg lyver.. Hmm.. Jeg har ingen ting at vinde ved at indrømme at ikke alt er telens skyld.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot spin. Men hvis din forklaring holder, så må du stadig også gerne lige forklare hvorfor de samme piger på 2 forskellige klinikker beder om bank ved 20 ud af 30 ved en bestemt telefon dame på en klinik, men 25 af 30 ved en anden klinik eller en anden telefon dame. Konsekvent. Har også mange gode oplevelser i Marstalsgade, med andre telefon damer.

Klinikken kan da også bare ignorere vores oplevelser og lade som om at det er kundens skyld. Så lægger vi bare vores penge andre steder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, 1 time siden:

Flot spin. Men hvis din forklaring holder, så må du stadig også gerne lige forklare hvorfor de samme piger på 2 forskellige klinikker beder om bank ved 20 ud af 30 ved en bestemt telefon dame på en klinik, men 25 af 30 ved en anden klinik eller en anden telefon dame. Konsekvent. Har også mange gode oplevelser i Marstalsgade, med andre telefon damer.

Klinikken kan da også bare ignorere vores oplevelser og lade som om at det er kundens skyld. Så lægger vi bare vores penge andre steder. 

Jeg ved ikke hvordan det kører andre steder.. Om det er bestemte procedure der skal overholdes der.. Om pigerne ikke selv bestemmer banketiderne osv.. Men det kunne da være fint hvis en kom med en konkret forklaring på hvilken tele der er snak om i tråden.. 

Og jeg prøver bestemt ikke at give gæsterne skylden.. De eneste jeg nævner er pigerne og telen.. Og ja så er det jo bare sådan at nogle gæster er sværere at "slippe af med" end andre.. Ikke at det er nogen synd.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Selvfølgelig er telens måde at banke på ikke påvirket af pigen.. Men tiden hun banker på er helt pigens egen beslutning.. Nogen siger 10 min før, andre siger 5 min før og så der de gange hvor pigen ved at gæsten er umulig at få ud af døren og derfor har besluttet 15 min før.. Eller hvad der nu ligger til grund for hendes banke tidspunkt..

Jeg tror nok det er sket mere end en gang at en gæst har hørt en pige råbe til telen "bare på 25" lige inden hun er kommet ind af døren.. Og det er for at fortælle telen at de skal banke efter 25 min.. Normalt beder jeg telen banke 5 min før tiden er rendt ud.. Så kan vi afslutte osv.. Og jeg fortæller også min gæst "Det betyder 5 tilbage" så han ved han ikke har direkte travlt men at vi skal til at dreje hen imod den vej der hedder afrunding.. Hehe..

Jeg tvivler også stærkt på at det er den samme tele i alle har haft "fornøjelsen" af.. Det skulle lige godt være utroligt når vi faktisk har flere end kun en.. 

Og så forstår jeg slet ikke at du som står udenfor branchen kan tro du kender den bedre end mig og godt nok til at påstår at jeg lyver.. Hmm.. Jeg har ingen ting at vinde ved at indrømme at ikke alt er telens skyld.. Hahaha.. 

Jeg havde sin tidligere nævnt en fin oplevelse hos dig på trods af din telefondames opførsel. Men da hun hamrede løs på døren sagde du intet om at det betyder der er 5 min tilbage. 

Jeg forstår ikke hvorfor I og du ikke finder en anden måde at gøre det på som andre klinikker gør eller i det mindste fortæller den i øvrigt sure telefondame at et lille diskret bank er nok, man hopper jo helt op i sengen når man ligger og hygger ligeså stille og pludselig går hun amok og er ved at slå døren ind. Jeg forstår heller ikke at du og I ikke fortæller jeres telefondame at hun ikke behøver være ekstremt sur, tale ned til folk, tale surt til folk når man selv møder op med smil, og i øvrigt en venlig attitude. :)

 

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, Lige nu:

Jeg havde sin tidligere nævnt en fin oplevelse hos på trods af din telefondames opførsel. Men da hun hamrede løs på døren sagde du intet om at det betyder der er 5 min tilbage. 

Jeg forstår ikke hvorfor I og du ikke finder en anden måde at gøre det på som andre klinikker gør eller i det mindste fortæller den i øvrigt sure telefondame at et lille diskret bank er nok, man hopper jo helt op i sengen når man lukker og hygger ligeså stille og pludselig går hun amok og er ved at slå døren ind. Jeg forstår heller ikke at du og I ikke fortæller jeres telefondame at hun ikke behøver være ekstremt sur, tale ned til folk, tale surt til folk når man selv møder op med smil, og i øvrigt en venlig attitude. :)

 

Da du besøgte mig var vi færdige med selve sex delen da banket kom på døren.. I de tilfælde fortæller jeg måske ikke at det betyder 5 min fordi vi behøver ikke have en afslutning i hus der allerede er opnået jo.. Er vi stadig i gang med sexen så fortæller jeg normalt at det betyder 5 min.. Springer gæsten af når banket kommer og virker til at han gerne vil videre så tvinger jeg ham heller ikke på igen.. Hahaha.. 

Normalt så synes jeg at vores teler opfører sig ganske tilforladeligt men det kan da være vi ikke ser hvad i ser.. Og så ved i jo reelt set ikke hvad vi fortæller telerne efter i er gået.. Om vi evt beder dem om at slappe af næste gang.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

 

Normalt så synes jeg at vores teler opfører sig ganske tilforladeligt men det kan da være vi ikke ser hvad i ser.. Og så ved i jo reelt set ikke hvad vi fortæller telerne efter i er gået.. Om vi evt beder dem om at slappe af næste gang.. 

I ser ikke rigtig hvordan telerne tager imod og behandler kunderne, der arbejder i oftest, eller du gjorde i det konkrete tilfælde. Nu er der jo en generel kritik af jeres teler fra mange, min og jeg tror alle andres kritik var og er ment som konstruktiv kritik, altså et punkt I kunne forbedre hvis I ønsker at give en god totaloplevelse for kunden.

Men om I tager kritikken til jer eller ej, er jo op til jer. 

På trods af telefondamen og den kritik der ellers er af dem og forholdene hos jer, kunne jeg sagtens finde på at besøge stedet igen.

Mit indspark her, hvor jeg også fortæller om hvordan Cassiopeia gør det, var udelukkende til jeres inspiration :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener ikke, at man bør klandre telerne for at tidsplaner skrider.

Jeg har selv flere gange oplevet, at pigen siger fortsæt, selvom der bliver banket første, anden, tredje og flere gange. Om det har været fordi hun bare var vildt forgabt i mig/vores sex, og ikke ville give slip :P. Eller om det måske var en professionel ære hvis man som gæst ikke var kommet, og derfor gerne ville gøre "arbejdet" færdigt ;). Jeg ved det ikke. Men jeg vil godt indrømme, at jeg altså nogen gange har været medvirkende til at gået over tid... det har dog aldrig været uden pigens accept. Jeg går ud fra, at andre også har oplevet noget lignende.

Modsat så har jeg som ventende gæst hos Romantica (hvor man jo kun sidder bag et gardin og kan følge med i ret meget), også oplevet andre gæster være temmelig forfjamskede, glemmer ting og sager i bollerummet, mangler at binde snørrebånd/rette slips osv. samt selvfølgelig slet ikke kan lade være med at forsætte small-talken med pigen i farvel-situationen (ja, gæster hos Romantica skal altså lige tænke på, at den dejlige farvel-small-talk i døren med pigen, typisk bliver delt med den næste ventende gæst bag gardinet :wacko:)

Man må nok erkende, at vi mennesker er forskellige, og det at en bordel-tidsplan skrider, kan have mange forskellige årsager.

PS. Tele-damer hænger ikke på træerne. Jeg tror vi skal være glade for dem der i det hele taget gider arbejdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jennifer de gange jeg har besøgt dig har din tele været meget venlig og givet mig komplimenter og så har jeg måske været heldig, at der ikke har siddet nogen i kø og fået fin tid til afslutning efter første bank på døren :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg som troede telerne var teletubbies :) jeg bliver som et barn af glæde hvergang jeg besøger Jennifer...og hun ER bare SÅ sød...og hun er god....

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...