Hop til indhold
Guest Sweex

Jennifer romantica

Recommended Posts

PS44 skrev, for 2 timer siden:

Jennifer de gange jeg har besøgt dig har din tele været meget venlig og givet mig komplimenter og så har jeg måske været heldig, at der ikke har siddet nogen i kø og fået fin tid til afslutning efter første bank på døren :) 

Jeg er skide dårlig til smide mænderne af sted generelt.. Hahaha.. Og især når jeg selv hygger mig;)..

Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

Jeg som troede telerne var teletubbies :) jeg bliver som et barn af glæde hvergang jeg besøger Jennifer...og hun ER bare SÅ sød...og hun er god....

Hvor er i søde begge to:wub:.. Og dejlige..

Men bare fordi i har haft gode oplevelser gør det jo ikke Sweex's oplevelse mindre ærgerligt..

Som sagt gør jeg normalt altid mit bedste og prøver at leve op til jer kære mænds forventninger men jeg tror desværre at Sweex's havde valgt en mindre god dag at besøge mig på.. Eller som han siger så var jeg nok ikke hans type og sådan er det.. Man kan ikke passe til alle:D.. Desværre..

Konstruktiv kritik leveret på en så respektfuld måde som Sweex's formår at gøre er altid velkommen.. Ellers kan man jo ikke rigtig forbedre sig.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...