Hop til indhold
Finn1101

Gennemsnitsstørrelsen på en penis

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 2 timer siden:

En sjov teori. Jeg tror nu ikke at størrelsen på mandens pik er 1. prioritet når selvstændige kvinder når dertil i livet, at de ønsker mand og børn. Jeg tror modsat heller ikke, at den gruppe mænd der stort set er henlagt til at leve et liv som single, at de statistisk set har mindre pikke. men sjov teori. 

Som helt ung og totalt uerfaren fandt jeg Erica Jongs "Luft under vingerne" - og gav den som fødselsdagsgave til min mor! Det var helt ved siden af, naturligvis. Men læste den selv bagefter og bed mærke i, at mange af mændende havde svært ved at performe når muligheden bød sig. Undtagen hendes kinesiske mand, der åbenbart altid var parat og hård. Hun nævnte aldrig noget om størrelsen, men da der kun var englændere, jøder og kineseren med i bogen, så siger det nok ikke så meget. Måske Jong, som mange andre kvinder, går gennem livet uden at være klar over, at mulighederne kan være større.

Og det gælder nok os alle sammen i andre sammenhænge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 15 timer siden:

Jeg kan huske engang hvor min x-kone og jeg var til en swingerfest, en af de kvindelige:wub: deltagere havde sin egen inddeling af pikke :

15cm = dejligt      18cm = vidunderlig      20cm = luksus     24cm =  tortur:cry:

 

Mange hilsner

Nyder livet

Enig selvom en pik under 15cm også er velkommen :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 16 timer siden:

Min oplevelse er faktisk at de fleste mænd med "små" de ka andre ting.... Så nogen må ha øvet sig på at bruge andet end lige "den" :) 

Tungen f.eks :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Præcis studinemilf... hvad man ikke har mellem benene, er det godt at have i munden ;-)

Man(d) tør jo næsten ikke spøge med størrelsen af eget udstyr, der er tæt knyttet til det maskuline ego... Vi ville jo alle sammen gerne rulle en ½ meter brandslange ud, der spreder skræk og rædsel i omklædningsrummet efter fodbold... men i virkeligheden står vi og gemmer vores krøllede orm mens vi hiver lidt i bæstet for at komme op på de ca. 9 cm i slap længde, man(d) bør kunne præstere...

Hvilket leder til følgende spørgsmål, måske særligt til de sagkyndige (GP'er) - kan I bekræfte, at der er forskel på en "shower" og en "grower"? for mit eget vedkommende synes jeg fyren ligner en død fugleunge i alm slap tilstand, men når humøret er rigtigt og han står ret, når han på kedeligste vis præcis landsgennemsnittet.... Men hvis nogle af de bæster, man ser hænge folk ned til midt på lårene i Fitness DK vokser lige så meget procuentuelt, må der rende en del john holmes kloner rundt derude... med lejlighedsvis akut blodmangel...

Er I med på problemstillingen?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

En sjov trtåd men også lidt 'farlig', for vi mand-fjolser vil jo gerne at pigerne beundrer vores kæreste eje (nej ikke BMW'en).

Selv er jeg alm. udrustet til den mindre side (ca 15 cm længde og ca.13 cm i omkreds), nogle dage bedre end andre :-)

Og jeg : jeg vil ind i mellem  gerne have en større sjover, but thats not gonna happen.

Det at eje en pik kan sammenlignes med at eje en veteran bil: så længe den er pæn at se på, virker uden større  problemer, er rustfri og kan starte uden brug af håndsving , ja så er alt godt.

Personligt har jeg mødt kvinder, der syntes at en pik kunne være både for stor og for lille, kvinder der var ligeglade og en enkelt der foretrak en kæmpe sjover. SÅdan er vi jo så forskellige

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 10 timer siden:

Mht omkreds og diameter så glemmer du Pi

så en omkreds på 11.66 cm giver en diameter på 3.7 cm

så er de fleste af os nok meget almindelige :-) 

Det kunne være, at pigerne ved besøgets begyndelse skulle forhøre sig om omkredsen og så se, om de har den rigtige størrelse på lager. Det bliver vist til glæde for alle parter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Enig selvom en pik under 15cm også er velkommen :-P 

Det er der så ca 1/3 af herrerne, der er glade for ;) (ifølge undersøgelsen)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er lidt data fra en måling på 15000 mænd fra hele verden. En gennemsnitlig erigeret penis er 13,12 centimeter lang og 11,66 centimeter i omkreds.
http://videnskab.dk/krop-sundhed/endelig-fastslaet-sa-lang-er-en-gennemsnitlig-penis
 

Den danske pik er lidt længere end verdensgennsmsnittet med en 14,88cm i gennemsnit.
https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/26874349

 

Den gennemsnitlige skede er en 12cm dyb, så det går nok.  :) 
https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/20232262

Men noget der gør en verden til forskel er hvis kvinden træner bækkenbundsøvelser, evt med de der kugler.
For så er størrelser, bredder og dybder helt ligegyldige :D 

penislengde_1.jpg?itok=ZYoa_tlI&timestam

Redigeret af DJX

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 15 timer siden:

En mand trængte engang op i mig og sagde kort efter: "Er den inde?"

Jeg var lige ved at dø, da jeg ikke kunne finde ud af, om jeg skulle blive pinlig, snotfornærmet eller begynde at grine. Jeg endte med tørt at konstatere: "Ahem jeps! Så det bliver ikke meget bedre end det her."

....vi grinede. :D 

Hahaha så fik jeg lige en griner herligt på en regnvejrsdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min pik er vokset i størrelse efter jeg fik syet rynkebånd i mit målebånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 4 minutter siden:

Min pik er vokset i størrelse efter jeg fik syet rynkebånd i mit målebånd.

Du har altså målt med en elastik? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Du har altså målt med en elastik? :D

Ja men effekten er omvendt. 

Før jeg fik rynkebånd i målebandet var min pik x cm lang... nu viser målebåndet så dobbelt længde

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, for 5 timer siden:

Præcis studinemilf... hvad man ikke har mellem benene, er det godt at have i munden ;-)

Man(d) tør jo næsten ikke spøge med størrelsen af eget udstyr, der er tæt knyttet til det maskuline ego... Vi ville jo alle sammen gerne rulle en ½ meter brandslange ud, der spreder skræk og rædsel i omklædningsrummet efter fodbold... men i virkeligheden står vi og gemmer vores krøllede orm mens vi hiver lidt i bæstet for at komme op på de ca. 9 cm i slap længde, man(d) bør kunne præstere...

Hvilket leder til følgende spørgsmål, måske særligt til de sagkyndige (GP'er) - kan I bekræfte, at der er forskel på en "shower" og en "grower"? for mit eget vedkommende synes jeg fyren ligner en død fugleunge i alm slap tilstand, men når humøret er rigtigt og han står ret, når han på kedeligste vis præcis landsgennemsnittet.... Men hvis nogle af de bæster, man ser hænge folk ned til midt på lårene i Fitness DK vokser lige så meget procuentuelt, må der rende en del john holmes kloner rundt derude... med lejlighedsvis akut blodmangel...

Er I med på problemstillingen?

 

Jeg er ikke med på det med shower og grower :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, for 4 timer siden:

En sjov trtåd men også lidt 'farlig', for vi mand-fjolser vil jo gerne at pigerne beundrer vores kæreste eje (nej ikke BMW'en).

Selv er jeg alm. udrustet til den mindre side (ca 15 cm længde og ca.13 cm i omkreds), nogle dage bedre end andre :-)

Og jeg : jeg vil ind i mellem  gerne have en større sjover, but thats not gonna happen.

Det at eje en pik kan sammenlignes med at eje en veteran bil: så længe den er pæn at se på, virker uden større  problemer, er rustfri og kan starte uden brug af håndsving , ja så er alt godt.

Personligt har jeg mødt kvinder, der syntes at en pik kunne være både for stor og for lille, kvinder der var ligeglade og en enkelt der foretrak en kæmpe sjover. SÅdan er vi jo så forskellige

Min mund er lille så er perfekt til mig. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 58 minutter siden:

Jeg er ikke med på det med shower og grower :D

hmmm rækker mine pædagogiske eller verbale evner til at beskrive det, når et - eller rettere flere - billeder ville sige så meget mere end 1000 ord? ;-))))

skåret ud i pap:

En "shower" er en pik, som er meget stor, når den er slap, men ikke bliver væsentligt større i erigeret tilstand (deraf navnet: it's for show)

En "grower" er en pik, der - som navnet antyder - vokser meget betragteligt fra slap til erigeret... Den er måske bette som slap, men helt normal som stiv.

(eller måske er det sidste bare ønsketænkning fra mænd med små pikke???)

Studinemilf - med en vis erfaring i at tage pikke under kærlig behandling efterspurgte jeg bl.a din sagkyndige vurdering af fænomenet......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh well, jeg har maaaasser af erfaring B)

Man kalder dem også blod- og kødpik (lyder sjovere med Woblerens betegnelser). Nogle er tykke og store i slap tilstand, og ved begejstring sker der så ikke meget andet, end at den rejser sig op. Andre har en pik, der nærmest vokser til tredobbelt størrelse, når den bliver fyldt med blod. Og så er der alt derimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 3 minutter siden:

Oh well, jeg har maaaasser af erfaring B)...

Jeg tror dig gerne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 18 timer siden:

Oh well, jeg har maaaasser af erfaring B)

Man kalder dem også blod- og kødpik (lyder sjovere med Woblerens betegnelser). Nogle er tykke og store i slap tilstand, og ved begejstring sker der så ikke meget andet, end at den rejser sig op. Andre har en pik, der nærmest vokser til tredobbelt størrelse, når den bliver fyldt med blod. Og så er der alt derimellem.

Tak Nikita... så kan nogle af os jo forsøge at sælge den historie med en vis troværdighed, når vi viser den døde fugleunge frem nede i Fitness.dk... Det er en blodpik / en Grower... ;-)))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, den 30/8/2017 at 16:36:

Mere end 2/3 af alle europæiske mænd har en penis på 15 cm eller mindre (i erigeret tilstand).

En penis betragtes som lille, hvis den er 12 cm (i erigeret tilstand), men faktisk har 1/4 af alle europæiske mænd en lille penis. Samtidig har en anden 1/4 en stor penis, og med en stor penis forstår man 18 cm (i erigeret tilstand). Kun 1 ud af 20 har en meget stor penis. En penis betragtes som meget stor, hvis den er over 24 cm (i erigeret tilstand).

Omkring 15 cm er altså gennemsnitsstørrelsen på mandens penis, men med betydelige afvigelser til stor (18 cm) og lille (12 cm). Forskellen på et lille og et stort lem er altså 6 cm.

Da 1/4 af alle europæiske mænd er omkring 12 cm er der imidlertid ret normalt at have en lille penis. For at være lille, forstået på den måde at det er sjældent, skal man være 9 cm eller derunder.

Nej, gennemsnittet er omkring 13 cm i Europa.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...