Hop til indhold
Finn1101

Gennemsnitsstørrelsen på en penis

Recommended Posts

DJX skrev, den 31/8/2017 at 12:03:

Den danske pik er lidt længere end verdensgennsmsnittet med en 14,88cm i gennemsnit.
https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/26874349

 

Den gennemsnitlige skede er en 12cm dyb, så det går nok.  :) 
https://www.mx.dk/viden/videnskab/story/20232262

 

De 14,88 cm stammer fra den opdigtede undersøgelse fra et tysk medie, så du kan ikke bruge det tal til noget som helst. Gennemsnittet i Danmark er 13 cm. ligesom i resten af Europa.

Den gennemsnitlige skede er 10-12 cm. dyb, men det er i afslappet tilstand. I tændt/udvidet tilstand er den jo meget større.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, den 30/8/2017 at 22:16:

Der er stor forskel på nationaliteter. Skandinaver er bedre udrustet end tyskere og englændere. Tyrkere, indere og kinesere er helt i bund. Men congolesere og nigerianere har i gennemsnit de største. Jeg citerer ikke statistikker fra diverse sites, men hvad pigerne selv siger på FKK og andetsteds - og ind imellem jamrer sig over.

Sikke noget vås. Du har tydeligvis taget de oplysninger fra det falske verdenskort over pikstørrelser, som videnskab.dk og mange andre medier bragte engang. Hvis journalisterne havde gidet at lave lidt research, så ville de have opdaget, at ALLE tallene er opdigtede og dermed falske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 6 minutter siden:

Skulle jeg vælge måtte den godt være omkring de 17-18 og ikk for tynd.. :) 

Ok. Hvad er "tyndt" i dine øjne?

 

kvinde 1966 skrev, den 30/8/2017 at 16:41:

Min oplevelse er faktisk at de fleste mænd med "små" de ka andre ting.... Så nogen må ha øvet sig på at bruge andet end lige "den" :) 

Hvad definerer du som "lille"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lba900 skrev, for 11 minutter siden:

Ok. Hvad er "tyndt" i dine øjne?

 

Hvad definerer du som "lille"?

Ved ikk med tynd... Skal bare ikk ligne en "lillebror is"......... :lol:

Lille er for mig 10- 12 stykker... Men det her er jo kun hva jeg mener.. Og ikk hva undersøgelser siger... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

gennemsnit er ikke så vigtigt, lidt fra, eller til,  gør det ikke, er sikker på, det ikke kun er størrelsen, bestemt måden den bruges, men det kommer vel også an på kvindens skede,

de er jo også meget forskellige,  lige fra meget stram til man næsten ikke kan mærke den.

Har der været tråd om kvinders skede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 3 minutter siden:

gennemsnit er ikke så vigtigt, lidt fra, eller til,  gør det ikke, er sikker på, det ikke kun er størrelsen, bestemt måden den bruges, men det kommer vel også an på kvindens skede,

de er jo også meget forskellige,  lige fra meget stram til man næsten ikke kan mærke den.

Har der været tråd om kvinders skede?

Helt rigtigt... Det hjælper jo ikk og ha en meget stor hvis man ikk ka finde ud af og bruge den.. :) 

Det ved jeg ikk... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lba900 skrev, for 6 timer siden:

Sikke noget vås. Du har tydeligvis taget de oplysninger fra det falske verdenskort over pikstørrelser, som videnskab.dk og mange andre medier bragte engang. Hvis journalisterne havde gidet at lave lidt research, så ville de have opdaget, at ALLE tallene er opdigtede og dermed falske.

Som jeg skrev, så citerer jeg kun hvad pigerne selv har sagt. Ikke nogen fake news i denne forbindelse.

Jeg kan huske en pige fra Dominikanske Republik på FKK World, der snakkede om Canadian dick. Så de er åbenbart bedre udrustet nord for grænsen - men det passer jo også fint med, at de har en anden etnisk sammensætning end i USA.

Men i øvrigt er jeg enig i, at der er masser af  journalistisk vås ang. pikstørrelser. Jeg så et kort hvor Ungarn lå i top i Europa, og det ved jeg med sikkerhed er løgn, for jeg har været sammen med - lad os sige en del - ungarske piger, og det slår aldrig fejl at de beklager sig. Selv om man ser nogen af dem fast og har knaldet utallige gange, så er det altid et issue.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sydhavsmand skrev, for 4 timer siden:

gennemsnit er ikke så vigtigt, lidt fra, eller til,  gør det ikke, er sikker på, det ikke kun er størrelsen, bestemt måden den bruges, men det kommer vel også an på kvindens skede,

de er jo også meget forskellige,  lige fra meget stram til man næsten ikke kan mærke den.

Har der været tråd om kvinders skede?

Netop. Der er stor forskel på kvinders skeder. De kvinder der foretrækker de store pikke (17 cm. og opefter) må godt nok have store fisser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 10 minutter siden:

Som jeg skrev, så citerer jeg kun hvad pigerne selv har sagt. Ikke nogen fake news i denne forbindelse.

Ja, og de piger har tydeligvis læst den artikel med det falske verdenskort over pikstørrelser. Ellers ville de ikke nævne lige præcis de nationaliteter. De er, ligesom mange andre, ofre for fake news.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lba900 skrev, for 14 minutter siden:

Ja, og de piger har tydeligvis læst den artikel med det falske verdenskort over pikstørrelser. Ellers ville de ikke nævne lige præcis de nationaliteter. De er, ligesom mange andre, ofre for fake news.

Ok, nu er jeg med. Du har faktisk aldrig været sammen med nogen, og troller bare lidt rundt her. Fortsat god fornøjelse, jeg er dog stået af.

Pigerne læser ikke info om pikstørrelser på online fora, de oplever dem i virkeligheden og får deres erfaringer på den måde.

Over and out!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lba900 skrev, for 7 timer siden:

Netop. Der er stor forskel på kvinders skeder. De kvinder der foretrækker de store pikke (17 cm. og opefter) må godt nok have store fisser.

Lyder ikk til du ved noget om det.. Fordi en kvinde er til de lidt større så betyder det ikk at kvinden har en stor fisse... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Lyder ikk til du ved noget om det.. Fordi en kvinde er til de lidt større så betyder det ikk at kvinden har en stor fisse... 

Godt svar - lol:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 13 timer siden:

Helt rigtigt... Det hjælper jo ikk og ha en meget stor hvis man ikk ka finde ud af og bruge den.. :) 

Det ved jeg ikk... :) 

Helt korrekt, men så er vi jo håbe at mandens andet og meget vigtige værktøj kan erstatte denne uduelighed. Her vil jeg så sige at det er godt at mænd ikke har røv i begge ender. Halleluja for tungen:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Helt korrekt, men så er vi jo håbe at mandens andet og meget vigtige værktøj kan erstatte denne uduelighed. Her vil jeg så sige at det er godt at mænd ikke har røv i begge ender. Halleluja for tungen:lol:

Helt rigtigt... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

Jeg må squ osse snart ta' mig sammen og få målt min egen – men problemet er når den er stiv tænker jeg på nogle helt andre ting :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 7 timer siden:

Lyder ikk til du ved noget om det.. Fordi en kvinde er til de lidt større så betyder det ikk at kvinden har en stor fisse... 

Jo, det gør det netop i langt de fleste tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louie De Palma skrev, for 15 timer siden:

Ok, nu er jeg med. Du har faktisk aldrig været sammen med nogen, og troller bare lidt rundt her. Fortsat god fornøjelse, jeg er dog stået af.

Pigerne læser ikke info om pikstørrelser på online fora, de oplever dem i virkeligheden og får deres erfaringer på den måde.

Over and out!

Jeg troller bestemt ikke. Men ja, det er kun godt, hvis dig og din tøsefornærmede attitude forsvinder herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Lba900 skrev, for 4 timer siden:

Jo, det gør det netop i langt de fleste tilfælde.

Jeg har ikke mange erfaringer med store piger, men havde engang en fræk veninde der var ret buttet og ejede den mindste og strammeste fisse jeg nogensinde har oplevet.

Omvendt havde en dejlig kæreste der var meget slank og som ikke besad en stram fisse. Men hun var nu dejlig på så mange andre måder!

Jeg tror ikke at du kan generalisere mht krops bygning og kønsorganer.

Engang iAdam & Eva så jeg et par hvor manden var meget lille og spinkel, men han havde nok det største 'gokke-jern' jeg nogensinde har set live

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som en lille sidebemærkning, eller skævt indspark om du vil, kan jeg tilføje at man desværre/heldigvis ikke arver sin fars javertusstørrelse. Jeg husker min far havde et nukleart våben af en pikkemand. Og han var pavestolt over den. Jeg fik kun en standard udgave af en klassisk dansk leverpostejsdiller. Men hans opstoppertud? Den kunne jeg godt få. Life´s a bitch :wacko:

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
nicegent2 skrev, den 2/9/2017 at 19:43:

Jeg har ikke mange erfaringer med store piger, men havde engang en fræk veninde der var ret buttet og ejede den mindste og strammeste fisse jeg nogensinde har oplevet.

Omvendt havde en dejlig kæreste der var meget slank og som ikke besad en stram fisse. Men hun var nu dejlig på så mange andre måder!

Jeg tror ikke at du kan generalisere mht krops bygning og kønsorganer.

Engang iAdam & Eva så jeg et par hvor manden var meget lille og spinkel, men han havde nok det største 'gokke-jern' jeg nogensinde har set live

Hvad fabler du om? Jeg har ikke et eneste sted generaliseret ud fra kropsbygning og kønsorganer. Jeg ved udmærket godt, at der ikke er nogen sammenhæng mellem kropsbygning, højde og størrelsen på kønsdelene. Jeg vil råde dig til at læse indlægget ordentligt, før du svarer næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Lba900 skrev, for 5 timer siden:

Hvad fabler du om? Jeg har ikke et eneste sted generaliseret ud fra kropsbygning og kønsorganer. Jeg ved udmærket godt, at der ikke er nogen sammenhæng mellem kropsbygning, højde og størrelsen på kønsdelene. Jeg vil råde dig til at læse indlægget ordentligt, før du svarer næste gang.

Løste kvinde1966's svar forkert

"Lyder ikk til du ved noget om det.. Fordi en kvinde er til de lidt større så betyder det ikk at kvinden har en stor fisse...  "

Læste jeg som

Lyder ikk til du ved noget om det.. Fordi en kvinde er lidt større så betyder det ikk at kvinden har en stor fisse... 

SORRY !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Manden1960
kvinde 1966 skrev, den 1/9/2017 at 17:24:

Skulle jeg vælge måtte den godt være omkring de 17-18 og ikk for tynd.. :) 

... 19 cm og lidt teknik...det er vel god nok så? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...