Hop til indhold
Finn1101

Gennemsnitsstørrelsen på en penis

Recommended Posts

Er det ikke også sådan,når man får et rigtig godt blowjob, så bliver man lige 2-3 cm større, det gør jeg ihvertfald .

Så har jeg også tit mødt glæde hos pigerne når man tá anden omgang, hvor pikken ikke er helt stiv,det nyder de bare mere,det er min erfaring 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

ja, så er det dem med 3 rynker, men det er kun et problem hvis de går indad :P go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lba900 skrev, den 2/9/2017 at 00:01:

Netop. Der er stor forskel på kvinders skeder. De kvinder der foretrækker de store pikke (17 cm. og opefter) må godt nok have store fisser.

Det er typisk overvægtige. Jeg så en artikel (forskning) engang, der påviste den sammenhæng, at for den seksuelle tilfredshed betød mandens længde mest for overvægtige kvinder (gennemsnitligt, naturligvis). Det virker egentlig meget indlysende.

Men det er morsomt med den der optagethed af længde, når tykkelse og hårdhed sandsynligvis er mere betydningsfuld (så længe vi ser bort fra ekstremerne). Det er for mig at se et tydeligt tegn på at det handler om mænds blikke mere end om kvinders ønsker. Og så er det et modefænomen, tidligere har små pikke været idealet, mens det til gengæld fx også har været vigtigt at have store nosser ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...