Hop til indhold
Chuck

Utro Kvinder

Recommended Posts

Nogen der har erfaring med Hjemmesider for utro kvinder.

Jeg synes det kunne været dejligt med en dejlig gift Kvinde som ikke kommer rendende i utide :o) Eller vil mere end blodt den seksulle relation ?

Mvh

Chuck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 2 minutter siden:

Nogen der har erfaring med Hjemmesider for utro kvinder.

Jeg synes det kunne været dejligt med en dejlig gift Kvinde som ikke kommer rendende i utide :o) Eller vil mere end blodt den seksulle relation ?

Mvh

Chuck

Hvis du hentyder til nogle af de sider der sommetider dukker reklamer frem for, og som hævder at have i hundredevis af villige liderlige utro danske kvinder der bare vil have sex, så er de alle fake.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aahh.

Jeg har nu godt nok besøgt en del kvinder fra Victoria Milan.

Men man skal bare være obs på, at de kan risikere at blive forelsket i en og vil mere end bare sex.

Derudover kan man også risikere at blive brugt som springbræt fra et knirkende ægteskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 19 minutter siden:

Hvis du hentyder til nogle af de sider der sommetider dukker reklamer frem for, og som hævder at have i hundredevis af villige liderlige utro danske kvinder der bare vil have sex, så er de alle fake.......

Ja, Gu' er de fake.

Jeg prøvede for sjov at svare på en chatanmodning. Det var morsomt. Jeg svarede på de stillede spørgsmål, og der kom nye. De så meget fornuftige ud.

Så loggede jeg ud og vendte tilbage. Samme spørgsmål, men nu overtog jeg initiativet og svarede helt hen i skoven. Det blev der ikke taget notits af: Samme spørgsmål uanset svar.

Konklusion: Man kommunikerer med en maskine.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, for 4 minutter siden:

Aahh.

Jeg har nu godt nok besøgt en del kvinder fra Victoria Milan.

Men man skal bare være obs på, at de kan risikere at blive forelsket i en og vil mere end bare sex.

Derudover kan man også risikere at blive brugt som springbræt fra et knirkende ægteskab.

Den med forelskelsen kan jo gå begge veje ;) og hvad angår springbræt - så længe manden ikke kommer rendende med en jernstang, er det så ikke ligegyldigt, hvis man blot er ude efter uforpligtende sex? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 23 minutter siden:

Nogen der har erfaring med Hjemmesider for utro kvinder.

Jeg synes det kunne været dejligt med en dejlig gift Kvinde som ikke kommer rendende i utide :o) Eller vil mere end blodt den seksulle relation ?

Mvh

Chuck

Må så håbe at manden ikke finder ud af det så du ikke får en jaloux mand rendende!!

Vælger gper da der så ikke kan opstå personlig indvoldvering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor tror du kun, at det er utro kvinder der ønsker en sådan relation? Det oplever jeg ikke.

Jeg oplever til gengæld at rigtig mange mænd pakker lysten til ren, rå sex ind i "måske kan vi på sigt blive kærester, hvis altså sol og måne står rigtig" og med det giver man jo kvinden en lille bitte forhåbning, om at netop hun kunne være den han forelskede sig i, i stedet for bare at være åben og ærlig, på en ordenligt måde naturligvis, om hvad man reelt søger. 

 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Iscenesat

Jo, min erfaring er siger mig bare, at jeg har ikke været i stand til at møde kvinder, som bare vil have en seksuel relation, det er netop derfor jeg efterlyser fora hvor jeg kan møde sådan nogle :o)

Jeg lever et skønt liv og synes netop at ærlighed er en af mine helt grundlæggende værdier.

Hvad andre mænd gør eller ikke gør for at få sex tør jeg ikke tænke på :o)

Tak for din indmelding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 14 minutter siden:

Hej Iscenesat

Jo, min erfaring er siger mig bare, at jeg har ikke været i stand til at møde kvinder, som bare vil have en seksuel relation, det er netop derfor jeg efterlyser fora hvor jeg kan møde sådan nogle :o)

Jeg lever et skønt liv og synes netop at ærlighed er en af mine helt grundlæggende værdier.

Hvad andre mænd gør eller ikke gør for at få sex tør jeg ikke tænke på :o)

Tak for din indmelding.

Jamen, siden det ikke er lykkedes dig at finde en kvinde kun til sex, så sender du måske signaler, om at det på sigt kunne udvikle sig, eller? Jeg tror ikke at problemet er løst, bare ved at du finder en utro kvinde, sådan en kan også forelske sig.

Hvorfor er det egentlig så afskrækkende, med en kvinde der kommer rendende i.. hmm, utide? Jeg tænker at det må være umådelig rart, forudsat at det er en man er tiltrukket af og alt det jazz. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Hvis du hentyder til nogle af de sider der sommetider dukker reklamer frem for, og som hævder at have i hundredevis af villige liderlige utro danske kvinder der bare vil have sex, så er de alle fake.......

Neeeeeejjj!!!!!!!

Vil det sige at hende den smukke storbarmede kvinde der skriver at hun bor 5 km væk og vil knalde er fake? Nu havde jeg lige glædet mig :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 18 minutter siden:

Neeeeeejjj!!!!!!!

Vil det sige at hende den smukke storbarmede kvinde der skriver at hun bor 5 km væk og vil knalde er fake? Nu havde jeg lige glædet mig :D 

:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja, har vi mennesker da ingen tillid hinanden mere :rolleyes:

Men i et eller andet omfang må de der luskede forretningsmodeller vel virke.

Men usympatisk er det at svindle godtroende mennesker.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 37 minutter siden:

Neeeeeejjj!!!!!!!

Vil det sige at hende den smukke storbarmede kvinde der skriver at hun bor 5 km væk og vil knalde er fake? Nu havde jeg lige glædet mig :D 

Ja, det er et rent mirakel, hvis et sådant pragteksemplar bor lige rundt om hjørnet ;):D:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 50 minutter siden:

Hvorfor er det egentlig så afskrækkende, med en kvinde der kommer rendende i.. hmm, utide? Jeg tænker at det må være umådelig rart, forudsat at det er en man er tiltrukket af og alt det jazz. :D 

Det er det sandelig også. Hvis ikke konen stod på dørtrinnet med kagerullen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Hvorfor tror du kun, at det er utro kvinder der ønsker en sådan relation? Det oplever jeg ikke.

Jeg oplever til gengæld at rigtig mange mænd pakker lysten til ren, rå sex ind i "måske kan vi på sigt blive kærester, hvis altså sol og måne står rigtig" og med det giver man jo kvinden en lille bitte forhåbning, om at netop hun kunne være den han forelskede sig i, i stedet for bare at være åben og ærlig, på en ordenligt måde naturligvis, om hvad man reelt søger. 

 

Du rammer sømmen rigtig godt - bedst at være ærlig fra starten og sige hvorfor man søger, hvad man ønsker ud af sådan et forhold - det tror jeg begge parter er bedst tjent med. Derved er ikke sagt at der ikke kan opstå følelser som er svære at styre og som måske resulterer med at forholdet må ophøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Hvis du hentyder til nogle af de sider der sommetider dukker reklamer frem for, og som hævder at have i hundredevis af villige liderlige utro danske kvinder der bare vil have sex, så er de alle fake.......

Pokkers, jeg havde nu ellers lige regnet med et hurtigt slag f**se :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

For hvad det er værd, så tror jeg at der også er mange dejlige, frustrerede kvinder, der også bare gerne vil have et uforpligtende forhold ved siden af.. Sagen er, at det er nemmere for os at "samle en fyr op" - det være sig på arbejdspladsen, til træning, i svømmehallen, i foreningen eller i byen.. jeg har da altid kunnet få dækket mine behov så´n nogenlunde lige så hurtigt som de opstod :P  Derfor har mange kvinder måske ikke så stort et behov for forudgående planlægning? Det er bare en tese og jeg er åben for modargumenter :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 3 timer siden:

Må så håbe at manden ikke finder ud af det så du ikke får en jaloux mand rendende!!

Vælger gper da der så ikke kan opstå personlig indvoldvering.

Uhm... det kan der jo godt :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Jamen, siden det ikke er lykkedes dig at finde en kvinde kun til sex, så sender du måske signaler, om at det på sigt kunne udvikle sig, eller? Jeg tror ikke at problemet er løst, bare ved at du finder en utro kvinde, sådan en kan også forelske sig.

Hvorfor er det egentlig så afskrækkende, med en kvinde der kommer rendende i.. hmm, utide? Jeg tænker at det må være umådelig rart, forudsat at det er en man er tiltrukket af og alt det jazz. :D 

Naturligvis kan en seksuel relation udvikle sig til kærlighed.

Men sådan en travl hverdag men Job, Træning, mange sociale relationer, kunne det være fedt med relation der fx bare var 2 til 3  timer en aften i ugen og Nix mere.

Ingen forventninger, ingen sms, andet vi ses på Torsdag :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 17 minutter siden:

Ingen forventninger, ingen sms, andet vi ses på Torsdag :o)

Det er også utrolig frækt med et skemalagt sexliv ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 4 minutter siden:

Det er også utrolig frækt med et skemalagt sexliv ;)

Det lyder som mit sidste ægteskab :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 3 timer siden:

Neeeeeejjj!!!!!!!

Vil det sige at hende den smukke storbarmede kvinde der skriver at hun bor 5 km væk og vil knalde er fake? Nu havde jeg lige glædet mig :D 

Vi må bo i samme område, for hos mig er hun også kun 5 km væk ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 24 minutter siden:

Naturligvis kan en seksuel relation udvikle sig til kærlighed.

Men sådan en travl hverdag men Job, Træning, mange sociale relationer, kunne det være fedt med relation der fx bare var 2 til 3  timer en aften i ugen og Nix mere.

Ingen forventninger, ingen sms, andet vi ses på Torsdag :o)

Altså en relation, hvor ingen af jer behøver give noget af jer selv, men bare onanerer i hinandens kroppe? Fedt! :D 

God fornøjelse 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yeps, det minder egentligt pænt meget om det jeg af til køber rundt omkring :o)

Men du har ret i at Sex bliver bedre jo mere bedre vi kender hinanden, så noget involvering bliver der nok nødt til at være, hvis relationen skal helt op at ringe :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...