Hop til indhold
Chuck

Utro Kvinder

Recommended Posts

Hvis du køber dig til en dejlig oplevelse med en kvinde, som jeg kan se du har prøvet, så er dette nok det bedste, for her kommer hun formentlig ikke rendende og vil giftes og alt muligt. Det ville ihvertfald virke temmelig uprofessionelt. Måske en fast SUGARBABE er noget for dig, hvis du da ikke allerede har forsøgt dig der.

Good luck :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, 1 time siden:

... Sagen er, at det er nemmere for os at "samle en fyr op" - det være sig på arbejdspladsen, til træning, i svømmehallen, i foreningen eller i byen.. jeg har da altid kunnet få dækket mine behov så´n nogenlunde lige så hurtigt som de opstod ...

Ja, det har også altid været min erfaring – helt tilbage fra min konfirmation: Trængende kvinder skulle bare gøre sig lidt lækre (selvom de måske ikke var så lækre endda) og blinke med øjet, så kunne de score hvad som helst.

Det omvendte var noget sværere. Jeg ved ikke, om det skyldes diverse evolutionsteorier?

Heldigvis har jeg i min høje alderdom fundet ud af, at jeg trods centimetertykke rynker og en hængevom, der skal transporteres på en trillebør, alligevel er attraktiv for noget yngre kvinder.

Så glæd Jer bare til, at I bliver gamle. Så begynder livet!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du køber dig til en dejlig oplevelse med en kvinde, som jeg kan se du har prøvet, så er dette nok det bedste, for her kommer hun formentlig ikke rendende og vil giftes og alt muligt. Det ville ihvertfald virke temmelig uprofessionelt. Måske en fast SUGARBABE er noget for dig, hvis du da ikke allerede har forsøgt dig der.

Good luck :)

Tak StudineMilf

Ja, det er en mulighed ligesom dine egne ydelser også kunne opfylde den type behov :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, Lige nu:

Tak StudineMilf

Ja, det er en mulighed ligesom dine egne ydelser også kunne opfylde den type behov :o)

Ja men nu er jeg ingen SB, men det var en mulighed med en SB og så find en som ikke virker til at kunne forelske sig i dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Ja men nu er jeg ingen SB, men det var en mulighed med en SB og så find en som ikke virker til at kunne forelske sig i dig :D

Jo du har ret, tror jeg om end, jeg har svært ved at se forskellen på en fast Proff. relation også en SB ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 1 minut siden:

Jo du har ret, tror jeg om end, jeg har svært ved at se forskellen på en fast Proff. relation også en SB ?

Du har ret men jeg mener heller ikke at der er den store forskel. Tror bare at en SB laver færre aftaler, men hvis de tager penge for sex, så er de jo klart også glædespiger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 4 minutter siden:

Jo du har ret, tror jeg om end, jeg har svært ved at se forskellen på en fast Proff. relation også en SB ?

Der er ingen større forskel i den retning. Begge dele kan "gå galt".

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Du har ret men jeg mener heller ikke at der er den store forskel. Tror bare at en SB laver færre aftaler, men hvis de tager penge for sex, så er de jo klart også glædespiger. :)

Ha ha meget Enig - og Sjovt nok har jeg ofte tænkt på dig som en slags SB, netop fordi skriver du er lidt eksklusiv og selv vælger dine kunder ud, samt at du måske også gerne vil have lidt sjov eller hygge ud af det :o) Så er du jo med statsgaranti allerede nogens lille søde hemmelighed :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, Lige nu:

Ha ha meget Enig - og Sjovt nok har jeg ofte tænkt på dig som en slags SB, netop fordi skriver du er lidt eksklusiv og selv vælger dine kunder ud, samt at du måske også gerne vil have lidt sjov eller hygge ud af det :o) Så er du jo med statsgaranti allerede nogens lille søde hemmelighed :o)

 Jeg er ingens hemmelighed pt., men det er jo også en helt anden tråd. :D

God aften og held og lykke herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske er der mange flere kvinder der sælger lidt sex på sidelinien - end jeg egentlig går rundt og forstiller mig - ha ha Nu tror jeg at der er helt Segment af seksuelle ydelser jeg aldrig har spekuleret i :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 16 minutter siden:

Måske er der mange flere kvinder der sælger lidt sex på sidelinien - end jeg egentlig går rundt og forstiller mig - ha ha Nu tror jeg at der er helt Segment af seksuelle ydelser jeg aldrig har spekuleret i :o)

Tænk ikke så meget - LEV :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, Lige nu:

Var det sex hver onsdag eller hva? :D

Well, til sidst var det kun sex skt hans og nytårsaften :D men det er vel også sådan lidt skema-lagt? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 58 minutter siden:

Ja, det har også altid været min erfaring – helt tilbage fra min konfirmation: Trængende kvinder skulle bare gøre sig lidt lækre (selvom de måske ikke var så lækre endda) og blinke med øjet, så kunne de score hvad som helst.

Det omvendte var noget sværere. Jeg ved ikke, om det skyldes diverse evolutionsteorier?

Heldigvis har jeg i min høje alderdom fundet ud af, at jeg trods centimetertykke rynker og en hængevom, der skal transporteres på en trillebør, alligevel er attraktiv for noget yngre kvinder.

Så glæd Jer bare til, at I bliver gamle. Så begynder livet!

Det jo nok fordi livserfaring er så pokkers attraktivt blandt de unge kvinder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Altså en relation, hvor ingen af jer behøver give noget af jer selv, men bare onanerer i hinandens kroppe? Fedt! :D 

God fornøjelse 

Spild af tid og livssafter. Selv kan jeg ikke lade være med at give noget af mig selv – ellers havde jeg købt en billig bolledukke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja livserfaring, sex erfaring og penge tiltrækker de unge kvinder, nej alle kvinder....især når man som os X er pæne og velholdte slanke og sportstrænere, og en størrelse xxxl i underbukserne...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 52 minutter siden:

Ja livserfaring, sex erfaring og penge tiltrækker de unge kvinder, nej alle kvinder....især når man som os X er pæne og velholdte slanke og sportstrænere, og en størrelse xxxl i underbukserne...

 

Ja testiklerne bliver længere, det har du ret i :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden:

Altså en relation, hvor ingen af jer behøver give noget af jer selv, men bare onanerer i hinandens kroppe? Fedt! :D 

God fornøjelse 

Ihh altså. Tænk at du kan få noget så smukt, til at lyde så grimt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 11 timer siden:

Nogen der har erfaring med Hjemmesider for utro kvinder.

 

Det bedste er nok at finde en side hvor der både er mænd og kvinder der ønsker at være utro :D

Den mest kendte er vist Victoria Milan

Link 

p.s

Som ude i den almindelige verden gælder der nok samme regler på Victoria  - Mænd der har noget at byde på, kan score og resten overlever det sikkert som meget svært.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
dickens skrev, den 24/8/2017 at 14:31:

Må så håbe at manden ikke finder ud af det så du ikke får en jaloux mand rendende!!

Vælger gper da der så ikke kan opstå personlig indvoldvering.

Åhhh ka der ik opstå personlig involvering med GP!!!:rolleyes:mener du?! Det tror jeg nu nok der kan. Ved fra mig selv og andre GP'ere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...