Hop til indhold
Nikita Darling

Kynisme og ting...

Recommended Posts

Virkelig interessant tråd, Nikita! Og den rammer lige i hjertet på mig. Det jeg søger hos en GP er nemlig bekræftelsen, det man "normalt" vil få hos en kæreste. Jeg har nemlig mere end almindelig svært ved at finde en kæreste, el. bare en pige, som ønsker at være sammen med mig, uden at der er penge involveret. Men det vil GP jo godt. 

Min egen udløsning kan jeg ret let selv sørge for. Men det at give en anden person nydelse, er straks mere svært. Og det er det jeg søger. DEt at betyde noget for en anden seksuelt. Ja, GP'en stønner, men nyder hun det? Ville hun være der, hvis pengene ikke var der? Hvad tænkte hun, da hun gik ind ad døren? Hvad tænker hun nu? Er det skuespil? Jeg har været sammen med flere virkeligt dejlige og søde GP'er, som har smilet, og været alt det jeg ønskede. Men tvivlen har jeg stadig haft. 

Og den er meget svær at komme til livs. Jeg håber inderligt (og tror heller ikke), at jeg aldrig har købt sex hos en GP, som egentlig mest havde lyst til at vende om, da hun så mig. Men har jeg også været sammen med en, som var helt ærlig overfor mig, som virkelig nød at det var mig, som lå der? Det er jeg straks mere i tvivl om.

Min pointe er egentlig bare, at jeg har svært ved at gennemskue, hvad GP tænker. Ja, jeg tror godt jeg vil være klar over, hvis hun ikke ønsker at være der, og så ønsker jeg det heller ikke. Men resten er for mig uigennemskueligt.

God weekend til alle!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg undrer mig også lidt over logikken i at hvis man modtager penge for noget, nyder man det ikke.

Jeg har læst, at der er videnskabeligt belæg for, at det giver et 'kick' hvis man hjælper eller glæder andre mennesker.
Dvs. et slags 'altruistisk instinkt'.
Jeg har selv et job hvor jeg arbejder med mennesker.
Jeg kender rigtig godt dén effekt.
Jeg får det da bedre, hvis jeg oplever, jeg giver gode vibrationer videre, stimulerer eller glæder andre.
Jeg har en kronisk mild depression, derfor er jeg meget opmærksom på dén mekanisme.

Jeg tænker, nogle glædespiger oplever dén form for nydelse - glæden ved at give.
Jeg tænker ikke jeg får pigen 'op i det røde felt', men derfor kan samværet og nærheden jo godt være behageligt for nogle piger.
Jeg synes jeg oplever en venlig, afslappet og nærværende kontakt de fleste gange. På det menneskelige plan.
Men jeg er da osse i tvivl om, om det er en illusion.

Jeg tror generelt, at både venskabelige og erotiske følelser er mere 'fritflyvende' end vi vil erkende ..
Så der kan vel sagtens være sympati hos pigen, over for kunden ..
Selv om jeg også er sikker på, at der er mange piger i branchen, der mest føler foragt og afsky over for mænd.

Jeg har det i øvrigt bedst med, at jeg kan kontakte pigen, før vi mødes.
Jeg tænker det måske gør eet eller andet ...
Det er lidt tankevækkende, at de to gange jeg har følt mest afstand og kølighed, er præcis de to gange hvor jeg har bestilt tid uden at kunne kontakte pigen først (det var på en klinik)



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 timer siden:

Kvinde vil have penge for sex og samvær... Mand er sikker på, at kvinde ikke vil finde nydelse ved deres sex og samvær (ellers ville mand åbenbart ikke behøve at betale)... Mand betaler alligevel... Jo det kan du bide spids på, at jeg finder noget så koldt! Og afstumpet! Og uforståeligt, at man overhovedet har lyst til!?!

Den synes jeg ikke du bare sådan uden videre kan drible over på en mands afstumpethed. Det er ikke fair. Hun burde jo slet ikke være der hvis hun føler det ubehag. Og så endda kræve penge for det. Det gør hende vel lige så kold og kynisk. Så beviser det jo med al tydelighed at hun kun er der for ussel mammon.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 minutter siden:

Den synes jeg ikke du bare sådan uden videre kan drible over på en mands afstumpethed. Det er ikke fair. Hun burde jo slet ikke være der hvis hun føler det ubehag. Og så endda kræve penge for det. Det gør hende vel lige så kold og kynisk. Så beviser det jo med al tydelighed at hun kun er der for ussel mammon.    

Jeg synes altså, at du misforstår mig. :(

Jeg er altid blevet beskyldt for at være helt klar i spyttet, men jeg begynder at tro, at jeg må være totalt uklar? :huh: 

Ansvaret er én ting... Det har jeg allerede forklaret min mening om flere gange i denne tråd - sgu da træls, at jeg skal gentage mig selv. Det ligger hos begge.

At piger der føler ubehag ved jobbet ikke burde være i det, kan jeg da heller ikke være uenig i??? 

Det jeg står uforstående overfor (f...... om jeg ikke gentager mig selv igen) er, hvis man er i stand til at finde lyst, stiv pik og hele pivtøjet ved tanken om, at skulle dyrke sex med en kvinde, som man SAMTIDIG helt grundlæggende ikke tror på, kan finde nydelse ved sådan en møde! 

Og ved nydelse mener jeg, hygge sig/synes om manden/giverglæden/seksuel forløsning/whatever. 

Jeg er gået helt kold på den her debat nu, for nu kan jeg definitivt ikke finde på flere måder at forklare de tanker, jeg havde... Hvis nogen stadig ikke har forstået pointen, så lægger jeg hermed al ansvar fra mig, og henviser blot til tidligere indlæg i denne tråd. :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

Jeg synes altså, at du misforstår mig. :(

Summa summarum. Du gav mig trods alt indvendig glæde ved at fortælle at du rent faktisk har nydt det flere gange, når du har haft sex med betalende gæster. Det er der flere andre søde piger som ligeledes har bekræftet i tråden. Det har jeg nemlig tit og ofte tænkt over. Kan I oprigtig talt nyde det, når nu arrangementet er, som det nu en gang er!?

Så lad os holde fast i det, og så lade alle gråzonerne forblive grå.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, Lige nu:

Kan I oprigtig talt nyde det, når nu arrangementet er, som det nu en gang er!?

For mig er det en selvfølgelighed. Hvorfor skulle jeg ikke kunne nyde det? Pga pengene? Pengene fjerner heldigvis ikke nydelsen ved at blive begæret, nydelsen ved oprigtig omsorg og betænksomhed, nydelsen ved basic kropslige funktioner og reaktioner og nydelsen det er at møde et potentielt dejligt menneske, som er ydmyg og taknemlig. For mig er der masser at nyde... Bortset fra når der ikke er... Men så vil jeg så slet ikke være med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 7 minutter siden:

Summa summarum. Du gav mig trods alt indvendig glæde ved at fortælle at du rent faktisk har nydt det flere gange, når du har haft sex med betalende gæster....

Jeg har besøgt Nikita, og jeg har aldrig været i tvivl om, at hun har nydt det. De fysiologiske reaktioner lyver nemlig ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Jeg har besøgt Nikita, og jeg har aldrig været i tvivl om, at hun har nydt det. De fysiologiske reaktioner lyver nemlig ikke ;)

Jeps ...
Jeg nåede også at besøge Nikita et par gange, og jeg tør roligt stå inde for, at Nikita var helt og fuldt til stede, på alle planer ...
Jeg tror slet ikke hun KAN andet ... :D  :D
(.. fint at Borende X skrev det .. så tør jeg osse godt .. ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

(.. fint at Borende X skrev det .. så tør jeg osse godt .. ;) )

Fnis.... Ja, nu ønsker jeg jo helst ikke, at det skal handle om mig, men jeg bliver altså glad helt indeni af at læse det! For hvis jeg ved, at jeg selv er oprigtig og velmenende, så gør mistro ondt.

Hele debatten fik mig til at mindes en oplevelse, som ligger langt tilbage i tiden, men alligevel står lysende klart for mig. (Og tror faktisk, at jeg har fortalt den før.) For det var, for mig, en virkelig dårlig én af slagsen. 

Jeg mødte en mand, som ved første indtryk virkede lidt reserveret og afstandtagende... Men også lidt nervøs, som jo derfor kunne være grunden. Hver gang vi kom bare lidt tæt på hinanden fniste han lidt, som om han ikke rigtig kunne tage det seriøst. Jeg spurgte, hvad han grinede af, ingenting svarede han, og stemningen var en anelse akavet. Jeg prøvede igen at komme i stemning, og det gik da også sådan okay... Midt i en doggy får vi øjenkontakt i spejlet og manden siger til mig "du behøver ikke det der..." 

:huh: :wacko: :o

Jeg behøver ikke hvad, siger du!? Det viste sig, at jeg ikke behøvede at lade som om, at jeg kunne lide det, og jeg kunne efterfølgende på ingen måde ikke gennemføre.

Det var simpelthen en så nedslående oplevelse, og det er selvfølgelig en situation sat på spidsen i forhold til det, vi har debatteret her, da den er ekstrem, men så alligevel ikke, da jeg tænker det samme... Hvorfor ind i h.... gør man(d) det så overhovedet. :huh: 

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Nikita Darling 

Med hensyn til dit sidste indlæg kan jeg sagtens sætte mig ind i mandens tankegang.  Der er nok mange mænd der har haft en stribe første gangs besøg, hvor man tænker "ok 4 stød i bamsen og så larmer hun højere end en  første klasse på bustur".  Jeg har selv prøvet at købe oplevelser i det "segment", og har man ikke oplevet andet, kan jeg såmænd godt forstå, at nogle i udgangspunktet er meget mistroisk omkring pigens seksuelle nydelse. 

Men som det vel allerede fremgår af tråden og beslægtede tråde, så handler nydelsen ved at være GP ikke udelukkende om egen seksuel nydelser. Forhåbentlig ønsker de fleste mænd da, at pigen kan lide at servicere os og det kan mærkes på mange måder. Så når man efterfølgende evaluerer dels egen nydelse og dels om hun rent faktisk kunne lide at servicere en, så synes jeg at man skal se mere nuanceret på hendes reaktioner, end blot om hun stønnede, fik orgasme.

Afslutningsvis vil jeg bare sige,  at som om mand,  også skal huske at, det  faktisk er helt ok, at fokusere på egen seksuel nydelse - Pigen kan jo stadig have nydelse uden at man brænder største parten af tiden af på et forsøg at tilfredsstille hende seksuelt.  Sker det er det fint, men det er jo ikke nødvendigvis en forudsætning for at besøget har været vellykket. Iøvrigt er det min erfaring, at hvis man går efter gensidige seksuelle oplevelser, så er det væsentligt "lettere" hvis besøger samme pige flere gange. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

@Nikita Darling 

Med hensyn til dit sidste indlæg kan jeg sagtens sætte mig ind i mandens tankegang.  Der er nok mange mænd der har haft en stribe første gangs besøg, hvor man tænker "ok 4 stød i bamsen og så larmer hun højere end en  første klasse på bustur".  Jeg har selv prøvet at købe oplevelser i det "segment", og har man ikke oplevet andet, kan jeg såmænd godt forstå, at nogle i udgangspunktet er meget mistroisk omkring pigens seksuelle nydelse. 

Men som det vel allerede fremgår af tråden og beslægtede tråde, så handler nydelsen ved at være GP ikke udelukkende om egen seksuel nydelser. Forhåbentlig ønsker de fleste mænd da, at pigen kan lide at servicere os og det kan mærkes på mange måder. Så når man efterfølgende evaluerer dels egen nydelse og dels om hun rent faktisk kunne lide at servicere en, så synes jeg at man skal se mere nuanceret på hendes reaktioner, end blot om hun stønnede, fik orgasme.

Afslutningsvis vil jeg bare sige,  at som om mand,  også skal huske at, det  faktisk er helt ok, at fokusere på egen seksuel nydelse - Pigen kan jo stadig have nydelse uden at man brænder største parten af tiden af på et forsøg at tilfredsstille hende seksuelt.  Sker det er det fint, men det er jo ikke nødvendigvis en forudsætning for at besøget har været vellykket. Iøvrigt er det min erfaring, at hvis man går efter gensidige seksuelle oplevelser, så er det væsentligt "lettere" hvis besøger samme pige flere gange. 

 

 

Lige præcis og eksakt sådan. Især det markerede.

Det er jo mandens evinderlige jagt på at tilfredsstille kvinden - og på den måden opnå sin egen raison d'être - som gør at kvinder stønner og spiller op. Et Catch 22 hvis der nogensinde fandtes noget.

Slap dog af mand og nyd mødet, nyd kvinden, nyd livet, nyd dig selv.  Så bliver verdens straks lidt bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11/8/2017 at 15:28:

Hvis man så ser bort for den psykiske/mentale tilfredsstillelse så kan jeg helt ærligt sige at jeg har fået flere orgasmer igennem mine snart 2 år i branchen end jeg har fået i mit private sexliv i alle de år jeg har været seksuel aktiv.. Hvorfor dette kan være vides ikke men sådan er det bare.. Hahaha..

Jeg nyder mit arbejde og jeg nyder at kunne gøre noget for andre.. Og det føler jeg at jeg gør..

Dén er faktisk lidt interessant.
Jeg har tænkt den kætterske tanke, om det måske er sådan for enkelte af jer piger, at I føler jer mere afslappede i GP rollen og bedre kan give jer hen?

For både jer piger, og for os mænd, er det jo sådan at ude i det virkelige liv, kan sex godt skabe visse komplikationer ...
For mig, er det en stor lettelse, at jeg kan besøge en pige, og på alle andre måder end i ord fortælle hende hvor fantastisk og dejlig hun er ...
Dét giver mig et kick, og det er jo ikke noget man går og gør rundt omkring i det civile liv ...
Jo, med øjnende ... ;) .. og det bliver også gjort når lejlighed byder sig ...
I

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 timer siden:

@Nikita Darling 

Med hensyn til dit sidste indlæg kan jeg sagtens sætte mig ind i mandens tankegang.  Der er nok mange mænd der har haft en stribe første gangs besøg, hvor man tænker "ok 4 stød i bamsen og så larmer hun højere end en  første klasse på bustur".  Jeg har selv prøvet at købe oplevelser i det "segment", og har man ikke oplevet andet, kan jeg såmænd godt forstå, at nogle i udgangspunktet er meget mistroisk omkring pigens seksuelle nydelse. 

Jeg forstår, hvad du skriver - er faktisk enig i det hele.

Jeg er nok også bare sensitiv og stædigt naiv i en verden fyldt med bedrag, løgn og illusioner. Jeg forventer oprigtighed, jeg forventer at blive taget alvorligt, og jeg forventer, at manden tror på mit ja til ham. Ellers kan jeg ikke se mig selv i det. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En analogi:

Jeg kan som så mange andre godt lide at spise på en finere restaurent. Finde ud af hvor jeg vil hen, hvad jeg gerne vil have, bestiller tid, tager pænt tøj på, opfører mig pænt, tjeneren og kokken er glade, de får deres betaling for et veludført job.

De lægger nok lidt mere i det når de er hjemme, men har jo en interesse i at give en god service, så alle er glade.

Har frekventeret GP on and off de sidste 30 år.

Har det på samme måde en pige/kvinde hvor jeg betaler for en seksuel ydelse.

Hun har utvivlsomt en anden oplevelse når hun er sammen med kæresten, men det betyder vel ikke at hun ikke kan nyde eller føle velbehag ved at være sammen med en "kunde" der ser det som en fælles opgave at det skal være dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, for 3 timer siden:

Har det på samme måde en pige/kvinde hvor jeg betaler for en seksuel ydelse...

Undskyld mig, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er, du her spørger om. Jeg kan se, at du har fået flere liere, så det kan være. at det er mig, der er en gammel sinke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Hvorfor skulle jobbet ikke kunne nydes? Berøring er dejligt og noget vi har brug for, ikke mindst Kvinder. Og det må sgu også være skide sjovt, når man smider klunset og ser de kære Husarers reaktion.

Det må man da kunne fornøje sig med og nyde

Og alligevel kan man få betænkeligheder! Købesex er jo røvdyrt, hvis det bliver udført af en Kvinde. Ja Giggoloerne tager en noget anden pris. 

Selvfølgelig skal man tage højest mulig tænkelige pris!! Andet ville være snotdumt!! Men der har været tråde med manglende kunder... 

Men trods disse tråde, begynder berørte Kvinder ikke med priser,  som minder om Giggoloerne ,selvom det nok ville lokke Husarerne frem af busken. Det er ligesom hvis hun skal stille sin krop til rådighed, skal hun have kassen for det. 

Vel ikke så underlig nogen Husarer, kan få den tanke hun ikke nyder det, men har Guccitasken fot øje

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 timer siden:

Undskyld mig, men jeg forstår simpelthen ikke, hvad det er, du her spørger om. 

Han spørger ikke om noget :) 

Kokken nyder at lave mad, omend det kan føles anderledes at lave mad i arbejdsmedfør kontra til familien. 

Glædespigen nyder sit job, selvom det føles anderledes at dyrke sex med "fremmede" kontra kæresten/manden. 

:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 50 minutter siden:

Han spørger ikke om noget :) 

Kokken nyder at lave mad, omend det kan føles anderledes at lave mad i arbejdsmedfør kontra til familien. 

Glædespigen nyder sit job, selvom det føles anderledes at dyrke sex med "fremmede" kontra kæresten/manden. 

:) 

Nå, sådan. Tak for udredningen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...