Hop til indhold
Nikita Darling

Kynisme og ting...

Recommended Posts

Jeg læste noget, som satte en masse tanker i gang hos mig. Det var skrevet af whoisyourdaddy, og tænkte jeg hellere måtte starte en anden tråd i frygt for at afspore totalt.

"Dermed ikke være sagt at der ikke er piger der i det mindste ind i mellem finder glæde i arbejdet, men det er nok de færreste og selv for dem kun få tilfælde at de virkelig nyder det."

Virkelig nydelse... Altså jeg er lidt i tvivl om der menes deciderede orgasmer :D men egentlig er det ikke så vigtigt.

Først vil jeg sige, at jeg sagtens forstår, hvorfor mange mænd føler sig nødsaget til at opbygge en vis kynisme og skepsis, når der skal navigeres i denne verden. Det forstår jeg virkelig! Forestiller mig, at det er en form for forsvarsmekanisme, for der er jo ingen, der bryder sig om at føle sig dum eller at føle sig holdt for nar.

Og det ses hos mange... Altså kynismen. Mange mænd er nok bange for at blive sat i bås som én af "de naive". De naive mænd, som tror at pigen, de har givet penge måske oveni købet kan synes godt om dem. For man er jo ikke særlig klog, hvis man bilder sig det ind, vel?

Det tænkte jeg lidt videre over... Hvis man virkelig mener, at pigen næsten aldrig finder nydelse ved samværet med mænd under de her forhold, hvordan kan man så overhovedet som mand gå ind i det? Jeg ville selv føle det ubehageligt, hvis jeg skulle dyrke sex med en mand, som jeg var overbevist om ikke nød at være sammen med mig. Ja, det lyder faktisk meeeega ubehageligt! :huh:

Nu er jeg ikke i det her under samme præmisser som tidligere, men hvis jeg kigger tilbage i tiden, til hvordan det var før,  så husker jeg ikke, at det hørte til sjældenhederne, at jeg nød de besøg, jeg fik? 

Altså jeg siger ikke, at alle var sexguder, der bare gav mig mindblowing sex :D men det behøvede de da heller ikke, for at jeg kunne nyde samværet. Det var hovedsageligt mandens behov, som jeg havde fokus på, og så længe at han var sød, rar, ren og respektfuld, så var det da stadig en fornøjelse at sende en glad, tilfreds og taknemlig mand ud af døren. Det nød jeg da. :) Jeg nød også, hvis man kunne grine samme, have en god og spændende samtale og generelt have det hyggeligt.

Er det noget, der virkelig er så svært at tro på?

Og hvordan kan i selv nyde samværet med en person, som i ikke er overbevist om også nyder det? 

:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med dig - og synes at det er et rigtig interessant emne, du berører her!! Og jeg har det som du - nu tæller jeg ikke orgasmen som det eneste bevis på, at man som pige nyder det, MEN... det betyder dæleme ikke, at jeg ikke nyder det også (i mange tilfælde) :)

Som du siger - hvis manden er sød og respektfuld, så gør det det meget nemt at nyde det :) Og for nogen af os - kan kun tale for mig selv, men jeg kan da ikke være den eneste - er det faktisk en turn-on at møde en mand på den her måde, hvis han ellers er bare en smule lækker - og det er mange af de skønne mænd jo :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at det grundlæggende skyldes at vi mænd ikke kan vide om modparten nyder det eller ej. Jeg har da også gået fra GP'er med følelsen af at de nød det gode samvær, men vi ved jo i realiteten ikke om det bare var skuespil..

Det er ikke svært (for mig ihvertfald) at tro på at visse piger også nyder samværet, men jeg har ingen vished derom. Jeg betaler trods alt kvinden for samværet, ikke omvendt.

Derfor er det også svært at forholde sig til emnet, som mand. Sandheden er jo muligvis at visse piger ikke ligefrem nyder samværet, men alligevel giver udtryk for at de gør i håbet om tilbagevendende kunder..

Dertil skal det tilføjes at en portion af pigerne i branchen tydeligvis IKKE nyder samværet, men udelukkende gør det af andre grunde. Dem støder man også på og de sætter jo nogle tanker igang..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Studsede selv over dén tese og er enig i dine gode betragtninger.

I min egen korte karriere som gæst hos GP'er, har jeg erfaret at de gode oplevelser, er dem hvor jeg har kunnet få pigen op at ringe og nydt hendes ophidselse. Min egen tilfredsstillelse har faktisk været sekundær. Det hænger nok sammen med at den virkelige kæresteoplevelse - som dybest set er det JEG har søgt, kun kan blive en dårlig efterligning i dette univers, da der jo ikke er kærestefølelser på spil.

Derfor kan sex'en jo være fin og det er da en fed fornemmelse at få en dejlig pige til at komme.

Derimod ligger intet mig fjernere, end at have sex med én, som jeg bare har fornemmelsen af, IKKE har samme lyst. Totalt turn off og jeg ville føle mig som voldtægtsmand!

Så min oplevelse er at der bestemt er (forhåbentlig flest) piger som er i dette game, af lyst såvel som brød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 17 minutter siden:

Er det noget, der virkelig er så svært at tro på?

Og hvordan kan i selv nyde samværet med en person, som i ikke er overbevist om også nyder det? 

:) 

Det synes jeg ikke er svært at tro på. Jeg har da oplevet at komme hos piger, som jeg ikke klikkede med, og hvor jeg følte, at der var et usynligt panserskjold imellem os. En eller anden ubestemt følelse af afstand eller afstandstagen.

De fik selvsagt ikke flere besøg af mig.

Derimod har piger, hvor jeg har kunne mærke, at jeg var både velkommen og velset, bare kunne vente sig, til jeg fik fyldt mulvarpen op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 6 minutter siden:

men vi ved jo i realiteten ikke om det bare var skuespil..

Det er nemlig en svær verden at forholde sig til, fordi pengene forplumrer (i mangel af bedre ord lige nu.)

Nu tænker jeg lidt videre...

Er man som en normalt tænkende og fungerende mand ikke nærmest nødt til, i øjeblikket mens det står på, at tro på, at kvinden er med på den? Sådan virkelig?

For ellers kan det vel aldrig blive særlig god sex? :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

hvor jeg følte, at der var et usynligt panserskjold imellem os. En eller anden ubestemt følelse af afstand eller afstandstagen.

Se, jeg tænker at det må være megasvært på kvindesiden netop at spille et skuespil med noget så intimt? Altså hvis man i virkeligheden ikke bryder sig om det. Det må da netop kunne mærkes eller ses igennem, hvis manden altså er i stand til at fornemme sådan noget. For det er jo langt fra alle, der er det. 

Jeg er i hvert fald selv ret meget som en åben bog på det punkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cykelmyggen
Nikita Darling skrev, for 1 minut siden:

Nu tænker jeg lidt videre...

Er man som en normalt tænkende og fungerende mand ikke nærmest nødt til, i øjeblikket mens det står på, at tro på, at kvinden er med på den? Sådan virkelig?

For ellers kan det vel aldrig blive særlig god sex? :huh: 

@Nikita Darling :-) 

Der har du en rigtig god pointe. Men til det kan jeg kun sige at jeg som mand aldrig kunne drømme om at ha sex med en GP'er hvis jeg fra det øjeblik hun træder ind af døren ikke kan mærke kemi. For mig er kemien nemlig helt essentiel, og der har jeg den faste tro på mig selv som menneskekender at jeg kan mærke om den er der.

Jeg tror ikke på et smil og kemi kan være falsk ..... og hvis der smiles uden det er ægte så vil det kunne ses og mærkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 5 minutter siden:

Det er nemlig en svær verden at forholde sig til, fordi pengene forplumrer (i mangel af bedre ord lige nu.)

Nu tænker jeg lidt videre...

Er man som en normalt tænkende og fungerende mand ikke nærmest nødt til, i øjeblikket mens det står på, at tro på, at kvinden er med på den? Sådan virkelig?

For ellers kan det vel aldrig blive særlig god sex? :huh: 

Præcis, ellers onanerer man jo egentlig bare i en andens krop og så vil JEG foretrække at være solo, med en fantasi om noget gensidigt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, Lige nu:

Præcis, ellers onanerer man jo egentlig bare i en andens krop og så vil JEG foretrække at være solo, med en fantasi om noget gensidigt ;)

I get it :D 

Jeg har bare svært ved at rumme i mit hoved, hvordan en mand kan dyrke betalt sex med en kvinde - og nyde det selv - mens han samtidig mener, og postulerer herinde (som mange faktisk gør ofte) at kvinden ikke nyder det? Det lyder faktisk bare lidt afstumpet... :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 14 minutter siden:

Det er nemlig en svær verden at forholde sig til, fordi pengene forplumrer (i mangel af bedre ord lige nu.)

Nu tænker jeg lidt videre...

Er man som en normalt tænkende og fungerende mand ikke nærmest nødt til, i øjeblikket mens det står på, at tro på, at kvinden er med på den? Sådan virkelig?

For ellers kan det vel aldrig blive særlig god sex? :huh: 

Hørt!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 9 minutter siden:

Det lyder faktisk bare lidt afstumpet... :huh:

Ah medmindre!

Medmindre (flab-warning!) at en mand, der skriver, at det er yderst sjældent, at en glædespige nyder et besøg, så mener han selvfølgelig, at han selv er undtagelsen! B) Det kunne jeg i hvert fald næsten bedre rumme :D 

..."snakker med mig selv, snakker med mig selv, snakker med mit..."

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 4 minutter siden:

I get it :D 

Jeg har bare svært ved at rumme i mit hoved, hvordan en mand kan dyrke betalt sex med en kvinde - og nyde det selv - mens han samtidig mener, og postulerer herinde (som mange faktisk gør ofte) at kvinden ikke nyder det? Det lyder faktisk bare lidt afstumpet... :huh:

Ja....med mindre at man hævder dét, for at forsvare (over for sig selv?), at man betaler for noget som sælgeren faktisk har lyst til at give - underforstået at så burde det være gratis?! Altså: 'når jeg betaler i dyre domme, bør det mindst være en overvindelse for sælgeren'???

Jeg ved det sgu ikke og det ville være paradoksalt hvis det er tilfældet. Jeg mener: jeg er god til at tegne og bygge huse, at afkode en bygherres sande behov og jeg elsker det! Men jeg gør det ikke gratis! Og ingen forventer vel, at fordi jeg tager mig betalt for det, så skal det også helst gøre lidt ondt på mig :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Min først tanke var - Definere at nyde det. :) 

 

Det er da meget mere spændende at spekulere i det B) 

Nu brugte jeg dette eksempel, men det er jo langt fra første gang, at der er blevet skrevet noget lignende, men hvor ordene "nyde det" ikke blev brugt, og man derfor ikke var i tvivl om, hvad der blev ment. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Cykelmyggen
Nikita Darling skrev, for 6 minutter siden:

Ah medmindre!

Medmindre (flab-warning!) at en mand, der skriver, at det er yderst sjældent, at en glædespige nyder et besøg, så mener han selvfølgelig, at han selv er undtagelsen! B) Det kunne jeg i hvert fald næsten bedre rumme :D 

..."snakker med mig selv, snakker med mig selv, snakker med mit..."

@Nikita Darling :-) .. Det skal lige tilføjes også at "it takes two to tango" ... så kemien ligger jo i mødet mellem to mennesker ... og på den front tæller mandens personlighed også med. 

Så når kemien mangler så er det ligesom med kærlighed ... at det kræver et match for der opstår kemi. Derfor endnu mere uforståeligt at mænd brokker sig over manglende kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De gange hvor jeg har besøgt en pige som jeg ikke har besøgt før, så har jeg gjort meget ud af at vi begge mødes som to fremmede, og på lige vilkår.

Jeg er selvfølgelig 100% klar over at grunden til at vi mødes, er at hun tilbyder noget som jeg gerne vil betale for.

Når det så er sagt, så lægger jeg ikke hjernen ude i bilen. Jeg skal fornemme at pigen er med i det her og at hun nyder det. Selvfølgelig gælder det på de vilkår hun nu en gang har lagt ud med, men hvis jeg ikke kan fornemme at hun involverer sig så slukker gnisten hos mig. Så kan hun være nok så lækker at se på. Uden kemi fungerer det bare ikke for mig.

Jeg har været steder hvor det bare klikkede fra første minut, og så har jeg været steder hvor jeg bare ikke følte mig godt tilpas. Ikke at jeg følte at pigen ikke var der af egen fri vilje, men der var bare ingen gnist. Dette er sågar sket med såkaldte legender i branchen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curiosity skrev, for 2 minutter siden:

Ja....med mindre at man hævder dét, for at forsvare (over for sig selv?), at man betaler for noget som sælgeren faktisk har lyst til at give - underforstået at så burde det være gratis?! Altså: 'når jeg betaler i dyre domme, bør det mindst være en overvindelse for sælgeren'???

Jeg ved det sgu ikke og det ville være paradoksalt hvis det er tilfældet. Jeg mener: jeg er god til at tegne og bygge huse, at afkode en bygherres sande behov og jeg elsker det! Men jeg gør det ikke gratis! Og ingen forventer vel, at fordi jeg tager mig betalt for det, så skal det også helst gøre lidt ondt på mig :shock:

Nu bliver det her også sjældent set på, som så mange andre valg af indtjeningskilder. Hvis det blev det, skulle kvinderne i hvert fald ikke bruge så meget tid på at forsvare og forklare deres valg og tanker. ;) 

Og jeg vil stadig hævde, at dit beskrevne paradoks simpelthen ikke kan gælde sympatiske mennesker. De ville have meget svært ved at fungere under sådanne forhold. :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cykelmyggen skrev, for 36 minutter siden:

@Nikita Darling :-) 

Der har du en rigtig god pointe. Men til det kan jeg kun sige at jeg som mand aldrig kunne drømme om at ha sex med en GP'er hvis jeg fra det øjeblik hun træder ind af døren ikke kan mærke kemi. For mig er kemien nemlig helt essentiel, og der har jeg den faste tro på mig selv som menneskekender at jeg kan mærke om den er der.

Jeg tror ikke på et smil og kemi kan være falsk ..... og hvis der smiles uden det er ægte så vil det kunne ses og mærkes.

Ja, kemi er altafgørende, og den er slet ikke så svær at konstatere endda. De piger, jeg atter og atter vender tilbage til, er dem, hvor vi har det lige så godt uden for sengestolpen som indenfor.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når en mand er MEGET liderlig og tyk bag ørene, tænker ham med det lille hoved og bliver som en teenager der udelukkende tænker på sig selv og sin udløsning - har jeg hørt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 2 minutter siden:

Det er da meget mere spændende at spekulere i det B) 

Nu brugte jeg dette eksempel, men det er jo langt fra første gang, at der er blevet skrevet noget lignende, men hvor ordene "nyde det" ikke blev brugt, og man derfor ikke var i tvivl om, hvad der blev ment. :) 

Hvis en spørger ind til hvorfor jeg er selvstændig konsulent, kunne jeg sikker godt finde på at svare "jeg nyder den frihed det giver at være selvstændig, og jeg nyder at dække andres forskellige behov" - Kort sagt for mit vedkommende er det en behagelig måde at tjene mine penge på, samtidigt med at mine behov omkring noget fagligt, noget menneskeligt stimuleres (ja, det er ganske kort formuleret)

Jeg tænker, at hvis man tilbyder seksuelle ydelser og man trives med det valgt, så er det nok ikke overordnet så forskelligt hvad der driver en.  Jeg er selvfølgelig bevist omkring, at der ikke følger et dobbelt liv og fordømmelse m.v. omkring mit valg, men hvis vi kun i første omgang taler om, hvad der driver en og hvad man nyder, så tror jeg at mekanismerne kan ligne hinanden meget. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Hvis en spørger ind til hvorfor jeg er selvstændig konsulent, kunne jeg sikker godt finde på at svare "jeg nyder den frihed det giver at være selvstændig, og jeg nyder at dække andres forskellige behov" - Kort sagt for mit vedkommende er det en behagelig måde at tjene mine penge på, samtidigt med at mine behov omkring noget fagligt, noget menneskeligt stimuleres (ja, det er ganske kort formuleret)

Jeg tænker, at hvis man tilbyder seksuelle ydelser og man trives med det valgt, så er det nok ikke overordnet så forskelligt hvad der driver en.  Jeg er selvfølgelig bevist omkring, at der ikke følger et dobbelt liv og fordømmelse m.v. omkring mit valg, men hvis vi kun i første omgang taler om, hvad der driver en og hvad man nyder, så tror jeg at mekanismerne kan ligne hinanden meget. 

 

Rent personligt for mig er det lige præcis sådan :) Tilfredsstillelsen ved at kunne yde noget, som kunden finder nydelse i - samt selvfølgelig selve nydelsen ved den fysiske del oveni :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 21 minutter siden:

Nu bliver det her også sjældent set på, som så mange andre valg af indtjeningskilder. Hvis det blev det, skulle kvinderne i hvert fald ikke bruge så meget tid på at forsvare og forklare deres valg og tanker. ;) 

Og jeg vil stadig hævde, at dit beskrevne paradoks simpelthen ikke kan gælde sympatiske mennesker. De ville have meget svært ved at fungere under sådanne forhold. :huh: 

Ne,j men det burde det og det ville gøre det nemmere at snakke om og forholde sig til. I mine øjne er det et højt specialiceret fag med dybe kompetancer. Ligesom i andre fag, findes der gode og mindre gode udøvere. De bedste er altid dem som er drevet af lyst, nysgerrighed og indlevelse!!! Og det er dem som bedst kan tillade sig at tage betaling.

Vi kunne jo aldrig drømme om at ringe igen, til den klamphugger af en tømrer, som dybest set ikke gad lave det job vi hyrede ham til, ikke overholdt aftalerne, ikke ryddede op efter sig, men til gengæld sendte en stor regning, så snart han var ude af døren.

Men jeg er helt enig i at det er usympatisk og i min optik frastødende , hvis man(d) sexer med én, hvis ulyst han er overbevist om!

Redigeret af Curiosity
Korrektur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Det er nemlig en svær verden at forholde sig til, fordi pengene forplumrer (i mangel af bedre ord lige nu.)

Nu tænker jeg lidt videre...

Er man som en normalt tænkende og fungerende mand ikke nærmest nødt til, i øjeblikket mens det står på, at tro på, at kvinden er med på den? Sådan virkelig?

For ellers kan det vel aldrig blive særlig god sex? :huh: 

Jo, du har da helt ret. Som hvad jeg vil kalde normalt empatisk mand, er der jo ingen der ønsker at dyrke sex med en kvinde, som ikke har lyst til det. Og det er en super svær ting at forholde sig til, synes jeg. For som kunde/gæst er vi jo klar over, at pengene er den primære katalysator for, at vi lige nu ligger med en nøgen, smuk kvinde i sengen. I langt de fleste tilfælde ville situationen jo ikke opstå, uden pengene først har skiftet hænder. Så hvad vil det SÅ sige at 'have lyst til'? Et realistisk mål kunne være: "Har glæde af samværet". Erfaringsmæssigt kan dette dække over alt fra mindblowing kærestelignende sex med lækre kys og våde orgasmer (det sker med lange mellemrum), over lækkert sex til hyggeligt og sjovt samvær. Men hvor er grænsen for, hvad der føles ok som kunde? Hvad hvis kvinden bare synes, det ikke er et ubehageligt job? Damen ved kassen i Netto er jo heller ikke ved at gå ud af sit gode skind af lykke, når hun bipper mine broccoli ind. (Nej, jeg ved godt, at de to job ikke helt kan sammenlignes)

Selv er jeg en meget tyndhudet person i den retning, og af samme grund er jeg efterhånden en meget sjælden gp-gæst. I stedet har jeg prøvet at arrangere andre typer af mere faste relationer - nogle med og andre uden penge involveret. Udfordringen som kunde er jo, at vi ikke har nogen mulighed for på forhånd at vurdere, i hvor høj grad kvinden har 'lyst'/kommer til at nyde samværet. Ofte mærker man jo først midtvejs, at kemien bare ikke er tilstede, og så føler man sig pludselig som en kedelig stodder, som hun bare venter på bliver færdig. Det bryder jeg mig absolut ikke om. Og i de situationer skal jeg være ærlig at indrømme, at jeg nok prøver at bilde mig selv noget andet ind, for at dæmpe dén grimme følelse. Og jeg skal også være endnu mere hudløst ærlig at indrømme, at jeg ved en lejlighed har undladt at sige fra i en situation, hvor jeg - set bagud - nok må erkende, at jeg havde mødt en kvinde, som befandt sig i en situation, som hun absolut ikke brød sig om at befinde sig i, og hvor jeg, hvis jeg i situationen havde holdt alle hoveder kolde og havde forholdt mig realistisk til situationen, burde have sagt stop :oops:. Noget som virkelig gør mig ked af at tænke på selv nu, mange mange år senere, og som har givet mig en noget mere .. eftertænksom .. holdning til denne verden.

Redigeret af snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Nikita Darling

Interessant emne du, her bringer op. Og jeg, har da også nogle synspunkter jeg lige vil dele ift. dit som sagt interessante indlæg.Man kan jo sige lidt hårdt sagt at, Kynismen, accepterer ikke oprigtighed. hvis jeg skal bruge din overskrift først. Vi kan vel godt blive enige om, at oprigtighed både i branchen og hos kunderne, mange gange kan ligge på et lille sted. Det kan være overfor hinanden, i annoncer, i anmeldelser osv.

Nikita Darling skrev, for 47 minutter siden:

Og hvordan kan i selv nyde samværet med en person, som i ikke er overbevist om også nyder det? 

Nu bliver jeg lidt filosofisk, og laver lidt hjernetræning, men. Verdens ældste erhverv, er det, en livsstil og en levevej. ? For nogen ja bestemt tænker jeg.Og ja for nogen er, det desværre fordi de er kommet i klemme af den ene eller anden grund. Men branchen har i mange år været, under anklage, for frisind påtager vi/os opgaven, at forsvare det. Altså os kunder eller branchen i hele taget. Ikke fordi vi selv er særlige tilhængere af prostitution eller har grund til at tro, at den er et bedre erhverv end så mange andre. Når dit spørgsmål så lyder som det gør, ja så kan det også undre mig, at man kan være sammen med gade piger fx. for det er måske min fordom der kommer ind her. Men det er da i mine øjne udsatte mennesker. Af de ene eller anden ulykkelige grund. Og her tror jeg ikke pigerne nyder deres tilværelse. Og dem som tager dem op, ja det handler i min optik om, at groft sagt få tømt sig selv og videre. 

Jeg er bestemt ikke bange for, at kalde mig naiv i min spæde start som kunde, i denne branche, det er jeg blevet kaldt ofte herinde :) Men der troede jeg da stortset på næsten alt der blevet skrevet og sagt her på EG. Men må da også, erkende. At det er jeg ikke mere. Når man ser lidt bagom branchen, så er den bestemt ikke så lyserød som nogen gerne vil gøre den til. Er på den anden side også godt klar over, at pigerne ikke, vil ødelægger deres egen forretning. 

Nikita Darling skrev, 1 time siden:

Er det noget, der virkelig er så svært at tro på?

Jeg har bestemt, ikke svært ved at tro på du, i din karriere har haft gode oplevelser i branchen. Og har oplevet en masse skønne mænd. Ja jeg, har jo haft en god, hyggelig og meget humoristisk møde med dig, da du var i Hammershøj. :) Jeg fik lavet mit hjemmearbejde, kontakte dig. Og havde jo hørt, mange gode anbefalinger, det gjorde mig tryg ved besøget. Men var da også skide nervøs, over skulle mødes med dig dengang. :) Men ja du gav mig tid, til at falde til ro. vi tog det stille og roligt. Og nååå ja det med bukserne fik mig i den grad til at grine,:D så var isen brudt. Og tog hjem med, et smil på læben og glad. Der fik jeg en god oplevelse. Om du nød min formåen var ikke det jeg kunne finde på at spørge om, Det vigtigste for mig var, at du gjorde mig tryg, og fik mig til at slappe af. Og det er jo en rigtig god egenskab at besidde. Og desværre er det ikke alle, piger der besidder at gøre dette. Og det kan man så læse i diverse anmeldelser senere.

Nikita Darling skrev, for 47 minutter siden:

Er man som en normalt tænkende og fungerende mand ikke nærmest nødt til, i øjeblikket mens det står på, at tro på, at kvinden er med på den? Sådan virkelig?

For ellers kan det vel aldrig blive særlig god sex? :huh: 

Nogen mænd er jo bare trængende, de betaler for at få udløsning, og ud af døren igen. Og glemmer alt om den pige igen. (derfor kan de jo godt være meget normale og tænkende) Det tror jeg sker hver dag. I og med at kvinden er på arbejde, tænker manden i den situation vel bare, her er penge og 3 hug og et suk senere er han færdig. (groft skrevet) Der er vel også kvinder i branchen Nikita, der bare skal have pengene og have aftalen afsluttet, og videre, skulle hun være i branchen så ?? Det hele er ikke kun mandens skyld. :)

Nå lang skriv, mange tanker. Der er sikkert mere.jeg har glemt :) 

God eftermiddag allesammen.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...