Hop til indhold
Nikita Darling

Kynisme og ting...

Recommended Posts

Amen sister:D^_^.. 

Jeg er helt forfærdelig pleaser orienteret faktisk.. Så for mig falder nydelsen lige så meget ind under det at manden nyder det.. Det giver mig en fantastisk dejlig følelse i maven når mine gæster gå veltilpasse og tilfredsstillede fra mig..

Og en god samtale eller et godt grin løsner mig op i en helt vild forstand så jeg føler jeg gå fra den stund som jeg har deltaget i som et mere afslappet og velafbalanceret menneske.. 

Hvis man så ser bort for den psykiske/mentale tilfredsstillelse så kan jeg helt ærligt sige at jeg har fået flere orgasmer igennem mine snart 2 år i branchen end jeg har fået i mit private sexliv i alle de år jeg har været seksuel aktiv.. Hvorfor dette kan være vides ikke men sådan er det bare.. Hahaha..

Jeg nyder mit arbejde og jeg nyder at kunne gøre noget for andre.. Og det føler jeg at jeg gør.. 

Jeg ved at ikke alle er rene Don Juan'er men det er heller ikke altid nødvendigt.. Min kære gamle mor sagde altid "er du klar over hvor meget god tissemand der gå til spilde pga et par ekstra kilo.?" Jeg har så tilføjet - travl hverdag - svært ved at finde den rette - manglende lyst hos konen osv osv osv.. Og ja der gå rigtig meget til spilde.. Hvilket er ærgerligt.. Jeg er rigtig glad for at være modtager.. Hahaha.. 

Spøg til side så tror jeg på at alle er født med et fundamentalt behov for kropslig kontakt i en hvis udstrækning og jeg tror mit behov er større end gennemsnitskvindens.. Derfor passer den her branche mig helt fantastisk godt.. Det giver mig nydelse at kigge en mand dybt i øjnene og vide at den nydelse jeg ser deri er jeg skyld i.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så vil jeg gerne tilføje at langt de fleste gæster jeg har der anser jeg ikke pengene som betaling for sex i sig selv men som betaling for diskretion og for at fokuserer på deres nydelse.! Og så selvfølgelig som betaling for at springe alt det besværlige over.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, for 5 timer siden:

Men hvor er grænsen for, hvad der føles ok som kunde?

Hvor grænsen går, må vel være op til den enkelte mand eller kvinde. På trods af kønsforskelle, så mener jeg, at de er ligeværdige i forhold til ansvaret for deres egen efterfølgende selvfølelse og smag i munden. 

Vi lærer så længe vi lever, og vi begår alle fejl. Kunsten er, ikke at begå den samme fejl to gange, ik'. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, for 7 minutter siden:

Hvor grænsen går, må vel være op til den enkelte mand eller kvinde. På trods af kønsforskelle, så mener jeg, at de er ligeværdige i forhold til ansvaret for deres egen efterfølgende selvfølelse og smag i munden....

Den grænse er vel som så meget andet flydende?

Det er vel op til mandens og kvindens forskellige natur og – ikke mindst, deres værdisystem, at finde fælles fodslaw? Somme tider lykkes det, og så vender manden tilbage, og til andre tider går det galt. Og så har hun set ham for sidste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

KK, der er store dele af dit indlæg, som jeg ikke helt kan få knyttet til min oprindelige pointe, men nu forsøger jeg at kommentere. 

kanonkongen skrev, for 5 timer siden:

Vi kan vel godt blive enige om, at oprigtighed både i branchen og hos kunderne, mange gange kan ligge på et lille sted. Det kan være overfor hinanden, i annoncer, i anmeldelser osv.

Nja, altså der bliver løjet på fuld skrue i mange annoncer, og anmeldelser har jeg ikke altid nemt ved at gennemskue, men mit udgangspunkt er nok mere centreret omkring one-to-one møder mellem mand og kvinde, og nej der er min oplevelse ikke, at vi er enige overhovedet! Jeg oplever stadig oprigtighed og fortrolighed i det intime rum - ellers gad jeg sgu ikke være med mere. :) 

kanonkongen skrev, for 5 timer siden:

Men der troede jeg da stortset på næsten alt der blevet skrevet og sagt her på EG. Men må da også, erkende. At det er jeg ikke mere. Når man ser lidt bagom branchen, så er den bestemt ikke så lyserød som nogen gerne vil gøre den til. Er på den anden side også godt klar over, at pigerne ikke, vil ødelægger deres egen forretning.

Selvfølgelig kan man ikke tro på alt, hvad der skrives herinde - det er et internetforum fyldt med anonyme mennesker - og det er egentlig heller ikke det, som mit indlæg handler om. Jeg oplever ikke selv, at der er nogen, der i speciel grad, forsøger at gøre branchen vildt lyserød... Har du nogen eksempler? Jeg er da stødt på en del tråde, hvor begge parter debatterer de kedelige sider ved denne verden? 

Hvis man hader sit job og skriver det herinde, så skal man nok ikkenikkenej forvente at blive rig :D Men der er også alt derimellem, og det er altså også en bette smule frusterende, at man som aktiv pige, ikke kan debattere alverdens ting herinde uden at få skudt i skoene, at man danner sin mening udfra eventuelle indtjeningsmuligheder. Jo, når der flirtes osv, så er det jo tydeligt, men ellers synes jeg ikke, at det er så udpræget en tendens.

I øvrigt var det ikke så meget, om det var mig personligt, som man kunne tro på - det var egentlig ment generelt, dog med mig selv som eksempel, men tak for komplimentet. :) 

kanonkongen skrev, for 5 timer siden:

Der er vel også kvinder i branchen Nikita, der bare skal have pengene og have aftalen afsluttet, og videre, skulle hun være i branchen så ??

Øh, ja det er der da, og om den type burde være i branchen, har jeg meget svært ved at udtale mig om, på baggrund af den årsag alene.

kanonkongen skrev, for 5 timer siden:

Det hele er ikke kun mandens skyld. :)

Hehe, du kender mig virkelig ikke! :D Du kunne eventuelt tage et lille kig tilbage i tiden, og se hvad jeg egentlig mener om kvinder, der gerne tager imod en masse penge og faker den hele vejen, for så bagefter at råbe voldtægt og overgreb... Så tror jeg ikke længere, at du føler grund til at skrive sådan. ;) 

Man siger jo, at budbringeren bærer ansvaret for at gøre sig forståelig, og jeg frygter, at i dit tilfælde har jeg fejlet i denne tråd. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Og så har hun set ham for sidste gang.

Ja, eller han har set hende for sidste gang ;) Det er jo ikke kun op til manden at beslutte, om der er grund for gentagelse. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, Lige nu:

Ja, eller han har set hende for sidste gang ;) Det er jo ikke kun op til manden at beslutte, om der er grund for gentagelse. :) 

Nææh, det har du da helt ret i.

Jeg gik i mine selvsving ud fra, at det var manden, der havde prerogativet at sige fra. Men det gælder selvfølgelig også pigen, hvis hun ikke føler, at hun kan klare "ham, der fylder hele døren ud, har tatoveringer over det hele og lugter af motorolie".

Heldigvis har jeg aldrig været ude for at blive valgt fra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt og interessant emne. Måske lidt megen ridderlighed at spore, dog ;).

Lad det være sagt med det samme, at den bedste sex kommer med en pige du klikker godt med. No doubt. Om den så er påtaget eller ej kan være svært og sige. Men ofte oplever du for sent at du er sammen med en pige som ikke rammer skiven (for at sige det pænt). Du får den der mærkelige fornemmelse at hun bare ikke "er der". Og det til trods for at du har forsøgt at opbløde stemningen med humor, brede smil og hjemmebagt kage (ahh..næsten). Når den så ikke lige "er der", kan du vælge at springe ud af sengen med et kækt "adios" og forlade etablissementet med en stivert som skal tvingbøjes ned i bukserne. Sådan tror jeg bare ikke mænd er indrettet. Med tryk på Tror. Vi gennemfører det og får den udløsning som var slutmålet for besøget. Jeg ændrer gerne "vi" til "jeg". Og så tager jeg den dybe tanke i bilen på vejen hjem. Der er en god grund til at mænd ikke bør træffe vigtige eller rigtige beslutninger når de er liderlige.

Slutteligt må jeg dog understrege at jeg har klart flest oplevelser hvor jeg føler at det har været en sjov og god stund for os begge, grænsende til verdensklasse for hende (den sidste del i sætningen er noget jeg selv har fundet på). Men jeg kan ikke undsige at jeg også har gennemført besøg med den tanke at jeg lige så godt kunne have klaret det selv bag et træ og at jeg nok ikke får nogle guldmedaljer i hendes scrapbog over elskovsbesøg.    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Du kan, som du gør, vælge at opstille en tese om at der må foreligge en særlig "kynisme" hos de mandlige individer, for at de kan navigere i denne verden...

Jeg har selv tidligere anvendt et tilsvarende udtryk, i mangel af et mere egnet...

Dog med den tilføjelse, at "kynismen" naturligvis også må findes, som et spejlbillede hos de kvinder der bevæger sig indenfor denne her verden...;)

Salig Per Dich skrev i 1966 denne her sang:

Måske det bare i bund og grund handler om ussel mammon - når alle klædestykker er kastet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er naiv og glad for det. Jeg "ved" at der findes piger der bliver glade når jeg kommer. Tror jeg.

Uden naivitet ville jeg ikke orke at leve. Hvis man tror man har styr på det hele, så kan man jo bare færdes videre imod Nirvana.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

Da det nu er mig Nikita D. citerer vil jeg vil begynde med at præcisere at med "nydelse" mener jeg nydelse af en art som gør at sexsælger ville have gjort det uden betaling. 

Nikita Darling skrev, for 7 timer siden:

Jeg har bare svært ved at rumme i mit hoved, hvordan en mand kan dyrke betalt sex med en kvinde - og nyde det selv - mens han samtidig mener, og postulerer herinde (som mange faktisk gør ofte) at kvinden ikke nyder det? Det lyder faktisk bare lidt afstumpet... :huh:

Afstumpet...måske, nu tror jeg ikke jeg sagde at de piger jeg var sammen med ikke kunne  lide mig eller at vi ikke havde god kemi, eller at jeg fandt nydelse i min antagelse om deres manglende lyst. Jeg besøger piger, hvor jeg både hygger mig med sex og samvær, men jeg er stadig af den overbevisning ud fra de oplevelser og samtaler jeg har haft med de af dem som jeg faktisk kender godt, at de kun er sammen med mig uanset væsen og kemi mv., alene af den grund at der er penge i mellem os. Om det gør mig afstumpet ved jeg ikke, med mindre at argumentet er, at når de piger jeg er sammen med ikke ville være det uden betaling, så er jeg afstumpet. Det er jeg jo så, dog ser jeg ikke mig selv som sådan, men er i øvrigt er jeg som alle andre mennesker ikke er gennemsigtig for mig selv. 

Jeg mener også, jeg kan citeres for at have sagt, "at nogen piger finder større glæde i deres arbejde end andre, but it is all about the money":) og min påstand er da også i det citat trådstarter anvender at jeg anerkender at der er piger, der nyder det, dog påstår jeg er det blot de færreste.

Jeg respekterer selvfølgelig de af jer GP'er og jeres oplevelser herinde, der hævder, at jeg tager fejl i min antagelse, men jeg vil dog påstå at de eksempler der oftest bliver offentligt tilgængelige bekræfter mig i min overbevisning fx hvis nogen af jer læste EB i uge 29 og glædespige "Lene " - jeg citerer lige fra artiklen "Jeg elsker at  forkæle en mand (...) jeg nyder lidenskabelig sex" og  i forlængelse heraf "men under fire øjne i i Lenes 10.000 kr lejlighed nord for København fortæller hun en helt anden historie. En gyserhistorie om vold, dødstrusler, selvhad og desperat ensomhed"

I artiklen beskrives også en enkelt hændelse, hvor "Lene" faktisk nød det. 

Jeg synes artiklen er god, og jeg har faktisk drøftet den med et par af de piger, som jeg er fast kunde ved. Den tegner selvfølgelig kun et ufuldstændigt fragmenteret billede, og jeg ved, at jeg tager citaterne ud af kontekst, men "Lenes" oplevelse er vel også et gyldigt indlæg, omend uønsket information (antager jeg) for de fleste sexkøbere.

Nikita Darling skrev, for 7 timer siden:

Og jeg vil stadig hævde, at dit beskrevne paradoks simpelthen ikke kan gælde sympatiske mennesker. De ville have meget svært ved at fungere under sådanne forhold. :huh:

@Nikita DarlingDin påstand er altså at de kunder (på nær den omtalte forretningsmand, der gav hende nydelse) er afstumpede og usympatiske? 

Personligt tænker jeg nok mere, at det er en gensidig aftale, hvor man køber en ydelse for et bestemt beløb, og begge er klar over at det med al sandsynlighed ikke ville have fundet sted, hvis ikke der havde penge involveret. Uanset hvilke prædikater der klistres på mig afstumpet, frastødende mv. vil jeg stadig påstå det er naivt at tro andet. Derfor kan man jo godt synes om hinanden og være oprigtigt venlige, manden være hensynsfuld og sød ved pigen, og pigen give god sexoplevelse til kunden også selv om det "bare" er et job.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Jeg er naiv og glad for det. Jeg "ved" at der findes piger der bliver glade når jeg kommer. Tror jeg.

 

Eller  "Jeg ved, at der findes kvinder der  er glade når jeg går".  Nå... det vigtigste er jo at de glade og tilfredse ligesom os. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
whoisyourdaddy skrev, for 7 minutter siden:

Da det nu er mig Nikita D. citerer vil jeg vil begynde med at præcisere at med "nydelse" mener jeg nydelse af en art som gør at sexsælger ville have gjort det uden betaling.  

Måske er det for sent på dagen for mig, men jeg forstår simpelthen ikke den sætning. Vi er jo netop sexsælgere, og derfor er tanker om, at vi ville ha gjort det gratis, hvis vi virkelig nød det vel irrelevante?

Det er et arbejde, og selvom man kan være glad for sit arbejde og nyde at udføre det, tager man jo stadig penge for det. Dermed ikke sagt, at penge er det eneste der tæller; arbejdsglæde, søde kunder, gode oplevelser, friheden ved at være selvstændig, tilfredshed med egen indsats m.v. er vigtige parametre i mit arbejdsliv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Liv skrev, Lige nu:

Måske er det for sent på dagen for mig, men jeg forstår simpelthen ikke den sætning. Vi er jo netop sexsælgere, og derfor er tanker om, at vi ville ha gjort det gratis, hvis vi virkelig nød det vel irrelevante?

Det jeg mener, når jeg siger: "at nogen piger finder større glæde i deres arbejde end andre, but it is all about the money" er jo netop at I er professionelle sexsælgere, der har det som job. Det er da tænkeligt at min betragtning er irrelevant, jeg kan jo ikke vide på forhånd, hvad der har relevans for andre end mig selv - det ville jo i hvert fald blot være formodninger og antagelser.

Du har helt ret, det er sent, nok også for mig :)  Relevansen for mig opstod i forbindelse med at jeg blev stemplet som værende afstumpet  på baggrund af mit indlæg i en anden tråd. Min præcisering af "nydelse" så jeg derfor som en nødvendighed, da jeg egentlig ikke som fremført herover anser mig selv som afstumpet. Jeg blev med andre ord skudt i skoene at jeg var afstumpet, når jeg går til GP'ere, og samtidig har den indstilling som jeg har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
whoisyourdaddy skrev, for 1 minut siden:

Det jeg mener, når jeg siger: "at nogen piger finder større glæde i deres arbejde end andre, but it is all about the money" er jo netop at I er professionelle sexsælgere, der har det som job. Det er da tænkeligt at min betragtning er irrelevant, jeg kan jo ikke vide på forhånd, hvad der har relevans for andre end mig selv - det ville jo i hvert fald blot være formodninger og antagelser.

Du har helt ret, det er sent, nok også for mig :)  Relevansen for mig opstod i forbindelse med at jeg blev stemplet som værende afstumpet  på baggrund af mit indlæg i en anden tråd. Min præcisering af "nydelse" så jeg derfor som en nødvendighed, da jeg egentlig ikke som fremført herover anser mig selv som afstumpet. Jeg blev med andre ord skudt i skoene at jeg var afstumpet, når jeg går til GP'ere, og samtidig har den indstilling som jeg har. 

Jeg forstår det ikke, jeg går i seng, prøver en anden dag ;) 

Det er jo netop ikke all about the money, der er så meget andet også. Går du selv kun på arbejde for penge, eller kan du faktisk lide dit arbejde? Og hvis du faktisk kan lide dit arbejde, ville du gøre det gratis? Nej vel?

Nat nat ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar

 

Liv skrev, for 4 minutter siden:

Det er jo netop ikke all about the money, der er så meget andet også. Går du selv kun på arbejde for penge, eller kan du faktisk lide dit arbejde? Og hvis du faktisk kan lide dit arbejde, ville du gøre det gratis? Nej vel?

Hell no, du har så evig ret Liv. Vi har kun et liv ;) (tror jeg nok), så det skulle da stå i at det kun var for pengenes skyld. Vi vil have mere ud af det end det, og er det nydelse er det da bare en bonus :-)

 

Redigeret af Såklar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Liv skrev, for 1 minut siden:

Det er jo netop ikke all about the money,

Det er jo min påstand, jeg kan ikke sige at jeg ikke tager fejl, da det jo ville være arrogant overfor andre med en anden indstilling, ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar
Nikita Darling skrev, for 10 timer siden:

Nu er jeg ikke i det her under samme præmisser som tidligere, men hvis jeg kigger tilbage i tiden, til hvordan det var før,  så husker jeg ikke, at det hørte til sjældenhederne, at jeg nød de besøg, jeg fik? 

 

Hmmm, nu tænker jeg jo så, hvad er forskellen på den præmis du var i "der her" før i forhold til nu? :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Liv skrev, for 21 minutter siden:

hvis du faktisk kan lide dit arbejde, ville du gøre det gratis? Nej vel?

no way...:) jeg kan lide mit arbejde, og jeg finder langt det meste af tiden glæde i mit arbejde, MEN jeg nyder ikke mit arbejde. Derimod nyder jeg et stykke velsmagende chokolade, kaffe om morgen, en cigaret i ny og næ, en kold øl og sex nyder jeg også - faktisk så meget at jeg er villig til at betale for det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar
whoisyourdaddy skrev, 1 time siden:

no way...:) jeg kan lide mit arbejde, og jeg finder langt det meste af tiden glæde i mit arbejde, MEN jeg nyder ikke mit arbejde. Derimod nyder jeg et stykke velsmagende chokolade, kaffe om morgen, en cigaret i ny og næ, en kold øl og sex nyder jeg også - faktisk så meget at jeg er villig til at betale for det ;)

Symantik. At nyd := føle stor (sanselig eller følelsesmæssig) glæde, tilfredshed eller velvære ved....

Hvis du er villig til at bruge dit liv på dit arbejde, så vil jeg påstå at du nyder det. Bum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Såklar skrev, for 4 timer siden:

Hvis du er villig til at bruge dit liv på dit arbejde, så vil jeg påstå at du nyder det. Bum.

Det må du da gerne påstå, det kan jeg jo ikke gøre noget ved:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du da tosset manner, hvis jeg i sin tid havde droppet betalingen hver gang, at jeg havde nydt et besøg, så havde jeg i den grad kørt min forretning i sænk! :D 

Mand og kvinde mødes... Mand giver kvinde penge... Mand og kvinde opnår på én eller anden vis at finde nydelse ved arrangementet... Nårh nej, pengene!

Jeg kan slet ikke finde mening eller logik i din definition på nydelse, whoisyourdaddy, og jeg må nok bare erkende, at vi bor på to vidt forskellige planeter. Og min lyder altså til at være en hel del sjovere og varmere at befinde sig på!

Artiklen du refererer til er sikkert gyldig...i en anden debat. Hvad du forsøger at bevise med den her, forstår jeg (heller) ikke. 

Hvis du stadig efter alle mine indlæg i denne tråd stadig skulle være i tvivl om, hvad jeg mener, så gentager jeg gerne igen - men så er det altså også sidste gang, nå! Det begynder jo snart at blive fjollet! Følgende scenarie finder jeg afstumpet: 

Kvinde vil have penge for sex og samvær... Mand er sikker på, at kvinde ikke vil finde nydelse ved deres sex og samvær (ellers ville mand åbenbart ikke behøve at betale)... Mand betaler alligevel...

Jo det kan du bide spids på, at jeg finder noget så koldt! Og afstumpet! Og uforståeligt, at man overhovedet har lyst til!?!

Og så tror jeg altså efterhånden, at lige den del er skåret til konfetti for mit vedkommende. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden:

Mand og kvinde opnår på én eller anden vis at finde nydelse ved arrangementet

Det er så din oplevelse og dermed påstand.! Min påstand er, at det er en vekslen af penge for sexydelse

 

til manden og at det for det fortrinsvist er ensidigt, hvem der opnår nydelse.

Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden:

vi bor på to vidt forskellige planeter

Ja det gør, vi når du kan lave en så sort hvid konklusion, som jeg forstår dig nemlig, at når man som jeg  mener at tiden med en GP er ensidig, hvad angår sexuel nydelse, uanset kemi, smil og almen velvære ved hinandens selskab, så er man enten afstumpet af natur eller det er en tilegnet kynisme for ikke at virke naiv. Derfor har du ret vi lever i forskellige planeter.

Nikita Darling skrev, for 15 minutter siden:

de spids på, at jeg finder noget så koldt! Og afstumpet! Og uforståeligt, at man overhovedet har lyst til!?!

Det er en udledning jeg slet ikke forstår. En simpel verden du beskriver, vil jeg mene. Man kan godt være et normalt varmt menneske uden at man kun skal gå til GP'er der opnår  nydelse ved samværet. Man giver hende jo noget andet i stedet, nemlig penge som hun bliver glad for, at at hun ikke opnår nydelse betyder jo ikke at hun ikke bryder sig om manden, men blot at hun sælger en sexuel ydelse til ham. Det betyder jo heller ikke at manden nyder at gøre en pige fortræd. så summa sumarum din udlednig om at jeg og andre (hvis der er andre) er kolde og kyniske er på min planet helt forkert.

Nikita Darling skrev, for 33 minutter siden:

Og min lyder altså til at være en hel del sjovere og varmere at befinde sig på!

Det ved jeg jo ikke, jeg har jo aldrig været på din planet:)

Nikita Darling skrev, for 35 minutter siden:

Hvis du stadig efter alle mine indlæg i denne tråd stadig skulle være i tvivl om, hvad jeg mener

Tror jeg har fattet, hvad du mener, jeg er er bare ikke enig i dit perspektiv og det er jo netop et debatforum:)

Nikita Darling skrev, for 36 minutter siden:

Artiklen du refererer til er sikkert gyldig...i en anden debat. Hvad du forsøger at bevise med den her, forstår jeg (heller) ikke. 

Nu er jeg jo som afsender kun herre over, hvad jeg selv forstår ved min egen kommunikation, og ikke hvad du opfatter, så jeg prøver lige igen artiklens relevans i forhold til dette emne er for mig at se, at du påstår at de mænd, der har besøgt pigen "Lene" er kolde og kyniske, da hun ikke nyder sit arbejde som glædespige, altså pånær den omtalte forretningsmand. Det mener jeg ikke vi mænd er. Der kan på min planet godt være venlighed og varme i en en situation hver der bliver købt sexuelle ydelser og hvor nydelsen fortrinsvis er til manden uden at dette er koldt og kynisk. Men det er altså på min planet og her vil jeg nok helst være, da jeg ikke forestiller mig at der er så mange GP'ere på din.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Påstand? Jeg ved vel, hvad jeg selv har oplevet og følt? Det behøver du nødvendigvis ikke at tro på, men så bliver det i hvert fald lidt svært at føre en debat.

Det er også svært at føre en debat, når du burde kunne læse og forstå, hvad jeg skriver, men i stedet vælger at fordreje det.

Jeg taler ikke om eksempler, hvor mand og kvinde hygger sig, men kvinde ikke nødvendigvis opnår seksuel forløsning. Jeg taler heller ikke om mænd, der er i god tro, og efterfølgende finder ud af, at kvinden i virkeligheden ikke var tilpas. 

Hvordan jeg ellers skulle kunne forklare det, ved jeg ikke... Tror egentlig heller ikke, at du er interesseret. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

@Nikita Darling Jeg skulle nok have nøjedes med at bruge ordet "oplevelse" i stedet for påstand - point taken. Det eneste, vi bliver enige om tror jeg er at vi er uenige. Jeg går ud fra at når du begynder et indlæg i et debatforum, så er det fordi du ville debattere emnet og ikke bare skyde mænd som mig i skoene at vi er kolde og kyniske. 

Hvis jeg ikke var interesseret havde jeg vel ikke skrevet i tråden, at jeg ikke lægger mig fladt ned i debatten er ikke ensbetydende med manglende interesse  i andres perspektiv.

Det som vi begge kan (går jeg ud fra) slutte med er, at vi ikke er enige i hinandens perspektiv, men for mit eget vedkommende jo selvfølgelig jo et mere oplyst grundlag, da også andres perspektiver giver viden trods uenighed:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...