Hop til indhold
JenniferRomantica

Lad nu vær'..!!!

Recommended Posts

@Romantikeren

jamen det er da fint at du åbenbart tænker så meget

du har altså tænkt dig frem til at telefonpigen hellere skal sige det til hver en gæst der kommer ind??

nu har Jennifer valgt denne fremgangsmåde hvor forhåbentlig nogle vil se det og måske tænke over det

men alt muligt som du kan tænke frem er selvfølgelig meget bedre

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 18 minutter siden:

Ja mænd kan være nogen store fjolser, jeg dummer mig da også selv. Jeg kom til at sige til en at jeg kunne betale med lommeuld, altså ulden i mine lommer fordi jeg ikke have kontanter på mig puha, den var ikke god for den søde ekspedient tænkte i helt andre baner. Nå men Jeg forstår hende godt, men jeg tænker bare at man kan skære ting ud i pap, ved at være lidt kæk, sæt ham på plads det kan man gøre på mange måder. Måske kan telefonpigen sige til gæsten og vil ikke berøres på intime steder før hun er kommet ind anden gang, ellers er det ud af vagten så må du finde en anden. Jeg tænker at telefondamer er til det grove et mellemled.

Jeg tænker ikke at jeg skal finde mig i at blive gramset på bare fordi jeg sælger sex.. Jeg finder mig heller ikke i det når jeg er i byen.. Og der er jeg endda påklædt.. På arbejdet står jeg rimelig bar og rimelig sårbar og så skal en eller anden idiotisk stodder sku da ikke tage sig nogle friheder.!! 

Jeg tager meget med humor men jeg har da ikke tænkt mig at tage respektløshed med humor.. Eller grænseoverskridende adfærd.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja I skælder ud det kan jeg godt forstå. jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok

Man er nudist på en nudiststrand, ikke i kongens have.

Det er manglende dannelse at nogen gramser på en i nattelivet. Men tja det er der man kan blive scoret og scorede og nogen går for langt, og nogen igen kan ignorer enhver berøring om det så er en lille skulderklap, eller et lille knus. Nogen klæder udfordrende på og vil knap nok ses på.

og et bordel massageklinik eller hvad i nu vil kalde det, er noget helt tredje. Ja jeg er lige ved at sige at man skal finde sig i det, sådan er det at være glædespige og bla bla bla, selvom det er helt sygt, jeg beklager at skulle sige det. Nogen mænd er nogen fjolser noget urinstinkt vækker noget hos mænd når der er noget spændende i gære jeg synes det er ærgerlig det er sådan. Du finder dig i det efter, du har fået pengene det er lidt tankevækkende. selvfølgelig skal din gæster opfører sig ordentlig, men ja jeg kan komme og her og vær så klog og det er jeg slet ikke. Man kan slet ikke sammenligne nattelivet med en massageklinik.

det er faktisk et godt emne du har taget op, hvor må det være frustrerende. Jeg håber du sætte de fjolser på plads der overskride din grænse de er ikke nødvendigvis idioter de har bare ikke lært den samme respekt over for andre som andre måske har  

     

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 8 minutter siden:

Du finder dig i det efter, du har fået pengene det er lidt tankevækkende

det er da ikke "at finde sig i det" hvis man rent faktisk har solgt sin service til en mand

med dit udgangspunkt, skal man så også lade gramseren proppe pikken ind i munden på en inden han skrider igen uden at købe eller betale for noget??

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 6 minutter siden:

 

og et bordel massageklinik eller hvad i nu vil kalde det, er noget helt tredje. Ja jeg er lige ved at sige at man skal finde sig i det, sådan er det at være glædespige og bla bla bla, selvom det er helt sygt, jeg beklager at skulle sige det.

Hm.... En restaurant skal måske også finde sig i, at mennesker kommer ind fra gaden, og direkte går hen til buffeen og smager lidt på de forskellige retter. Der er måske også mærkeligt at de finder sig i det, når det er afstemt at man gerne vil købe menupunktet buffet ??

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 13 minutter siden:

Tja I skælder ud det kan jeg godt forstå. jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok

Man er nudist på en nudiststrand, ikke i kongens have.

Det er manglende dannelse at nogen gramser på en i nattelivet. Men tja det er der man kan blive scoret og scorede og nogen går for langt, og nogen igen kan ignorer enhver berøring om det så er en lille skulderklap, eller et lille knus. Nogen klæder udfordrende på og vil knap nok ses på.

og et bordel massageklinik eller hvad i nu vil kalde det, er noget helt tredje. Ja jeg er lige ved at sige at man skal finde sig i det, sådan er det at være glædespige og bla bla bla, selvom det er helt sygt, jeg beklager at skulle sige det. Nogen mænd er nogen fjolser noget urinstinkt vækker noget hos mænd når der er noget spændende i gære jeg synes det er ærgerlig det er sådan. Du finder dig i det efter, du har fået pengene det er lidt tankevækkende. selvfølgelig skal din gæster opfører sig ordentlig, men ja jeg kan komme og her og vær så klog og det er jeg slet ikke. Man kan slet ikke sammenligne nattelivet med en massageklinik.

det er faktisk et godt emne du har taget op, hvor må det være frustrerende. Jeg håber du sætte de fjolser på plads der overskride din grænse de er ikke nødvendigvis idioter de har bare ikke lært den samme respekt over for andre som andre måske har  

     

Man er jo 2 voksne mennesker...måske endda fremmede overfor hinanden, som indgår en aftale, eller lad os kalde det en handel.

Så "legetiden" starter jo først når aftalen er på plads / pengene har byttet hænder, sådan ser jeg det.

Jeg rager ikke engang på min faste glædes pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 45 minutter siden:

Hm.... En restaurant skal måske også finde sig i, at mennesker kommer ind fra gaden, og direkte går hen til buffeen og smager lidt på de forskellige retter. Der er måske også mærkeligt at de finder sig i det, når det er afstemt at man gerne vil købe menupunktet buffet ??

 

 

næh det skal restauranten ikke finde sig de skal meldes til politiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Romantikeren skrev, for 15 minutter siden:

næh det skal restauranten ikke finde sig de skal meldes til politiet

Men en prostitueret skal finde sig i at blive gramset på 'fordi at det høre med til jobbet'?

Jeg er blevet gramset på, blevet bedt om at danse rundt som en cirkus abe, vise min røv frem, bedt om et prøve kys ( hvis jeg nu kyssede dårligt), tage mit lingeri af ( for bedre at kunne vurdere min krop).

Nej Nej Nej....... Vi skal ALDRIG nogensinde acceptere den slags ting - eller betragte det som en del af gamet.

Den slags respektløshed slider fuldstændigt på ens psyke. Det man tager skade af i denne her branche er ikke sex med fremmede mænd som er glad for at du er til ( og det er 9 ud af 10).

Det er de idioter som krænker en og invadere ens personlige rum ved at 'tage for sig' af de retter som de alligevel aldrig havde tænkt sig at betale for!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 50 minutter siden:

det er da ikke "at finde sig i det" hvis man rent faktisk har solgt sin service til en mand

med dit udgangspunkt, skal man så også lade gramseren proppe pikken ind i munden på en inden han skrider igen uden at købe eller betale for noget??

næh det er fuldstændig uacceptabelt for at svare høfligt på dit sarkastiske indslag. Jeg siger bare at det at nogen rager uden at få lov er en del af kulturen på en massageklinik. 

Så du tror jeg går ind for voldtægt for det ville være voldtægt? ærligt talt det er ikke jeres kunder der kan gå for langt, det kan i også. Man betaler man viser glæde og man planter en forventning hos kunden, men når i kommer ind anden gang er i kølige, måske endda ubehøvlet ingen gnist, ingen indlevelse, ingen øjnekontakt, bare maskinesex, bare et nummer i rækken  når ja så lyver i også lige lidt yngre. eller meget yngre.  

Og i siger til os lad nu vær med at gramse. og jeg kan sige til jer lad nu vær med at lyve jer yngre eller give os en rigtig dårlig og uinspireret oplevelse lad nu vær med at gør det kun for pengenes skyld, lad nu vær med at spille skuespil. men hold nu med gramse i har ingen fejl. Hvor er det i grunden en sygelig branche!!! det skulle ud af min mund, det havde jeg end ikke selv set komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Gæst til Pige: Du har løjet dig yngre og tyndere......Wupti.....nu har jeg ret til st krænke dig.....du har jo løjet.... 

Kære @Romantikeren Du har sq et sært livssyn.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Men en prostitueret skal finde sig i at blive gramset på 'fordi at det høre med til jobbet'?

Jeg er blevet gramset på, blevet bedt om at danse rundt som en cirkus abe, vise min røv frem, bedt om et prøve kys ( hvis jeg nu kyssede dårligt), tage mit lingeri af ( for bedre at kunne vurdere min krop).

Nej Nej Nej....... Vi skal ALDRIG nogensinde acceptere den slags ting - eller betragte det som en del af gamet.

Den slags respektløshed slider fuldstændigt på ens psyke. Det man tager skade af i denne her branche er ikke sex med fremmede mænd som er glad for at du er til ( og det er 9 ud af 10).

Det er de idioter som krænker en og invadere ens personlige rum ved at 'tage for sig' af de retter som de alligevel aldrig havde tænkt sig at betale for!

 

Jeg synes godt om dit indlæg, du har helt ret, jeg siger bare igen og igen og igen at desværre at det er en del af gamet, at nogen tænker med det forkerte hovedet. og et eller andet sted hvorfor forsætter i? Ja hvad kan man gøre? jeg kom med bud, det faldt ikke i god jord. Strategier vi alle har strategier, og det skal jeg ikke kloge mig på. Nu siger jeg så noget helt uhørt i dine øjne, tag det ikke for personligt vis at du ikke finde dig i det, smid ham ud giv ham et gult kort og få snakkede det igennem hos en kollega. men jeg skal ikke kloge mig.   

og det går måske endda ud over den næste der har en god opførelse, venlig, betænksom er forsigtig er lydhør er empatisk. Tænker som der heldigvis også er af. jeg møder hende her, jeg må gøre det så godt jeg kan. jeg må have respekt hun er ikke en købevarer, hun er ikke en etui hun er et menneske, hun har følelser hun har grænser, hun har en verden uden for alt det her, hun har en familie måske børn, drømme ambitioner.

Der skal mange gode oplevelse til at erstatte en dårlig, jeg taler af bitter erfaring.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 12/6/2017 at 06:38:

Som du jo nok kan forstår på opslaget så det bare ikke alle mænd der er reelle.. Hvis de vil rage uden at betale ville de jo nok helt vildt gerne knalde uden at betale..

Der er jo en grund til at proceduren er som den normalt er nu om dage.. Jeg tænker at en hel masse piger er blevet snydt for penge og derfor har gjort det normalt at det er betaling først..

Jeg vil sku helst ikke blive snydt.. Men sådan er vi jo så forskellige;)..

Forstod såmænd udmærket din tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Gæst til Pige: Du har løjet dig yngre og tyndere......Wupti.....nu har jeg ret til st krænke dig.....du har jo løjet.... 

Kære @Romantikeren Du har sq et sært livssyn.

 

næh men har ikke ret til at krænke nogen. Men undre mig hvorfor i lege med sandheden. Jeg har selv prøvet det og har haft store forventninger og møder en der absolut ikke ligner hende på billedet og måske endda ikke er hende på billedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Romantikeren - der sælges en vare, men det er ikke en skobutik, så ikke røre skoene og ikke noget med at prøve om de passer :D:D:D:D:D:D:D

Det er vel ikke helt svært at forstå :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Man er jo 2 voksne mennesker...måske endda fremmede overfor hinanden, som indgår en aftale, eller lad os kalde det en handel.

Så "legetiden" starter jo først når aftalen er på plads / pengene har byttet hænder, sådan ser jeg det.

Jeg rager ikke engang på min faste glædes pige.

Jeg kan ikke være mere enige. Jeg prøver at forklare at man måske ikke skal tage det gramseri for personligt. måske med humor måske sætte manden på plads. Og igen der en del af kulturen af nogen har fået lidt for meget ejerfornemmelser. Og man har misforstået og troede at det var okay at gramse uden at have betalt i forvejen

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 5 minutter siden:

Kære @Romantikeren - der sælges en vare, men det er ikke en skobutik, så ikke røre skoene og ikke noget med at prøve om de passer :D:D:D:D:D:D:D

Det er vel ikke helt svært at forstå :lol:

jeg vil venligst ikke kommenter denne her har vist gjort nogen herinde godt knotten, ved at sige hey hvad havde i forventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 minutter siden:

jeg vil venligst ikke kommenter denne her har vist gjort nogen herinde godt knotten, ved at sige hey hvad havde i forventet.

Tja - sandheden er ikke altid velkommen - og viljen til at forstå andres perspektiv lider ofte en krank skæbne på sociale medier.... Som det var naturligt for Jesus at gå på vandet, så er det naturligt for mange at kaste moralske fordømmelser over snart sagt enhver, man ikke deler syn eller værdier med. Det er nemt, billigt, uempatisk og sølle - men sådan må vi vænne os til de sociale mediers mulighed for at gemme os bag et tastatur - en trist udvikling for et eller liberalt samfund med plads og rummelighed til alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kan ikke være mere enige. Jeg prøver at forklare at man måske ikke skal tage det gramseri for personligt. måske med humor måske sætte manden på plads. Og igen der en del af kulturen af nogen har fået lidt for meget ejerfornemmelser. Og man har misforstået og troede at det var okay at gramse uden at have betalt i forvejen

Men det ér personligt, når der bliver rørt ved ens krop! Det er overhovedet ikke OK, at dette sker uden accept, uagtet om det er på et bordel, i byen eller i den lokale swingerklub. 

Heller ikke selvom hun har minimalt med tøj på og heller ikke selvom man er fornærmet, over at hun ikke lige ligner hende på billedet. Det er aldrig nogensinde okay, det er helt tosset at forsøge at retfærdiggøre det på denne måde.

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 5 minutter siden:

Jeg prøver at forklare at man måske ikke skal tage det gramseri for personligt. måske med humor måske sætte manden på plads. Og igen der en del af kulturen af nogen har fået lidt for meget ejerfornemmelser. Og man har misforstået og troede at det var okay at gramse uden at have betalt i forvejen

Hej @Romantikeren

Så det du siger er, at i dette tilfælde en GP. Ikke skal tage det for personligt. Undskyld mig. Men hvordan kan du skrive det. Det er da i den grad en urimelighed, at bare gramse. Intet med ejer fornemmelser at gøre. Det er i den grad dårlig opdragelse og pli. I andre service fag. kunne jeg ikke forstille mig piger/kvinder ville finde sig i at blive gramset på.Fordi de arbejder med det de gør. Hvis en pige gramsede mig i skridtet eller røven, på mit arb. Uden at jeg har ønsket det. Så kan jeg fortælle dig at hun ville få det påtalt.

Igen den sidste linje synes jeg er helt hen i vejret at skrive da, Det er et overgreb om du vil det eller jeg. Og igen enorm dårlig opdragelse og pli.

God aften til dig

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror simpelthen ikke på konceptet 'kommer til at gramse' på en pige man ikke har tænkt sig at betale for samvær.....man ved sq godt at det ikke er okay - men manden vælger bare at skide på at det er et menneske og ikke en vare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 3 minutter siden:

Men det ér personligt, når der bliver rørt ved ens krop! Det er overhovedet ikke OK, at dette sker uden accept, uagtet om det er på et bordel, i byen eller i den lokale swingerklub. 

Heller ikke selvom hun har minimalt med tøj på og heller ikke selvom man er fornærmet, over at hun ikke lige ligner hende på billedet. Det er aldrig nogensinde okay, det er helt tosset at forsøge at retfærdiggøre det på denne måde.

Men altså det sker, i siger det jo selv, det sker måske flere gange på en vagt. Jeg retfærdiggøre det faktisk ikke jeg siger bare det sker i skal ikke tage det personligt, for personligt må jeg skynde mig at sige det er en del af kulturen og en del af hvad ved jeg kvindebilledet og synet på jeres branche. Det sker jeg synes det er ækelt og dumt og uopdragent uden pli at voksen mænd tror de kan gøre hvad de vil. Hvor tit skal jeg sige hvad jeg mener.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror simpelthen ikke på konceptet 'kommer til at gramse' på en pige man ikke har tænkt sig at betale for samvær.....man ved sq godt at det ikke er okay - men manden vælger bare at skide på at det er et menneske og ikke en vare.

Nogen gør det nok også med overlæg de skulle aldrig have lov til at besøge dig og nogen dine kollegaer, men som du selv siger så koster det på den personlige plan at være cirkusartist, hvis nu man tager der det alt for personligt det er jo nærmere sagt end gjort, 

måske er der nogen der ikke tænker sig om. at det bare af jeg ved ikke hvad jeg kan kalde det decideret dumt

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 11 minutter siden:

Hej @Romantikeren

Så det du siger er, at i dette tilfælde en GP. Ikke skal tage det for personligt. Undskyld mig. Men hvordan kan du skrive det. Det er da i den grad en urimelighed, at bare gramse. Intet med ejer fornemmelser at gøre. Det er i den grad dårlig opdragelse og pli. I andre service fag. kunne jeg ikke forstille mig piger/kvinder ville finde sig i at blive gramset på.Fordi de arbejder med det de gør. Hvis en pige gramsede mig i skridtet eller røven, på mit arb. Uden at jeg har ønsket det. Så kan jeg fortælle dig at hun ville få det påtalt.

Igen den sidste linje synes jeg er helt hen i vejret at skrive da, Det er et overgreb om du vil det eller jeg. Og igen enorm dårlig opdragelse og pli.

God aften til dig

KK

 

Hvordan kan jeg skrive det? jeg mener det faktisk helt oprigtigt, og vi er faktisk slet ikke uenige her. Jeg siger bare at der er nogen dumerianer der misbruger dette her og at man ikke skal tage det alt for personligt. Lidt ligesom en pædagog der bliver svinet til af en adfærdsvanskeligt barn eller måske angrebet eller det der er værre. for tager man det alt for personligt første gang hvor der en tåbe der måske manipulere med en, hvad så anden gang og tredje og fjerde gang. Og går det så ud lysten og måske manglende tillid til gæsten, måske kan man ikke åbne sig og slappe af med god sex, måske vil man pludselig ikke berøres eller kysses måske tænder man på en knap hvor det hele bliver en tom oplevelse.

og godaften også til dig   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 9 minutter siden:

 Hvor tit skal jeg sige hvad jeg mener.

Du kommer til at sige det mange gange - for flere er holdt op med at prøve at forstå dit perspektiv - og kaster bare deres egen moralske dom efter dig.

Lad dig ikke gå på af det - det er helt normalt og i overensstemmelse med den fremherskende folkestemning..... Vi er blot blevet et fattigere folk fordi vi i bedste narcissistiske tradition kun "hører" os selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 12/6/2017 at 13:43:

Jamen, jeg tror ikke man skal underkende værdien af, at være en "kendt skribent", med nogle gode værdier og holdninger. Det gælder jo også den anden vej rundt, at det skaber en form for tillid, og man føler vel også at man "kender" hinanden 

Det har du nok ret i. Det med "at kende hinanden" var i hvert fald, hvad Liv skrev til mig forud for vort møde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...