Hop til indhold
JenniferRomantica

Lad nu vær'..!!!

Recommended Posts

Borende X skrev, for 56 minutter siden:

og begyndte at knappe min skjorte op. Jeg har senere hørt, at hun elskede af klæde sine gæster af.

Jeg foretrækker også denne mere naturlige og frie tilgang. Det skal ikke forstås således, at man skal afklæde hinanden hver gang, men det at man bare kan begynde når hun træder ind af døren, hvis man er i stemning til det, eller sludre lidt først.  Det andet faren ind og ud af dørene er et forstyrende element (men nødvendigt indtil der er opbygget tillid)

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Haha :D ja lidt OCD er godt :D men jeg synes da at det er fint, hvis man har en "rytme" som gælder alle gæsterne. 

Da telen kiggede ind og spurgte, kunne du så ikke bare sige, "jah, hvad ligner det, at vi har gang i?" :P

 

Det skal ikke lyde som om jeg kører på rutinen når det kommer til selve sexen.. Men for at jeg kan huske alting og ikke bliver snotforvirret så har jeg det her "opstartnings ritual".. Hehe.. 

Hun råbte da heldigvis bare med lukket dør.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Jeg foretrækker også denne mere naturlige og frie tilgang. Det skal ikke forstås således, at man skal afklæde hinanden hver gang, men det at man bare kan begynde når hun træder ind af døren, hvis man er i stemning til det, eller sludre lidt først.  Det andet faren ind og ud af dørene er et forstyrende element (men nødvendigt indtil der er opbygget tillid)

Nej, men det helt enestående i mit tilfælde var, at Gina overhovedet ikke kendte mig – udover fra mine skriverier her på Eroguide – og det var åbenbart nok til, at jeg – med et nyrupsk udtryk – var stueren.

Jeg læser så meget om udenlandske piger herinde. Og ikke alt er lige godt.

Faktisk har jeg i mine små ti år i branchen kun mødt en enkelt pige ud over Gina, der, hvis jeg var rendt fra pengene, som det er sket en enkelt gang, kunne tænkes at sige "pyt, du betaler bare næste gang, du kommer".

Hun ved uden tvivl, hvem jeg tænker på, når jeg nævner det her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Det skal ikke lyde som om jeg kører på rutinen når det kommer til selve sexen.. Men for at jeg kan huske alting og ikke bliver snotforvirret så har jeg det her "opstartnings ritual".. Hehe.. 

Hun råbte da heldigvis bare med lukket dør.. Hehe..

Det var skam også kun betalings ritualet jeg tænkte på :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

@Borende X

Det er så faren ved at betale til sidst... Betaling er ikke lige det man tænker mest på, når man lige har tilbragt en stund med en glædes pige :)

 

Nej, er man her sindeligt i en anden verden, tænker man jo ikke altid på det jordiske

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Nej, men det helt enestående i mit tilfælde var, at Gina overhovedet ikke kendte mig – udover fra mine skriverier her på Eroguide – og det var åbenbart nok til, at jeg – med et nyrupsk udtryk – var stueren.

Jeg læser så meget om udenlandske piger herinde. Og ikke alt er lige godt.

Faktisk har jeg i mine små ti år i branchen kun mødt en enkelt pige ud over Gina, der, hvis jeg var rendt fra pengene, som det er sket en enkelt gang, kunne tænkes at sige "pyt, du betaler bare næste gang, du kommer".

Hun ved uden tvivl, hvem jeg tænker på, når jeg nævner det her.

Så kendte hun dig jo også lidt... Du ville næppe have lyst til, at få sværtet dit profilnavn til, fordi at du havde rendt fra regningen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 minutter siden:

Så kendte hun dig jo også lidt... Du ville næppe have lyst til, at få sværtet dit profilnavn til, fordi at du havde rendt fra regningen ;)

 

Nej, men nu er det jo for det første ikke almindeligt, at piger herinde kommenterer oplevelsesberetninger, og for det andet er det jo heller ikke uden en vis risiko at tage kontakt med anonyme, man "kender" fra bag skærmen herinde.

Men jeg har nu mødt et par tillidsfulde kvinder herinde, og jeg er ikke bange for at sige, at det har været til gensidig fornøjelse og glæde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Nej, men nu er det jo for det første ikke almindeligt, at piger herinde kommenterer oplevelsesberetninger, og for det andet er det jo heller ikke uden en vis risiko at tage kontakt med anonyme, man "kender" fra bag skærmen herinde.

Men jeg har nu mødt et par tillidsfulde kvinder herinde, og jeg er ikke bange for at sige, at det har været til gensidig fornøjelse og glæde.

Det forstod jeg ingenting af :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 19 minutter siden:

Nej, men det helt enestående i mit tilfælde var, at Gina overhovedet ikke kendte mig – udover fra mine skriverier her på Eroguide – og det var åbenbart nok til, at jeg – med et nyrupsk udtryk – var stueren.

Jeg læser så meget om udenlandske piger herinde. Og ikke alt er lige godt.

Faktisk har jeg i mine små ti år i branchen kun mødt en enkelt pige ud over Gina, der, hvis jeg var rendt fra pengene, som det er sket en enkelt gang, kunne tænkes at sige "pyt, du betaler bare næste gang, du kommer".

Hun ved uden tvivl, hvem jeg tænker på, når jeg nævner det her.

Jamen, jeg tror ikke man skal underkende værdien af, at være en "kendt skribent", med nogle gode værdier og holdninger. Det gælder jo også den anden vej rundt, at det skaber en form for tillid, og man føler vel også at man "kender" hinanden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

For mig er det mest af alt en vane at få pengene først.. Jeg har prøvet én gang hvor telen tog imod pengene for mig så jeg ikke skulle rende op af trappen og så gå jeg ind til gæsten og står lidt og så måtte jeg simpelthen gå ud igen fordi jeg normalt tager imod penge og så gå ud og gør mig klar og smider tøjet osv og så gå jeg ind igen.. Så jeg havde jo slet ikke gjort mig klar og min rytme blev total fucked.. Hahaha.. Så jeg måtte pænt sige "undskyld men jeg skal lige ud igen".. Det grinte vi så lidt af.. 

Jeg har da også gæster jeg sagtens ville kunne vente med at få pengene bagefter men det simpelthen en rytme og vane der sidder så dybt i min krop at det fucker med min hjerne hvis der bliver ændret på det.. Hahaha.. I'm a creature of habit.. 

Jeg har endda haft en gæst der fik ødelagde min rytme så meget at jeg glemte at tage pengene ned og glemte at fortælle telen hvor længe han skulle være der og hvornår hun skulle banke.. Hun kom heldigvis og bankede på og sagde "Øhh Jenni hvad skulle han have?" Imens vi var i gang.. Hahaha.. 

HaHa...Det findes der en diagnose for - det hedder OCD :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 timer siden:

Det forstod jeg ingenting af :D

 

OK, jeg prøver igen :D:

Jeg har faktisk mødt piger, der er så tilidsfulde, at de har sagt, at jeg kunne betale resten næste gang. Men det har så ikke været udenlandske piger på et flygtigt visit.

Forholdet har været, at jeg faktisk en enkelt gang er kommet for skade at tage hjemmefra uden penge, og pigen tog min forklaring for gode varer og sagde, at jeg kunne betale næste gang.

Den kæmpetillid kunne jeg ikke sidde overhørig, aå pigen fik selvfølgelig dobbelt ved næste møde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

OK, jeg prøver igen :D:

Jeg har faktisk mødt piger, der er så tilidsfulde, at de har sagt, at jeg kunne betale resten næste gang. Men det har så ikke været udenlandske piger på et flygtigt visit.

Forholdet har været, at jeg faktisk en enkelt gang er kommet for skade at tage hjemmefra uden penge, og pigen tog min forklaring for gode varer og sagde, at jeg kunne betale næste gang.

Den kæmpetillid kunne jeg ikke sidde overhørig, aå pigen fik selvfølgelig dobbelt ved næste møde :)

Det er klart, men det havde vel også en smule at gøre med, at I begge havde en profil herinde? Så ved man jo gensidigt at man er nogen lunde seriøs :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 11/06/2017 at 15:29:

You have no idea.. Det sker faktisk forholdsvis tit.. 

Kan du ikke lede efter et undertøjssæt der har monteret en stunner?
Så når de rører dig før betalingen går igang, så får de lige et stød ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 3 timer siden:

HaHa...Det findes der en diagnose for - det hedder OCD :mrgreen:

Ej ej.. Ikke mig.. Jeg render ganske vist rundt med et mini vaterpas i min taske.. Og retter dørmåtter i lejligheds opgange.. Hahaha.. Men diagnoser er vel kun sådan noget man giver til syndromer eller sygdomme.. Jeg lever ganske udemærket med mine små særheder.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Ej ej.. Ikke mig.. Jeg render ganske vist rundt med et mini vaterpas i min taske.. Og retter dørmåtter i lejligheds opgange.. Hahaha.. Men diagnoser er vel kun sådan noget man giver til syndromer eller sygdomme.. Jeg lever ganske udemærket med mine små særheder.. Hahaha..

Ikke med OCD - så jo du har det. Og det er ikke unormalt at have det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
gerog skrev, for 30 minutter siden:

Ikke med OCD - så jo du har det. Og det er ikke unormalt at have det.

Hvad er normalt? Det skønnes at kun 2% af befolkningen har den sygdom ifølge OCD-foreningen

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, Lige nu:

Hvad er normalt? Det skønnes at kun 2% af befolkningen har den sygdom ifølge OCD-foreningen

Ja selve sygdommen, hvor det kan være svært at have en hverdag til fungere. Men derfor kan man stadig godt have en meget mild form for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den ‎11‎-‎06‎-‎2017 at 15:28:

My God.. Jeg tror virkelig ikke du har fattet pointen i opslaget.! Det drejer sig om at man sku da ikke rager på fremmede kvinder uden at have fået lov.!!! Heller ikke selvom hun sælger sex.. 

Det er og bliver unaturligt, sådan er det, købesex er noget underligt noget. Du frister med at komme ind i fræk lingerie,  du signalere du er min "min" lige om lidt.  

du kan jo også vælge at være humorestisk omkring det, ja nogen bliver fristet, man skal lige. Du kan sige tålmodighed kære Watson vent lige 5 minutter. Lad vær siger du mænd kommer indtil dig for netop at lade være udleve en fantasi, eller er ensomme mangler omsorg, ægteskabet er gået i stå. Men ja manden med pli venter til bagefter... brug humoren lidt for din egen skyld og et eller andet sted hvad havde du egentlig forventet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Romantikeren skrev, for 42 minutter siden:

Det er og bliver unaturligt, sådan er det, købesex er noget underligt noget. Du frister med at komme ind i fræk lingerie,  du signalere du er min "min" lige om lidt.  

du kan jo også vælge at være humorestisk omkring det, ja nogen bliver fristet, man skal lige. Du kan sige tålmodighed kære Watson vent lige 5 minutter. Lad vær siger du mænd kommer indtil dig for netop at lade være udleve en fantasi, eller er ensomme mangler omsorg, ægteskabet er gået i stå. Men ja manden med pli venter til bagefter... brug humoren lidt for din egen skyld og et eller andet sted hvad havde du egentlig forventet.  

Jeg er sikker på at Jennifer forventer at kunder ikke rager løs på hende før de har lavet en aftale, hvad skal hun ellers forvente, en lind  strøm af "gramslinger" der går bagefter gramseriet...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 46 minutter siden:

Det er og bliver unaturligt, sådan er det, købesex er noget underligt noget. Du frister med at komme ind i fræk lingerie,  du signalere du er min "min" lige om lidt.  

du kan jo også vælge at være humorestisk omkring det, ja nogen bliver fristet, man skal lige. Du kan sige tålmodighed kære Watson vent lige 5 minutter. Lad vær siger du mænd kommer indtil dig for netop at lade være udleve en fantasi, eller er ensomme mangler omsorg, ægteskabet er gået i stå. Men ja manden med pli venter til bagefter... brug humoren lidt for din egen skyld og et eller andet sted hvad havde du egentlig forventet.  

Der er jo flere ting i den problematik.

Det er da helt rigtigt, at pigen kommer ind i lingeri, store latina-øreringe, springvand i håret og med et blik, der signaliserer masser af narrestreger. Dette burde kunne friste mænd, og det er jo også i sidste instans meningen.

Når Jennifer gør ophævelser mod "for tidlig" nærkontakt af 3. grad, har det nok sin årsag i, at hun har dårlige erfaringer med f.eks osere. Og så kan jeg godt forstå reaktionen – det er jo heller ikke alle bagere, der bryder sig om, at en kunde snupper en basse fra hylden og spiser den under vellystige lyde, før den er betalt.

Et helt andet aspekt er et stamkundeforhold. Her har jeg aldrig oplevet modvilje. Jeg har tværtom oplevet, at pigen kunne blive lidt (påtaget?) skuffet, hvis jeg ikke var hurtigt nok til at give hende det obligatoriske knus/kys.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er sikker på at Jennifer forventer at kunder ikke rager løs på hende før de har lavet en aftale, hvad skal hun ellers forvente, en lind  strøm af "gramslinger" der går bagefter gramseriet...?

Tja jeg tænkte bare hvordan hun måske kunne takle det, så det ikke bliver så irriterende. for det er blevet hverdag. Man kan også blive sur og gnaven så tænker jeg det bliver en lang vagt.

men der er altid fjolser, der bare lige skal kigge og lige skal røre. men det kan jo også være hvad ved jeg lidt forspil inden det for alvor går i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 27 minutter siden:

men det kan jo også være hvad ved jeg lidt forspil inden det for alvor går i gang.

problematikken er jo netop at der ikke "går noget i gang"

det er mænd der ikke køber noget

mænd der bare kommer for at rage på hende og så går de igen (sikkert under de mest åndssvage påskud)

forstå nu @JenniferRomanticas problemstilling

det har intet at gøre med humor eller hverdag eller lidt forspil og at man "bare må tage dét med"

det er jo ikke kunder reelt set

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 29 minutter siden:

problematikken er jo netop at der ikke "går noget i gang"

det er mænd der ikke køber noget

mænd der bare kommer for at rage på hende og så går de igen (sikkert under de mest åndssvage påskud)

forstå nu @JenniferRomanticas problemstilling

det har intet at gøre med humor eller hverdag eller lidt forspil og at man "bare må tage dét med"

det er jo ikke kunder reelt set

Ja mænd kan være nogen store fjolser, jeg dummer mig da også selv. Jeg kom til at sige til en at jeg kunne betale med lommeuld, altså ulden i mine lommer fordi jeg ikke have kontanter på mig puha, den var ikke god for den søde ekspedient tænkte i helt andre baner. Nå men Jeg forstår hende godt, men jeg tænker bare at man kan skære ting ud i pap, ved at være lidt kæk, sæt ham på plads det kan man gøre på mange måder. Måske kan telefonpigen sige til gæsten og vil ikke berøres på intime steder før hun er kommet ind anden gang, ellers er det ud af vagten så må du finde en anden. Jeg tænker at telefondamer er til det grove et mellemled.

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...