Hop til indhold
JenniferRomantica

Lad nu vær'..!!!

Recommended Posts

Romantikeren skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan ikke være mere enige. Jeg prøver at forklare at man måske ikke skal tage det gramseri for personligt. måske med humor måske sætte manden på plads. Og igen der en del af kulturen af nogen har fået lidt for meget ejerfornemmelser. Og man har misforstået og troede at det var okay at gramse uden at have betalt i forvejen

Jeg troede egentligt at vi var uenige :) på samme måde som en del af de andre som skriver i tråden. 

Men jeg tror at du kom til at blande din egen mening sammen med hvordan du udefra ser, hvordan nogle folk desværre gebærder sig, når glædes pigen åbner døren :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Det har du nok ret i. Det med "at kende hinanden" var i hvert fald, hvad Liv skrev til mig forud for vort møde.

Så hun skrev: "Nu tager du lige din gode opførsel og ganger den med 10, hvis du vil indenfor i min butik"?? :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 15 timer siden:

Nogen gør det nok også med overlæg de skulle aldrig have lov til at besøge dig og nogen dine kollegaer, men som du selv siger så koster det på den personlige plan at være cirkusartist, hvis nu man tager der det alt for personligt det er jo nærmere sagt end gjort, 

måske er der nogen der ikke tænker sig om. at det bare af jeg ved ikke hvad jeg kan kalde det decideret dumt

Det virker som om, du ikke har forstået, at der ikke er tale om kunder. Det er mænd, der kommer ind og "lige skal se varerne", gramser mv, og IKKE har til hensigt at købe noget. Nogle siger at de lige skal hæve penge, stille p skiven og vi ses om lidt, men fakta er, at de ikke kommer igen, de går ned i den lokale sexkino og tager en spiller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 29 minutter siden:

Det virker som om, du ikke har forstået, at der ikke er tale om kunder. Det er mænd, der kommer ind og "lige skal se varerne", gramser mv, og IKKE har til hensigt at købe noget. Nogle siger at de lige skal hæve penge, stille p skiven og vi ses om lidt, men fakta er, at de ikke kommer igen, de går ned i den lokale sexkino og tager en spiller.

ja jeg forstået at de er det man kalder osere, sådan nogen fjolser. Men i møder dem jo i er røv trætte af dem, jeg skal ikke gøre mig klog på hvor tit det sker. men det er en del af en arbejdsdag eller vagt, det hænder. Så er det jeg siger og tænker tag det ikke alt for personligt og sig fra, sæt dem på plads eller hvis i rigtigt ovenpå brug humor.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Jeg troede egentligt at vi var uenige :) på samme måde som en del af de andre som skriver i tråden. 

Men jeg tror at du kom til at blande din egen mening sammen med hvordan du udefra ser, hvordan nogle folk desværre gebærder sig, når glædes pigen åbner døren :)

 

Ja du har ret jeg skriver nogen gange lidt uklart, og ikke alle læser det mellem linjerne. Jeg fik da lige min sag for... men nu har jeg dæmpet gemytterne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
JenniferRomantica skrev, den 11/6/2017 at 15:45:

Jeg plejer og spørge dem og de tror jeg er en cirkus abe.?! Hahaha.. Så ser de rigtig underlige ud i ansigtet.. Altså min numse er min moneymaker så jeg skal nok sørge for i ser den når jeg gå ud.. Men jeg har sku ikke tænkt mig at lave piruetter for dig nej.!!

;) Vi har en TeleTrunte der siger " hva faen Fætter smart i en fart - tror du det er Palles tivoli det her "

Del dette indlæg


Link til indlæg
vojensdream1 skrev, for 7 timer siden:

;) Vi har en TeleTrunte der siger " hva faen Fætter smart i en fart - tror du det er Palles tivoli det her "

Det også kun i Sønnejylland man kan komme med den kommentar.. Hahaha.. Findes det overhoved på Sjælland.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Det også kun i Sønnejylland man kan komme med den kommentar.. Hahaha.. Findes det overhoved på Sjælland.? 

Nej, men vi har noget der hedder Ankers Tivoli

Del dette indlæg


Link til indlæg

.... Og Ronalds festival tivoli. Hvor vist nok Peter Belli har haft sin gang. Det har i hvert fald resulteret i en bunke børn :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Det også kun i Sønnejylland man kan komme med den kommentar.. Hahaha.. Findes det overhoved på Sjælland.? 

:rolleyes: don*t know :D lad os starte en tråd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vojensdream1
Borende X skrev, 1 time siden:

.... Og Ronalds festival tivoli. Hvor vist nok Peter Belli har haft sin gang. Det har i hvert fald resulteret i en bunke børn :D.

:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
vojensdream1 skrev, for 21 timer siden:

;) Vi har en TeleTrunte der siger " hva faen Fætter smart i en fart - tror du det er Palles tivoli det her "

Nord for kongeåen er det Palles gavebod, hvem fanden er Palle? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, den 15/6/2017 at 13:12:

Det virker som om, du ikke har forstået, at der ikke er tale om kunder. Det er mænd, der kommer ind og "lige skal se varerne", gramser mv, og IKKE har til hensigt at købe noget. Nogle siger at de lige skal hæve penge, stille p skiven og vi ses om lidt, men fakta er, at de ikke kommer igen, de går ned i den lokale sexkino og tager en spiller.

Ad ad ad bvaddrrr - liderlige mænd..... Det er en fuck-up verden vi lever i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 14 timer siden:

.... Og Ronalds festival tivoli. Hvor vist nok Peter Belli har haft sin gang. Det har i hvert fald resulteret i en bunke børn .

Mange og mange børn. Det kommer da vist an på, hvilken tommestok der bruges. Peter Belli og June har 3 voksne børn.   :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...