Hop til indhold
Rejsenetværk

Skab nye ven og bekendtskaber på EG

Recommended Posts


Kære brugere på Eroguide.dk
 
Dette er et meget personligt indlæg, men samtidig er tråden ment som en indbydelse til at alle som ønsker det, de kan begynde at opsøge hinanden i det virkelige liv, for at omsætte vores cyber bekendtskaber her på Eroguide, til om muligt nye bekendt, og eller venskaber.
 
Jeg må erkende at mit eget netværk, på den ene side er intakt, men på den anden side har det efterhånden udviklet sig til, at jeg har måttet stille mig selv spørgsmålet?
 
Er jeg Rejsenetværk efterhånden blevet et ensomt menneske?
 
Jeg er nået frem til den erkendelse at svaret herpå er todelt!
 
1. Relativt betragtet ja.
 
2. Substantielt betragtet nej.
 
Jeg har både gode venner og gode bekendte, men det er samtidig for fleres vedkommende tilfældet at de er ressource mennesker, med en normal travl hverdag, hvor kontakten mere og mere foregår i cyberspace, på mail og telefon, mens vi ses mindre og mindre i det virkelige liv, for at have oplevelser sammen i det virkelige liv.
 
Et fåtal ser jeg stadig en del privat, hos dem eller hos mig, men dels har de ikke lige så meget lyst, dels så har de ikke så godt råd som jeg selv til de oplevelser sammen, som jeg mere og mere savner et netværk til, som kan, har tiden og lysten til at dele de samme oplevelser sammen med mig.
 
Jeg arbejder oftest nat, har arbejdsdage som oftest på 11 timer.
 
Det giver måneder hvor jeg kun arbejder 13 dage, men har fri i 17 dage.
 
For at være helt ærlig, så er mit netværk for begrænset til at jeg kan opnå andres selskab i det omfang, som jeg selv både har fritiden, og til dels også pengene til at jeg kunne mødes, mere end tilfældet er sammen med andre.
 
Dermed ikke sagt at jeg har meget godt råd, for det har jeg ikke, dermed ikke sagt at de oplevelser vi kan få sammen skal koste meget, det kan være gratis glæder, det kan koste begrænset, som også være halvdyrt en gang imellem.
 
Det naturlige spørgsmål som læseren kan stille sig, kan være??
 
Hvorfor opsøger Rejsenetværk ikke singleklubber og single rejser, i stedet for at oprette denne tråd i forum på Eroguide.dk?
 
Svaret er at jeg i mødet med fremmede udenfor den verden, som vi har tilfælles her på Eroguide.dk, simpelthen udgør en tom bog som ingen kan identificere sig med, når de møder mig, og jeg dem.
 
Jeg er blevet 52 år gammel, uden at have hverken tidligere forhold, ægteskaber, egne børn, dine mine eller vores børn med i bagagen.
 
I andres øjne udgør jeg derfor en tom bog uden en livs-fortælling, som de kan forstå, og eller ville kunne acceptere.
For det der er at fortælle er ikke alt sammen rosenrødt, og ikke noget alle vil kunne acceptere som min livshistorie, fik de den sande historie om det liv jeg har levet.
 
Men I kære med profiler her på Eroguide.dk, for jer udgør jeg ikke en tom bog, for jer er jeg for mange af jer Rejsenetværk, på godt og ondt gennem alle de år mange af jer har kendt mig her, og tidligere på andre communities, om denne vores fælles interesse for købesex.
 
For nogle er jeg sikkert af samme årsag ham, som de ikke har noget ønske om at møde, jeg har ikke kun venner herinde, det er helt fair og vel også naturligt.
 
Men modsat, der har jeg gennem årene haft den fornøjelse, at en hel del mennesker har haft lyst til at møde mig, som manden bag nicket Rejsenetværk.
 
Disse møder har haft karakter af alt fra en enkelt fællesbrunch, på mit initiativ i forum på Eroguide.dk, en enkelt fælles FKK klubtur til Tyskland, hvor jeg ikke siden har set de samme mennesker.
 
Og så til bekendt/venskaber der udviklede sig til at vare i flere år, hvor vi både rejste sammen på FKK klub ture til Tyskland, og mødtes en del privat til alt fra en hyggelig aften privat hos mig, til en tur i biografen, brunch, gode restauranter, en tur i Operaen på Holmen, eller en koncert i DR byen, så meget andet også.
 
De fleste af disse bekendtskaber er efterhånden, enten gledet helt ud, eller har udviklet sig til at blive af en mere og mere perifer karakter.
 
Disse bekendtskaber har både taget sin begyndelse i form af en meget privat pm, der i nogle tilfælde blev til meget private venskaber, hvor vi ikke delte noget med andre på Eroguide.dk.
Mens bekendtskabet i andre tilfælde udvikledes med afsæt i nogle af de brunch træf, og fællesture vi var på til Tyskland.
Som vi efterfølgende i rigt mål delte med alle jer andre her på sitet, som en mulighed for at læse om de oplevelser vi havde sammen.
 
Det alt sammen er i min verden idag, kun en skygge af hvad det en gang var, og jeg savner en ny begyndelse, der kan udvikle sig til et nyt kapitel, hvor vi er flere der vælger at ses sammen IRL, og ikke kun som dem vi er bag skærmen i forum på Eroguide.dk
 
Imidlertid er jeg nået til den konklusion, at præmissen skal være en anden for dette initiativ, end tilfældet har været for nogle af de initiativer, som jeg tidligere har taget offentligt i forum her på stedet, og tidligere på Hedomax.com
 
En del har i tidligere tråde udtrykt deres principielle interesse i at mødes med andre herfra, men de har fravalgt at møde op fordi vi mødtes steder, og under omstændigheder, hvor det nemt kunne opfanges af andre, eksempelvis cafe gæster, hvilket fælleskab vi udgjorde ved vores bord, samt udsigten til omtale efterfølgende i forum af vores fælles oplevelse på dagen hvor vi mødtes.
 
Jeg vil derfor i denne tråd lægge op til at vi begynder at ses under private former, hvor vi ikke omtaler det i forum på EG, hverken forinden eller efterfølgende.
 
Det udelukker så ikke samtidig den slags intiativer som jeg har nævnt, hvis nogen har lyst.
 
Men udgangspunktet er at vi mødes i chatten, skriver sammen på pm, udveklser junk mail adresser, for i kulissen at samles om at mødes i det virkelige liv.
Som hvis det alt sammen ender med at vi mødes, ja så er det ikke noget vi skriver om efterfølgende i de åbne fora på EG, men vi holder dialogen under private former, som ikke alle her på EG delagtiggøres i.
 
Som jeg plejer at skrive, jeg er hardcore single og eneboer på tredje i min 2 v ejerlejlighed, er sted i København, nær en metro station.
 
Jeg kan om nogen lægge privaten til, hvor vi kan mødes, såvel blot for hyggens skyld, som en mulighed for at tage initiativer sammen, som vi inviterer flere til at tage del i, diskret og meget privat.
 
Måske interesserer denne tråd ingen, måske er der nogle der gerne vil være med til at vi gør som jeg foreslår?
 
Vi får se om der er interesse herfor, eller ikke blandt brugerne på Eroguide.dk
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg plejer at skrive, jeg er hardcore single og eneboer på tredje i min 2 v ejerlejlighed, er sted i København, nær en metro station.

Dem er der sikkert også andre af, i en eller anden version...både herinde men også udenfor skærmene.

Jeg gætter på at flere herinde fra har mødtes, men bare holdt det imellem sig, som du også selv siger.

Dertil vil jeg sige, at det nok er nemmere at mødes på 2 mandshånd, end et større arrangement... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@holstebronx

Præmissen er ikke som sådan at man skal mødes flere sammen, men at man kan hvis man vil.

Pointen er mere at motivere flere til at tage kontakt til enkelte, eller flere udvalgte for at omsætte en interesse for at ses til at man så også vælger at gøre det.

Her er det meget forskelligt, om nogle kun vil mødes med lige præcis en eneste person på tomands hånd, eller om de har samme interesse i at ses med måske 3 - 4 flere, som de samlet godt vil ses sammen med.

Jeg har selv gennem tiden oplevet begge vinkler på andres interesse, men oplever nu at udbyttet af hidtidige kontakter nok er tæt på udtømte.

Mit behov er imidlertid mere konstant end nok de flestes, og derfor ser jeg gerne de frafaldne erstattet af nye, der måske, måske ikke kan udgøre fundamentet for et nyt socialt netværk.

Her er det så at jeg forestiller mig at potentialet kan bestå i nogle af dem, der viger mest tilbage fra at mødes med andre herfra, des mere det stilles til skue i forum, før og efter at nogle de vil mødes.

Så måske des mere sonderingerne foregår i chatten, i privatchat og på pm, des større lyst til at se andre?

Jeg har tidligere oplevet at når først kontakten er etableret den vej, så udvikler det sig siden til at kontakten vedligeholdes ad helt andre kanaler, såsom egne mail adresser og telefonisk.

Men sådan begynder det jo ikke , når man nu en gang kun kender hinanden i forum her på EG, men skal finde ud herfra for at ses, hvis interessen er der for at gøre det.

Det er nogen gange helt mærkeligt, på den ene side at møde de samme mennesker nærmest daglig i chatten, måske gennem måneder og år, føle at man kender dem, og så gør man det i virkeligheden slet ikke.

Sådan skal det endelig forblive for alle som ikke ønsker det anderledes, men jeg stiller mig i hvert fald gerne i spidsen for at samle få, eller flere om at ses uden for chat og forum på EG, hvis flere end jeg er interesseret.

Det har været givende sammen med dem der tidligere har villet, nu trænger jeg bare til at sømme et nyt netværk sammen, hvis jeg kan, for de gamle brædder sidder ikke så fast som tidligere på det skellet, der tidligere holdt netværket sammen.

Men jo, til dem der tænker det, jeg er rigtig nok en der ikke rigtig har andre kanaler end her til formålet, men det har jeg sådan set heller ikke brug for, for jeg fungerer bedst sammen med mennesker der kender mig som den jeg er som Rejsenetværk, og ikke den tomme bog jeg udgør i andres øjne, for hvem den måde jeg har levet på ikke udgør et aktiv, hvis de fik den hele historie.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det bliver svært her på EG da mange er her uden at ville være ved det og kræver anonymitet.

Selv ville jeg gerne mødes men der er lidt langet til Kbh fra Aalborg. 

Men respekt for at du er så ærlig ;)

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogle skulle sidde og overveje, om de vil mødes med mig, og eller flere herfra samtidig, på den præmis at det ikke gøres til et offentligt anliggende i forum, hvem der mødes hvor hvornår, hverken før vi mødes, eller efter vi er mødtes.

Så kan jeg til mulig inspiration for stamgæsterne i chatten, og i forum lægge ud med at jeg selv vil kunne deltage i København fra og med torsdag den 15/6 til og med søndag den 18/6.

Hvis det bliver et emne, enten i chatten eller på pm, så har jeg selv et bud på hvor jeg kunne tænke mig at vi mødes en af nævnte datoer.

Hvis det for interesserede er vigtigt, samtidig med at de ved hvem de vil træffe på dagen, at de samtidig kan sikre sig at der ikke også kommer nogle, som de ikke vil mødes med, der er jeg helt åben overfor at modtage en invitation pm til at mødes med udvalgte, som indbyrdes har truffet en aftale, som de vil sikre sig at ingen uønskede kan følge med i, eksempelvis til daglig i chatten.

Gerne også bare enkelt personer, som kun vil at vi mødes os 2 sammen.

Tænker at der må sidde andre, der som jeg er single, som har tiden og lysten til at vi sammen udforsker det væld af arrangementer, og steder som vi kan finde på eksempelvis:

Kultunaut.dk

http://kultunaut.dk/

Flere end jeg, der ikke ønsker altid at være det tredje ben sammen med andre der er i forhold, eller har stiftet familie, og som bare gerne vil være sammen med andre, der som de selv møder alene op til de lejligheder, vi aftaler at ses til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Du har ikke overvejet at gå tilbage til de simple FKK ture af 2-3 dages varighed? Altså uden diverse kultur og alverdens andre ting skal blandes ind i. Erindrer vi havde en vældig hyggelig tur den første tur jeg var på. Og vivar da en del tilstede 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liderlig-fyr

Ja den tur husker jeg også, det var en meget succesfuld tur.

Men det som jeg efterlyser i denne tråd, det er simpelthen nye potentielle emner til et netværk, hvis fælles reference er at vi kender hinanden som brugere af Eroguide.dk

Men hvor formålet er at mødes i helt private sammenhænge, det være sig privat, eller ude i byen for at dele fælles oplevelser.

Det har jeg oplevet at kontakter herfra tidligere har udviklet sig til, også at det har holdt i nogle år sammen med nogle.

Det netværk jeg har haft, er nu tæt på opløst, og derfor efterlyser jeg nu nye emner til et potentielt nyt netværk, til erstatning for det gamle der er på vej til at gå tabt.

Det være sig alle lige fra dem der måske kun vil ses en enkelt gang/ret sjældent, til dem som måske kan udvikle sig til mere nære bekendtskaber, og for hvem det gælder at de kan være interesseret i at omsætte fælles samtidig fritid, til at vi sammen oplever byens mangfoldighed af tilbud.

Års opsparet deltagelse i forum på Hedomax.com og Eroguide.dk, har tidligere ført nogle sammen på sådan vis, nu prøver jeg om det er muligt igen.

Præmissen er nu bare den at kontakterne søges opnået uden at lægge konkrete initiativer ud i forum, synligt for alle, sådan som jeg tidligere har gjort det, herunder den tur vi var på sammen, og som rigtig nok var en succes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Rejsenetvaerk skrev, for 5 timer siden:

Hej Liderlig-fyr

Ja den tur husker jeg også, det var en meget succesfuld tur.

Men det som jeg efterlyser i denne tråd, det er simpelthen nye potentielle emner til et netværk, hvis fælles reference er at vi kender hinanden som brugere af Eroguide.dk

Men hvor formålet er at mødes i helt private sammenhænge, det være sig privat, eller ude i byen for at dele fælles oplevelser.

Det har jeg oplevet at kontakter herfra tidligere har udviklet sig til, også at det har holdt i nogle år sammen med nogle.

Det netværk jeg har haft, er nu tæt på opløst, og derfor efterlyser jeg nu nye emner til et potentielt nyt netværk, til erstatning for det gamle der er på vej til at gå tabt.

Det være sig alle lige fra dem der måske kun vil ses en enkelt gang/ret sjældent, til dem som måske kan udvikle sig til mere nære bekendtskaber, og for hvem det gælder at de kan være interesseret i at omsætte fælles samtidig fritid, til at vi sammen oplever byens mangfoldighed af tilbud.

Års opsparet deltagelse i forum på Hedomax.com og Eroguide.dk, har tidligere ført nogle sammen på sådan vis, nu prøver jeg om det er muligt igen.

Præmissen er nu bare den at kontakterne søges opnået uden at lægge konkrete initiativer ud i forum, synligt for alle, sådan som jeg tidligere har gjort det, herunder den tur vi var på sammen, og som rigtig nok var en succes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ok her i det Jyske har vi skiftet cafebesøget ud med en heldags eller fleredages knaldetur. Sexen er kun for vi bliver motioneret lidt, det primære er naturligvis det sociale :-) 

Det var egentlig det jeg tænkte på.. De har ganske udmærket Kaffe på Harmony så kan reelt erstatte cafebesøg ;-) Vil du have god kage til, kan du jo bare besøge lagkagehuset undervejs

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 26/5/2017 at 16:48:

Kære brugere på Eroguide.dk
 
Dette er et meget personligt indlæg, men samtidig er tråden ment som en indbydelse til at alle som ønsker det, de kan begynde at opsøge hinanden i det virkelige liv, for at omsætte vores cyber bekendtskaber her på Eroguide, til om muligt nye bekendt, og eller venskaber.
 

Det er mit indtryk, at dette allerede sker i den udstrækning som folk ønsker det. Uanset hvilket internet platform man befinder sig på, vil der altid være nogen der udvikler beskendt- og venskaber.

Som sublement til dit indlæg, kunne man vel sagtens måske i hyggetråden oprette nogle arrangementer, med henblik på at mødes - Det er nok ikke alle der bare lige tager kontakt til andre og spørger om de/vi skal mødes. 

Hvis det handler om ven- og bekendskaber skal man nok huske at skrive, at det ikke er sexarrangementer, men udelukkende sociale sammenkomster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice

Det er jo så også det som jeg selv har oplevet.

Både det at kontakten er indledt i kraft af respons på åbne indlæg i forum, såvel i forbindelse med planer om fællesrejser til Tyskland og fælles brunch, som i kraft af meget diskrete og meget private pm henvendelser, hvor ønsket har været at holde dialogen og kontakten udenom både chatten og forum.

Summen af disse hidtidige kontakter, ser ud til at have haft sin tid for eget vedkommende, og karakteren af kontakten til dem som jeg stadig er i kontakt med, udvikler sig til at være stadig mere sporadisk.

Ofte har der ligget en skilsmisse til grund, en for tiden single status, der har bevæget andres interesse i at udvikle private relationer med mig, men mennesker kommer jo videre i tilværelsen, finder en partner på ny, eller de af andre årsager mister interessen for at vedligeholde relationen.

Det har jeg fuld forståelse for, men samtidig er det for eget vedkommende tilfældet at samme aldrig er sket, og aldrig sker for mig.

Jeg har dybest set aldrig flyttet mig, andet og mere i tilværelsen end at jeg hvert år er blevet et år ældre, uden at min personlige single status har ændret sig.

Det er usædvanligt, det er for de fleste svært forståeligt, og jeg ser ikke noget potentiale i at netværke andre steder end på EG, hvor man kender mig som, og hvor jeg er accepteret eller ikke som Rejsenetværk.

Jeg tror derfor, at det også er her på Eroguide.dk jeg skal forsøge at bygge et nyt netværk op, til erstatning for det gamle som nu ser ud til at have nået sin udløbsdato.

Jeg kan tage fejl, det er muligt at succesen ikke lader sig gentage på ny, det er jeg forberedt på kan ske, men uden at gøre forsøget finder jeg aldrig ud af det :)

Men jeg bemærkede en der beskrev sig selv meget lig min egen situation. Han oplevede mangeårige single venskaber gå tabt når de fandt sig en partner, og som permanent single fandt han det stadig vanskeligere at opretholde relationer til andre, som tilsvarede hans egne behov for at indgå på lige fod i et samvær med andre.

Ham og andre der har det på lignende vis, eller som føler behovet af andre årsager, ser jeg gerne som en målgruppe til et nyt personligt netværk.

Flere end jeg og han, må have det som vi, og om så nok så få er interesseret i at bygge et sådant fællesskab op fra grunden, så ser jeg det som en succes for hver enkelt person, det måtte lykkes at komme i kontakt med på sådan vis.

Jeg ved godt at det kan lyde lidt skræmmende, også for jer der er aktiv herinde, hvis jeg alene ser Eroguide.dk som et forum til at etablere nye ven og bekendtskaber, men ikke desto mindre er det sådan jeg oplever og sådan jeg ser på EG, for jeg er ikke aktiv andre steder, og jeg vil ikke passe ind andre steder hvis jeg forsøgte.

Det kan man så vælge at filosofere over, og se som grunden til ikke at følge min opfordring, om tilfældet er, ja så er det sådan det er :idea: 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kommer jeg stort set aldrig på tjatten, som der så flittigt refereres til.

Men er dét, du vil, at genoplive "De germanske Riddere" bare med ny rollebesætning? Eller er det mere at mødes på "Den blå Planet" og diskutere rejernes kønsliv? Eller er det ......?

Jeg har faktisk selv fundet en god ven herinde, der gerne slæber mig med på museum. Eller er det mon omvendt? :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetvaerk Umiddelbart mener jeg at der er en del single mænd over 40 herinde, som er aktive enten på chatten eller i forum, så der er da potentiale i at finde nogen som matcher dig og din single status.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Borende X

Jeg vil i den grad gerne finde en god ven, eller flere venner der slæber mig med på museum, og så meget andet, og jeg dem :) 

De Germanske riddere derimod, jo nogle af dem kommer jeg ikke til at rejse med igen, mens jeg tror at jeg stadig vil kunne rejse sammen med gamle kendinge, skulle jeg igen få lyst og råd.

Tilbud har der gennem tiden været nok af, som jeg har takket nej til.

Ofte fordi invitationen har gået på monster lange ture i bil, og det er jeg altså ikke meget for, så hellere med fly.

Men generelt har jeg jo ikke råd så ofte som kernen i det netværk har, også derfor har jeg som oftest måtte takke nej.

Men nu har jeg også reserveret mit budget til at opnå sex, til en kommende profil på Sugarders.dk

Forventet entre om ca 2 måneder.

Pt forbereder jeg mig med en mindre slankekur, ikke ret meget mere end en figur trimming til sommer udsalget, hvor jeg vil forny min garderobe, egnet til billeder og dates.

Jeg har også oprettet research tråde om det at sugardate, sådan at jeg kan opnå så megen viden som muligt inden at jeg selv forsøger mig.

Og mislykkes jeg som jeg næsten forventer, ja så frigøres budgettet til nye ture til Tyskland, gerne i så fald sammen med gamle kendinge.

@holstebronx

Jeg tror så absolut at der findes en del 40 + årige mænd i chatten og forum, der matcher min single status, men det er jo ikke af den grund sikkert at de har præference, hverken for at møde mig, eller i det hele taget at ses med nogle herinde fra i den virkelige verden.

Det er sikkert de færreste der har præference herfor, langt de fleste vil formentlig som resten herinde kun opleves af andre, som de nicks de er i chatten  og i forum, men tænk om 1 eller 5 % af dem fra hovedstaden måtte dele min interesse for at mødes, ja så ser jeg det som et potentiale for succes.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 5/28/2017 at 18:38:

Pt forbereder jeg mig med en mindre slankekur, ikke ret meget mere end en figur trimming til sommer udsalget, hvor jeg vil forny min garderobe, egnet til billeder og dates.

Jeg har også oprettet research tråde om det at sugardate, sådan at jeg kan opnå så megen viden som muligt inden at jeg selv forsøger mig.

Det er fascinerende så meget mental energi du lægger i købesex-arrangementer. Hvor ofte overvejer du, hvordan dit liv kunne forme sig, hvis du brugte den samme energi på andre ting?

Jeg overvejede en længere PB, men her er en kort offentlig besked: Du har tilsyneladende en god evne til at lægge en plan og så holde dig til den, selvom det betyder en hel del afsavn og impulskontrol over for umiddelbare fristelser i hverdagen. Det kan mange nok misunde dig. Jeg tror du kunne få mere glæde af den egenskab ved at bruge den på noget andet end at finansiere og tilrettelægge købesex.

 

Hvis du fastholder din sugardaters-plan: Du kan overveje at allliere dig med en "Cyrano de Bergerac", der kan hjælpe med kommunikationen, hvis det ikke går godt. Altså en der har haft succes derinde og er rutineret ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bebop

Tak for de velmenende og kloge ord.

Ja jeg ender aldrig i Luksusfælden på TV3, selvom jeg kunne havne der, havde jeg ikke denne betryggende selvkontrol, når nu midlerne er begrænsede, og det derfor kræver afsavn at prioritere købesex.

Men det er en prioritering jeg gerne foretager, for brutalt sagt, og i nogles øjne nok også tragisk, spørgsmålet er ikke som du skriver, hvordan mit liv kunne forme sig hvis jeg brugte den samme energi på andre ting.

Tilfældet er at årsagen til at jeg bruger min energi sådan som jeg gør, årsagen er at mit liv har formet sig som det har formet sig allerede.

Mit liv har formet sig sådan at jeg aldrig har kunnet opnå sex uden at betale for det, og da jeg heldigvis ikke er så begrænset at køb af sex er økonomisk udelukket, så vælger jeg at spare op til at kunne betale for sex, og det har jeg fået mange gode oplevelser ud af at gøre.

Da jeg samtidig har fundet glæde ved at skrive om mine oplevelser med købesex, og har oplevet et interesseret publikum hertil, ja der har jeg altid gjort det til et projekt hver gang jeg køber sex.

Det drejer sig for mig om meget mere, end det sex køb jeg betaler for, derfor udgør arrangementer og klub ture også den foretrukne ramme om oplevelsen, gerne sammen med andre.

Turen ind og ud af bordellet, ja det er bare ikke for mig tilfredsstillende, og kan for mig ikke stå alene.

Men Sugardating kan tilsyneladende give en art oplevelse af at være sammen med pigerne, der kommer tæt på den virkelighed hvor man ikke betaler for det, og den oplevelse kunne jeg godt tænke mig for en udgift der er til at betale, og som ikke er dyrere end at går på bordel alt inclusive.

Her kommer jeg så til at give køb på min skrivelyst, for lykkes jeg, så anmelder jeg ikke pigerne efterfølgende i forum på Eroguide.dk, som jeg gør med glædespiger der åbent annoncere deres ydelser, det gør Sugarbabes ikke, og derfor vil jeg heller ikke anmelde dem.

Men jeg regner med at jeg kommer til at bidrage med info om mine oplevelser, hvis jeg får nogle, bidrage i generelle vendinger, i anonymiseret og uidentificerbar form, i de tråde vi kører om emnet i forum på Eroguide.dk

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 28/5/2017 at 18:38:

Hej Borende X

Jeg vil i den grad gerne finde en god ven, eller flere venner der slæber mig med på museum, og så meget andet, og jeg dem :)

Det er jeg meget glag for at læse. Jeg har fundet én, der gider høre på mig på et museum og samtidigt gider slæbe mig med på museum og efterfølgende frokost. Jeg er en lykkelig mand :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Det er jeg meget glag for at læse. Jeg har fundet én, der gider høre på mig på et museum og samtidigt gider slæbe mig med på museum og efterfølgende frokost. Jeg er en lykkelig mand :)

Men det er meget rart at have konen til at have maden parat når du kommer hjem...til et rent hus :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Men det er meget rart at have konen til at have maden parat når du kommer hjem...til et rent hus :D 

Ja, når hun i løbet af dagen har plejet sine interesser, hvorfor skulle jeg så ikke gøre det samme? Der er jo ingen, der siger, at vore interesser er sammenfaldende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Borende X

Godt at høre at I er 2 der har kunnet bruge vores fælleskab her på EG, til meget andet og meget mere end det som binder os sammen herinde.

Det er så det som jeg også selv har haft succes med tidligere, men hvor det ser ud til at netværket  nu er mere eller mindre opløst.

Det var måske naivt at forestille sig at en tråd om et behov for at danne et nyt netværk med nye bekendtskaber, ville kunne opfylde sit formål.

Det ser det da heller ikke ud til at tråden kan, og jeg vil derfor søge at tænke i andre baner for om muligt at bryde med en ond cirkel af tab af venner og bekendte, for hvem jeg ikke længere er den person for dem, som jeg en gang har været.

Her skal der også arbejdes med egen til tider uhensigtsmæssige adfærd, og de følger det har forekommet at det har haft.

Følger der ikke har været befordrende for netværks pleje med mennesker, der ikke selv har visse personlige svagheder, som jeg desværre selv har.

Men sket er sket, og verden går ikke under af den grund, men det indbyder kun til pro aktivt virke, så det vil jeg forsøge på :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Alkoholikeren

Jeg deltog enkelte gange i logen for år tilbage, og oplevede mig som denne tomme bog i mødet med andre, som jeg indledte med.

Jeg er ikke sikker på at logen er noget for mig.

Det er min oplevelse at jeg fungerer bedst på 2 og 3 mands hånd sammen med mennesker som jeg kender rigtig godt, eller som jeg kan komme til at kende rigtig godt.

Vi kan så godt være flere, hvis der en fælles reference, som ikke er normen for traditionelle singleklubber, og her har jeg noget i tankerne, andet end det som vi samles om her på stedet.

Det vil jeg tænke over som en mulighed, at tage et initiativ til anden side.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke lade være at more mig over, at du siger, nogen anser dig for en TOM bog. Mon ikke man kunne fylde en bog bare med det, du har skrevet den sidste måned :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den 28/5/2017 at 18:38:

Hej Borende X ....

... Og mislykkes jeg som jeg næsten forventer, ja så frigøres budgettet til nye ture til Tyskland, gerne i så fald sammen med gamle kendinge ...

Der er altså noget galt her.

Jeg var engang til en eksamen i latinskolen. Jeg kunne mine ting så godt, som man nu kunne forvente af en, der ikke på dette tidspunkt helt havde lært sansen for proportionerne, men fik af eksaminator alligevel at vide, at min præstation ikke var så god, "fordi du jo gav indtryk af, at du slet ikke troede på dig selv og det, du fremlagde".

Eksaminator gav mig det gode fremadrettede råd, at jeg ved en eksamen "skulle virke overbevisende", selvom jeg måske kom til at bevæge mig ud på (for) dybt vand.

Dette råd hjalp mig senere videre i uddannelsessystemet, og jeg tror, at du også vil kunne bruge det i andre sammenhænge!

En mand, der (undskyld udtrykket/metaforen/ordvalget – intet personligt fra mig her!) fra begyndelsen af giver indtryk af at være en katastrofe og ikke tror på sit projekt, vil også helt automatisk ende med at blive en katastrofe.

Point taken, som det vist nu hedder på adekvat rigsdansk?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu håber jeg ikke, at jeg helt får væltet tråden her, men jeg har altså fået lavet en fræk aftale med en skøn veninde, der har tænkt på en trekant med to mænd (med hende i centrum). Vi har såmænd også fundet en fyr, der annoncerer med dén ydelse (pigen i centrum), men han er godt nok svær at lave aftaler med, og vi har satset på at møde ham i morgen aften og kan nu ikke komme i kontakt med ham :(

Så var det jeg tænkte, at der måske var een af brødrene herinde, der kunne træde til og fylde tomrummet ud?

Ville det mon være ok at bruge tråden til det og så fortælle lidt mere om, hvad vi leder efter?

tak/mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, for 23 minutter siden:

 

Så var det jeg tænkte, at der måske var een af brødrene herinde, der kunne træde til og fylde tomrummet ud?

Ville det mon være ok at bruge tråden til det og så fortælle lidt mere om, hvad vi leder efter?

Det virker temmelig gakket. Det er smartere at efterlyse en som efterlysning under den rette landsdel. Det du søger har intet med emnet at gøre og Hyggesnak er slet ikke beregnet til det. Men du skriver bare en pb ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...