Hop til indhold
Rejsenetværk

Skab nye ven og bekendtskaber på EG

Recommended Posts

Blueberry skrev, for 51 minutter siden:

nu håber jeg ikke, at jeg helt får væltet tråden her, men jeg har altså fået lavet en fræk aftale med en skøn veninde, der har tænkt på en trekant med to mænd (med hende i centrum). Vi har såmænd også fundet en fyr, der annoncerer med dén ydelse (pigen i centrum), men han er godt nok svær at lave aftaler med, og vi har satset på at møde ham i morgen aften og kan nu ikke komme i kontakt med ham :(

Så var det jeg tænkte, at der måske var een af brødrene herinde, der kunne træde til og fylde tomrummet ud?

Ville det mon være ok at bruge tråden til det og så fortælle lidt mere om, hvad vi leder efter?

tak/mvh

Hallo - Hvis du har læst tråden, skal man da vist være ualmindelig tonedøv, hvis man selv synes at en akut panik efterlysning omkring en trekant lige passer ind i denne tråd.  Som @Bebop allerede har skrevet - Den slags hører hjemme i det geografiske relevante efterlysnings forum. 

Nu er det jo ikke fordi vi er uden humor, så jeg vil da lige benytte lejligheden til at spørge om der er nogle kvinder der uden beregning kunne tænke sig at strippe for mig, for min farvorit pige er for genert ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...