Hop til indhold

Recommended Posts

Det er mange år siden at jeg har været der, og dengang synes jeg at hun var en meget modem dame, er også blevet betjent af en yngre kvinde, men Gorn var klart bedst, og jeg var en hyppig gæst hos hende for 15-20 år siden. 

Hvis man er til en moden kvinde, så vil jeg sige at man får meget for penge hos hende, og en supergod service, og måske er det ikke det mest eksklusive og rengjorte sted som jeg har besøgt, men omvendt kan jeg ikke genkende @Thaiuser beskrivelse af hygiejnen, sådan har jeg ikke oplevet det, men det er selvfølgelig mange år siden, om det er sådan i dag tør jeg ikke at sige, men mon dog?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 17 timer siden:

Moden er altså ikke nogen overdrivelse. Hun er blevet 70+. En kvinde med mere end lidt erfaring m.a.o. :)

Første gang jeg mødte hende, var hos Bang & Wan på HC. Ørstedsvej.

Det er dæleme mange år siden. Den gang havde hun passeret de 50. I begyndelsen var hun meget genert, men hun lærte hurtigt at blowjob er noget Arne Diller sætter pris på.
Hendes datter Noo, var der også ind imellem. Hun var et hyggeligt selvskab, men hun flyttede desværre til en anden landsdel.
Jeg har siden mødt Noo et par gange i Kingosgade.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 20 timer siden:

Det er mange år siden at jeg har været der, og dengang synes jeg at hun var en meget modem dame, er også blevet betjent af en yngre kvinde, men Gorn var klart bedst, og jeg var en hyppig gæst hos hende for 15-20 år siden. 

Hvis man er til en moden kvinde, så vil jeg sige at man får meget for penge hos hende, og en supergod service, og måske er det ikke det mest eksklusive og rengjorte sted som jeg har besøgt, men omvendt kan jeg ikke genkende @Thaiuser beskrivelse af hygiejnen, sådan har jeg ikke oplevet det, men det er selvfølgelig mange år siden, om det er sådan i dag tør jeg ikke at sige, men mon dog?  

Jo det er skam sådan.

Muligvis var det ikke sådan for 15-20 år siden. Det kan jeg sige lige så lidt om, som du kan sige om mit udsagn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som fast gæst hos Gorn kan jeg bekræfte, at hun stadig er i topform. Hvis man som jeg er til god massage og har det lidt svært med at være intim med kvinder, man kunne være far til, er Wan sagen. God, hård massage (bruger også fødderne). God tid (bruger som regel mindst et kvarter ekstra).  Og så er der den krølle med det frække, hvor hun også tager sig god tid og ikke holder sig tilbage fra at give dig en ordentlig tur oppe bag i.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...