Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.gorn-thaimassage.dk/

Så blev det min tur til at aflægge gode gamle Gorn et besøg, det var søndag og jeg havde ondt ;)

Ankom til stedet, ikke videre diskret men meget praktisk da bussen holder lige ude forand. Ringede på og en lille gammel glad dame åbnede, jeg kom ind i noget som minede om hendes stue og blev vist længere ind til massage rummet, hvilket var et okay rum dog lidt roddet, men hvad det tager man jo med når man skal prøve noget "nyt" = hende og hendes glæde for numser ;-) 

Jeg fik en vand og hun tændte for varmen og gik ud igen, det blev hurtigt varmt. Da hun kom igen havde jeg ikke fået underbukser af, hun pegede på dem og dertil kom ordene "Off, skat". Det var starten på en ret intim omgang Thai massage, hvor der ikke blev holdt igen med at kommentere min krop, røv og til sidst min stive pik :-) Hun var bestemt ikke berørings angst:P  Jeg må sige at jeg fik æltet mine baller og fik en finger eller to op, og hun holdte sig ikke i tøjet andet end i 45 minutter hvorpå jeg fik udsyn til både det ene og andet og hun lagde min hånd i hendes skød som hun lige gav lidt olie så jeg kunne komme godt rundt ;-)

Tror nu godt jeg kunne have fået hele pakken, men havde ikke behovet og var fint tilfreds med hånd og fingre. Jeg kom og hun massagere mig lidt mere bagefter, efterfølgende tog jeg et bad og fik vasket det meste olie af.

Hun var sjovt og glad, roste meget, sagde at jeg skulle komme igen da hun kunne lide "Sexy Man" :P 

1 time og 20 minutter og 800,- fattigere stod jeg ved bussen.

P

Redigeret af Prostate massage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Vi får alle sammen en sjat olie i hånden, så vi kan nusse hendes mis :-) Og alle bliver analt voldtaget af hende. Og alle bliver kaldt noget pænt.

Det overrasker mig dog, at hun beholdt tøjet på i 45 minutter :-)

Link'et virker ikke !

Redigeret af Vestegnen
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vestegnen, din gamle kyniker - vil det sige at du også tror at pigerne spiller skuespil når de får orgasme? Så gode skuespillere er der da ingen der er....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
splasher skrev, for 45 minutter siden:

Vestegnen, din gamle kyniker - vil det sige at du også tror at pigerne spiller skuespil når de får orgasme? Så gode skuespillere er der da ingen der er....

Ikke når de er sammen med mig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke for at tage glæden fra dig "prostate massage" men jeg tvivler kraftigt du kunne ha fået hele pakken, som du skriver. 

Men bare bliv i troen, så har Gorn jo igen gjort sit arbejde særdeles godt :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, for 12 timer siden:

Ikke for at tage glæden fra dig "prostate massage" men jeg tvivler kraftigt du kunne ha fået hele pakken, som du skriver. 

Men bare bliv i troen, så har Gorn jo igen gjort sit arbejde særdeles godt :-P

Hej - giver hun ikke FP?...havde tænkt at jeg ville besøge hende. - hun lyder til at være et besøg værd :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnsonrocks skrev, den 10/5/2017 at 10:21:

Hej - giver hun ikke FP?...havde tænkt at jeg ville besøge hende. - hun lyder til at være et besøg værd :-).

Nej hun giver ikke FP. Har du været forbi ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi idag, hun var liiiiidt for gammel til min smag - men massagen var god, jeg slap heller ikke for en finger i rumpetten :P glemte helt at diskutere pris, så da jeg var udtømt bad hun om 550 kr. jeg syntes servicen var god, så jeg gav hende 700.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været her et par gange.

Hun kan altså noget med sine hænder og albuer, og hun var også oppe at gå på min ryg. Men for hulen et frastødende sted ellers. Det mest rodede og nussede sted jeg nogensinde har oplevet blandt de københavnske massagesteder. Det er så slemt at det stof der ligger på sengen angiveligt for at beskytte madrassen er mærkbart fugtigt af olie (og hvad mon ellers?) fra tidligere kunder. Jeg forventede næsten at det ville klistre til min krop da jeg vendte mig om på ryggen. Men når først man ligger der, så giver hun altså en fremragende massage. Hun plasker én til i olie til at starte med, men alligevel formår hun at få det fordelt så godt rundt og æltet ind i huden på én at det på forunderlig vis alligevel ikke ender i det totale oliesjaskeri. Som andre også oplever, så indgår en finger i rumpetten i legen. Det er en lidt anderledes spøjs følelse, men man fornemmer at hun har styr på det, og så slappede jeg hurtigt af ved det. Hendes HJ er ligeledes absolut fremragende. Den første gang jeg var der, var hun kæk efter HJ'et til at sige at jeg skulle komme endnu en gang. Og det er for mig, normalt ikke ret realistisk inden for så kort, men efter vel 10 minutters yderligere massage gjorde hun forsøget. Og det lykkedes til min store forbløffelse for hende at få liv i banditten til endnu en udløsning. Badet er en joke.. En gammel beskidt knagende brusekabine i et i forvejen mikroskopisk badeværelse, hvor man først skal kante sig vej gennem hendes køkken og alskens ting placeret på gulvet.

Hvis ikke det var for den kompetente massage og det fremragende HJ, så ville jeg stærkt fraråde stedet, men hvis man kan se igennem fingre med de snuskede nedslidte omgivelser og at hun vel mindst har nået folkepensionsalderen, så synes jeg ikke man skal snyde sig for en oplevelse som er meget anderledes end det gennemsnitlige.

Anden gang jeg var der fik jeg også olie i hånden og lov at lege med hendes fisse. Hun var også først overskrævs på mig hvor hun trak ned i tøjet så jeg kunne ælte hendes bryster lidt først. Om hun giver fuld pakke ved jeg ikke. Det ville jeg personligt nok ikke være interesseret i. Hendes HJ er så godt, så det næppe ville kunne overgås af at kneppe hende.

Redigeret af Thaiuser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tombo skrev, for 2 timer siden:

Hun giver et hæderligt BJ - kom til at tømme mig i munden på hende. Datteren var top-nice

 

"Kom til"??   Slugte hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Tombo skrev, for 4 timer siden:

Hun giver et hæderligt BJ - kom til at tømme mig i munden på hende. Datteren var top-nice

Så må det være mange år siden hvis datteren var på klinikken. Hun flyttede til Nyborg for mange år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Tombo skrev, Lige nu:

Ja - det er nok 5-6 år siden. ved du om datteren er aktiv i Nyborg 

Det er hun ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen det var den samme massage som beskrevet herinde - ogjeg var helt tiden ekstremt tæt på at komme,  så da hun tog banditten i munden gik der 3 sec så havde hun munden fuld...betalte vist et par hundrede mere 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Wan forleden. Hun er sød:-) Jeg fik en god, hård thaimassage og ikke noget hanky panky. Jeg lagde ikke op til noget og Wan koncentrerede sig om en super omgang massage. Jeg tror dog vi skal lege lidt frækkere næste gang, hvis hun har lyst:-; Hun ser ud til at have dejlige, naturlige bryster, men har hun også naturlig behåring forneden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gorn er meget naturlig, husker hendes hår som værende der ;) 

Nok det eneste som jeg synes er lidt unaturligt er de komplimenter man får, men okay hvor original kan man være med alle de stive stodere som hun har ornduleret gennem tiderne :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
God_fyr skrev, den 8/12/2017 at 21:41:

Jeg besøgte Wan forleden. Hun er sød:-) Jeg fik en god, hård thaimassage og ikke noget hanky panky. Jeg lagde ikke op til noget og Wan koncentrerede sig om en super omgang massage. Jeg tror dog vi skal lege lidt frækkere næste gang, hvis hun har lyst:-; Hun ser ud til at have dejlige, naturlige bryster, men har hun også naturlig behåring forneden?

Hendes bryster er hjulpet lidt på vej - men de er ret naturligt lavet og dejlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøkte Gorn noen ganger for 3 - 4 år siden og fikk massasje som omtalt ovenfor.:wub:

Da jeg skal en tur til København i sommer lurer jeg på om Gorn fremdeles er aktiv.-:rolleyes:B)

Redigeret af Tullik
Innsetting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tullik skrev, for 8 minutter siden:

Jeg besøkte Gorn noen ganger for 3 - 4 år siden og fikk massasje som omtalt ovenfor.:wub:

Da jeg skal en tur til København i sommer lurer jeg på om Gorn fremdeles er aktiv.-:rolleyes:B)

Det er jeg ret sikker på. Jeg kører jævnligt forbi stedet og selvom butikken ser lidt tillukket ud, så er der "open-skilt" i døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...