Hop til indhold
Guest Nytilsex

Sex med en gp uden kondom

Recommended Posts

Guest Milfen Stella
Joey Joe Joe skrev, for 1 minut siden:

Jeg skrev ikke, det er sikkert. Jeg gav det råd at minimere risikoen. Et brugbart råd for tårdstarter.

Det var heller ikke negativt ment. 

Men min erfaring siger bare at mange tror man er i "Helle og sikker" hvis man besøger en sb 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Milfen Stella skrev, for 5 minutter siden:

Men nu er der jo også flere sb der endelig har flere de ses med. Ikke kun sd men også når de går i byen og mange sd mener de er sikre når de har en sb. Nogen har faktisk også flere forskellige de besøger så i bund og grund er det jo langt fra sikkert bare fordi det hedder sugar dating ;) startede selv som sb og ikke om der blev lavet noget uden gummi der heller for da jeg jo også kendte andre piger der inde som enten så min "faste" uden han var klar over det hvor mange andre besøgte han så ikke ud over det. Så det samme galt nogen af de andres "faste" sd.

bare lige for at blande mig i debatten ;) 

Ja, du passede godt på dig selv før og gør det stadigvæk - klog pige...

Its a jungle out there...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min pointe var, at en sugarbabe ofte vil have færre mænd per uge end en GP, der kører hver dag og gør det uden mod merbetaling. Som vi ser nogle i København gøre og annoncere med. Det vil være en minimering af risikoen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 3 timer siden:

Jeg tænker, det ville være bedre at prøve det med en sugarbabe på sugardaters.dk. Hvis (Sugarbaben) pigen tager P-piller og er med på den, så er risikoen for manden lille set i forhold til meget andet mennesker går og gør. Men jeg ville nu vælge at komme i kontakt med en sugarbabe, når det er det, du har lyst til. Sex uden gummi er noget helt andet, mener jeg.

Altså hvis man læser indlæg herinde, så kan man læse at ingen "faggrupper" går forbi, i forhold til at smitte hinanden eller blive smittet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

...Så de modige er dem der vil knalde med GP'er uden kondom... verden er tabt, 

Joey Joe Joe skrev, for 2 minutter siden:

Trådstarter vil læse det som en fornedring af

Forhåbenligt vil trådstarter læse det som en opfordring til at bruge kondom når man er sammen med en pige du ikke kender/har et tillidsforhold til. Du kan forresten ikke vide hvordan han vil opfatte noget ;) men du må gerne føle dig trådt over tæerne, det har jeg det okay med :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Joey Joe Joe skrev, for 5 minutter siden:

Min pointe var, at en sugarbabe ofte vil have færre mænd per uge end en GP, der kører hver dag og gør det uden mod merbetaling. Som vi ser nogle i København gøre og annoncere med. Det vil være en minimering af risikoen. 

Ja så er vi enige, hvis da ellers antagelsen om færre partnere holder stik i realiteten...

Men din pointe skulle nødig føre til at folket bliver mere ligeglade blot fordi sandsynligheden er lavere et sted fremfor et andet...

Kun når den er nær nul kan man tillade sig at være ligeglad og så alligevel ikke helt,vel.

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 minutter siden:

...Så de modige er dem der vil knalde med GP'er uden kondom... verden er tabt, 

Forhåbenligt vil trådstarter læse det som en opfordring til at bruge kondom når man er sammen med en pige du ikke kender/har et tillidsforhold til. Du kan forresten ikke vide hvordan han vil opfatte noget ;) men du må gerne føle dig trådt over tæerne, det har jeg det okay med :) 

Jeg føler mig ikke trådt over tæerne ved, at du sviner trådstarter til. Jeg mener du opfatter tingene lidt for firkantet - manden vil prøve sex uden gummi før eller siden, så det var et råd til ham at søge en sugarbabe, hvor risikoen er mindre. De modige er dem, der tør spørge om noget, som er tabubelagt. Som også erfaren og respekteret bruger "Bebop" roser trådstarter for. Han siger, at man skal lade være - og jeg siger trådstarter skal søge at minimere risikoen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

Forskellen er vel at hvis man er kæreste med en glædes pige, så er man vel den eneste som har ubeskyttet sex med hende. ( Her går vi ud fra at begge er hinanden tro ) :) 

Mens at hvis det er ubeskyttet sex med en glædes pige, fordi at man er en fast og god gæst, ja så kan man ikke vide om man er den eneste faste og gode gæst.

 

Man kunne jo også tænke nogenlunde det samme om det modsatte scenarie ( en GB der annoncere at hun kun tilbyder sikker sex). Sådan at forstå, at hvis man på et tidspunkt som stamkunde oplever ekstra "Begejstring" for hinanden, så skulle det vel ej heller være med livet som indsats, at dyrke ubeskyttet sex med hende.

I begge tilfælde dyrker pigen jo sex med en del andre mænd, og tro spørgsmålet er vel det samme (hun gør det ikke med andre) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Joey Joe Joe skrev, for 25 minutter siden:

Som også erfaren og respekteret bruger "Bebop" roser trådstarter for.

Jeg fornemmer at sarkasme ikke er din stærke side ;) @Bebop må meget gerne rette mig hvis jeg tager fejl.

Joey Joe Joe skrev, for 25 minutter siden:

du sviner trådstarter til.

Nej, jeg "sviner" folk til der kunne finde på at ubeskyttet sex med en pige (eller fyr, jeg dømmer ikke) de ikke kender/kender særligt godt... og dig lidt... nu :) 

Joey Joe Joe skrev, for 25 minutter siden:

så det var et råd til ham at søge en sugarbabe, hvor risikoen er mindre

Vi er lidt ude i teori her om det er mere sikkert eller ej, hvad jeg læser herinde lyder det som om du nemt kan finde en "Sugarbabe" hvor du er nummer 5 uden gummi den dag, men det er selvfølgeligt ren spekulation fra min side, lige som at sige det er mere sikkert er fra din ;)

Nu vil jeg tænke på noget mere opløftende :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Man kunne jo også tænke nogenlunde det samme om det modsatte scenarie ( en GB der annoncere at hun kun tilbyder sikker sex). Sådan at forstå, at hvis man på et tidspunkt som stamkunde oplever ekstra "Begejstring" for hinanden, så skulle det vel ej heller være med livet som indsats, at dyrke ubeskyttet sex med hende.

I begge tilfælde dyrker pigen jo sex med en del andre mænd, og tro spørgsmålet er vel det samme (hun gør det ikke med andre) 

 

 

 

Nu tænkte jeg mest lidt... Eller meget firkantet 0% kontra 100% chance for at blive smittet.

Der er mange forskellige scenarier, for risiko vurdering :)

Turde jeg at have ubeskyttet sex med en glædes pige eller en pige i byen, ja det tør jeg godt, ( der er andre ting i livet som jeg er mere bange for ),  men jeg har ikke tænkt mig at gøre det, af princip / holdning.

Jeg ville nok også være mest bange for at jeg pludselig blev far = underholdsbidrag :D

Som Tim & Gordon sagde i sin tid... Go nat, og sov godt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 4 minutter siden:

Jeg fornemmer at sarkasme ikke er din stærke side ;) @Bebop må meget gerne rette mig hvis jeg tager fejl.

Nej, jeg "sviner" folk til der kunne finde på at ubeskyttet sex med en pige (eller fyr, jeg dømmer ikke) de ikke kender/kender særligt godt... og dig lidt... nu :) 

Vi er lidt ude i teori her om det er mere sikkert eller ej, hvad jeg læser herinde lyder det som om du nemt kan finde en "Sugarbabe" hvor du er nummer 5 uden gummi den dag, men det er selvfølgeligt ren spekulation fra min side, lige som at sige det er mere sikkert er fra din ;)

Nu vil jeg tænke på noget mere opløftende :) 

Jeg synes stadig, du skal lade være med at svine folk til. Uanset, hvad du mener, du er i din gode ret til. Det kan trådstarter ikke bruge til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@holstebronx

Du skal ikke blive så bange for at blive far - Der er masser af muligheder for at få ungerne til at arbejde/hjælpe far.  De skal bare have en 2-3 avisruter og betale 70% i  forældrebidrag :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
holstebronx skrev, for 6 minutter siden:

Jeg ville nok også være mest bange for at jeg pludselig blev far = underholdsbidrag :D

Ja, som jeg hørte sagt engang herom:

Det bødes der for i mange år, der kun var en stakåndet glæde...:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 minutter siden:

Ja, som jeg hørte sagt engang herom:

Det bødes der for i mange år, der kun var en stakåndet glæde...:P:D

Ja.... sådan kan det gå. Det er nu ej heller særligt sjovt hvis man selv er rimelig klog, at konstatere at ens unger nærmest er de dummeste i klassen......

 

Men så er det en lille trøst, at du er smukke. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

Ja.... sådan kan det gå. Det er nu ej heller særligt sjovt hvis man selv er rimelig klog, at konstatere at ens unger nærmest er de dummeste i klassen......

 

Men så er det en lille trøst, at du er smukke. ;) 

Er du synsk, smukke? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Har du også smukke børn ligesom jeg ? 

 

Krøller eller ej...

Jeg har endnu ikke nogen børn - så vidt jeg ved...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, Lige nu:

Krøller eller ej...

Jeg har endnu ikke nogen børn - så vidt jeg ved...:P

Jamen så er du jo en rig mand med masser af fritid :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

Jamen så er du jo en rig mand med masser af fritid :-P 

Man bliver i hvert fald ikke mindre rig af at bruge gummi...om det giver mere fritid ved jeg sgu ikke...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 minutter siden:

Krøller eller ej...

Jeg har endnu ikke nogen børn - så vidt jeg ved...:P

Har man ikke børn har man ikke noget at sige. Så ved man jo intet om livet. There you are, but true.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bananas skrev, Lige nu:

Har man ikke børn har man ikke noget at sige. Så ved man jo intet om livet. There you are, but true.

Livet leves forlæns, men skal tages hårdt bagfra...:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Joey Joe Joe skrev, for 45 minutter siden:

Jeg synes stadig, du skal lade være med at svine folk til.

Der var en grund til at jeg smed "" omkring "sviner" - det mener jeg ikke at jeg gør, jeg mener at jeg klart skriver at det simpelthen er for dumt, hvilket - som du meget rigtigt selv påpeger - er i min fulde ret til at syntes, og så er jeg endda "modig" nok til at sige det højt, whats not to like ;) 

Et brugbart råd til trådstarter... lad være med at knalde uden kondom, du risikere alt muligt lort og i værste fald kan det give parasitter der tager +18 år at slippe af med. Find en sød pige... lev monogamt med hende, og så ryger kondomet af sig selv... det er lidt en lose/win - eller åbentforhold, hvor i aftaler kondom med "andre" win/win ;) 

/Out

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex

Hej alle sammen tak for det gode l læsestof . 

Men synes lidt at sb og gp er det samme . Eller er det mig som er helt forket på den ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Om det er helt det samme bestemmer du sådan set selv, er det sex for penge du søger derinde finder du det relativt nemt :) min oplevelse er at man finder den type som man leder efter.

Hvis du udelukkende sender breve hvor du skriver "Hvor meget", Så får du kun svar fra dem der søger hurtig sex for hurtige penge... nogen af dem er sikkert ret ligeglad med kondom. Hvis du søger dating/venskab/hygge/osv og skriver et brev hvor det frem går tydeligt er det et andet segment der begynder at svarer i ny og næ, og så kommer du noget længere væk fra den oplevelse du vil få hos de fleste GP'er (især dem der tilbyder uden... kunne jeg forestille mig).

Min klare anbefaling er dog stadigt at beholde kondomet på, ind til du er i et forhold, hvor der er en aftale om kun at have sex uden med din partner i det forhold :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...