Hop til indhold
Guest Nytilsex

Sex med en gp uden kondom

Recommended Posts

Guest Anilingus
Nytilsex skrev, for 54 minutter siden:

Hej alle sammen tak for det gode l læsestof . 

Men synes lidt at sb og gp er det samme . Eller er det mig som er helt forket på den ? :) 

Hej TS.

Håber du kan bruge det der er skrevet til noget, selvom vi langtfra er enige herinde altid, som du også kan se...:)

Der er ingen tvivl om at langt de fleste ville foretrække sex uden hue - hvis de var 100 % sikker på ikke at blive smittet med noget.

Men det er man jo bare ikke altid, da risikoprofilerne er forskellige...der er næppe den store forskel på GP og SB i den sammenhæng, mener jeg.

Som du kan se er der forskellige opfattelser af det med at bruge gummi - men først og sidst er det din egen beslutning, hvad du konkret vælger at gøre.

Jeg synes det råd Sparkster er kommet med til dig om at beholde kondomet på indtil du er i en trofast relation er godt og klogt. Sådan har jeg det også selv.;)

Som Bebop meget rigtigt skriver tidligere i tråden så handler meget måske om at man har tænkt situationen igennem dvs. gjort sig klart hvad man gør og ikke gør. Som du så også ser han skriver, så kan man alligevel komme til at give efter i et svagt øjeblik.

Det er svært og der er ingen facitliste til dig...

Men bevar din sunde fornuft - for den har du, siden du vælger at spørge oraklerne herinde - det er det langtfra alle der har gjort før dig, desværre.:)

God jagt til dig derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Såre simpelt.

Piger der tilbyder fransk uden, og evt tilbyder at sluge  fravælger på forhånd.

Det kan så ærgre mig lidt idet der et par dejlige kvinder jeg egentlig godt kunne tænke mig at besøge, hvis det ikke var for ovenstående.

 

Så dansk uden er absolut no-go

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 18 timer siden:

Jeg fornemmer at sarkasme ikke er din stærke side ;) @Bebop må meget gerne rette mig hvis jeg tager fejl.

Både og. Jeg er sarkastisk over trådstarten, men med nuanceringen af formålet synes jeg det er en god ide at tænke over det før situationen opstår. Fordi i et hedt øjeblik er det ikke den rationelle dømmekraft der står forrest ved roret. Spørgsmålet er samlet set dog behandlet ret mange gange.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex

Og jeg skal lige hører . Hvad betaler i max for 1 time med en gp ? :) . Ca 2000kr? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 11 timer siden:

Hej alle sammen tak for det gode l læsestof . 

Men synes lidt at sb og gp er det samme . Eller er det mig som er helt forket på den ? :) 

 nej det synes jeg ikke du er, det er vist "2 alen ud af samme brædt"   dvs meget identisk.

NL

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 49 minutter siden:

Og jeg skal lige hører . Hvad betaler i max for 1 time med en gp ? :) . Ca 2000kr? 

Med eller uden kondom? :lol:

Start en afstemning ligesom Rejse lige har gjort om sugardating ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Bebop skrev, den 25/4/2017 at 18:47:

Med eller uden kondom? :lol:

Start en afstemning ligesom Rejse lige har gjort om sugardating ...

Med kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Har ikke orket at læse alles indlæg..... Men !! Hvis alle vi hul brødre var enige om ikke at knalde sb eller GP uden gummi kunne vi alle slikke fisse og give sorte kys, uden at skulle bekymre os om at smitte kæresten/ konen med hvad deraf følger af tragedier, skilsmisse og økonomisk ruin mv. 

Og helt ærligt så er det bare så dejligt at nyde smagen/ duften af sådan en dejlig lille fisse/ røv...... 

Sex uden i denne forbindelse er som at spille russisk roulette med 6 skud i tromlen..... Dont do it :-( 

WH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...