Hop til indhold
Guest Nytilsex

Sex med en gp uden kondom

Recommended Posts

Guest Nytilsex

Hej jeg vil lige hører om hvad i synes om at være sammen med en gp uden kondom . 

Også vil jeg lige hører om i kun finde på at gør det hvis hun tilbyder det .

også hvis i siger ja . Hvad så med at kom op i hende kun i finde på det også ? 

Redigeret af Nytilsex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad du gør, er din sag.

Men ... jeg ville ikke turde gøre det. No offence, men hvis det bliver tilbudt (uden gummi), gad vide hvor mange andre, der har fået tilbudt det samme. Og så spiller du russisk roulette med dit helbred. Et eller andet sted har vi også en interesse i at vores GPer ikke udsættes for større helbreds risici end højest nødvendigt.

Oral sex kunne jeg måske overveje uden - men det er også det.

Nok er vi hulbrødre, meeeeen - visse ting bør bare ikke deles, herunder kønssygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 33 minutter siden:

Hej jeg vil lige hører om hvad i synes om at være sammen med en gp uden kondom . 

Godt du endelig spørger, vi har ventet på at nogen vil tage det emne op. Vi er allesammen alt for generte til selv at gøre det, og derfor er det noget vi aldrig har drøftet før.

Men hvad vil du egentlig bruge vores "synes" til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, det ville være bedre at prøve det med en sugarbabe på sugardaters.dk. Hvis (Sugarbaben) pigen tager P-piller og er med på den, så er risikoen for manden lille set i forhold til meget andet mennesker går og gør. Men jeg ville nu vælge at komme i kontakt med en sugarbabe, når det er det, du har lyst til. Sex uden gummi er noget helt andet, mener jeg.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Bebop skrev, for 10 minutter siden:

Godt du endelig spørger, vi har ventet på at nogen vil tage det emne op. Vi er allesammen alt for generte til selv at gøre det, og derfor er det noget vi aldrig har drøftet før.

Men hvad vil du egentlig bruge vores "synes" til?

Vil bruge det til hvis man engang får det tilbud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tænker, det ville være bedre at prøve det med en sugarbabe på sugardaters.dk. Hvis (Sugarbaben) pigen tager P-piller og er med på den, så er risikoen for manden lille set i forhold til meget andet mennesker går og gør. Men jeg ville nu vælge at komme i kontakt med en sugarbabe, når det er det, du har lyst til. Sex uden gummi er noget helt andet, mener jeg.

enig der gør jeg det og ellers ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nytilsex skrev, for 2 minutter siden:

Vil bruge det til hvis man engang får det tilbud :) 

Læs nogle af de gamle tråde. Flere af os har givet efter i et svagt øjeblik. Jeg reddede mig en klamydia af det - fra en thaimassør, der ikke havde kondomer, så jeg tænkte at hun nok normalt ikke solgte sex, og så var jeg blevet temmelig liderlig, da tilbuddet kom. Så det er en god ide, at du overvejer det før situationen opstår - jeg havde slet ikke selv tænkt igennem at jeg kunne risikere at få tilbuddet - så er det sværere at vælge rationelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke tilhænger af det... Er dog bange for at hvis jeg fik det tilbudt ville have svært ved at sige nej, især hvis jeg havde fået lidt inden for vesten... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 42 minutter siden:

Godt du endelig spørger, vi har ventet på at nogen vil tage det emne op. Vi er allesammen alt for generte til selv at gøre det, og derfor er det noget vi aldrig har drøftet før.

 

Ja endelig en der har nosser til at spørge. Jeg er lige med på en lytter :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 45 minutter siden:

Godt du endelig spørger, vi har ventet på at nogen vil tage det emne op. Vi er allesammen alt for generte til selv at gøre det, og derfor er det noget vi aldrig har drøftet før.

Men hvad vil du egentlig bruge vores "synes" til?

Altså - hvis man mener at man ikke har noget at  bidrage med, og man selv har debatteret emnet færdig andet steds, så står det jo en helt frit for om man ønsker at deltage! Det udelukker dog ikke, at der kunne være nye brugere, eller andre der ikke er HELT så aktive som dig, der føler behov for at høre andres mening om det? Er det ikke ok?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kunforsjov76 skrev, for 4 minutter siden:

Altså - hvis man mener at man ikke har noget at  bidrage med, og man selv har debatteret emnet færdig andet steds, så står det jo en helt frit for om man ønsker at deltage! Det udelukker dog ikke, at der kunne være nye brugere, eller andre der ikke er HELT så aktive som dig, der føler behov for at høre andres mening om det? Er det ikke ok?

Jo på en måde - Man behøver dog ikke at formulere emnet som (Ole 5 år) Man kunne jo i sit trådoplæg skrive noget, der ligesom viser at man har tænkt lidt over nogle vinkler eller komme med en underbygget holdning til det ene eller det andet. 

Men nu da jeg alligevel skriver noget vil jeg så tilføje  "Ens sikkerhedsniveau uagtet om man dyrker sex med en GP eller en kvinde man lige har mødt ude i byen, burde være det samme". 

Det giver ej heller nogen mening at tro "Jeg kan kun blive smittet af en kønssygdom, hvis jeg køber sex" Antallet GPér sat i forhold til resten af befolkningen burde vise med al tydelighed, at hvis det antal der hvert år smittes med en kønssygdom, skal nedbringes så er det slet ikke nok at se på købesex - Den store synder er tilfældig sex imellem parter der reelt ikke ved noget om modpartens seksuelle vaner.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
TheVoice skrev, for 23 minutter siden:

Ja endelig en der har nosser til at spørge. Jeg er lige med på en lytter 

Når det bliver nævnt i anmeldelserne at "hun tilbyder uden" - så er det første svar ofte noget ala "Du er idiot hvis du gør det", det næste er en admin der fortælle at vi ikke skal forholde os til holdninger om ubeskyttet sex, men anmeldelsen... altså holde os til emnet... i denne her tråd er bolden givet fri, og jeg kan skrive: "Hvis du har sex med en kvinde der ser 5-10 mænd om dagen uden komdom, så er du komplet idiot, og jeg håber oprigtigt at du ikke når at formere dig inden du vælter ud over en klippe eller lign."

tzatiki skrev, for 29 minutter siden:

Jeg ville gøre det, hvis jeg havde en dag tilbage at leve i :lol:

Det kunne i særlige slemme tilfælde blive en selvopfyldende profeti-ish. :D 

Redigeret af Sparkster
Ord... en evig udfordring

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

aldrig om jeg ville gøre det uden gummi ved en gpér, eller for den sags skyld besøge en der tilbyder uden..  tænk sig at køre i efterladenskaber efter måske 3-4 eller flere mænd...

nå jeg behøver så heller ikke besøge dem, har herhjemme nu.. og her er det uden gummi og frit skud uden fare.. ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 3 minutter siden:

Når det bliver nævnt i anmeldelserne at "hun tilbyder uden" - så er det første svar ofte noget ala "Du er idiot hvis du gør det", det næste er en admin der fortælle at vi ikke skal forholde os til holdninger om ubeskyttet sex, men anmeldelsen... altså holde os til emnet... i denne her tråd at bolden givet fri, og jeg kan skrive: "Hvis du har sex med en kvinde der ser 5-10 mænd om dagen uden komdom, så er du komplet idiot, og jeg håber oprigtigt at du ikke når at formere dig inden du vælter ud over en klippe eller lign."

 

Ja, det er rimeligt forudsigeligt. Derimod er der faktisk aldrig nogen der skriver "Hvis jeg blev kæreste eller bolleven med en GP, så ville jeg dyrke ubeskyttet sex med hende - underforstået at man i den situation ikke sammenligner det med russisk roulette" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Joey Joe Joe skrev, for 1 time siden:

Jeg tænker, det ville være bedre at prøve det med en sugarbabe på sugardaters.dk. Hvis (Sugarbaben) pigen tager P-piller og er med på den, så er risikoen for manden lille set i forhold til meget andet mennesker går og gør. Men jeg ville nu vælge at komme i kontakt med en sugarbabe, når det er det, du har lyst til. Sex uden gummi er noget helt andet, mener jeg.

Vidste ikke at kønssygdomme går udenom sugarbabes...det er ny viden for mig.;)

Reelt kan enhver kvinde man er sammen med være smittet, og det vel uanset om hun er GP, sugarbabe, tilfældig one night stand, kortvarig kæreste, længerevarende kæreste, forlovet eller kone gennem masser af år ?

Det handler om sandsynlighed og tillid...

Hvis din kone gennem mange år er dig utro, kan du jo godt gå hen og få en grim - men sandsynligheden herfor er blot ikke synderlig stor...

Hvis du hopper på en GP der tilbyder alt uden kondom - ja så er det overvejende sandsynligt, at man skal en tur omkring lægen...

En sugarbabe er ikke nødvendigvis din og alene din - også selvom hun siger det...Sandsynligheden for at blive smittet er altså ikke lig nul.:shock:

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 59 minutter siden:

Vidste ikke at kønssygdomme går udenom sugarbabes...det er ny viden for mig.;)

Reelt kan enhver kvinde man er sammen med være smittet, og det vel uanset om hun er GP, sugarbabe, tilfældig one night stand, kortvarig kæreste, længerevarende kæreste, forlovet eller kone gennem masser af år ?

Det handler om sandsynlighed og tillid...

Hvis din kone gennem mange år er dig utro, kan du jo godt gå hen og få en grim - men sandsynligheden herfor er blot ikke synderlig stor...

Hvis du hopper på en GP der tilbyder alt uden kondom - ja så er det overvejende sandsynligt, at man skal en tur omkring lægen...

En sugarbabe er ikke nødvendigvis din og alene din - også selvom hun siger det...Sandsynligheden for at blive smittet er altså ikke lig nul.:shock:

 

Du bruger selv ordet "sandsynlighed" - hvilket er det samme, jeg beskriver. Så vi er vel ikke uenige? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 1 time siden:

Når det bliver nævnt i anmeldelserne at "hun tilbyder uden" - så er det første svar ofte noget ala "Du er idiot hvis du gør det", det næste er en admin der fortælle at vi ikke skal forholde os til holdninger om ubeskyttet sex, men anmeldelsen... altså holde os til emnet... i denne her tråd er bolden givet fri, og jeg kan skrive: "Hvis du har sex med en kvinde der ser 5-10 mænd om dagen uden komdom, så er du komplet idiot, og jeg håber oprigtigt at du ikke når at formere dig inden du vælter ud over en klippe eller lign."

Det kunne i særlige slemme tilfælde blive en selvopfyldende profeti-ish. :D 

Sparkster synes du virkelig, det er rimeligt at skrive sådan, som markeret med rødt ovenfor? Det er for første ikke den tænkelige situation, som trådstarter spørger til, og det er dernæst ikke et brugbart råd for ham at få dine fordomme læst højt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det er rimeligt at jeg har den holdning ja, det er også rimeligt at jeg skriver at det er det jeg syntes :) 

Det er ikke rimeligt hvis det bliver opfattede som et angreb på trådstarter, jeg mener det helt generelt, ikke rettet imod nogen bestemt :) 

Folk skal have lov til at gøre som de vil - og mene det de vil.

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Joey Joe Joe skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker, det ville være bedre at prøve det med en sugarbabe på sugardaters.dk. Hvis (Sugarbaben) pigen tager P-piller og er med på den, så er risikoen for manden lille set i forhold til meget andet mennesker går og gør. Men jeg ville nu vælge at komme i kontakt med en sugarbabe, når det er det, du har lyst til. Sex uden gummi er noget helt andet, mener jeg.

Men nu er der jo også flere sb der endelig har flere de ses med. Ikke kun sd men også når de går i byen og mange sd mener de er sikre når de har en sb. Nogen har faktisk også flere forskellige de besøger så i bund og grund er det jo langt fra sikkert bare fordi det hedder sugar dating ;) startede selv som sb og ikke om der blev lavet noget uden gummi der heller for da jeg jo også kendte andre piger der inde som enten så min "faste" uden han var klar over det hvor mange andre besøgte han så ikke ud over det. Så det samme galt nogen af de andres "faste" sd.

bare lige for at blande mig i debatten ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 10 minutter siden:

Men nu er der jo også flere sb der endelig har flere de ses med. Ikke kun sd men også når de går i byen og mange sd mener de er sikre når de har en sb. Nogen har faktisk også flere forskellige de besøger så i bund og grund er det jo langt fra sikkert bare fordi det hedder sugar dating ;) startede selv som sb og ikke om der blev lavet noget uden gummi der heller for da jeg jo også kendte andre piger der inde som enten så min "faste" uden han var klar over det hvor mange andre besøgte han så ikke ud over det. Så det samme galt nogen af de andres "faste" sd.

bare lige for at blande mig i debatten ;) 

Jeg skrev ikke, det er sikkert. Jeg gav det råd at minimere risikoen. Et brugbart råd for trådstarter.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 5 minutter siden:

Det er rimeligt at jeg har den holdning ja, det er også rimeligt at jeg skriver at det er det jeg syntes :) 

Det er ikke rimeligt hvis det bliver opfattede som et angreb på trådstarter, jeg mener det helt generelt, ikke rettet imod nogen bestemt :) 

Trådstarter vil læse det som en fornedring af ham. Så lad være med at skrive sådan. Det er sådan tabuer opstår, lever og bliver stærke, når de frelste håner den modige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Joey Joe Joe skrev, for 9 minutter siden:

Du bruger selv ordet "sandsynlighed" - hvilket er det samme, jeg beskriver. Så vi er vel ikke uenige? 

Når du råder TS til at besøge en sugarbabe, blot hun tager P-piller, for der er risikoen mindre er jeg bare ikke helt enig...:(

Sugarbabes er hverken finere eller renere end GP´er, selvom man sommetider kan læse det herinde...

Du aner ikke hvilken sandsynlighed der er for at hun har masser af skiftende partnere og dermed hendes sygdomsprofil.

Pointe:

Rådet til TS bør efter min mening være at bruge gummi, indtil han finder sig en fast relation som han stoler på, men det er naturligvis helt og holdent op til ham om han følger rådet. ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er rimeligt forudsigeligt. Derimod er der faktisk aldrig nogen der skriver "Hvis jeg blev kæreste eller bolleven med en GP, så ville jeg dyrke ubeskyttet sex med hende - underforstået at man i den situation ikke sammenligner det med russisk roulette" ;)

Forskellen er vel at hvis man er kæreste med en glædes pige, så er man vel den eneste som har ubeskyttet sex med hende. ( Her går vi ud fra at begge er hinanden tro ) :) 

Mens at hvis det er ubeskyttet sex med en glædes pige, fordi at man er en fast og god gæst, ja så kan man ikke vide om man er den eneste faste og gode gæst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...