Hop til indhold
Taurus

Nervøsiteten breder sig

Recommended Posts

Undskyld at jeg lige genopliver en gammel tråd.

Er lige kommet hjem fra en tur i det tyske, så hvordan ser situationen ud nu?

Kort svar: Uforandret i forhold til før lovændringerne.

Lidt længere svar: Der er flere piger, der spørger om man vil have gnavet gren med eller uden. Men de er OK med at man siger uden, men kan dog godt be om ikke at få klatten. Een enkelt ville dog have 10 euro ekstra for at gnave uden. I Hessen koster CIM 50 euro ekstra, så her tigger de om det, og er nærmest skuffet hvis man kommer "normalt" i kondom ved samleje eller slet ikke kommer. På anden hånd har jeg dog hørt om en pige, der insisterede på kondom hele vejen og ikke kyssede eller noget, men har ikke selv oplevet det på denne tur.

Hvad den beordrede registerering af prostituerede angår, så virker det også underligt - for efter sigende kan pigerne registrere sig under deres "kunstnernavn", og så giver det vel næppe mening, eller hvad!? Og jeg kan hilse og sige, at der er mange temmelig uregistrerede piger på spil stadigvæk. Østeuropæiske studiner, der skal finansiere deres studier - YESS!!! Jeg fortalte en af dem om det danske SU-system og vores gratis uddannelser, men for hende er det jo bare et fata morgana. Men så er det jo fint at man kan bidrage med lidt uofficiel SU i EU.

Vi havde overvejet at besøge klubber i Holland, som ikke har indført nye love. Men så intet behov for det i denne omgang.

Redigeret af Louie De Palma
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...