Hop til indhold
Guest Marlene More

Jeg er lyv og tyve, vil du virkelig gerne vide det?

Recommended Posts

Guest Anilingus
Funktionær skrev, for 50 minutter siden:

Ikke den med osten ;-)

Så smøreost da - din ost !:D

Modent menneske...moden ost - spørg bare ostehandleren.:D:D

Men når man er gammel, har man selvfølgelig også mistet sin lugte- og smagssans, ligesom så meget andet jo også forsvinder med alderen. Ak ja, det er sgu hårdt at blive gammel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Trinetease skrev, for 24 minutter siden:

Det bliver en kold dag i helvede før jeg kalder mig 'moden kvinde'..... jeg kan seriøst ikke komme i tanke om noget mere tørt og kedeligt ord at kalde sig selv.

Jeg er alt for nysgerrig og livsglad til at mene at jeg høre i moden kategorien.

Moden for mig er +60.

Du har helt ret Trinetease.

Man er nemlig moden, når man ikke længere er umoden...

Idag går pigerne tidligere i pubertet end førhen, de får børn når de er oppe i 30´erne og de lever til de er langt over de 100 år.

I så fald er +60, som du selv skriver ikke så urealistisk, endda.

Men hele problemet er jo i grunden, at det blik på lystavlen vi får, når vi hører ordet "moden" er noget andet og mere end det var for år tilbage.

Akkurat ligesom "det grå guld" o.s.v.

Mændene i den forbindelse lidt langsommere til at ændre på opfattelsen oppe i lystavlen, muligvis.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Der er også helt ok. Vi tillægger ord lidt forskellig betydning. Nogen synes bedre om pige end kvinde. Andre skal man dælme ikke omtale som dame osv

Hvad synes du egentligt selv omkring det at angive en forkert alder ? 

Ærligt..... jeg syntes at så længe alderen er tæt ( nok ) på så må det være ok.

Hvis vi piger ikke lever op til det i forventer så kan i jo altid gå....der er altså endnu ikke indført købe tvang.

Jeg er klar over at billeder, vægt og alder er med til at skabe en forventning. Men nu mangler vi snart kun at alle uden ansigtsbilleder er fuld af løgn.

I hedder allesammen Peter når i bestiller et besøg fra jeres anonyme taletidskort, ingen er gift og alle er Direktører.

Men vi piger skal dæleme være 1000% ærlige OG genkendelige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Ærligt..... jeg syntes at så længe alderen er tæt ( nok ) på så må det være ok.

Hvis vi piger ikke lever op til det i forventer så kan i jo altid gå....der er altså endnu ikke indført købe tvang.

Jeg er klar over at billeder, vægt og alder er med til at skabe en forventning. Men nu mangler vi snart kun at alle uden ansigtsbilleder er fuld af løgn.

I hedder allesammen Peter når i bestiller et besøg fra jeres anonyme taletidskort, ingen er gift og alle er Direktører.

Men vi piger skal dæleme være 1000% ærlige OG genkendelige.

 

Jeg er overrasket over dit svar. Nu vil jeg så ikke kalde dig moden, men blot nævne, at ud fra de mange skriv der kommer fra din hånd, er det mit indtryk, at du opfylder/lever op til det meste på min positiv liste. Lad mig omtale dig som klog og erfaren istedet så :) Måske endda kvinde i sin bedste alder så :)

Jeg er enig i det ret pudsige i, at mange mænd kalder peter og drømmer et liv op der intet har med virkeligheden at gøre. Jeg deler så ikke argumentet omkring at fordi andre også lyver eller fordrejer sandheden, så retfærdiggør det andre pudsigheder. I en  generel debat, hvor vi alle selvfølgelig er enige om, at der ikke er købetrang og omvendt kvinden er i sin fulde ret til selv af bestemme hvem hun ønsker som gæst, kommer det som en overraskelse at du nævner disse ting.

Mit ærinde i tråden er ikke at blive uvenner med alle i skønne kvinder ej heller at sende et signal om, at jeg eller andre mænd ikke vil besøge jer, hvis jeres alder ikke passer. Jeg finder emnet interessant, og undre mig over, ikke kun det med alder, men mange andre ting i branchen, forretningsmæssigt ikke virker specielt logisk og troværdigt.

Jeg vil så også afslutningsvis sige "At kvinderne justere nogle data til, med det formål at skabe nogle tanker/fantasier hos på mænd, opfatter jeg nu ej heller som en dødssynd. Og går man fra kvinden efter en dejlig oplevelse, så er vi vel alle tolerante, forstået således at vi ikke tillægger det større betydning  "

Der bliver jo først tale om seriøse problemer hvis annoncerne generelt lover guld og grønne skov og virkeligheden er en anden. Der er ingen tvivl om, at jeg mener at der er plads til forbedringer, men at det trods fungere for alle parter, nok mest fordi købesex er en ganske speciel branche

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 42 minutter siden:

Ærligt..... jeg syntes at så længe alderen er tæt ( nok ) på så må det være ok.

Hvis vi piger ikke lever op til det i forventer så kan i jo altid gå....der er altså endnu ikke indført købe tvang.

Jeg er klar over at billeder, vægt og alder er med til at skabe en forventning. Men nu mangler vi snart kun at alle uden ansigtsbilleder er fuld af løgn.

I hedder allesammen Peter når i bestiller et besøg fra jeres anonyme taletidskort, ingen er gift og alle er Direktører.

Men vi piger skal dæleme være 1000% ærlige OG genkendelige.

 

Når gp´er spørger mig, hvad jeg laver, siger jeg altid at de kan prøve at gætte :) 

Der er endnu ingen der har gættet det og de fleste er temmelig langt fra :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Jeg lover nok mest at jeg er glad for at kæle og er sød. Og det passer ;-) 

Jeg mener ærlig talt at en annonce som lover en mås stram som en trampolin er langt mere misvisende ( hvis den altså er blød som min er ). 

Jeg husker en Louise i Gentofte ( ikke SMS-planet ) som vist nok var 60-70 år. Hun beskrev sig selv som moden..... 

Så! Jeg er en sød voksen pige med en blød mås.....men never ever moden ;-);-) 

 

@Prinz

Du må nødvendigvis være.....hmmm....proff GP tester ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

 

@Prinz

Du må nødvendigvis være.....hmmm....proff GP tester ? 

Hahaha det er sket at besøg har været gratis og noget oftere at de var en del længere end der var betalt for MEN er endnu aldrig blevet betalt for at teste en GP :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Prinz skrev, Lige nu:

Hahaha det er sket at besøg har været gratis og noget oftere at de var en del længere end der var betalt for MEN er endnu aldrig blevet betalt for at teste en GP :P 

Det tror jeg nu heller ikke at du har. Men det ville være et cool undercover job :-):-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

@TheVoice Jeg lover nok mest at jeg er glad for at kæle og er sød. Og det passer ;-) 

Jeg mener ærlig talt at en annonce som lover en mås stram som en trampolin er langt mere misvisende ( hvis den altså er blød som min er ). 

Jeg husker en Louise i Gentofte ( ikke SMS-planet ) som vist nok var 60-70 år. Hun beskrev sig selv som moden..... 

Så! Jeg er en sød voksen pige med en blød mås.....men never ever moden ;-);-) 

 

Voksen kvinde.... Det var jo lige det ord jeg skulle have brugt, da jeg kom at skrive moden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

For mig handler begreberne en moden kvinde eller en kvinde der hviler i sig selv mere om en masse positive egenskaber hos en kvinde end om alder. Når man nu ikke ønsker at skrive at man f.eks er en lækker steg på 40 år, så kan man jo skrive man er en moden kvinde, da dette netop ikke præcist er aldersbestemt, men opfattes individuelt. 

Jeg selv bruger det nok typisk omkring kvinder der er tæt på 40 og under 50. Hvis de er over 50 vil jeg nok betragte dem som midaldrende, som jo langt mere handler om alder. Men jeg bruger kun udtrykket om kvinder som eksempelvis opfylder

  • Hun er meget afklaret i livet
  • Hun er færdig med at feste som teeanagere, dog uden af være kedelig
  • Hun er modsat småbørnsmødre meget afklaret om hendes rolle som mor, kvinde, partner osv
  • Hun har fundet sig egen plads i det feminine univers, hun er stolt af sit køn og lader sig ikke påvirke af, at der også findes andre kvindetyper
  • Hun er meget selvstændig
  • Hun har styr på sit tilværelse 
  • Hun gider ikke at kæmpe om bagateller som om toiletbrættet er oppe eller nede
  • Hun kender sin egen seksualtet og er bevidst omkring, at hun dels nyder at dyrke sex og hvad der fungere og ikke fungere
  • Seksuel er hun hverken som single en kæreste styrret af den offentlige moral om hvad der er passende og ikke
  • Hun er tilfreds med sin personlige udvikling her i livet. 
  • Hun er ikke gået i stå, og har sikkert stadig en masse spændende mål
  • Hun har det godt med sin alder
  • Hun ved at hver alder har sine egen charme

Den type kvinde er hos mange mænd særdeles attraktive, specielt når vi mænd taler om kvinder på et noget dybere niveau end unge piger med strutene patter og en meget stresset tilværelse. 

Hele min pointe var jo at styre konkret uden om at man f.eks er 44, men derimod skilte med noget positivt der kan siges om disse i min verden pragtfulde kvinder. Der er jo ingen der kan komme at sige "Du lyver jo om din alder". De kan måske sige "Det er ikke lige det jeg forbinder med en moden kvinder" men det er jo subjektivt.

 

 

 

 

 

Når men hvis der er kriterierne for at være en moden kvinde så må jeg jo hører inde under den kategori når jeg opfylder alle kriterierne i en alder af 27.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Når men hvis der er kriterierne for at være en moden kvinde så må jeg jo hører inde under den kategori når jeg opfylder alle kriterierne i en alder af 27.. Hahaha.. 

Hvis man af forskellige årsager ikke mener at man kan tiltrække ens målgruppe ved at skrive sin rigtige alder, var det såmænd bare et forslag at man kunne skrive man var en modenkvinde(nu rettet til voksen)  :) og så eventuelt nævne noget fra listen til at skabe positive forventninger hos mændene. 

Men bortset fra det, kan de fleste nok  på baggrund at dine og Trines indlæg gætte at der er aldersforskel. Denne mulighed har man sjældent i annoncer. Der er da ingen tvivl om, at det at man sælger sig på at være ung og rent faktisk er ung, tiltrækker et bestemt publikum. Omvendt er kvinder jo stadig eventyrlige skønne selvom de har lagt afstand til det karakteristiske ved ungdoms kulturen. Det er der jo heldigvis også et marked for, og min pointe er jo bare, at det kan tilkendegives på andre måder en blot at angive en alder.

Du skal jo nok ikke gå den vej, selvom du lige har opdaget at du opfylder en del af punkterne :). Du har jo selv skrevet, at du gerne vil tiltrække de mænd der går efter det meget ungdommelige. Jeg mener faktisk også at dine indlæg og holdninger viser dette, og det er ikke negativt ment. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, jeg har prøvet at få en aftale med dig @Marlene More :wub: det har ikke lige kunnet passe sammen. Jeg må sige at jeg kikker efter alderen, jeg synes måske at tanken om en ung gp og en ældre gp tiltaler mig forskelligt. Men mest er jeg til de plus 30, så bliver gp'en ikke så overrasket over at jeg tænder på at gp'en bliver tilfredsstillet :mrgreen:. Jeg forsøger nok bare at sige at mine beov/lyster er forskellige.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
postmand skrev, for 2 minutter siden:

Hmm, jeg har prøvet at få en aftale med dig @Marlene More :wub: det har ikke lige kunnet passe sammen. Jeg må sige at jeg kikker efter alderen, jeg synes måske at tanken om en ung gp og en ældre gp tiltaler mig forskelligt. Men mest er jeg til de plus 30, så bliver gp'en ikke så overrasket over at jeg tænder på at gp'en bliver tilfredsstillet :mrgreen:. Jeg forsøger nok bare at sige at mine beov/lyster er forskellige.:D

Min alder er virkelig kun et tal. ❤️ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 7 minutter siden:

Min alder er virkelig kun et tal. ❤️ 

Netop, ægte naturlig liderlighed kender ikke et tal @Marlene More. Jeg er lidt visuel, og derfor tænder jeg vildt pp dine billeder. Og jeg har ingen problemer med at sige billederne er flotte og tænder mig :mrgreen: på alle gp'er jeg synes er Lækre. Og dine billeder @Marlene More fortjener en fyr leger med dig og en magic wand :wub::wub:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
postmand skrev, for 1 minut siden:

Netop, ægte naturlig liderlighed kender ikke et tal @Marlene More. Jeg er lidt visuel, og derfor tænder jeg vildt pp dine billeder. Og jeg har ingen problemer med at sige billederne er flotte og tænder mig :mrgreen: på alle gp'er jeg synes er Lækre. Og dine billeder @Marlene More fortjener en fyr leger med dig og en magic wand :wub::wub:.

Uhm. Du må da liiige kigge forbi ved lejlighed... Efter påskeferien 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 2 minutter siden:

Uhm. Du må da liiige kigge forbi ved lejlighed... Efter påskeferien 

Jeps, det er jo vores problem smukke @Marlene More :wub:, vil gerne, men det går ikke - desværre :shock:<3<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt sætte mig ind i at man gerne vil være med på konkurrencen og alt det, men det er desværre lidt svært når man arbejder med det ældste erhverv i verden (glædespige) som hænger sammen med ens udseende, som jo ikke kan blive andet end ældre med tiden. Det synes jeg man bare må acceptere, der er nok også nogle der synes en Milf er rigtig spændende hvis manden selv er oppe i alderen. på den anden side er der jo nogen der gerne vil have ældre kvinder da de jo må have mere erfaring.

 

Jeg er selv kun 24, og jeg ville ikke blive glad hvis jeg fik en GP der var over de 34. Ideen om at have sex med en 40 årig gør mig som så ikke glad, og desuden er jeg selv glad for GFE, så det jo svært at leve sig ind i det når hun er meget ældre end mig. Det betyder ikke jeg ikke bliver tændt eller kan blive tændt af billeder af nogen der er ældre, det kan jeg godt, jeg har bare en præference der siger 18-29.

 

Jeg synes ikke GP skal lyve for sine kunder, i værste tilfælde kommer de jo bare ikke igen. på den anden side er jeg også lidt splittet.

Jeg ser ikke et problem med at man er plus minus en 4 år, men hvis vi rammer de 8 plus minus år plejer man jo godt at kunne se det.

 

Det der gør mig splittet er dog at hvis man er ældre men faktisk ligner en der er yngre, synes jeg så det er et problem at sætte sin alder til udseendet? jeg ved det ikke. Hvis kunden intet aner er det måske fint? men hvis kunden jo godt kan se at GP er en del ældre end hvad hun siger, så det måske.. knap så godt.

 

Jeg ville ikke være sammen med en jeg godt vidste var meget ældre end mig, men det nok også fordi jeg selv kun er 24. Men skal man lyve skal man holde det inden for en vis grænse synes jeg. Jeg har svært ved at se at en 40 årig skulle kunne ligne en på 20. 

Redigeret af Sir.Dan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Sir.Dan skrev, 1 time siden:

Jeg kan godt sætte mig ind i at man gerne vil være med på konkurrencen og alt det, men det er desværre lidt svært når man arbejder med det ældste erhverv i verden (glædespige) som hænger sammen med ens udseende, som jo ikke kan blive andet end ældre med tiden. Det synes jeg man bare må acceptere, der er nok også nogle der synes en Milf er rigtig spændende hvis manden selv er oppe i alderen. på den anden side er der jo nogen der gerne vil have ældre kvinder da de jo må have mere erfaring.

 

Jeg er selv kun 24, og jeg ville ikke blive glad hvis jeg fik en GP der var over de 34. Ideen om at have sex med en 40 årig gør mig som så ikke glad, og desuden er jeg selv glad for GFE, så det jo svært at leve sig ind i det når hun er meget ældre end mig. Det betyder ikke jeg ikke bliver tændt eller kan blive tændt af billeder af nogen der er ældre, det kan jeg godt, jeg har bare en præference der siger 18-29.

 

Jeg synes ikke GP skal lyve for sine kunder, i værste tilfælde kommer de jo bare ikke igen. på den anden side er jeg også lidt splittet.

Jeg ser ikke et problem med at man er plus minus en 4 år, men hvis vi rammer de 8 plus minus år plejer man jo godt at kunne se det.

 

Det der gør mig splittet er dog at hvis man er ældre men faktisk ligner en der er yngre, synes jeg så det er et problem at sætte sin alder til udseendet? jeg ved det ikke. Hvis kunden intet aner er det måske fint? men hvis kunden jo godt kan se at GP er en del ældre end hvad hun siger, så det måske.. knap så godt.

 

Jeg ville ikke være sammen med en jeg godt vidste var meget ældre end mig, men det nok også fordi jeg selv kun er 24. Men skal man lyve skal man holde det inden for en vis grænse synes jeg. Jeg har svært ved at se at en 40 årig skulle kunne ligne en på 20. 

Eller hvis man er 48 og ligner en på 35.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 9 timer siden:

Eller hvis man er 48 og ligner en på 35.

Alder? Hvis pigen er fræk? Hvis formerne passer? Problem? Nej, hvis du kan andet end slikke alfabetet..... No, problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, den 9/4/2017 at 14:34:

Eller hvis man er 48 og ligner en på 35.

En kvinde med storheds-komplekser og behov for nedadgående målebånd i dåbsattesten bekræfter umodenhed på en u charmende måde. Dine Uretoucheret hænder afslører din alder, du skal pleje dine hænder med fugt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, den 17/3/2017 at 22:45:

Tja, hmm, jooo... 

Altså, nogle af mine gæster spørger mig.

"Marlene, hvorfor er du på nogen sider 36år, andre 38 år, og andre igen 40 år, når det er tydeligt for enhver at du er 19?"

Ja ok.. overdrivelse fremmer forståelsen.... :lol:

I virkeligheden er jeg vist bare med på den dille der hedder, "Lyv om din alder og navn som GP"

Navnet er vel i orden, synes jeg... selvom mit rigtige navn ville være vildt sejt at bruge.. men desværre også sjældent nok til at jeg vil have ødelagt diskretion halløjet fuldstændigt.

Alderen, tja.. hmm... man vil jo gerne være med i konkurrencen ikk?, så hvis jeg skriver jeg er i denne alder, og stadig kan ligne en i denne alder, så synes jeg det er ok med at fortælle en løgn. Det burde jo så bare være den samme løgn alle steder :)

 

Nå, men jeg måtte jo  svare den stakkels mand der spurgte, så her er svaret

"Det er bare for at fortælle at jeg har en lækker ungpigekrop, uanset hvad min alder er. Du vil tro jeg lyver alligevel, hvis jeg fortæller dig min rigtige alder"

Og hvad ER Min rigtige alder så?

Betyder det virkelig noget for dig?

Gør det en forskel om pigen er  25 og ligner en på 40,( det sker faktisk), eller at hun er 40 og ligner en på 25?

 

Selvfølgelig spiller din alder en forskel.

Glem alt om oste og vine når det gælder lyst, fantasi og sex. Din alder spiller en rolle for aktøren som ønsker skolepigen med rottehaler og fantasien med kridtet på tavlen og sex på lærerværelset. Hvem gider rektor i den situation?

En kvinde der står ved sin alder er attraktiv. 20-25- eller 65 år :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...