Hop til indhold
Guest Marlene More

Jeg er lyv og tyve, vil du virkelig gerne vide det?

Recommended Posts

Guest Marlene More

Tja, hmm, jooo... 

Altså, nogle af mine gæster spørger mig.

"Marlene, hvorfor er du på nogen sider 36år, andre 38 år, og andre igen 40 år, når det er tydeligt for enhver at du er 19?"

Ja ok.. overdrivelse fremmer forståelsen.... :lol:

I virkeligheden er jeg vist bare med på den dille der hedder, "Lyv om din alder og navn som GP"

Navnet er vel i orden, synes jeg... selvom mit rigtige navn ville være vildt sejt at bruge.. men desværre også sjældent nok til at jeg vil have ødelagt diskretion halløjet fuldstændigt.

Alderen, tja.. hmm... man vil jo gerne være med i konkurrencen ikk?, så hvis jeg skriver jeg er i denne alder, og stadig kan ligne en i denne alder, så synes jeg det er ok med at fortælle en løgn. Det burde jo så bare være den samme løgn alle steder :)

 

Nå, men jeg måtte jo  svare den stakkels mand der spurgte, så her er svaret

"Det er bare for at fortælle at jeg har en lækker ungpigekrop, uanset hvad min alder er. Du vil tro jeg lyver alligevel, hvis jeg fortæller dig min rigtige alder"

Og hvad ER Min rigtige alder så?

Betyder det virkelig noget for dig?

Gør det en forskel om pigen er  25 og ligner en på 40,( det sker faktisk), eller at hun er 40 og ligner en på 25?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe.. Jeg tror ikke nogen herinde er i tvivl om min virkelige alder.. Og som jeg har forklaret de fleste så nytter det ikke for mig at skrive jeg er 27 på min profil når mænd der kender til "alders-momsen" så forventer jeg er i midt 30'erne.. Der vil de jo blive skuffet.. Og jeg er ALDRIG blevet skudt til at være i nærheden af min virkelige alder.. Jeg er blevet skudt til yngre end de 21 et utal af gange.. F.eks en der gik igen fordi han troede jeg var ulovlig.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Hehe.. Jeg tror ikke nogen herinde er i tvivl om min virkelige alder.. Og som jeg har forklaret de fleste så nytter det ikke for mig at skrive jeg er 27 på min profil når mænd der kender til "alders-momsen" så forventer jeg er i midt 30'erne.. Der vil de jo blive skuffet.. Og jeg er ALDRIG blevet skudt til at være i nærheden af min virkelige alder.. Jeg er blevet skudt til yngre end de 21 et utal af gange.. F.eks en der gik igen fordi han troede jeg var ulovlig.. Hahaha.. 

:lol: Ja den er alligevel svær at lyve om, men jeg er ikke 21, ej heller 25.. så når jeg lyver mig til at være 38, så tænker flere gæster stadig at jeg måske mere er , og ligner en gammel krage på 50. Det gør jeg slet ikke...

Så må man genre lyve, ikk?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 5 minutter siden:

:lol: Ja den er alligevel svær at lyve om, men jeg er ikke 21, ej heller 25.. så når jeg lyver mig til at være 38, så tænker flere gæster stadig at jeg måske mere er , og ligner en gammel krage på 50. Det gør jeg slet ikke...

Så må man genre lyve, ikk?

Jeg tror det med at de skyder mig til at være så meget yngre har noget at gøre med min højde og drøjde.. Jeg bliver også spurgt i bussen  om jeg er "stor pige eller lille pige".. Hahaha.. Og der skal man lige godt kun være 15 for at kører på en voksen billet.. 

Og jov jeg synes faktisk det er fair nok at man lyver sig til den alder man ser ud til at være.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes da det er umådeligt sexet at en kvinde er ældre end hun ser ud. Så at man er 40 men ligner en på 25, det er da fedt.. Hvad der derimod ikke er fedt, er at møde en man forventer er 23, men som virkeligheden er 43 ;) Så ville jeg meget hellere ha' vidst at hun er 43, for så havde jeg vidst hvad jeg gik ind til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oxygen

Jeg er enig med HappyS, jeg vil også godt vide, hvad jeg går ind til.
Nogle piger vil jo også gerne sortere i deres gæster og sådan har vi alle vores særheder.
Selvfølgelig vil der altid være piger og mænd der lyver, og sker det og opdager den anden person det, må man jo bare fortælle, at man ikke har lyst pga. løgnen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din alder ændre ikke kun udseende. Der er altså stor forskel på om du er 25 eller 45 på din personlighed and what not.
Så hvis en gut på 23 har lyst til at være sammen med en på ca sin egen alder og møder en på 45, kan jeg da godt forstå han bliver skuffet.

Jeg syntes da det er fair nok at du trækker et par år fra, hvis du mener det sælger bedre. Men hold det da inde for rimeligheden og hver dig selv og stolt af det. Jeg er sikker på at det giver kunder og det vil endda være dem der sætter pris på hvem du faktisk er. Der er alle typer kunder, så ingen grund til at alle GP'r skal være 25.

 

 

Redigeret af Max5000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Max5000 skrev, for 42 minutter siden:

Din alder ændre ikke kun udseende. Der er altså stor forskel på om du er 25 eller 45 på din personlighed and what not.
Så hvis en gut på 23 har lyst til at være sammen med en på ca sin egen alder og møder en på 45, kan jeg da godt forstå han bliver skuffet.

Jeg syntes da det er fair nok at du trækker et par år fra, hvis du mener det sælger bedre. Men hold det da inde for rimeligheden og hver dig selv og stolt af det. Jeg er sikker på at det giver kunder og det vil endda være dem der sætter pris på hvem du faktisk er. Der er alle typer kunder, så ingen grund til at alle GP'r skal være 25.

 

De 25 vs 40 er et tænkt eksempel, men kan sagtens se hvad  du mener, og  giver jeg dig da ret i at der er forskel på modenhed i de to aldre. 

For mit vedkommende, holder jeg mig stadig indenfor  modenhed. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Max5000 skrev, for 47 minutter siden:

Din alder ændre ikke kun udseende. Der er altså stor forskel på om du er 25 eller 45 på din personlighed and what not.
Så hvis en gut på 23 har lyst til at være sammen med en på ca sin egen alder og møder en på 45, kan jeg da godt forstå han bliver skuffet.

Jeg syntes da det er fair nok at du trækker et par år fra, hvis du mener det sælger bedre. Men hold det da inde for rimeligheden og hver dig selv og stolt af det. Jeg er sikker på at det giver kunder og det vil endda være dem der sætter pris på hvem du faktisk er. Der er alle typer kunder, så ingen grund til at alle GP'r skal være 25.

 

 

De 25 vs 40 er et tænkt eksempel, men kan sagtens se hvad  du mener, og  giver jeg dig da ret i at der er forskel på modenhed i de to aldre. 

For mit vedkommende, holder jeg mig stadig indenfor  modenhed. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Her er FKK og Flatrate altså bare et genialt koncept

Du får den pige som du har snakket med ( vurderet kemi) og som dine øjne er faldet for ( visuelt). Alt er på den front reelt! Du skal ikke tænke over om alderen er + moms eller både + moms og afgift. Du skal ikke bekymre dig om det er ældre billeder eller hvad photoshop og evt lysvinkler har udrettet.

you see what you get

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har alderens rolle noget med at mange ikke har ansigt billede på?

Så alderen bliver bliver en målestok på hvor flot kvinden er? Jo flottere, jo yngre kan hun slippe af sted med at skrive, at hun er? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må for mit skyld "lyve" al det man vil, så længe der virker positivt for begge parter. Det kommer sikkert også som en overraskelse, at største parten af de komplimenter parterne giver hinanden er uden afsæt i virkligheden. Eller endnu være er de "roller" man spiller overfor hinanden. Det skal jo til, ellers fungere præmissen "Du smider nogle penge jeg giver dig sex" ikke. - Så det er ok

Meen... Det er ikke ok, at skrive jeg 25 med en lækker spænding krop tilsat en lækker sambanumse, og så ligner man en gammel krave, med hængerøv og en krop der får michelin-manden til at ligne et anoreksi-tilfælde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
holstebronx skrev, for 5 minutter siden:

Har alderens rolle noget med at mange ikke har ansigt billede på?

Så alderen bliver bliver en målestok på hvor flot kvinden er? Jo flottere, jo yngre kan hun slippe af sted med at skrive, at hun er? 

Uh... Ansigts billeder.... De har intet med alderens rolle at gøre. Men diskretion. 

Jeg ville blive frygtelig ked af at blive genkendt på ansigtet. Onkel  Hans behøver ikke at vide hvad jeg laver. Og det selvom jeg betaler skat og moms. 

Der Er bare en tendens til at at vi modne kvinder der også gerne vil lege med drengebørn, bliver nød til at lyve os lidt yngre, for også at lokke dem til. 

Jeg har endnu ikke hørt nogen sige at jeg ser ældre ud end jeg skriver, tværtimod.  De tror ikke på at jeg er SÅ gammel. 

Fedt for mig. 

Alderen skal de fleste steder oplyses, jeg ville foretrække at manden kigger på billederne, og at billederne selvsagt ikke er redigerende så meget at gamle tykke tante Anne ligner en ungpige på 19. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
Romantikeren skrev, for 1 minut siden:

Hvis du står inden for din alder, og er helt tilfreds med det så hvorfor så lyve om det?

tænker jeg

Jeg er faktisk temmelig stolt at at jeg i min alder ser så meget yngre ud. Og netop derfor synes jeg godt at jeg tillade mig at skrive mig yngre end jeg reelt er. 

Grunden til at jeg oprettede tråden er jo egentligt for at stikke fingeren i jorden, for at mærke on det virkelig betyder så meget for jer, om jeg er den ene eller den anden  alder, så længe min påståede alder matcher mit udseende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har endnu ikke hørt nogen sige at jeg ser ældre ud end jeg skriver, tværtimod.  De tror ikke på at jeg er SÅ gammel. 

Fedt for mig. 

 

Jeg har ej heller mødt nogle GP¨er der ikke alle siger "Wauv du er hel vild lækker på alle område, hvorfor køber du egentligt sex, du kan da få alle de piger du vel"

Fedt for mig. Ok, måske et dårligt eksempel for det passer jo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, Lige nu:

Jeg har ej heller mødt nogle GP¨er der ikke alle siger "Wauv du er hel vild lækker på alle område, hvorfor køber du egentligt sex, du kan da få alle de piger du vel"

Fedt for mig. Ok, måske et dårligt eksempel for det passer jo :D

Jeg er vist en.... Nogenlunde.... Ærlig GP. Jeg lyver om mit navn... Og ja min alder. Det fortæller jeg også gæsten, når jeg indimellem giver en kompliment. Jeg mener ikke man skal give en kompliment hvis man ikke mener det. Så burde man bare holde mund

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, Lige nu:

Jeg er vist en.... Nogenlunde.... Ærlig GP. Jeg lyver om mit navn... Og ja min alder. Det fortæller jeg også gæsten, når jeg indimellem giver en kompliment. Jeg mener ikke man skal give en kompliment hvis man ikke mener det. Så burde man bare holde mund

Sådan fungere det jo bare det ik, selvom de fleste sikkert hårdnakket vil påstå noget andet. ;) Hvis du vil vide om du eksempelvis er top lækker og virker meget yngre end din alder, så gå ud i den virkelige verden og se lidt på hvad du tiltrækker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Sådan fungere det jo bare det ik, selvom de fleste sikkert hårdnakket vil påstå noget andet. ;) Hvis du vil vide om du eksempelvis er top lækker og virker meget yngre end din alder, så gå ud i den virkelige verden og se lidt på hvad du tiltrækker. 

Synes vildt godt om. 

Jeg bliver ALLE steder skudt til at være yngre end jeg faktisk er. 

Swingerklub f eks....  Der tiltrækker jeg mig en del opmærksomhed fra yngre mænd og fyre. 

Det er e  kæmpe bekræftelse for mig

Redigeret af Marlene More

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi gæster er jo heller ikke altid ærlige omkring navn og alder, det er jo en del af det med diskretion. Jeg tænker altid at pigen hedder lige så lidt X.... som jeg hedder Y.... alderen er heller ikke altid rigtig, vi mænd lyver os lige så tit yngre som kvinderne gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 1 minut siden:

Fedt. Så ingen har noget at lade den anden høre for 

Nemlig,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg lyver aldrig for pigen omkring mon alder og gør mig yngre som ifl skriver han gør, hvorfor skulle man dog lyve om det ? Jeg har det fint med hvem jeg er og min rigtige alder. Så når ifl skriver vi gæster så taler han altså på egne vegne.

Pigernes alder, har intet problem med at de lyver sig lidt yngre men at lyve sig 10-15 år yngre end de er holder ikke. Ligesom det i holder at lyve vægten ned med 15 kg også. Ligesom det ikke holder at bruge at bruge falske billeder eller grotesk photoshoppede billeder.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 27 minutter siden:

Jeg er faktisk temmelig stolt at at jeg i min alder ser så meget yngre ud. Og netop derfor synes jeg godt at jeg tillade mig at skrive mig yngre end jeg reelt er. 

Grunden til at jeg oprettede tråden er jo egentligt for at stikke fingeren i jorden, for at mærke on det virkelig betyder så meget for jer, om jeg er den ene eller den anden  alder, så længe min påståede alder matcher mit udseende 

jeg vil ikke sige at jeg er helt ligeglad, men omvendt kan jeg og vil jeg ikke tvinge en til at være ærlig. Jeg ved ikke hvor gammel du er. Men for mig at komme til en der holder sig super godt og har en erfaring som måske en på 35 og ligner en på 25. så giver det en ekstra pift hos mig. Mennesker med god gener smukke mennesker jeg elsker smukke mennesker. ligner en på 25 og med 10 år mere livserfaring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 24 minutter siden:

Synes vildt godt om. 

Jeg bliver ALLE steder skudt til at være yngre end jeg faktisk er. 

Swingerklub f eks....  Der tiltrækker jeg mig en del opmærksomhed fra yngre mænd og fyre. 

Det er e  kæmpe bekræftelse for mig

Det jeg skriver nu er ikke møntet på dig, for jeg har jo aldrig set dig eller mødt. Nu kommer det så "jeg har ikke besøgt alle Gpér, men jeg har aldrig mødt en Gp´er som ikke på et eller andet tidspunkt fortæller at alle skyder hende til at være yngre end hendes virkelige alder". 

Så er det jo bare at jeg konkludere "Alle kvinder ser jo bare yngre ud end de er" :D

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...