Hop til indhold
Guest Marlene More

Jeg er lyv og tyve, vil du virkelig gerne vide det?

Recommended Posts

Marlene More skrev, for 48 minutter siden:

Uh... Ansigts billeder.... De har intet med alderens rolle at gøre. Men diskretion. 

Jeg ville blive frygtelig ked af at blive genkendt på ansigtet. Onkel  Hans behøver ikke at vide hvad jeg laver. Og det selvom jeg betaler skat og moms. 

Der Er bare en tendens til at at vi modne kvinder der også gerne vil lege med drengebørn, bliver nød til at lyve os lidt yngre, for også at lokke dem til. 

Jeg har endnu ikke hørt nogen sige at jeg ser ældre ud end jeg skriver, tværtimod.  De tror ikke på at jeg er SÅ gammel. 

Fedt for mig. 

Alderen skal de fleste steder oplyses, jeg ville foretrække at manden kigger på billederne, og at billederne selvsagt ikke er redigerende så meget at gamle tykke tante Anne ligner en ungpige på 19. :lol:

Ja diskretion, det er jeg godt klar over og synes er helt fint :)

Men ansigts billedet mangler jo uanset grunden. Der er vel 4 kropstyper, høj, lav, tyk, tynd. Men alligevel der vi utroligt forskellige ud hvis man ser i gadebilledet, og det er jo ansigtet som gør det. Jeg kan i hvert fald godt finde 2 ens kvinder, hvor jeg synes at den ene er lækker og den anden er det totalt modsatte.

Ja ansigtet betyder utroligt meget for mig, kan du godt høre :)

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Ih... Måske skulle jeg snart afsløre min rigtige alder, dernæst fortælle at mine billeder ikke lyver, og at vægten passer. Ja ja, det siger de jo allesammen, tænker du. 

På den anden side set, hvis du kan gætte min virkelige alder, får du 200 i rabat. :lol:

Nej, det er Ikke en annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 5 minutter siden:

Ih... Måske skulle jeg snart afsløre min rigtige alder, dernæst fortælle at mine billeder ikke lyver, og at vægten passer. Ja ja, det siger de jo allesammen, tænker du. 

På den anden side set, hvis du kan gætte min virkelige alder, får du 200 i rabat. :lol:

Nej, det er Ikke en annonce. 

Jeg kan ikke vurdere din alder ud fra dine billeder. Det skyldes primært flere ting

1) Din hud er sløret, Hvilket er ganske alment udbredt foto teknisk

2) Man kan ikke se dit ansigt, hvilket selvfølgelig har sine åbenlyse grunde

3, Der er ingen  selfies  eller nogle billeder hvor man tydeligt kunne se eksempelvis din hals. Halsen er ofte "sladrehanken" :)

Men bortset fra det ville det ikke betyde noget for mig, om du er 38 eller 46 hvis du i virkeligheden kan levere en krop der ser ud som på billederne. Jeg er så nok mere typen der tænker hvis den rigtige alder ikke ønskes opgivet, hvorfor ikke bare skrive "Jeg er en moden kvinden der har passet på sin krop".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Jeg kan ikke vurdere din alder ud fra dine billeder. Det skyldes primært flere ting

1) Din hud er sløret, Hvilket er ganske alment udbredt foto teknisk

2) Man kan ikke se dit ansigt, hvilket selvfølgelig har sine åbenlyse grunde

3, Der er ingen  selfies  eller nogle billeder hvor man tydeligt kunne se eksempelvis din hals. Halsen er ofte "sladrehanken" :)

Men bortset fra det ville det ikke betyde noget for mig, om du er 38 eller 46 hvis du i virkeligheden kan levere en krop der ser ud som på billederne. Jeg er så nok mere typen der tænker hvis den rigtige alder ikke ønskes opgivet, hvorfor ikke bare skrive "Jeg er en moden kvinden der har passet på sin krop".

 

14898375732671396467095.thumb.jpg.6221a9580e7ddf113fca350bbee6cf8c.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 37 minutter siden:

Ih... Måske skulle jeg snart afsløre min rigtige alder, dernæst fortælle at mine billeder ikke lyver, og at vægten passer. Ja ja, det siger de jo allesammen, tænker du. 

På den anden side set, hvis du kan gætte min virkelige alder, får du 200 i rabat. :lol:

Nej, det er Ikke en annonce. 

Altså jeg er fløjtende ligeglad med pigernes alder :)

Men jeg mener bare at man ofte vurderes ud fra ansigtet :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, 1 time siden:

Jeg lyver aldrig for pigen omkring mon alder og gør mig yngre som ifl skriver han gør, hvorfor skulle man dog lyve om det ? Jeg har det fint med hvem jeg er og min rigtige alder. Så når ifl skriver vi gæster så taler han altså på egne vegne.

Pigernes alder, har intet problem med at de lyver sig lidt yngre men at lyve sig 10-15 år yngre end de er holder ikke. Ligesom det i holder at lyve vægten ned med 15 kg også. Ligesom det ikke holder at bruge at bruge falske billeder eller grotesk photoshoppede billeder.

 

 

Jeg skrev ikke at jeg lyver om min alder, jeg skrev bare at mænd lige så tit som kvinder lyver sig yngre - læs lige indlægget grundigt - tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror squ du er 48 år og 4 mdr. ;)

Ah!  Forkert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Ha ha, Forhåbent på den forkerte side :D

Hvad er den forkerte side :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, Lige nu:

Hvad er den forkerte side :lol:

Det ved du jo godt. Det er jo en dødssynd at tippe en kvinde ældre end hun er. Det er jo sådan noget vi drenge fik ind ved modermælken, Hvilken måske også har en lille indfyldelse på, at de fleste kvinder kan sige "folk skyder mig altid yngre end jeg er" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det ved du jo godt. Det er jo en dødssynd at tippe en kvinde ældre end hun er. Det er jo sådan noget vi drenge fik ind ved modermælken, Hvilken måske også har en lille indfyldelse på, at de fleste kvinder kan sige "folk skyder mig altid yngre end jeg er" :lol:

Uh du kan have en  pointe  dér 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
lfl skrev, for 2 timer siden:

Vi gæster er jo heller ikke altid ærlige omkring navn og alder, det er jo en del af det med diskretion. Jeg tænker altid at pigen hedder lige så lidt X.... som jeg hedder Y.... alderen er heller ikke altid rigtig, vi mænd lyver os lige så tit yngre som kvinderne gør.

 

lfl skrev, for 51 minutter siden:

Jeg skrev ikke at jeg lyver om min alder, jeg skrev bare at mænd lige så tit som kvinder lyver sig yngre - læs lige indlægget grundigt - tak 

Du skriver VI gæster, når man skriver VI i et indlæg så plejer det at indbefatte en selv ! ! 

Og det er forkert hvad du skriver - har jeg ligeså meget at have i som dig - at påstå at vi mænd lyver os yngre end pigerne og ligeså meget. Det er da den største gang vrøvl jeg længe har hørt. Hvorfor skulle vi dog lyve om vores alder overfor pigerne ? I min verden skal man være ret langt ude hvis man storlyver overfor pigerne og forsøger at bilde dem ind man er 7-10-15 år yngre end man i virkeligheden er, som pigerne tit gør om deres alder. Så er det da fordi man selv er langt ude hvis man opfører sådan en gang løgnagtig skuespil når man besøger en pige i min verden, og det gør jeg i hvert fald ikke, så dit VI passer ikke på mig. Vi er kunder og medmindre man tror man er på date og skal score pigen, og så er man da gået helt galt i byen, er der da ingen grund til at storlyve sig yngre end man er. Faktisk vil jeg mene man er noget til grin overfor sig selv og pigen, hvis man gør det, for pigen ved da godt at man sidder og lyver hende op i ansigtet hvis man siger man er 25 og man i virkeligheden er 37. Det er da ikke sådan man fører en ligeværdig og respektfuld dialog når man besøger en pige i min verden, og derfor hold mig udenfor dit VI og tal på egne vegne og ikke mine.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 25 minutter siden:

Det ved du jo godt. Det er jo en dødssynd at tippe en kvinde ældre end hun er. Det er jo sådan noget vi drenge fik ind ved modermælken, Hvilken måske også har en lille indfyldelse på, at de fleste kvinder kan sige "folk skyder mig altid yngre end jeg er" :lol:

Hey du ser da 7-8 år ældre ud end jeg regnede med...nå, men lad os komme i gang med at knalde :D 

Et glædes pige besøg, går jo som du siger, ikke ud på at der skal opbygges en negativ stemning !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange mænd lyver også om størrelse på deres pik.

Mit indtryk er at de GP'er der lyver om deres alder, ofte er de ældre der gør sig yngre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

Hey du ser da 7-8 år ældre ud end jeg regnede med...nå, men lad os komme i gang med at knalde :D 

Et glædes pige besøg, går jo som du siger, ikke ud på at der skal opbygges en negativ stemning !

 

Ja eller som jeg engang sagde til min kvindelige frisør "Tillykke med de lykkelige omstændigheder". Efter 5 sekundes pause, som føltes som en evighed, og lidt frisen i baggrunden, kom det så "Hmmmm jeg er IKKE gravid".

Jeg var sgu ikke helt tryg da saksen nærmere sig mine ører.  :D

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 15 timer siden:

Tja, hmm, jooo... 

Altså, nogle af mine gæster spørger mig.

"Marlene, hvorfor er du på nogen sider 36år, andre 38 år, og andre igen 40 år, når det er tydeligt for enhver at du er 19?"

Ja ok.. overdrivelse fremmer forståelsen.... :lol:

Ja, den fremmer forståelsen, men den kan så sandelig også være en fæl boomerang. Selv ville jeg blive frygtelig skuffet, hvis jeg havde sat næsen op efter en lækker moden kvinde, der hvilede i sig selv og havde en god forståelse for alt det, vi kalder "livet" – og så mødte en på 19!

Omvendt har jeg også været ude for at skulle møde en pige på 30, men hvor det viste sig, at hun var 40 – det var næsten som at få dobbelt for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Marlene More skrev, for 16 timer siden:

Nå, men jeg måtte jo  svare den stakkels mand der spurgte, så her er svaret

å ja der er mange stakler...:-o hvem giver bolden op ???

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandheden er bare at de kvinder i branchen der startede det her med at trække moms osv fra alderen gjorde os andre en kæmpe bjørnetjeneste.. Fordi jeg tænker, som sagt flere gange før, at hvis jeg i min annonce skrev 27 år så ville flere forvente at møde en kvinde i midt 30'erne og blive slemt skuffede..

Et eller andet sted er jeg "nød" til at fortsætte ud af den vej for at tiltrække de gæster der faktisk ønsker en GP i min alder og ikke en som er langt over min alder..

Det sku skide irriterende (pardon my French).. Men desværre er det bare sådan det er.. 

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i gæsternes frustrationer.. Mit råd er at man enten dropper idéen om at købe sex eller selv ligger momsen oveni når man ser pigernes klinik alder.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Sandheden er bare at de kvinder i branchen der startede det her med at trække moms osv fra alderen gjorde os andre en kæmpe bjørnetjeneste.. Fordi jeg tænker, som sagt flere gange før, at hvis jeg i min annonce skrev 27 år så ville flere forvente at møde en kvinde i midt 30'erne og blive slemt skuffede..

Et eller andet sted er jeg "nød" til at fortsætte ud af den vej for at tiltrække de gæster der faktisk ønsker en GP i min alder og ikke en som er langt over min alder..

Det sku skide irriterende (pardon my French).. Men desværre er det bare sådan det er.. 

Men jeg kan sagtens sætte mig ind i gæsternes frustrationer.. Mit råd er at man enten dropper idéen om at købe sex eller selv ligger momsen oveni når man ser pigernes klinik alder.. Hahaha.. 

Det er lige præcis det jeg mener. 

Hvis jeg skrev min rigtige alder ville jeg kun få besøg af gamle mænd, fordi de selv lægger moms til, og derved tror jeg er en gammel krage. 

Og det er jeg ikke. Hverken af ydre eller sind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Jeg er Ca 50.

Er det  godt nok? 

Du kan ganske roligt trække fra. Tak. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...