Hop til indhold
Guest Marlene More

Jeg er lyv og tyve, vil du virkelig gerne vide det?

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 5 timer siden:

Ok, skal det så nu forstås således, at i piger selv bestemmer alderen eller hvad ?. Tidligere synes jeg, at det blev indikeret at det var klinikken der satte alderen. Men bortset fra det, er du vist kommet til at angive din alder til 27 på din annonce profil på EG. :)  Burde den så ikke også være 21, hvis du bevidst brander ungpige nips. 

Men iøvrigt tak for dit input. 

Vi bestemmer ikke selv alderen nej.. Men vi bestemmer da selv om vi vil være med til at der står 21 eller 22 eller hvad ved jeg.. Og ellers kan man jo bare vælge ikke at arbejde der.. 

Ganske bevidst faktisk.. For at se om det gjorde nogen forskel i kundegruppen..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Ganske bevidst faktisk.. For at se om det gjorde nogen forskel i kundegruppen..

Og din konklusion?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

Jo tak. Jeg har det godt. :) Jeg er helt på linie med dig. Det burde ikke være noget problem at oplyse sin rigtige alder, eller hvis man f.eks har fået et 4 tal foran så bare at skrive man er en moden kvinde.

Til gengæld tror jeg mange piger/kvinder har et problem med at erkende deres rigtige alder, og derfor kredser meget omkring "Jeg har altså hørt, at jeg ser skide ung ud, og samtidigt at jeg er skide klog". :D Iøvrigt kan det så undre mig, at når man har allerede i sin klinik-alder har gjort sig meget yngre, at man så stadig får komplimentet "Kæft hvor ser du bare dejlig ud, jeg ville dælme tro du var mindst 5 år yngre" . 

Altså et eller andet sted er kvinder squ også lidt naive, når du slubre al det pis mænd fyrer af i sig, og tror på. Men nu vil jeg fremfinde min feminine side

Pause

Hej piger. Jeg vil bare sige, at jeg tit og ofte hører at jeg er skide ungdommelig, har en krop som en 40. Det giver mig bare så meget selvtillid. Forleden dag delte jeg et glas champagne med min kære nabo Ole. Vi er jævnaldrende, men jeg siger jer, det er bare utroligt som gammel han ser ud. Det siger jeg selvfølgelig ikke. Derimod sagde jeg da jeg kom "Hej min body, kæft du ser godt ud, og de cykelbukser de fremhæver bare din dejlige popo"

Nå nu skal vi jo heller blive for morsomme. :D

P.s

Nu prøver jeg sgu noget nyt næste gang jeg skal besøge min nye farvorit. Jeg vil sige "jeg har undret mig lidt over din alder på 30, har du selv et bud på, hvorfor du mere ligner en på 38 (jeg tør ikke sige 40) 

God humor alligevel. :lol:

Jeg har bestemt ikke et problem med min rigtige alder, eh heller at erkende den. 

Jeg har bare ikke lyst til at jeg med mit 4 foran så tiltrækker målgruppen 70 og opefter, når det nu engang er målgruppen NEDEFTER jeg tænder på. 

Da jeg ændrede min alder til 36, kom der flere på min egen (rigtige) alder, og det er der JEG vil hen med mit indlæg. 

Som udgangspunkt synes jeg d heller ikke man skal  lyve sig yngre, det er da derfor jeg har oprettet tråden, men at skrive 42 på profilen, og så blive kategoriseret som en på 52.... Nej vel.... Lige præcis den pointe, at den underlige trend gør, at selv hvis jeg skrev min rigtige alder, ville ingen tro det. Som 52 årig tiltrækker jeg ikke den målgruppe som jeg gør hvis jeg er 42... Dvs 36 på klinik. 

Lyder det indviklet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 31 minutter siden:

God humor alligevel. :lol:

Jeg har bestemt ikke et problem med min rigtige alder, eh heller at erkende den. 

Jeg har bare ikke lyst til at jeg med mit 4 foran så tiltrækker målgruppen 70 og opefter, når det nu engang er målgruppen NEDEFTER jeg tænder på. 

Da jeg ændrede min alder til 36, kom der flere på min egen (rigtige) alder, og det er der JEG vil hen med mit indlæg. 

Som udgangspunkt synes jeg d heller ikke man skal  lyve sig yngre, det er da derfor jeg har oprettet tråden, men at skrive 42 på profilen, og så blive kategoriseret som en på 52.... Nej vel.... Lige præcis den pointe, at den underlige trend gør, at selv hvis jeg skrev min rigtige alder, ville ingen tro det. Som 52 årig tiltrækker jeg ikke den målgruppe som jeg gør hvis jeg er 42... Dvs 36 på klinik. 

Lyder det indviklet? 

Det lyder indviklet. Jeg har meget mere respekt for dem der står ved deres alder, det er da bare at nævne, at ens interesser ligger for mænd i den og den aldersgruppe. Jeg har før kontaktet en kvinde på min egen alder og tænkt at det passede, hun meldte så tilbage, at hun foretrak kunder noget yngre - det har jeg da fuld respekt for.

Min erfaring er nu, at sandheden holder længst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

 

Nikita Darling skrev, for 10 timer siden:

Det har på klinikker (som jeg selv var en del af i 9 år) altid heddet sig, at det er ih, så åh, så farligt at oplyse sin korrekte og helt aldeles rigtige alder - i ved, det dér der står på dåbsattesten... Det er noget fis!  

Jeg skrev det, som det var, fra jeg fyldte 23 og frem til mit stop i branchen kort før jeg blev 29, og der var sgu ingen problemer på den front og ikke særlig mange af mine gæster, der blev skuffet... Ikke over det i hvert fald.  

Jeg er så godt nok nærmest aldrig blevet skudt yngre, end jeg er... Så TheVoice's påstand om at alle piger, han har besøgt, har påstået dette, er i hvert fald pure opspind for mit vedkommende  

Da jeg startede i branchen vidste jeg intet til branchen og plus moms. Så skrev min rigtige alder fra start af, da jeg så kort efter på dette forum læste en tråd omkring alder. Hvor flere nævnte at hvis pigen skrev i hende annonce, at den opgivende alder er rigtig. Så ville de tage det for gode vare. Tænker jeg det må jeg hellere lige tilføje i min annonce. Så det har jeg gjort. 

Men det er jo uden tvivl ikke alle mænd der tænker sådan.!

Vil i tro på det hvis i læste en annonce og pigen havde skrevet at den oplyste alder var rigtig?

Redigeret af Blondine Zine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Ikke rigtig noget endnu.. 

Konklusion fra min side. 

Jeg laver mine profiltekster om. Det var i bund og grund det jeg fiskede efter. 

Tak for Jeres input allesammen. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 7 timer siden:

God humor alligevel. :lol:

Jeg har bestemt ikke et problem med min rigtige alder, eh heller at erkende den. 

Jeg har bare ikke lyst til at jeg med mit 4 foran så tiltrækker målgruppen 70 og opefter, når det nu engang er målgruppen NEDEFTER jeg tænder på. 

Da jeg ændrede min alder til 36, kom der flere på min egen (rigtige) alder, og det er der JEG vil hen med mit indlæg. 

Som udgangspunkt synes jeg d heller ikke man skal  lyve sig yngre, det er da derfor jeg har oprettet tråden, men at skrive 42 på profilen, og så blive kategoriseret som en på 52.... Nej vel.... Lige præcis den pointe, at den underlige trend gør, at selv hvis jeg skrev min rigtige alder, ville ingen tro det. Som 52 årig tiltrækker jeg ikke den målgruppe som jeg gør hvis jeg er 42... Dvs 36 på klinik. 

Lyder det indviklet? 

Du har bestemt også humor, når skiver at kvinder på 4x tiltrækker mænd på 70 og opefter. :lol: Når jeg bliver 70 vil i annoncerne kigge efter om der er handicap parkering lige udenfor an, og om man lidt kan komme ind med sit gangstativ. 

Nå...Men jeg synes ikke det lyder indviklet, jeg var jo selv ind på samme tankegang i håb om at finde en forklaring. Jeg er dog stadig mere tilhænger af, at man enten undlader alderen, skriver man er en moden kvinde. 

Jeg kan så godt forstå at man ønsker nogle bestemte kunder (en bestemt målgruppe) Her er jeg helt på linie med @Vildmand Så skriv  at man kun modtager mænd f.eks i aldersintervallet 30-55.  Dette ligger jo fint i forlængelse at man ellers stiller af krav til  potentielle kunder. Nogen modtager kun skandinaviske mænd. Andre gør opmærksom på, at de ikke modtager overvægtige osv.

På den måde flytter man lyvelysten over på mændene, og så er det jo bare at afvise dem, når det vælter ind gangstativer. Jeg synes den form for annoncering er langt mere troværdig, 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Marlene More skrev, for 4 timer siden:

Konklusion fra min side. 

Jeg laver mine profiltekster om. Det var i bund og grund det jeg fiskede efter. 

Tak for Jeres input allesammen. :wub:

He he. spændende kan man så læse den ny profiltekst et sted ? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@TheVoice Hvad alder er en 'moden kvinde' for dig ?

For mig er det min Mors aldersgruppe..... Moden indikere 'velhængt' osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 4 minutter siden:

@TheVoice Hvad alder er en 'moden kvinde' for dig ?

For mig er det min Mors aldersgruppe..... Moden indikere 'velhængt' osv.

For mig handler begreberne en moden kvinde eller en kvinde der hviler i sig selv mere om en masse positive egenskaber hos en kvinde end om alder. Når man nu ikke ønsker at skrive at man f.eks er en lækker steg på 40 år, så kan man jo skrive man er en moden kvinde, da dette netop ikke præcist er aldersbestemt, men opfattes individuelt. 

Jeg selv bruger det nok typisk omkring kvinder der er tæt på 40 og under 50. Hvis de er over 50 vil jeg nok betragte dem som midaldrende, som jo langt mere handler om alder. Men jeg bruger kun udtrykket om kvinder som eksempelvis opfylder

  • Hun er meget afklaret i livet
  • Hun er færdig med at feste som teeanagere, dog uden af være kedelig
  • Hun er modsat småbørnsmødre meget afklaret om hendes rolle som mor, kvinde, partner osv
  • Hun har fundet sig egen plads i det feminine univers, hun er stolt af sit køn og lader sig ikke påvirke af, at der også findes andre kvindetyper
  • Hun er meget selvstændig
  • Hun har styr på sit tilværelse 
  • Hun gider ikke at kæmpe om bagateller som om toiletbrættet er oppe eller nede
  • Hun kender sin egen seksualtet og er bevidst omkring, at hun dels nyder at dyrke sex og hvad der fungere og ikke fungere
  • Seksuel er hun hverken som single en kæreste styrret af den offentlige moral om hvad der er passende og ikke
  • Hun er tilfreds med sin personlige udvikling her i livet. 
  • Hun er ikke gået i stå, og har sikkert stadig en masse spændende mål
  • Hun har det godt med sin alder
  • Hun ved at hver alder har sine egen charme

Den type kvinde er hos mange mænd særdeles attraktive, specielt når vi mænd taler om kvinder på et noget dybere niveau end unge piger med strutene patter og en meget stresset tilværelse. 

Hele min pointe var jo at styre konkret uden om at man f.eks er 44, men derimod skilte med noget positivt der kan siges om disse i min verden pragtfulde kvinder. Der er jo ingen der kan komme at sige "Du lyver jo om din alder". De kan måske sige "Det er ikke lige det jeg forbinder med en moden kvinder" men det er jo subjektivt.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 35 minutter siden:

For mig handler begreberne en moden kvinde eller en kvinde der hviler i sig selv mere om en masse positive egenskaber hos en kvinde end om alder. Når man nu ikke ønsker at skrive at man f.eks er en lækker steg på 40 år, så kan man jo skrive man er en moden kvinde, da dette netop ikke præcist er aldersbestemt, men opfattes individuelt. 

Jeg selv bruger det nok typisk omkring kvinder der er tæt på 40 og under 50. Hvis de er over 50 vil jeg nok betragte dem som midaldrende, som jo langt mere handler om alder. Men jeg bruger kun udtrykket om kvinder som eksempelvis opfylder

  • Hun er meget afklaret i livet
  • Hun er færdig med at feste som teeanagere, dog uden af være kedelig
  • Hun er modsat småbørnsmødre meget afklaret om hendes rolle som mor, kvinde, partner osv
  • Hun har fundet sig egen plads i det feminine univers, hun er stolt af sit køn og lader sig ikke påvirke af, at der også findes andre kvindetyper
  • Hun er meget selvstændig
  • Hun har styr på sit tilværelse 
  • Hun gider ikke at kæmpe om bagateller som om toiletbrættet er oppe eller nede
  • Hun kender sin egen seksualtet og er bevidst omkring, at hun dels nyder at dyrke sex og hvad der fungere og ikke fungere
  • Seksuel er hun hverken som single en kæreste styrret af den offentlige moral om hvad der er passende og ikke
  • Hun er tilfreds med sin personlige udvikling her i livet. 
  • Hun er ikke gået i stå, og har sikkert stadig en masse spændende mål
  • Hun har det godt med sin alder
  • Hun ved at hver alder har sine egen charme

Den type kvinde er hos mange mænd særdeles attraktive, specielt når vi mænd taler om kvinder på et noget dybere niveau end unge piger med strutene patter og en meget stresset tilværelse. 

Hele min pointe var jo at styre konkret uden om at man f.eks er 44, men derimod skilte med noget positivt der kan siges om disse i min verden pragtfulde kvinder. Der er jo ingen der kan komme at sige "Du lyver jo om din alder". De kan måske sige "Det er ikke lige det jeg forbinder med en moden kvinder" men det er jo subjektivt.

Meget enig, Voice.

Modenhed kommer typisk med alderen. Fra høje hæle til flade sko...

Akkurat ligesom for mændenes vedkommende for øvrigt - jeg bryder mig altså ikke om 50+ mænd, der går i alt for småt "dengsetøj".

Som alt her i livet, er smag og behag forskellig, men en god og velsmagende ost, skal jo gerne være moden, synes jeg. ;)

Dog ved jeg ikke om du har ret i det med toiletbrættets stilling - den kamp har vist ingen udløbsdato.

Det kan jeg sige med ro i sindet, for  jeg er jo så "moden" en mand, at jeg slår brættet ned igen efter mig(eller tørrer grundigt op efter mig,  hvis jeg var doven nok til at lade det være slået ned).:D

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 10 minutter siden:

Meget enig, Voice.

Modenhed kommer typisk med alderen. Fra høje hæle til flade sko...

Akkurat ligesom for mændenes vedkommende for øvrigt - jeg bryder mig altså ikke om 50+ mænd, der går i alt for småt "dengsetøj".

Som alt her i livet, er smag og behag forskellig, men en god og velsmagende ost, skal jo gerne være moden, synes jeg. :D

 

Enig, bortset fra jeg ikke kan lide nogen former for ost :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

Enig, bortset fra jeg ikke kan lide nogen former for ost :D

Smag og behag er heldigvis forskellig. Måske kommer det med alderen...når du bliver mere "moden", Voice.:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, Lige nu:

Smag og behag er heldigvis forskellig. Måske kommer det med alderen...når du bliver mere "moden", Voice.:D:D

Jeg bliver nok voksen og moden engang - plejer min fru moder at sige, hvis hun ikke er helt tilfreds og stolt af min livsførelse.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 50 minutter siden:

For mig handler begreberne en moden kvinde eller en kvinde der hviler i sig selv mere om en masse positive egenskaber hos en kvinde end om alder. Når man nu ikke ønsker at skrive at man f.eks er en lækker steg på 40 år, så kan man jo skrive man er en moden kvinde, da dette netop ikke præcist er aldersbestemt, men opfattes individuelt. 

Jeg selv bruger det nok typisk omkring kvinder der er tæt på 40 og under 50. Hvis de er over 50 vil jeg nok betragte dem som midaldrende, som jo langt mere handler om alder. Men jeg bruger kun udtrykket om kvinder som eksempelvis opfylder

  • Hun er meget afklaret i livet
  • Hun er færdig med at feste som teeanagere, dog uden af være kedelig
  • Hun er modsat småbørnsmødre meget afklaret om hendes rolle som mor, kvinde, partner osv
  • Hun har fundet sig egen plads i det feminine univers, hun er stolt af sit køn og lader sig ikke påvirke af, at der også findes andre kvindetyper
  • Hun er meget selvstændig
  • Hun har styr på sit tilværelse 
  • Hun gider ikke at kæmpe om bagateller som om toiletbrættet er oppe eller nede
  • Hun kender sin egen seksualtet og er bevidst omkring, at hun dels nyder at dyrke sex og hvad der fungere og ikke fungere
  • Seksuel er hun hverken som single en kæreste styrret af den offentlige moral om hvad der er passende og ikke
  • Hun er tilfreds med sin personlige udvikling her i livet. 
  • Hun er ikke gået i stå, og har sikkert stadig en masse spændende mål
  • Hun har det godt med sin alder
  • Hun ved at hver alder har sine egen charme

Den type kvinde er hos mange mænd særdeles attraktive, specielt når vi mænd taler om kvinder på et noget dybere niveau end unge piger med strutene patter og en meget stresset tilværelse. 

Hele min pointe var jo at styre konkret uden om at man f.eks er 44, men derimod skilte med noget positivt der kan siges om disse i min verden pragtfulde kvinder. Der er jo ingen der kan komme at sige "Du lyver jo om din alder". De kan måske sige "Det er ikke lige det jeg forbinder med en moden kvinder" men det er jo subjektivt.

Som talt ud af min mund :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 time siden:

@TheVoice Hvad alder er en 'moden kvinde' for dig ?

For mig er det min Mors aldersgruppe..... Moden indikere 'velhængt' osv.

Så kalder man sig bare, en fantastisk kvinde på 38........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 22 minutter siden:

Smag og behag er heldigvis forskellig. Måske kommer det med alderen...når du bliver mere "moden", Voice.:D:D

Ikke den med osten ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det bliver en kold dag i helvede før jeg kalder mig 'moden kvinde'..... jeg kan seriøst ikke komme i tanke om noget mere tørt og kedeligt ord at kalde sig selv.

Jeg er alt for nysgerrig og livsglad til at mene at jeg høre i moden kategorien.

Moden for mig er +60.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, de lærde strides. Jeg kom engang i modvind, da jeg satte aldersinterval på en MILF. Den var for høj for de fleste herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Hehehe @Borende X Milf er een ting - Moden er noget heeeelt andet :-) 

Så må du altså forklare mig forskellen. Ved lejlighed :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Det bliver en kold dag i helvede før jeg kalder mig 'moden kvinde'..... jeg kan seriøst ikke komme i tanke om noget mere tørt og kedeligt ord at kalde sig selv.

Jeg er alt for nysgerrig og livsglad til at mene at jeg høre i moden kategorien.

Moden for mig er +60.

Der er også helt ok. Vi tillægger ord lidt forskellig betydning. Nogen synes bedre om pige end kvinde. Andre skal man dælme ikke omtale som dame osv

Hvad synes du egentligt selv omkring det at angive en forkert alder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...