Hop til indhold
Emma21

Hvad er okay? :)

Recommended Posts

Nu har jeg efterhånden fulgt med her inde et stykke tid :), dog kommentere jeg kun det som omhandler mig. 

Hvor synes i grænsen er? Hvor meget skal vi piger være med i jeres debatter osv? 

I mine øjne er dette forum, en mandeloge. 

 

Hvad synes i <3 

Kys Emma <3<3<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr.1x2

Ordet er frit for alle. Også jer piger. Deltag hvis du vil, og lad være hvis du ikke vil.

Knus Mr.1x2 :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Syntes altid det er spændende at læse om "den anden side", jeg siger bidrag hvis du har noget på hjertet, overlev de enkelte brugere herinde der ikke kan tåle det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er enig med @Emma21... anmeldelserne er KUN for mænd. Ligesom GP'ere har en "afdeling" med adgang forbudt for os mænner :-)

Pigerne kan debatere og hyggesnakke på de respektive ...

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg synes, at det er godt og vigtigt med medspil og modspil fra kvinder/glædespiger. Det kan også bidrage til et mere nuanceret billedet af branchen; at det ikke handler koldt om køb og salg af ydelser, men at der er mennesker bag.

Der er jo også nogle skønne kvinder herinde, der er hamrende dygtige til at iscenesætte sig selv og skabe lir og stemning - til glæde for de fleste af os mænd og sikkert til irritation for andre kvinder.

Jeg husker også tidspunkter hvor enkelte kvinder havde en markant mening om alt og gerne ville sætte dagsordenen....og det ser jeg så helst ikke gentaget ;-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige så meget ret til at komme med min mening herinde, og gør det hvis jeg synes, og har noget konstruktivt feedback. Det vel ikke kun mændenes eroguide ? :D

Kh

SM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg forstår ikke helt trådstarters kommentar. Alle kan deltage i trådene, og for at sige det pænt, så er det mit indtryk, at GP'erne får fuld opmærksomhed ved det mindste pip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når vi handler gælder det om at skabe win win Situations :D

Så som mænd vil vi gerne have den bedst mulige service for pengene, og pigerne vil have flest muligt penge ud af levere denne service.

Min erfaring er at Kommunikation og forventningsafstemning altid giver det bedste resultat.

Ingen af os gider at blive snydt, og jeg føler mig overbevist om at gode anmeldelser på nettet af hvilken som helst forretning øger omsætningen.

Så, lad os lærer af pigerne, hvordan vi køber de bedste oplevelser.

 

 

 

Redigeret af Chuck

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
AalborgLook skrev, for 35 minutter siden:

Meninger fra GP'er er ok, men skjult reklame: nej tak. 

Mange såkaldte anmeldelser er nærmest skjult reklame 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem jeg har mest i mod, er de anmeldelser hvor flere mænd begynder at sludder med den anmeldte GP om alt muligt, som ofte er indforstået og ligegyldigt for anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hej Emma, du gør præcis spm du vil ifht dette her forum, og hvis du anlægger samme pli som de fleste, forstå stort set alle, så vil det da være et fint positivt bidrag.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de interessante tilbage meldinger. Grunden til jeg stiller jer dette spørgsmål er fordi jeg synes hurtigt det kan gå hen og blive en hønsegård herinde....Hvor min personlige mening er at euroguide er lavet så mænd kan gå ind og udtale sig samt drøfte deres erfaringer fælles meninger af pigerne. Dermed ikke sagt at vi piger ikke kan have en mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma21 skrev, for 2 minutter siden:

Tak for de interessante tilbage meldinger. Grunden til jeg stiller jer dette spørgsmål er fordi jeg synes hurtigt det kan gå hen og blive en hønsegård herinde....Hvor min personlige mening er at euroguide er lavet så mænd kan gå ind og udtale sig samt drøfte deres erfaringer fælles meninger af pigerne. Dermed ikke sagt at vi piger ikke kan have en mening. 

Meninger er netop mere end velkomne... :D

Åbenlys falskhed not so much.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Emma21 Syntes du ikke at vores mening er så vigtig at vi også skal have mulighed for at sige den ?

Der er ofte debatter og lign herinde, hvor vores mening virkeligt kan gøre en forskel.

Mændene herinde køber sex - Vi sælger den....og hvis der kun kom købernes synspunkter frem så ville det godt nok blive ensporet......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Emma21 skrev, for 8 minutter siden:

Tak for de interessante tilbage meldinger. Grunden til jeg stiller jer dette spørgsmål er fordi jeg synes hurtigt det kan gå hen og blive en hønsegård herinde....Hvor min personlige mening er at euroguide er lavet så mænd kan gå ind og udtale sig samt drøfte deres erfaringer fælles meninger af pigerne. Dermed ikke sagt at vi piger ikke kan have en mening. 

Ja, det bliver nogle gange en hønsegård (af mænd) i nogle af trådene. Og fred være med det. Så hopper man bare ud. Deltag gerne Emma. Det er sgu da berigende, at høre lidt fra jeres synsvinkel også. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma21 skrev, for 3 timer siden:

Nu har jeg efterhånden fulgt med her inde et stykke tid :), dog kommentere jeg kun det som omhandler mig. 

Hvor synes i grænsen er? Hvor meget skal vi piger være med i jeres debatter osv? 

I mine øjne er dette forum, en mandeloge. 

 

Hvad synes i <3 

Kys Emma <3<3<3 

Kære Emma21:)

For det første vil jeg sige, at hvis i piger:wub: ikke er herinde på EG vil det meget hurtigt ende ud i et "hanbal" - og så er det absolut ikke mere noget for mig, og så vil min tilstedeværelse på EG ganske enkelt visne væk.

Hvor meget skal vi piger være med i jeres debatter osv? I min verden er i så hjertens velkommen herinde, og debattere med og starte egne strenge  osv osv 

Hvor synes i grænsen er?  - - i deltagere bare som hver enkelt lyster og magter,  - og hvor går grænsen?,  tja, - det er jo meget individuelt, og ellers gælder EG retningslinjer  Der er også et gammelt ordsprog : - hvis man er i tvivl om hvor grænsen går, - så finder man ihvertfald ud af det når man overtræder den:huh:( og det gør mange, incl mig selv; og jeg er da i live endnu)

Mange hilsner

Nyder livet                      +                     pigernes:wub: deltagelse herinde

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes, at det er godt og vigtigt med medspil og modspil fra kvinder/glædespiger. Det kan også bidrage til et mere nuanceret billedet af branchen; at det ikke handler koldt om køb og salg af ydelser, men at der er mennesker bag.

Der er jo også nogle skønne kvinder herinde, der er hamrende dygtige til at iscenesætte sig selv og skabe lir og stemning - til glæde for de fleste af os mænd og sikkert til irritation for andre kvinder.

Jeg husker også tidspunkter hvor enkelte kvinder havde en markant mening om alt og gerne ville sætte dagsordenen....og det ser jeg så helst ikke gentaget ;-).

- -  et godt skriv fra dig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...