Hop til indhold
Emma21

Hvad er okay? :)

Recommended Posts

Trinetease skrev, for 41 minutter siden:

@NoBS Hvad sker nok ikke ?

Bliver ensporet - når du er her ;)

Det er et kompliment til din deltagelse - selvom du generelt ikke bryder dig om mine synspunkter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen

Det er vel på sin plads at Kvinderne holder sin kæft når Mændene snakker/debatterer. En selfie eller andre lignende ting som kvinder kan finde ud af er selvfølgelig velkommen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 19/2/2017 at 13:45:

Det er vel på sin plads at Kvinderne holder sin kæft når Mændene snakker/debatterer. En selfie eller andre lignende ting som kvinder kan finde ud af er selvfølgelig velkommen. 

Det var da noget af en udtalelse og komme med Havnebumsen. Hvilken tidsalder lever du i ? :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 13 minutter siden:

Det var da noget af en udtalelse og komme med Havnebumsen. Hvilken tidsalder lever du i ? :angry:

Tror bumsen glemte en ;-)

Hvis jeg kender ham ret, så er det nok mest en provo ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
StudineMILF skrev, for 6 timer siden:

Det var da noget af en udtalelse og komme med Havnebumsen. Hvilken tidsalder lever du i ? :angry:

Altså Havnebumsen ville vildt gerne leve i Adelsvældet!!!

Så ville han være Herremand og tage for sig af godterne blandt tyendet. Idag er der fandeme både bål og brand hvis man kommer til at tage sekretæren lidt på brysterne :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 20 minutter siden:

Altså Havnebumsen ville vildt gerne leve i Adelsvældet!!!

Så ville han være Herremand og tage for sig af godterne blandt tyendet. Idag er der fandeme både bål og brand hvis man kommer til at tage sekretæren lidt på brysterne :?

Du er altså en uforbederlig mand. Du trænger til en FAST hånd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
StudineMILF skrev, for 35 minutter siden:

Du er altså en uforbederlig mand. Du trænger til en FAST hånd :P

Der tager du aldeles fejl!

Havnebumsen ønsker handjobbet blidt og kærligt hvor der også kommer forbi boller og inderlår. Alt imens hun lægger ved siden af en så man kan putte hos hendes bryster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en rigtigt interessant overvejelse. Jeg er enig med trådstarter i at dette som udgangspunkt er en mandeloge. I mangel på en Trustpilot for gper.

Derfor oplever jeg ofte også samme problematik som på Trustpilot. Sælgeren kan svare på tiltale. Ikke at dette er ubrugeligt, men det er med enkeltmandsvirksomheder som det er med alle andre. De er interesserede i at vedligeholde et positivt omdømme så de virker tillokkende.

Derfor må jeg stille med uenig med Trine i at forholdet er ligeligt fordelt. Hvor anmelderne (med forbehold for undtagelser) er interesserede i at afdække mere og mere sandhed om en udbyder, så kan det være i udbyderens interesse at der tages opmærksomhed væk fra kritikken.

Ofte vil jeg mene der er tale om at det blot kan være et meget ømt område at læse kritik på. Det vil nok unægteligt være svært at læse.

Alt i alt synes jeg det er positivt at kvinder også deltager herinde. Men nogen er nærmest direkte usympatiske i langt de fleste af deres indlæg. Om det bunder i deres viden om, at mange mænd er helt klar til at tage part med de lyserøde skribenter ved jeg ikke.

Det giver dog nok en mere blød omgangstone herinde, at vi tror der er et lige forhold. Og jeg har intet imod de piger der deltager med spørgsmål eller positive kommentarer. De andre rammer dog meget hårdt i de fleste tråde og det er en skam.

Jeg ser først og fremmest dette forum som "for mænd, af mænd". Men kvinder er velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er fedt når pigerne deltager fuldt ud i diskussionerne osv. 

Dog synes jeg pigerne her på forumet bør holde sig fra at kommentere på priserne i andre pigers annoncer. Har set det ske et par gange nu, og resultatet er altid en shitstorm i flere retninger, og en simpel anmeldelse-/efterlysningstråd bliver trukket i en helt forkert og ubrugelig retning.

Især fordi ind til flere bruger bliver ramt af white knight syndrom, og føler de skal forsvare enten pigen i annoncen eller hende på forumet. 

Redigeret af Montgomery

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dressmann skrev, den 15/2/2017 at 18:19:

Er enig med @Emma21... anmeldelserne er KUN for mænd. Ligesom GP'ere har en "afdeling" med adgang forbudt for os mænner :-)

Pigerne kan debatere og hyggesnakke på de respektive ...

Dressmann

Hvad? Vi har ikke et område kun for GP'er. Der er område kun for annoncører så hvidt jeg ved. Men jeg annoncer ikke så ved det ikke. Men lav du bare en betalt profil her inde og så har du adgang. Ville være Nice med område kun for folk i lyserødt men det har vi ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 55 minutter siden:

Hvad? Vi har ikke et område kun for GP'er. Der er område kun for annoncører så hvidt jeg ved. Men jeg annoncer ikke så ved det ikke. Men lav du bare en betalt profil her inde og så har du adgang. Ville være Nice med område kun for folk i lyserødt men det har vi ikke. 

Den har jeg misforstået...
Og nej, laver ikke en annonce - det kunne ellers være kønt :P:P:P

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma21 skrev, den 15/2/2017 at 17:52:

I mine øjne er dette forum, en mandeloge.

Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for sidst ;-)

Derefter synes jeg, at du har ret. Mandeforum for mænd! Men I må efter min mening gerne være, hvis I ved mere end vi gør om et "emne", men IKKE, hvis det bliver: "Jeg ved ikke liige noget om emnet, men SE MIG... SE MIG" ;-)

Dino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 10 timer siden:

Først og fremmest vil jeg gerne sige tak for sidst ;-)

Derefter synes jeg, at du har ret. Mandeforum for mænd! Men I må efter min mening gerne være, hvis I ved mere end vi gør om et "emne", men IKKE, hvis det bliver: "Jeg ved ikke liige noget om emnet, men SE MIG... SE MIG" ;-)

Dino

Det indlæg er da vist også et "Har du set mig Emma"  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...