Emma21 72 Skrevet 15. Februar, 2017 Nu har jeg efterhånden fulgt med her inde et stykke tid , dog kommentere jeg kun det som omhandler mig. Hvor synes i grænsen er? Hvor meget skal vi piger være med i jeres debatter osv? I mine øjne er dette forum, en mandeloge. Hvad synes i Kys Emma 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 15. Februar, 2017 Ordet er frit for alle. Også jer piger. Deltag hvis du vil, og lad være hvis du ikke vil. Knus Mr.1x2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 15. Februar, 2017 Syntes altid det er spændende at læse om "den anden side", jeg siger bidrag hvis du har noget på hjertet, overlev de enkelte brugere herinde der ikke kan tåle det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5186 Skrevet 15. Februar, 2017 Altså de dage hvor mænd førte sig frem og damerne pænt holdet sig i baggrunden er forlængst forsvundet også her inde. 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 15. Februar, 2017 Er enig med @Emma21... anmeldelserne er KUN for mænd. Ligesom GP'ere har en "afdeling" med adgang forbudt for os mænner Pigerne kan debatere og hyggesnakke på de respektive ... Dressmann 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 15. Februar, 2017 Jeg synes, at det er godt og vigtigt med medspil og modspil fra kvinder/glædespiger. Det kan også bidrage til et mere nuanceret billedet af branchen; at det ikke handler koldt om køb og salg af ydelser, men at der er mennesker bag. Der er jo også nogle skønne kvinder herinde, der er hamrende dygtige til at iscenesætte sig selv og skabe lir og stemning - til glæde for de fleste af os mænd og sikkert til irritation for andre kvinder. Jeg husker også tidspunkter hvor enkelte kvinder havde en markant mening om alt og gerne ville sætte dagsordenen....og det ser jeg så helst ikke gentaget ;-). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 15. Februar, 2017 Jeg har lige så meget ret til at komme med min mening herinde, og gør det hvis jeg synes, og har noget konstruktivt feedback. Det vel ikke kun mændenes eroguide ? Kh SM 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. Februar, 2017 Meninger fra GP'er er ok, men skjult reklame: nej tak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 15. Februar, 2017 Jeg forstår ikke helt trådstarters kommentar. Alle kan deltage i trådene, og for at sige det pænt, så er det mit indtryk, at GP'erne får fuld opmærksomhed ved det mindste pip. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 15. Februar, 2017 (edited) AalborgLook skrev, for 3 minutter siden: Meninger fra GP'er er ok, men skjult reklame: nej tak. Hvad med åbenlys, skamløs reklame. Ja tak? Redigeret 15. Februar, 2017 af Iscenesat Virkelighed 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chuck 121 Skrevet 15. Februar, 2017 (edited) Når vi handler gælder det om at skabe win win Situations Så som mænd vil vi gerne have den bedst mulige service for pengene, og pigerne vil have flest muligt penge ud af levere denne service. Min erfaring er at Kommunikation og forventningsafstemning altid giver det bedste resultat. Ingen af os gider at blive snydt, og jeg føler mig overbevist om at gode anmeldelser på nettet af hvilken som helst forretning øger omsætningen. Så, lad os lærer af pigerne, hvordan vi køber de bedste oplevelser. Redigeret 15. Februar, 2017 af Chuck 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 15. Februar, 2017 AalborgLook skrev, for 35 minutter siden: Meninger fra GP'er er ok, men skjult reklame: nej tak. Mange såkaldte anmeldelser er nærmest skjult reklame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. Februar, 2017 Kom du glad @Emma21 - men gå ikke i alle GP fælderne...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 15. Februar, 2017 Dem jeg har mest i mod, er de anmeldelser hvor flere mænd begynder at sludder med den anmeldte GP om alt muligt, som ofte er indforstået og ligegyldigt for anmeldelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plantard 115 Skrevet 15. Februar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden: Hvad med åbenlys, skamløs reklame. Ja tak? Det kan vi ikke få for meget af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 15. Februar, 2017 Hej Emma, du gør præcis spm du vil ifht dette her forum, og hvis du anlægger samme pli som de fleste, forstå stort set alle, så vil det da være et fint positivt bidrag..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emma21 72 Skrevet 15. Februar, 2017 Tak for de interessante tilbage meldinger. Grunden til jeg stiller jer dette spørgsmål er fordi jeg synes hurtigt det kan gå hen og blive en hønsegård herinde....Hvor min personlige mening er at euroguide er lavet så mænd kan gå ind og udtale sig samt drøfte deres erfaringer fælles meninger af pigerne. Dermed ikke sagt at vi piger ikke kan have en mening. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. Februar, 2017 Emma21 skrev, for 2 minutter siden: Tak for de interessante tilbage meldinger. Grunden til jeg stiller jer dette spørgsmål er fordi jeg synes hurtigt det kan gå hen og blive en hønsegård herinde....Hvor min personlige mening er at euroguide er lavet så mænd kan gå ind og udtale sig samt drøfte deres erfaringer fælles meninger af pigerne. Dermed ikke sagt at vi piger ikke kan have en mening. Meninger er netop mere end velkomne... Åbenlys falskhed not so much. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 15. Februar, 2017 @Emma21 Syntes du ikke at vores mening er så vigtig at vi også skal have mulighed for at sige den ? Der er ofte debatter og lign herinde, hvor vores mening virkeligt kan gøre en forskel. Mændene herinde køber sex - Vi sælger den....og hvis der kun kom købernes synspunkter frem så ville det godt nok blive ensporet...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 15. Februar, 2017 Men så har vi heldigvis dig @Trinetease - og så sker det nok ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. Februar, 2017 Emma21 skrev, for 8 minutter siden: Tak for de interessante tilbage meldinger. Grunden til jeg stiller jer dette spørgsmål er fordi jeg synes hurtigt det kan gå hen og blive en hønsegård herinde....Hvor min personlige mening er at euroguide er lavet så mænd kan gå ind og udtale sig samt drøfte deres erfaringer fælles meninger af pigerne. Dermed ikke sagt at vi piger ikke kan have en mening. Ja, det bliver nogle gange en hønsegård (af mænd) i nogle af trådene. Og fred være med det. Så hopper man bare ud. Deltag gerne Emma. Det er sgu da berigende, at høre lidt fra jeres synsvinkel også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 15. Februar, 2017 @NoBS Hvad sker nok ikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6765 Skrevet 15. Februar, 2017 (edited) Emma21 skrev, for 3 timer siden: Nu har jeg efterhånden fulgt med her inde et stykke tid , dog kommentere jeg kun det som omhandler mig. Hvor synes i grænsen er? Hvor meget skal vi piger være med i jeres debatter osv? I mine øjne er dette forum, en mandeloge. Hvad synes i Kys Emma Kære Emma21 For det første vil jeg sige, at hvis i piger ikke er herinde på EG vil det meget hurtigt ende ud i et "hanbal" - og så er det absolut ikke mere noget for mig, og så vil min tilstedeværelse på EG ganske enkelt visne væk. Hvor meget skal vi piger være med i jeres debatter osv? I min verden er i så hjertens velkommen herinde, og debattere med og starte egne strenge osv osv Hvor synes i grænsen er? - - i deltagere bare som hver enkelt lyster og magter, - og hvor går grænsen?, tja, - det er jo meget individuelt, og ellers gælder EG retningslinjer Der er også et gammelt ordsprog : - hvis man er i tvivl om hvor grænsen går, - så finder man ihvertfald ud af det når man overtræder den( og det gør mange, incl mig selv; og jeg er da i live endnu) Mange hilsner Nyder livet + pigernes deltagelse herinde Redigeret 15. Februar, 2017 af Nyder livet 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 15. Februar, 2017 Nuvel...så røg det "fristed" også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6765 Skrevet 15. Februar, 2017 tzatiki skrev, for 2 timer siden: Jeg synes, at det er godt og vigtigt med medspil og modspil fra kvinder/glædespiger. Det kan også bidrage til et mere nuanceret billedet af branchen; at det ikke handler koldt om køb og salg af ydelser, men at der er mennesker bag. Der er jo også nogle skønne kvinder herinde, der er hamrende dygtige til at iscenesætte sig selv og skabe lir og stemning - til glæde for de fleste af os mænd og sikkert til irritation for andre kvinder. Jeg husker også tidspunkter hvor enkelte kvinder havde en markant mening om alt og gerne ville sætte dagsordenen....og det ser jeg så helst ikke gentaget ;-). - - et godt skriv fra dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg