Hop til indhold

Chatten er i stykker?

Featured Replies

Skrevet

Beklager nedetiden i Torsdags og i aften. Dem der leverer serverkapaciteten til chatten, har vist problemer, som jeg har svært ved at overskue herfra. Jeg fortsætter jagten når jeg er kommet fri af influenzaen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så er den gal igen!

Skrevet

ha ha ha Rejse :)

Skrevet

Chatten er død igen :)

Skrevet

Så er der gjort lidt for at det ikke skal ske igen.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke nok åbenbart :P 

Nogen har skiftet låsen ud i skurvognen. Jeg kan ikke komme ind

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Chatten er efterhånden bare en stor, fed joke! :D 

Jeg har også tit moret mig over chatten :D

Skrevet

Hvad er de største problemer pt.?

Skrevet
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 timer siden:

Chatten er efterhånden bare en stor, fed joke! :D 

Hellere en fed joke end ingen joke.

Skrevet
Maya Kathrine skrev, for 20 timer siden:

Hvad er de største problemer pt.?

At man ofte slet ikke kan logge ind på chatten, fordi at den er nede. :D Derudover, at vi jævnligt bliver smidt af, mén det kan man lidt bedre leve med. 

Skrevet

Mayaaaaa..... hvordan ser det ud med at fikse chatten? Nu er den nede igen :(

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 3 timer siden:

@Bonobo Problemerne i går kan forklares med problemer hos firmaet som hoster chatten, som jeg kan se at de aktivt har rettet, og har ikke noget at gøre med den manglende stabilitet som jeg selv kunne fejlrette for uger siden. Hostingfirmaet(Heroku) er åbenbart udfordret i øjeblikket, men da de er temmelig store, håber jeg på at de får styr på det.

Skrevet

Application error
An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details.

WHY, WHY      JUST TELL ME WHY !!!!

Skrevet
Yehudi skrev, for 3 timer siden:

Application error
An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details.

WHY, WHY      JUST TELL ME WHY !!!!

Det sender jeg videre til systemet som laver fejlen ;)

Men jeg vil også gerne se om jeg kan gennemskue hvad der går galt. Desværre er fejlen i den nævnte log også en meget generel en af slagsen, så det er ikke så lige til at se hvad der er galt.

• 3 weeks later...
Skrevet

Så er den gal igen....

Skrevet
Bonobo skrev, for 11 minutter siden:

Så er den gal igen....

Når der opstår fejl har jeg pt. svært ved at gøre andet end at nulstille chatten. Ofte er chatten dog nulstillet automatisk når jeg bliver gjort opmærksom på problemet her i forummet eller via det fejl-emails jeg får. Desværre har vi med det nuværende setup, som er vurderet til at passe til forbruget af chatten, ikke gode muligheder for at reagerer hurtigere. 

• 5 weeks later...
Skrevet

en eller anden gør noget... den er gal med chatten igen!

• 2 weeks later...
Skrevet

Øv

Application error

An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details.

Venlig hilsen  Rejsenetværk

• 3 weeks later...
Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 17 minutter siden:

Så står der chat ingen adgang :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Pga. nogle rettelser i dag, er chatten blevet l ikke så glad for brugernavne der inkluderer ÆØÅ. Det er det du oplever. Jeg forsøger at finde fejlen hurtigst muligt :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.