Guest Sparkster Skrevet 5. Februar, 2017 Sorry, there is a problem The chat room is not presently available Error code: 4H268/1 Kontakt os Eller er det bare mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Playful Skrevet 5. Februar, 2017 Styr dine abstinenser Spark Chatten er i stykker. Det er søndag i dag, så håndværker kan nok først komme på i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 5. Februar, 2017 Playful skrev, for 4 timer siden: Styr dine abstinenser Spark Chatten er i stykker. Det er søndag i dag, så håndværker kan nok først komme på i morgen Det er en kedelig søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille hårde 118 Skrevet 5. Februar, 2017 Hvor fanden skal vi så mødes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. Februar, 2017 @Den lille hårde Vi kan vel mødes her midlertidigt: E-terapi internetbaseret terapi og rådgivningDet skrevne ord kan være forløsende og vil ofte føre til en større selvforståelse.http://psykologerne.dk/e-terapi/ "I scene sat vilkelighed", kan finde husly her: Girltalk.dkChatten er åben! Denne side er et frirum til dig, der er pige mellem 12-24 år, og har brug for en at tale med.https://girltalk.dk/ Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 5. Februar, 2017 Jeg har abstinenser, gør dog noget! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 5. Februar, 2017 Ååååh, nej, sig det ikke er rigtigt !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 686 Skrevet 5. Februar, 2017 Jeg har ikke så megen tid i aften, men det er muligt at oprette et gratis chatrum på http://www.chatzy.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 5. Februar, 2017 (edited) Kunder gik glip af nytårstalen: YouSee-signal nede over hele landet Lørdag D. 31. DECEMBER 2016 KL. 17:01I den mere kuriøse ende, har en del Yousee-kunder angiveligt ringet til politiet for at lufte deres frustrationer. Det er dog ikke noget, Syd- og Sønderjyllands Politi kan hjælpe med.http://www.b.dk/nationalt/kunder-gik-glip-af-nytaarstalen-yousee-signal-nede-over-hele-landet Nu mangler vi bare at nogen ringer til politiet om chat nedbrud på EG Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 5. Februar, 2017 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 5. Februar, 2017 Chatten skulle gerne virke igen nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 5. Februar, 2017 (edited) Mig... Redigeret 5. Februar, 2017 af Iscenesat Virkelighed 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 5. Februar, 2017 Administrator skrev, for 5 minutter siden: Chatten skulle gerne virke igen nu. Bliver der stillet en krisepsykolog til rådighed? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Februar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden: Bliver der stillet en krisepsykolog til rådighed? Kan I ikke oprette en støttegruppe derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 22. Marts, 2018 (edited) Fumler I med chatten? Eller hvorfor opfører den sig så skørt? Redigeret 22. Marts, 2018 af Iscenesat Virkelighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 22. Marts, 2018 @Maya Kathrine @Administrator Ved I noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 22. Marts, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden: @Maya Kathrine @Administrator Ved I noget? Jeg ved intet, men får @Maya Kathrine til at kigge på det. Hun er dog ikke helt på toppen i dag, så jeg vil ikke love hun får kigget på det i aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 22. Marts, 2018 Øv Application error An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details. Men der står 6 online, men jeg må ikke lege med Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 22. Marts, 2018 Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden: Øv Application error An error occurred in the application and your page could not be served. If you are the application owner, check your logs for details. Men der står 6 online, men jeg må ikke lege med Venlig hilsen Rejsenetværk Vi er der slet ikke, vi er bare ikke blevet smidt sådan ægte på porten. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 22. Marts, 2018 Hvad skal vi snart gøre? Strejke eller kalde til demonstration, råbende og vildt ophidsede i Århus Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 22. Marts, 2018 Rejsenetværk skrev, for 34 minutter siden: Hvad skal vi snart gøre? Strejke eller kalde til demonstration, råbende og vildt ophidsede i Århus Venlig hilsen Rejsenetværk Ro på...har hørt, at de netop har indsat togbusser til de strandede passagerer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Francois 1275 Skrevet 22. Marts, 2018 Det er en generalprøve på lockouten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 23. Marts, 2018 (edited) Så skulle chatten funke igen. Ingen gær hamstring i denne omgang Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 23. Marts, 2018 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg