Hop til indhold
AnnaLouisa

Spørgsmål til mænd. Ja, dig! ;O)

Recommended Posts

Få noget fremmed sex, uden at risikere at det udvikler sig til noget der kan true ens parforhold. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Dating kunne også være en mulighed, men medlemsskab koster kassen og de fleste kvindelige profiler er enten falske, ikke reelt søgende - og hvis - er de meget kritiske + man skal bruge meget tid på korrespondance. Får man så endelig kontakt og skal på date - ja, nu er jeg heldigvis ikke længere gift, men ellers ville det kræve noget af en forklaring, sådan at tage på overnatning hos en dejlig dame :)

Helt enig. Gå i byen og dating er langt mere omstændigt og tidskrævende, end et GP møde (jeg tænker ikke på en jeep :)). Med mindre man syntes det er sjovt i sig selv at udføre disse aktiviteter, og ikke blot betragter dem som midler til at opnå mål, så er de jo nærmere at betragte som en slags arbejde. Hvis jeg går i byen er det primært for at mødes med venner og hygge, score er ofte en sekundær ting. Af den grund bliver det naturligvis ikke særlig målrettet, og sandsynligheden for at det lykkes, falder yderligere. Skal man have gode chancer for at lykkes med at score i byen, så skal man være særdeles offensiv, udadvendt, charmerende, og ikke lade sig gå på af afvisninger. Der er der ganske enkelt ret mange mænd der ikke kan eller orker at leve op til. Og det tager muligvis også noget af glæden væk fra det at gå i byen. 

Internet dating er endda langt mere tidskrævende, og modsat gå i byen, så forsvinder glæden hurtigt ved at skrive frem og tilbage i en lang køre. Når man gør regnskabet op, og indregner meget af den tid der går med at opsøge dates, så er GPen faktisk ikke specielt dyr i sammenligning. Man kan snildt bruge flere tusinde kroner på diverse dating sider, uden at det nødvendigvis fører til noget. Og det er ofte en kæmpe tidsrøver. Man skal bare gøre sig det klart at man ikke kan få andet end sex, intimitet og lidt hyggesnak hos en GP i en time eller 2. Hvis man ønsker at lære en kvinde personligt at kende, så må man søge andre steder. I sidste ende har GPer mange fordele, så længe man har realistiske forventninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, for 8 timer siden:

Nu skrev AnnaLouisa set fra min optik det statistisk set taget udfra det mere primære bruger typen som er mænd i forhold der henvender sig og i AnnaLouisa s holdning til hvad man som hvert enkelte individ (mand/kvinde)  dedikerer sig til ved at gå ind i et forhold at man gør det med en andet levende sjæl og sind,  som ånder og lever med samme luftart og  samme verden og som alle skabte væsner har vi alle behov og det er jo også på det seksuelle niveau og at man kan fritage sin partner for nydelse og nærhed ved ikke at ville give lidt af sig selv og derved få det retur er udenfor AnnaLouisa logik med t stifte sig til modparterne. Jeg deler samme mentalitet på det punkt og ville ikke kunne blive i eller gå ind i et forhold med en mand uden at have lyst til at "æde og smage på ham ligeså ofte muligheden bød sig. Om det så er en quicky På byggepladsen hvor han arbejder for så at ordne ham i en af de færdigrenoverede lejligheder og man lige kom for at overraske ham med sixpack og hjemmebagt chokoladekage. Og i parken, bag i bussen, biografen. I kosteskabet på sygehuset, omklædningsrummet i centeret. Etc etc. Så kan jeg godt forstå hun ikke km forstå at så mange mænd i forhold er frarøvet sin samleverskes safter og væsker og liderlighed. Men jo taget ud fra dit perspektiv og realitets standart og virkelighed kan jeg godt forstå

du ikke forstår det kan undre hende.. hehe ved ikke om jeg skrev lidt for meget som jeg tænkte det. Opstår der forvirring under vejs af mit skriv så husk at sætte masser kropssprog og fagter med i det :P:?  :D 

Fucking fantastisk og liderlig

mandag til jer alle derude <3 

Må sexmagneten i jer alle eje dobbeltkraft idag ;) 

Kære Baremig

Jeg syntes ikke det var indlysende at det kun var sexløse gifte mænd som AnnaLouisa omtalte, da jeg læste opslaget første gang. Men jeg kan godt ved en genlæsning forstå at det kan opfattes således. Måske er det så mig der har misforstået pointen i indlægget. Og AnnaLouisa blot undrede sig over alle de gifte mænd som ikke fik sex længere af deres koner.

Man skal bare ikke glemme at ugifte og fraskilte udgør mere end halvdelen af landets voksne befolkning. Det er uden tvivl mere sandsynligt at en single mand går til en GP sammenlignet med en gift mand som befinder sig i et sexløst ægteskab. Af den grund er der en vis logik i at svare på det mere generelle spørgsmål, "hvorfor besøger mænd GPere"?

Og husk nu endelig at bruge kommaer og punktum. :) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 5 minutter siden:

Det er uden tvivl mere sandsynligt at en single mand går til en GP sammenlignet med en gift mand som befinder sig i et sexløst ægteskab.

Jeg vil nu holde på at det er lige modsat, da en single mand har alle muligheder for at gå i byen, dating mv. og score - og personligt har jeg siden jeg blev skilt kun enkelte gange været på galej - og kun på FKK og Flatrate i Tyskland, da jeg hellere vil bruge kr. 1000,- på en god middag, hotelophold mv. sammen med en date + give hende gaver.

Der er også noget med at single mænd netop er single, fordi de ikke er så interesserede i nærkontakt med det andet køn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 15 minutter siden:

Kære Baremig

Jeg syntes ikke det var indlysende at det kun var sexløse gifte mænd som AnnaLouisa omtalte, da jeg læste opslaget første gang. Men jeg kan godt ved en genlæsning forstå at det kan opfattes således. Måske er det så mig der har misforstået pointen i indlægget. Og AnnaLouisa blot undrede sig over alle de gifte mænd som ikke fik sex længere af deres koner.

Man skal bare ikke glemme at ugifte og fraskilte udgør mere end halvdelen af landets voksne befolkning. Det er uden tvivl mere sandsynligt at en single mand går til en GP sammenlignet med en gift mand som befinder sig i et sexløst ægteskab. Af den grund er der en vis logik i at svare på det mere generelle spørgsmål, "hvorfor besøger mænd GPere"?

Og husk nu endelig at bruge kommaer og punktum. :) <3

Ja ja ja.. Kl var sent i nat. Og jeg fik kradset teksten ned ret hurtigt. 

Men tak for den kommentar :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil nu holde på at det er lige modsat, da en single mand har alle muligheder for at gå i byen, dating mv. og score - og personligt har jeg siden jeg blev skilt kun enkelte gange været på galej - og kun på FKK og Flatrate i Tyskland, da jeg hellere vil bruge kr. 1000,- på en god middag, hotelophold mv. sammen med en date + give hende gaver.

Der er også noget med at single mænd netop er single, fordi de ikke er så interesserede i nærkontakt med det andet køn.

Det er rigtigt at single mænd har andre muligheder, men som både du og jeg har uddybet i et par indlæg, så er det ikke særligt gode alternativer, hvis man blot er på udkig efter sex. 

Jeg kan sagtens forstå din prioritering, og jeg ville nok også prioritere på samme måde. Men det kræver altså at man kan finde en passende date, og det er jo som bekendt ikke altid lige let.

Det er rigtigt at der uden tvivl findes single mænd som ikke ønsker nærkontakt med det modsatte køn. Men jeg vil vove påstanden, at der er relativt få mænd som er helt uinteresserede i sex. Ofte ønsker nogen mænd bare ikke at leve i et forhold og have personlig nærkontakt med en kvinde, men det er selvfølgelig noget andet end at leve som selvvalgt cølibat. :)

Indrømmet, det kan være svært at fastslå om der er henholdsvis flere gifte eller single mænd der besøger GPere. Under alle omstændigheder er single mænd en markant andel af de besøgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
camfyr5700 skrev, for 4 timer siden:

jeg selv og den heldige GP jeg vælger.

 

 

 

 

 

 

 

Der er da nok en der har høje tanker  om sig selv :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende er det at jeg fik konstateret epilepsi i en alder af 17 år (er 34) og det gjorde at jeg ikke blev det store gå i byen menneske og senere kastede mig over bodybuilding pga den medicin jeg får der gør at jeg har nemt ved at tage på og at jeg   næsten konstant spiser efter en kostplan 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 3 minutter siden:

Men det kræver altså at man kan finde en passende date, og det er jo som bekendt ikke altid lige let.

Det kommer nok at på, hvor ihærdig og ukritisk man er :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej AnnaLouisa - og tak for et godt oplæg. Spændende emne.

 

Jeg er en ung mand, der altid har haft det utrolig svært med det modsatte køn. Er meget genert anlagt når det kommer dertil.

Har aldrig haft en kæreste - ikke engang noget kærestefnidder i de små folkeskoleklasser eller NOGET som helst.. :lol: Har dog kysset kvinder få gange, men var godt fuld..

Som 20-årig havde jeg min første seksuelle oplevelse. Fransk hos en GP.

Et stykke tid senere havde jeg så sex for første gang - også hos en GP. Det var ikke noget særligt, men så var den da i det mindste krydset af..

Siden da har jeg af og til besøgt GP'er. Det ER jo bare en utrolig simpel måde at skaffe sig selv sex på. Og dermed en rigtig simpel måde for en som mig, til at få mig en på opleveren.

Jeg havde lidt moralske skrupler i starten, med at skulle "gå så lavt" som at betale penge for sex. Men jeg kom frem til en konklusion:

Jeg vil hellere betale mig til nogle frække stunder af og til. End jeg vil nøjes med klør fem konstant, mens jeg bilder mig ind, at jeg nok snart får selvtillid nok til at gå ud og lægge kvinderne ned på stribe ude i byen. For den fremgangsmåde HAR jeg forsøgt i adskillige af mine teenage-år. Virker bare ikke.. ;)

Ærlig talt har jeg ikke modet til at gå ud og møde kvinder i byen eller via dating. Ikke endnu i hvert fald.

 

 

Jeg har for nyligt besøgt en dansk GP, som jeg føler jeg har en god kemi med. Og som jeg føler mig utrolig tryg ved. Hende bliver jeg ved nu, og jeg har en lille plan om at hun skal "oplære mig" i forskellige færdigheder :P Jeg er slet ikke i tvivl om, at dette bekendtskab er "en god investering" for mig.
Noget jeg kan tage videre med mig i livet - og som måske giver mig lidt lettere ved at åbne op for det modsatte køn. Om ikke andet lærer jeg måske hvordan jeg skal bære mig ad, HVIS en sød kvinde en dag indbyder til noget frækt :lol: For det VILLE da være trist hvis min reaktion herpå, var at løbe væk i panik pga. præstationsangst..

 

Jeg har intensiveret mine GP-udgifter lidt på det seneste. Til gengæld har jeg for nyligt også droppet nogle andre dyre vaner i mit liv (cigaretter og hash)

Så finansieringen er sådan ca. på plads.. Og HOLD OP, hvor er det da en skønnere ting jeg nu bruger mine penge på ;)

 

Men ja, for at svare konkret på dit spørgsmål!

Mine grunde er vel (ikke overraskende):

Liderlighed og spændingen.

 

Efter mit seneste bekendtskab kan jeg også tilføje:

Fantastiske oplevelser. Nærhed. Varme. At føle mig oprigtig værdsat. Gensidig gensynsglæde.

Kæresteoplevelser (tiltrængt for mig..) At "lære mere om kvinder". Og så mit behov for lidt oplæring/erfaring :D

 

Håber mit indlæg var nogenlunde forståeligt, selvom det måske gik lidt ud på et sidespor :)

Redigeret af J93

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er rimeligt dårligt socialt fungerende, og har altid haft svært ved at få venner eller generelt bare få folk til at synes godt om mig. Især er det med at give et godt førstehåndsindtryk umuligt da jeg bliver nervøs omkring nye mennesker og derfor ikke kan slappe af og fremstår kold og humorløs. 

Jeg har for længe siden accepteret at jeg måske skal tilbringe det meste af mit liv alene, og har det som sådan ikke skidt med. Jeg har et arbejde jeg er god til, og en tidskrævende hobby, som er meget givende. Men paradoksalt nok har jeg et stort behov for intimitet og samvær, Så I kan nok regne resten ud ;)

Bare det at aftale en tid og hun skriver tilbage at hun glæder sig til at se mig kan være nærmest euforisk, og komme ind af døren og bliver mødt af en kvinde, der (virker til) at være glad for at se mig er fantastisk givende. Jeg bestiller altid GFE og er ikke i tvivl om at hendes følelser for mig ikke er oprigtige, men jeg lader jeg mig selv leve i løgnen i en time eller to, og tror helt sikkert det er vigtigt for mit mentale helbred. 

Redigeret af Montgomery

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ordet uforpligtende  der er  det væsentlige.

Derfor opsøger man en gp.Man kan leve i et fast forhold.

Det sætter sine begrænsninger, hvis man vil date.

Besøg hos en GP er ganske uforpligtende.

Derfor gør vi det

Så piger gør det uforpligtende til oplevelse.

billigst og bedst for alle parter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Montgomery skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er rimeligt dårligt socialt fungerende, og har altid haft svært ved at få venner eller generelt bare få folk til at synes godt om mig. Især er det med at give et godt førstehåndsindtryk umuligt da jeg bliver nervøs omkring nye mennesker og derfor ikke kan slappe af og fremstår kold og humorløs. 

Jeg har for længe siden accepteret at jeg måske skal tilbringe det meste af mit liv alene, og har det som sådan ikke skidt med. Jeg har et arbejde jeg er god til, og en tidskrævende hobby, som er meget givende. Men paradoksalt nok har jeg et stort behov for intimitet og samvær, Så I kan nok regne resten ud ;)

Bare det at aftale en tid og hun skriver tilbage at hun glæder sig til at se mig kan være nærmest euforisk, og komme ind af døren og bliver mødt af en kvinde, der (virker til) at være glad for at se mig er fantastisk givende. Jeg bestiller altid GFE og er ikke i tvivl om at hendes følelser for mig ikke er oprigtige, men jeg lader jeg mig selv leve i løgnen i en time eller to, og tror helt sikkert det er vigtigt for mit mentale helbred. 

Jeg kan sagtens leve mig ind i dette, selvom jeg ikke selv syntes at jeg er socialt dårligt fungerende. At skulle møde nye mennesker, særligt af det modsatte køn, kan være hårdt arbejde, og du ved aldrig hvad du får igen. Også selv om du gør dit bedste for at være charmerende, udadvendt, velklædt og er i fysisk form. 

Dog ville jeg ikke hvis jeg var dig, allerede nu acceptere at du kommer til at være alene resten af dine dage. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er, men meget kan nå at ske i løbet af ens liv, og det er langt fra sikkert at din nervøsitet vil vare ved når du bliver ældre. Specielt ikke hvis du arbejder lidt på sagen løbende. 

Hvad angår GFE, så er det nok rigtigt at der er et element af skuespil involveret. Dog til en hvis grænse, for det er stadig svært totalt at fake det i det lange løb. Hvis en GP siger til dig at hun er glad for at se dig, kan det sagtens være oprigtigt ment. Hun er sandsynligvis ikke glad for at se dig på en måde som en kæreste er, men snarere som en sød og god kunde.

Man skal ikke undervurdere den værdi som en GP lægger i søde, velopdragne, pålidelige og tilbagevendende kunder. De er ofte ret værdifulde for en GP i det lange løb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
AnnaLouisa skrev, for 18 timer siden:

Hvad er jeres motiv for at købe en kvinde for en rum tid. Det jeg nys på. Fortæl,.

mister balancen i livet hvis der ikke jævnligt er Fisse

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Hej A. L.

Godt spørgsmål du stiller.

Men du burde måske samtidig med motivet, få svar på, om de der køber så også kan leve med, at de køber sex ?, D.v.s. er mænd i stand til, at adskille sexen og følelserne?

Det kan nogen garanteret,  andre ikke, men man ved det helt sikkert ikke, før man selv har været der.

Lidt ligesom det faktum, at nogen glædeskvinder, kan klare "presset" livslangt og andre ikke.

Er det udtryk for en særlig kynisme e.l.?

Jeg kan godt løfte sløret for, at jeg selv har  været der - er lige stoppet - og aldrig gør det igen -  det gør sgu for ondt inde i mig. Jeg har gennem godt 1/2 år, brugt et pænt 5 cifret beløb på en og samme kvinde, og rigtig meget af tiden, har vi bare ligget med al tøjet på, og snakket til 30 kr. i minuttet : - )

Jeg har heldigvis haft råd til det,  ligesom hun sommetider har kaldt sig for socialrådgiver, psykolog, advokat, revisor o.s.v. : - )

Men for guds skyld, jeg er ikke bitter herover, jeg er bare omsider blevet klogere på mig selv, og på mit menneskelige kompas.

Selvom jeg ikke kan score modeller i byen, kan jeg helt sikkert finde en kvinde - i byen, på jobbet, på gågaden, på genbrugspladsen o.s.v. og få sex, hvis det er det jeg har lyst til, men samtidig med en ret høj grad af sandsynlighed for at få noget mere - kærlighed, tryghed og omsorg i en relation, der er alt andet end styret af penge. Jeg har typisk lyst til sexen og noget mere...det mere kan jeg ikke få, uanset hvor mange timer jeg køber, og jeg blev tidlig i forløbet træt af, når klokken ringede ind og timen var færdig, typisk når jeg ikke var mentalt færdig tillige. Skal jeg have lettet trykket, bruger jeg fremover klør 5.

Jeg har lyst til at være djævelens advokat, og fremkomme med det postulat, at næsten alle mænd ikke alene ville nøjes med sexen, som værende det motiverende, hvis de også kunne få kærligheden, nærheden, omsorgen fra kvinden på samme tid også?

Har jeg en pointe, eller er jeg bare genfødt?

P. S. Håber ikke det afsporer tråden.

God aften til jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter spørger: Hvad er jeres motiv for at købe en kvinde for en rum tid. Det jeg nys på. Fortæl,..

ikke så svært at svare på for mig - min lidderlighed sammen med en skønhed, der synes det er lækkert at la den udfolde sig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Modsat mange andre (tilsyneladende), så har jeg masser af selvtillid og er en flot fyr, som går forholdsvis meget op i mig selv, og som absolut intet problem har med hverken at score i byen eller online (FB og diverse apps), og aldrig har haft det.

Jeg er simpelthen bare blevet træt af det drama, der medfølger, når nu man bliver nogenlunde tæt med en pige. Jeg formår åbenbart altid at tiltrække drama, forstået på den måde at der efter få dates og gensidig interesse i hinanden, altid opstår diskussioner/små skænderier og egentlig bare drama (jeg er selv lidt af en dramaqueen for at være ærlig). De sociale medier er med til at skabe dette, og har virkelig forvoldt mange problemer for mig (også i seriøse parforhold grundet fristelser), da man kan holde så meget øje med hinanden, og man nemt kan falde i, når man modtager en del tilbud (som jeg især fik, da jeg var yngre). 

At score et one-night stand i byen siger mig intet. Jeg har ikke brug for bekræftelsen i, at jeg godt ka score hende i baren, da jeg godt ved, jeg sagtens kan (ikke for at være selvglad). Og jeg er ikke interesseret i teenage-stive piger, man har brugt penge på ang. sprut, og som er uintelligente at høre på, og som giver et dårligt knald.

Jeg er træt af drama og "for gammel" til byen, og har stoppet dating-livet for en stund og "dyrker" kun GP'er for tiden, og gør det i stor grad, da jeg elsker det uforpligtende, oplevelserne, spændingen og ikke mindst et fantastisk blow :)

Og så er jeg kommet ud af et seriøst forhold på 1 års tid for 3 måneder siden, og er absolut ikke klar til at binde mig 100% til én person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baremig skrev, den 30/1/2017 at 02:23:

Well Said :wub:

Dette er jeg også selv nys på da jeg også i de store træk kun har mødt dejlige mænd i dette fag. 

Jeg brydes mig heller ikke ret godt om ordet glædespige og er selv KVINDE med STORT K! ;):P 

Så bliver spændende om de herre vil svare og hvad der bliver lagt op at indlæg fra vore kære "brugere" 

Jeg er fascineret over hvor godt du har fået alt omhandlende facts med heri <3 

Godnat og sov godt når du kommer dertil Louisa :D 

Kære Anna Louisa og Baremig 

Sex, erotik, nærhed, omsorg, at tale i fortrolighed m.m. er grundliggende behov hos mig og det tror jeg også er hos en del andre mænd. Der er sandsynligvis også nogen der besøger GP/ betaler kvinder som en form for sport for tidfrelsstillensen og spændingen.

Men for mig er det - Sex, erotik, nærhed, omsorg, at tale i fortrolighed, da min situation er at jeg lever sammen med en hjerneskadet kone, der er helt uinteresseret i sex og erotik, så derfor er det en kæmpe glæde for mig, at kunne besøge en sød kvinde der både er dygtig til sit fag, men også giver lidt medmenneskelig omsorg og i mødekommenhed.

For mig - har det været muligt, at være mere åben og ærlig og tale om hvordan mit liv er, til de få GP/kvinder jeg besøger, da jeg ved at jeg har deres diskretion og fortrolighed, jeg ikke kan tale med vennner eller min kone og børn om det same, da jeg ved, det vil gøre dem kede af og høre hvordan jeg oplever mit samliv efter min kones ulykke.

Så...... Jeg får dækket vigtige behov i mit liv, så jeg er meget mere glad og lykkelig og har større overskud, til at være noget for mine allernærmeste. Det er måske nok en lidt af-typisk grund, men sådan kan det også være. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber ikke det er at 'bumpe' tråden at svare nu, så håber det er ok.

For mig er det at besøge en pige noget intimt. Det jeg søger er ikke kun sex- jeg elsker også at snakke med pigen. Det er næsten lige så vigtigt. Jeg kan lide at pigen føler sig tryg og bliver behandlet med respekt. Det er pigen der i min verden bestemmer grænserne - og som mand bør man også være voksen og fornuftig nok til at se og vide, hvad der er rigtigt og forkert. Når jeg hører hvad nogle piger oplever, så bliver jeg helt ked af det på deres vegne.

Jeg er altid sød og venlig når jeg besøger pigen. Hvis der er noget hun elsker, så er det også med til at gøre oplevelsen for mig bedre. Jeg elsker f.eks. at slikke - og nogle gange har jeg kunnet se hun nød det i fulde drag, så gør jeg det gerne længe og betyder det så, vi ikke har sex, er det ok med mig, jeg får udløsning på den ene eller anden måde alligevel.

Gensidig respekt og tillid må være nogle af kodeordene for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sachs

Med fare for at være kommet for sent til festen…

Tanken om at købe sex har strejfet mange gange, men uden at jeg har tænkt nærmere over hvorfor.

Selv da jeg første gang (for nogle få måneder siden) kastede mig ud i ’eventyret’, var det uden en klar idé om, hvad det præcist var, der fik mig til at tage skridtet.

Og nu, hvor jeg så HAR tænkt over det, kan jeg ikke sige, at jeg har fundet et særlig præcist svar, men her kommer altså mine tanker – er du i tidsnød (eller har du bare andre og vigtigere ting i dit liv end mine forvirrede tanker, kan du med fordel droppe mellemregningen og springe direkte til konklusionen i sidste afsnit).

Jeg er vokset op i en religiøs familie med meget strenge moralnormer; lyst og begær var farligt og skulle for alt i verden tøjles. Sex inden ægteskabet var ubetinget forbudt, og selvom sex mellem ægtefæller blev italesat som ’normalt’ og ’naturligt’, lå det ligesom i luften, at sex, der ikke handlede om at få børn, i virkeligheden var noget snavs.

Første gang jeg var bevidst om at føle (seksuel) lyst var derfor på én og samme tid ophidsende og spændende, men også skamfuldt; en belastende kombination: lyst og skam.

Følgelig blev mine teenageår en labyrint af løgn og forstillelse og selvfornægtelse. Over for min familie og det religiøse miljø, vi var en del af, spillede jeg rollen som dydig og uskyldsren; over for mine venner forsøgte jeg at lægge afstand til de religiøse dogmer, som imidlertid altid lurede i mit baghoved; Gud ser alt!

Indvendigt herskede kaos; selvom jeg i andre sammenhænge var selvsikker, velartikuleret og kompetent, betød omstændighederne, at jeg, når det handlede om intimitet og sex, var umoden, hæmmet og akavet.

Jeg blev gift i en alder af 22 med en kvinde med samme religiøse baggrund som min egen. Og i mange år (alt for mange år) fortsatte jeg, af misforstået hensyn til hende og vores børn, min øvrige familie og vores sociale (religiøse) omgangskreds, med at spille min rolle.

Vores sexliv var sporadisk og mekanisk og monotont, et exet hamsterhjul af tantekys og orgasmefattige missionærstillinger.

Andre mennesker, tænker jeg, udvikler sig over tiden seksuelt. De afklarer præferencer og udvikler færdigheder, de bliver mere sikre på deres seksuelle identitet.

Men da jeg efter vores skilsmisse for knap to år siden og et brud med det religiøse miljø, jeg indtil da var blevet hængende i, pludseligt stod med favnen fuld af frihed til at gøre, præcist hvad jeg ville, måtte jeg konkludere, at jeg, når det handlede om sex, stort set ikke havde flyttet mig en millimeter, siden jeg var teenager.

Min første tanke var at kapitulere, simpelthen konkludere, at sex og jeg var to uforenelige størrelser.

På vej hjem fra arbejde en sen aften bemærkede jeg imidlertid en ung kvinde, der stod ved et busstoppested. Hendes påklædning og attitude mere end antydede, at hun var meget lidt interesseret i, om bussen nogensinde dukkede op.

I ugevis kørte jeg forbi det sted hver aften; hun stod der hver gang, som regel alene, men nogle gange også i samtale med bilister gennem nedrullede vinduer – og en aften var samtalen så pludselig med mig.

Det var et ringe knald (sørgeligt nok langt fra mit ringeste), og jeg havde dårlig samvittighed ad helvede til bagefter (skal jeg være helt ærlig, tvivler jeg på, at hun stod der af nogen som helst grunde andre end lutter nød).

Men det ændrede noget inden i mig.

Det nedbrød en barrierer og mindede mig om, at jeg havde lyst til intimitet og sex.

Samtidigt var jeg klar over, at jeg ikke var parat til et indlede et nyt forhold.

Dels var der en bunke følelsesmæssige ting, der lige skulle falde lidt mere på plads, dels havde jeg brug for at finde ud af, hvor jeg egentlig befandt mig seksuelt – jeg mener, bortset fra en håndfuld skambefængte uden-på-tøjet-teenage-petting-timer og nogle (utallige) forkrampede autoerotiske sessioner begrænsede mine seksuelle eventyr sig til de ovenfor omtalte ’eskapader’ med min nu ex.

Konklusionen er vel, at jeg køber sex for dels at kompensere for ’time wasted’ og som en stor strunk fuck-finger til (dele af) mit gamle liv, men også for at overkomme nogle af de tabuer, der fortsat rumsterer inde i mit hoved, og for at finde (i mangel af bedre ord) min seksuelle identitet.

Redigeret af sachs

Del dette indlæg


Link til indlæg
AnnaLouisa skrev, den 30/1/2017 at 02:13:

Hvad er jeres motiv for at købe en kvinde for en rum tid. Det jeg nys på. Fortæl,..

 

Har du prøvet at spørge de mænd, som køber sex af dig, når du er sammen med dem?

Og i så fald - hvad svarer de?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde min seksuelle debut som 14 årig i det herrens år 1979. En af mine venners storesøster ordnede det lille nummer. Sidenhen gik det slag i slag med at komme i trusserne på tøserne og som 19 årig købte jeg min første sex oplevelse, hvilket var en fantastisk befrielse, kvinden som modtog mig har været midt i trediverne og hun var fantastisk. Sidenhen har det altid fulgt mig, at jeg vidste, hvor man kunne købe det bedste sex, ellers kunne jeg hurtigt få det opsnust. For mig er det at købe en rum tid med en kvinde en befrielse og en forløsning, for der er ikke nogle krav til mig, andet end normal høflig og venlig opførsel. Jeg har flere forhold bag mig, og hver gang et forhold er gået i stykker er jeg vendt tilbage til den gamle traver som er kendt og elsket, nemlig at købe noget erotik hos en dejlig kvinde. I starten kunne jeg ikke helt greje, hvorfor jeg gjorde det, men med tiden er det gået op for mig, at det ikke kræver noget af mig, at jeg kan gå hjem fysisk tilfredsstillet og give mig i kast med det som jeg nu skal gøre. Ja der nævnes i tråden utallige andre muligheder, og dem har jeg skam også benyttet mig af, groft endda, for selv om jeg ikke er særlig køn, er jeg godt skåret for mundtøjet, men alligevel er der intet der slår glæden og spændingen ved at prøve en anden kvinde i klassen.

Min lille fortælling virker måske en smule rodet, og måske er jeg ikke helt rigtig oven i, men et er sikkert, lige til den dag jeg skal hives i brændeovnen vil jeg købe sex hos alle de dejlige kvinder der er villige til at ofre en del af sig selv til os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...