Hop til indhold
AnnaLouisa

Spørgsmål til mænd. Ja, dig! ;O)

Recommended Posts

@sachs tak for et interssant og hudløst ærligt inlæg! Og meget velformuleret.

Godt at du er kommet videre med dit liv og ikke længere er underlagt skammen og den religiøse undertrykkelse. Velkommen ude i friheden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Sex er egentligt ikke den store udfordring (er single og relativt ukritisk) - Jeg ønsker at forblive singel (fool me twice...) og har derfor brugt Sugardating til de behov der nu er (både sex og nærhed), og så er det noget sjovere end at ligge klokken 4:30 lørdag morgen, stang-bacardi med en eller andet pige, der har fået sænket hendes dømmekraft tilstrækkeligt til at sætte sig ind i en taxa med mig :) 

De to gange jeg har været hos en GP, har det været nysgerrighed og for at kunne sige jeg har prøvet det - første gang fungerede ikke, anden gang fungere ok, så det skal helt sikkert prøves igen - alle gode gange 3?

Så hvorfor besøge en GP - fordi det er sjovt, hyggeligt og sex uden at skulle i IKEA dagen efter... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...