Hop til indhold

Spørgsmål til mænd. Ja, dig! ;O)

Featured Replies

Skrevet

@sachs tak for et interssant og hudløst ærligt inlæg! Og meget velformuleret.

Godt at du er kommet videre med dit liv og ikke længere er underlagt skammen og den religiøse undertrykkelse. Velkommen ude i friheden!

• Svar 54
  • Visninger 7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Kindhesten80
    Kindhesten80

Jeg syntes det er et spændende emne du giver dig i kast med. Jeg kan selvfølgelig primært svare for mig selv, men jeg vil alligevel forsøge at give et mere generelt svar. Dog med et vist forbehold, je

• frenchlover1
    frenchlover1

Jeg kunne skrive helt uoverskueligt langt om det emne. Mine stikord ville være:  - Effektivt - Spændende - Ukompliceret - Kæmpestort udvalg ... og indtil nu helt vildt mange f

• Hej AnnaLouisa - og tak for et godt oplæg. Spændende emne.   Jeg er en ung mand, der altid har haft det utrolig svært med det modsatte køn. Er meget genert anlagt når det kommer dertil.

Skrevet

Sex er egentligt ikke den store udfordring (er single og relativt ukritisk) - Jeg ønsker at forblive singel (fool me twice...) og har derfor brugt Sugardating til de behov der nu er (både sex og nærhed), og så er det noget sjovere end at ligge klokken 4:30 lørdag morgen, stang-bacardi med en eller andet pige, der har fået sænket hendes dømmekraft tilstrækkeligt til at sætte sig ind i en taxa med mig :) 

De to gange jeg har været hos en GP, har det været nysgerrighed og for at kunne sige jeg har prøvet det - første gang fungerede ikke, anden gang fungere ok, så det skal helt sikkert prøves igen - alle gode gange 3?

Så hvorfor besøge en GP - fordi det er sjovt, hyggeligt og sex uden at skulle i IKEA dagen efter... :) 

Skrevet

@TheVoice

Tak for kommentar og velkomst!

Skrevet

@Brutus

tak for velkomst og kommentar!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.