Hop til indhold
TheVoice

Annoncering kontra Hyggelige Selfietråde

Recommended Posts

Borende X skrev, Lige nu:

Jamen, du har da fært af noget. Vi tilhører to helt forskellige tidsaldre. Jeg er fra en tid, hvor det ikke var et mål at "råbe" højest på de sociale medier for at blive hørt. I dag er det nærmest et vilkår.

Ja.. og nogle ville måske sige, at du har 9.976 indlæg der modsiger din påstand? :) Medmindre vi går efter "et billede siger mere end 1000 ord", for i det tilfælde er jeg da klart mere frembrusende end du.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 51 minutter siden:

 

Claire skrev, for 53 minutter siden:

selfietråd, (også af mig.. og af Dani og jeg sammen :wub: )

Ah, selfies med dig og Dani:wub: Det tror jeg ikke på har fundet sted. Det ville jeg bestemt kunne huske;) Men modbevis mig gerne. Dokumentation ønskes:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 5 minutter siden:

Ja.. og nogle ville måske sige, at du har 9.976 indlæg der modsiger din påstand? :) Medmindre vi går efter "et billede siger mere end 1000 ord", for i det tilfælde er jeg da klart mere frembrusende end du.. :) 

Jeg har skrevet en del, ja, men de er fordelt over fem år, og jeg har aldrig bragt en selfie for at øge "oplaget" :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 5 minutter siden:

Ja.. og nogle ville måske sige, at du har 9.976 indlæg der modsiger din påstand? :) Medmindre vi går efter "et billede siger mere end 1000 ord", for i det tilfælde er jeg da klart mere frembrusende end du.. :) 

Ok, rent humorisk sagde det vist "Skat mat", men bortset fra det, kan den slags sammenstød sikker også med rette, tolkes som ikke værende humoristiske Nu har jeg så valgt at store grine denne gang :D:D For jeg kom squ til at få kaffen galt i halsen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg har skrevet en del, ja, men de er fordelt over fem år, og jeg har aldrig bragt en selfie for at øge "oplaget" :)

Aaah men du ville da gerne, hvis du ellers havde en Selfi-stang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, Lige nu:

Aaah men du ville da gerne, hvis du ellers havde en Selfi-stang ;)

Det ville bare blive værst for dig selv, hvis du turde kigge :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg har skrevet en del, ja, men de er fordelt over fem år, og jeg har aldrig bragt en selfie for at øge "oplaget" :)

Nej, de ville nok heller ikke tjene til samme formål som f.eks. mine.

Lets be honest, hvis jeg ikke tjente kassen på det, kunne jeg da ikke drømme om at flashe min krop til en flok tilfældige, i vid udstrækning ligegyldige, mennesker. :) Min private instagram er "bevis" på dette, den består af kattebilleder og pt også nuttede ponyer takket være IV. :rolleyes:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, Lige nu:

Nej, de ville nok heller ikke tjene til samme formål som f.eks. mine.

Lets be honest, hvis jeg ikke tjente kassen på det, kunne jeg da ikke drømme om at flashe min krop til en flok tilfældige, i vid udstrækning ligegyldige, mennesker. :) Min private instagram er "bevis" på dette, den består af kattebilleder og pt også nuttede ponyer takket være IV. :rolleyes:

Amen! Så dine gæster er altså ligegyldige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Det ville bare blive værst for dig selv, hvis du turde kigge :P

Det er jo det, men måske så et gruppe billede af beborene fra Sdr. kødlyst eller hvad du nu plejer at kalde det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Amen! Så dine gæster er altså ligegyldige?

Det spørgsmål kan tolkes på mange forskellige måder. Nu er det jo ikke blot mine gæster, der kan se mine billeder, men alle. Herunder en masse jeg aldrig vil møde, eller på nogen måde tjene penge på -De er naturligvis ligegyldige.
Er mine gæster ligegyldige? Selvfølgelig ikke i forhold til min forretning og grunden til at jeg poster selfies.

Mine gæster er ligegyldige på mange andre punkter :) De er ligegyldige i forhold til mit privatliv, hvor jeg, som skrevet, heller ikke deler selfies..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kanonkongen skrev, for 18 minutter siden:

Hej allesammen.

Jeg kom så lige i tanke om, at når man bruger disse selfies, Som jeg egentlig ikke har noget imod, men det kan også blive ret meget promoverende se mig, hør mig osv. Og fair nok hvis man gerne vil være på. 

Men på længere sigt, er det i virkeligheden mere underminerende for selvværdet end opbyggende, jeg mener, at der er en fare for, at ens selvværd kan bliver bundet op på de kommentarer og likes, der kommer. Hvis der ofte poster selfies. Det kan være uheldigt, når anerkendelsen knytter sig til udseendet, og ikke hvem personen er bag.

Men ja man er jo herre/kvinde over sit eget liv jo.

Godaften til jer 

KK

Nej nej nej nej nej:!:

Mon ikke du skal putte dine analyser af folks mentale tilstande i lommen på det tynde og næsten komiske grundlag. Hvem tror dog at de massagepiger binder deres selvværd op på hvad der sker i selfie-tråd på dette forum. Der er da forhåbentlig andet i deres liv der betyder mere for deres selvværd og er det ikke tilfældet så har de et problem men det er af den grund. 

Den ene tidspunkt roser du selfierne til skyerne, opfordrer pigerne til lave disse tråde og det andet øjeblik er du forbeholden, hvorfor roser du dem så og liker og alt muligt :?:

Her er der en der vil starte med at lave en selfie og søger hjælp, du svarer : "Fedt nok" :!:

Her er der en der laver en selfietråd og du svarer :  "Sikke da et skønt initiativ du her bringer på banen :wub: . Du da for sej. U rock girl." :!:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 10 minutter siden:

 

 

Den tråd har jeg ikke engang talt med :o  Hvorfor kan man ikke se billederne? 
Derudover er jeg helt enig med alt du skriver :) 

 

Iøvrigt, syntes jeg vi bør tage et øjeblik til at værdsætte ironien af, at @Trinetease faktisk har deltaget i den tråd, jeg oprettede den gang.. (Og det skal forstå humoristisk, jeg ved godt et billede ikke er det samme som konstante selfietråde.. Hot billede Btw!)

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Woop woop.. Ja så deltager jeg også lige da jeg lidt tænker den nok er møntet en smule på blandt andet mig.. Hehe.. 

Jeg har personlig ikke som sådan opnået en større kunde base end før selfietråden.. De startede som tidsfordriv (ja jeg keder mig meget og tit.. Hahaha) og det er bestemt også det de for det meste stadig er..

Og så åbner det op for noget snak med dem der anvender forummet herinde hvilket jeg synes er fascinerende.. Man skaber en connection.. Føler jeg.. Og ja ja den er ikke dybere end så så dyb men den er der.. Hehe..

Som et meget snaksagligt menneske finder jeg det givende at kunne føre en form for samtale med folk.. Og den her form herinde er virkelig hyggelig og jeg synes generelt alle holder tonen sober uden at være hverken sleske eller klamme.. Noget der ikke er at finde andre steder.. Jeg har skam også været aktiv i grupper på blandt andet Facebook hvor man kunne vise mere end normalt.. Der bliver folk klamme og hører på meget hurtigt..

Måske der er en lille exhibisionist gemt i mig der endelig har fundet et passende sted at udleve det.. Hahaha.. Uden at blive overfaldet med klamme beskeder og nedværdigende kommentarer..

Og jeg har skam også annonce og betaler og bla bla bla.. Så bare rolig.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 6 minutter siden:

Nej nej nej nej nej:!:

Mon ikke du skal putte dine analyser af folks mentale tilstande i lommen på det tynde og næsten komiske grundlag. Hvem tror dog at de massagepiger binder deres selvværd op på hvad der sker i selfie-tråd på dette forum. Der er da forhåbentlig andet i deres liv der betyder mere for deres selvværd og er det ikke tilfældet så har de et problem men det er af den grund. 

Den ene tidspunkt roser du selfierne til skyerne, opfordrer pigerne til lave disse tråde og det andet øjeblik er du forbeholden, hvorfor roser du dem så og liker og alt muligt :?:

Her er der en der vil starte med at lave en selfie og søger hjælp, du svarer : "Fedt nok" :!:

Her er der en der laver en selfietråd og du svarer :  "Sikke da et skønt initiativ du her bringer på banen :wub: . Du da for sej. U rock girl." :!:

 

 

Hej Uldjyden.

Ja jeg kan godt lide selfies. Det skriver jeg jo også. Men at det kan blive for meget. Det er det jeg skriver ikke..Så intet odiøst der. Men du kan da tolke som du vil. 

Og ja jeg står ved at jeg tror det kan være underbyggende, at skulle have anerkendelse hele tiden, for de billeder man poster. Mere er der ikke i det.

Godaften til dig

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes selfietrådene har været sjove - skabt liv - fantasifuldt - hygget i forummet. Venter spændt på nye gode ideer, gerne flere hyggelige uskyldige billeder. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Claire skrev, for 10 minutter siden:

Den tråd har jeg ikke engang talt med :o  Hvorfor kan man ikke se billederne? 
Derudover er jeg helt enig med alt du skriver :) 

 

Iøvrigt, syntes jeg vi bør tage et øjeblik til at værdsætte ironien af, at @Trinetease faktisk har deltaget i den tråd, jeg oprettede den gang.. (Og det skal forstå humoristisk, jeg ved godt et billede ikke er det samme som konstante selfietråde.. Hot billede Btw!)

Du kan tage alle de ironiske øjeblikke du har lyst til.....

Jeg har intet i mod en selfie tråd en gang imellem - men at poste selfie tråde uge efter uge er en direkte reklame i mine øjne og høre til under.......tadaaaaaaa et reklame forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Du kan tage alle de ironiske øjeblikke du har lyst til.....

Jeg har intet i mod en selfie tråd en gang imellem - men at poste selfie tråde uge efter uge er en direkte reklame i mine øjne og høre til under.......tadaaaaaaa et reklame forum.

Det var bare for lidt god humors skyld :)  1 selfie eller mange selfies. Reklame er det vel, hvilket jeg ikke kan se noget problem i, og jeg nyder iøvrigt også selv, at se på dine smukke billeder (givetvis ikke samme nydelse som det giver andre) :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

@Claire Jeg kan godt se hvad du mener.

Jeg syntes bare at det er stukket helt af med selfie tendensen. 

Jeg er squ ligeglad, bare du Trine laver mange selfies<3:P:wub::-o, du er squ bare så lækker og rar Trine.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
kanonkongen skrev, for 12 minutter siden:

Hej Uldjyden.

Ja jeg kan godt lide selfies. Det skriver jeg jo også. Men at det kan blive for meget. Det er det jeg skriver ikke..Så intet odiøst der. Men du kan da tolke som du vil. 

Og ja jeg står ved at jeg tror det kan være underbyggende, at skulle have anerkendelse hele tiden, for de billeder man poster. Mere er der ikke i det.

Godaften til dig

KK

 

Nej du skrev ikke du kunne lide selfies i dit indlæg i dag. Du skrev du ikke havde noget imod dem i dag og så er du ellers forbeholden i dag fordi det er underminerende for selvværdet, siger du. Sæt dette i kontrast med at du ellers andre dage er vild i skridtet når der kommer nogle selfietråde og opfordrer pigerne til at komme med dem. Det kan godt være du står fast på at det er underminerende for selvværdet for en pige hvad nogle liderlige handdyr synes om et selfiebillede af hende, og du tror det er for at få anerkendelse de laver dem. Men så tror jeg faktisk at dette sted for dig selv betyder for meget for dig og dit selvværd, hvis du tror en tråd har den betydning og så har du sku nok glemt at pigerne tænker på cool cash, de tråde laves for at lave lidt PR for dem selv, ikke for at få anerkendelse. Du kan læse at Claire skriver også at det er formålet. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 10 minutter siden:

Det var bare for lidt god humors skyld :)  1 selfie eller mange selfies. Reklame er det vel, hvilket jeg ikke kan se noget problem i, og jeg nyder iøvrigt også selv, at se på dine smukke billeder (givetvis ikke samme nydelse som det giver andre) :) 

Selvfølgelig er det reklame. Det er vi helt enige om. Spørgsmålet er bare formen. For mig er langt den bedste reklame imidlertid ikke den visuelle selfie, men den selfie, der ligger i det intelligente indlæg. Og her har du ikke været uden evner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 42 minutter siden:

Aaah men du ville da gerne, hvis du ellers havde en Selfi-stang ;)

Jeg vil gerne have en ORDENTLIG Selfi-STANG :-P altså mellem benene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Selvfølgelig er det reklame. Det er vi helt enige om. Spørgsmålet er bare formen. For mig er langt den bedste reklame imidlertid ikke den visuelle selfie, men den selfie, der ligger i det intelligente indlæg. Og her har du ikke været uden evner.

igen.. målgrupper. :) Jeg flasher boobs til nogle og diskutere Russisk litteratur med andre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Claire

Måske du skulle ændre lidt i udvælgelseskriterierne og tillade enkelte pensionister at besøge dig, hvis de ellers kan opfylde kriteriet omkring at være fastboende på en plejehjem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Uldjyden

Skriver da ingen steder jeg ikke kan lide dem jeg skriver netop " Jeg kom så lige i tanke om, at når man bruger disse selfies, Som jeg egentlig ikke har noget imod, men det kan også blive ret meget promoverende se mig, hør mig osv. Og fair nok hvis man gerne vil være på."

Du tager en tråd op der er fra 2014 ikke, meget kan være sket siden ikke. Men skriver jo også at man selv er herre over hvad man sætter op af billeder. Du må gerne citere mig korrekt næste gang.

Og ja er da enig i, at det PR er for at promovere og det kan i sidste ende gøre de tjener penge. 

Godaften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...