Hop til indhold
TheVoice

Annoncering kontra Hyggelige Selfietråde

Recommended Posts

Jamen jeg har da et forslag, til under hygge snak:

At hver pige herinde har en tråd der hedder, Odas, selfies, Gerdas, selfies, Truntes selfies....

og så kan de jo selv fylde på deres streg efterhånden, ligesom: Hundestregen, Kattestregen...

Man behøver vel ikke lave en ny streg hvergang man har sat håret på en ny måde, eller været i solcenter, eller fået en ny hofteholder, man tager bare en selfie, og fylder ind på sin streg!

Eller er det det man har sin profil til?

Eller også skriver man det i sin annonce: Hey jeg har I dag sat mit pandehår mere til venstre end jeg plejer....se MIG her!

Så kunne man også tilgodese admin lidt:

Pigerne der vil kunne købe plads på SELFIE-BOARDET (det er jo hyper-reklame)

20 selfie-billeder, hvor alle kan svare: iiiiiiiiiiihhhhhh og nnnnnnnnnnnøj osv 200 kr om måneden

:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 18 timer siden:

Jeg tror det handler om cool cash. Har man det godt med sig selv og et godt selvværd, bør antallet af likes og kommentarer på et lille forum ikke spille en rolle hos en for ens selvværd :!:

 

Pas nu på med at tro, at penge har den vidunderlige effekt at man bliver immun overfor kritik, nedsættende bemærkninger m.v Omvendt forholder det sig næppe således, at hvis man har et lavt selvværd, synes man ikke bliver respekteret at mange mænd m.v, så stiger ens selvværd, hvis det pludselig vælter ind med gæster.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 18 timer siden:

Hmmm... jeg kan da godt undre mig over at man kan have så meget tid til overs at man jævnligt vælger at ødsle den bort på den manér :D 

Bevares, hvis man har det sjovt.... Men man bruger en krig på at lave billeder og følger med i tråden og besvarer hvert et indlæg og er konstant med. Hvis jeg hele tiden kedede mig SÅ meget ville jeg nok hellere bruge tiden på at lære nye ting eller besøge enlige ældre eller uddanne mig yderligere eller producere smykker til salg eller komponere et elektronisk hit eller tage et ekstra job eller...

Og måske også kigge en lille smule på nuttede katte på instagram youtube

Tja....hvis man har det lidt svært ved at se adfærden som markedstiltag for enten at få ny gæster eller som almen kundepleje, så skaber de "konstruerede" forklaringer som oftest fortolkninger som ovennævnte. Hvis man derimod bare siger tingene som de er, vil de fleste da sagtens kunne forstå det, uden at man så tænker "Det er da så forfærdeligt, at pigerne på hver sin måde, gør opmærksom på sig selv og sin forretning".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 9 timer siden:

Jeg elsker selfie trådene og kommunikationen i dem, det gør stedet mindre formelt... reklame eller ej. For MIG er det noget der gør siden bedre og giver mig et bedre indblik i "hvem" pigerne er også langt bedre end end andmeldelse gør. 

Det er jo et fint supplement til den almene annoncering, netop fordi man kan kommunikere med pigen, eller som du skriver få et bedre kendskab til pigen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, for 7 timer siden:

 

Anyway, når jeg ser indlæg med selfies, tænker jeg kun, nå hun har vist ikke meget at lave.

Men jeg er også en af dem, der bliver irriteret over selfies, jeg synes det kan være sjovt, når Cherie sætter hendes bedste selfies på, altså humoren i det.

Og hvis selfies er for at skabe connection, så lav en nyhedsbrevsting til dem, der betyder noget, hvilket gerne skulle være alle, da alle kan være potentielle kunder.

Jamen signalværdien opfattes jo bare forskelligt for person til person.  Det er jo heller ikke anderledes, ved traditionel annoncering. En pige der annoncerer 3-4 steder, kan jo ikke styrer at nogen tænker "hun tjener nok for lidt". Andre tænker måske "Hun driver det fuldtids med henblik på at tjene kassen" Andre tænker bare "Det er naturligt at annoncere, og hun har nok bare fundet ud af, at annonceringen giver det antal gæster hun har behov for"

Når man taler om annoncering i denne branche, er der sjældent at fokus er på "hvad virker og hvad skal der til". Som oftest bliver det mere en slags smagsdommeri. og helt konkret i forhold til dit forslag "så lav nogle nyhedsbreve".  Hvis selfie-trådene virker for pigerne, hvorfor skulle de da så droppe denne annoncerings form, og erstatte det med en form der enten ikke virker, eller som de måske ikke bryder sig om ?   For at imødekomme smagsdommeri ?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

.

Man behøver vel ikke lave en ny streg hvergang man har sat håret på en ny måde, eller været i solcenter, eller fået en ny hofteholder, man tager bare en selfie, og fylder ind på sin streg

 

Ser man på "reklame-værdien" så forholder det sig bare således, at nye og anderledes annoncer skab større interesse, hvorfor det for mig, er indlysende at nye selfi-tråde har større effekt end en lang. 

Nu har de grønne jo også udtalt sig så, nu ved vi, at der er ikke er planer om at

1) betragte det som en annonceform, der opkræves betaling for

2) Lave et særskilt forum til

3) At opfordre til at formen erstattes med noget andet

For mit vedkommende synes jeg det fint, at de har forholdt sig til de problematikker og issues der er blevet rejst i tråden. Jeg ville måske have gjort det lidt anderledes, men deres måde at ville håndtere adfærden og regler på, kan jeg sagtens både forstå og acceptere. Det væsentligste er, at de har forholdt sig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 46 minutter siden:

Det er jo et fint supplement til den almene annoncering, netop fordi man kan kommunikere med pigen, eller som du skriver få et bedre kendskab til pigen. 

Men man kommunikerer jo også uden billed tråde. 

Nogen skriver... Som jeg har forstået det meget lange pm's med piger som de finder interessante... Uden at det egentligt har resulteret i et besøg...  Desværre 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 timer siden:

Men man kommunikerer jo også uden billed tråde. 

Nogen skriver... Som jeg har forstået det meget lange pm's med piger som de finder interessante... Uden at det egentligt har resulteret i et besøg...  Desværre 

Det er helt korrekt, men hvad er pointen ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 timer siden:

Det er helt korrekt, men hvad er pointen ? :) 

Det bliver lige et kort svar...man hører at nogle folk søger "piger med ben i næsen", der tror jeg bare at der kommer indlæg i generel debat gør sig bedre, end en billedtråd.

Jeg har nogen gange tænkt, at når nogen skriver at "nu må de snart se at komme forbi til et besøg", efter at de har set billeder...hvor mange kommer så reelt forbi ? er 1 eller 2 ud af de 20 tilkendegivelser, eller næsten alle sammen ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 timer siden:

Det bliver lige et kort svar...man hører at nogle folk søger "piger med ben i næsen", der tror jeg bare at der kommer indlæg i generel debat gør sig bedre, end en billedtråd.

Jeg har nogen gange tænkt, at når nogen skriver at "nu må de snart se at komme forbi til et besøg", efter at de har set billeder...hvor mange kommer så reelt forbi ? er 1 eller 2 ud af de 20 tilkendegivelser, eller næsten alle sammen ?

Det gode gamle spørgsmål, hvad er vigtigst "billeder" eller "profiltekst"? Kommer vel helt anden på personen, men det er min personlige erfaring at de fleste kommer forbi den første gang, fordi jeg lignede en de havde lyst til at kneppe, ikke fordi jeg lød som en, de godt kunne tænke sig at snakke med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 13 minutter siden:

Det gode gamle spørgsmål, hvad er vigtigst "billeder" eller "profiltekst"? Kommer vel helt anden på personen, men det er min personlige erfaring at de fleste kommer forbi den første gang, fordi jeg lignede en de havde lyst til at kneppe, ikke fordi jeg lød som en, de godt kunne tænke sig at snakke med.

Tjah, der har jeg det modsat.

Jeg har i min karriere haft et par virkelige pletskud. I disse tilfælde var det snarere teksten end billederne, der fangede mig, idet den gav en tydelig fornemmelse af, at man (også) kunne føre "den intelligente samtale" med pigen. Ved et af pletskuddene var der endda ikke billeder.

Omvendt har jeg været hos piger, hvor jeg blev lokket af billederne, men hvor oplevelsen i bedste fald var mådelig. Det har lært mig at lægge større vægt på teksten, og hvad min intuition siger mig, når jeg læser den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 6 timer siden:

Det bliver lige et kort svar...man hører at nogle folk søger "piger med ben i næsen", der tror jeg bare at der kommer indlæg i generel debat gør sig bedre, end en billedtråd.

Jeg har nogen gange tænkt, at når nogen skriver at "nu må de snart se at komme forbi til et besøg", efter at de har set billeder...hvor mange kommer så reelt forbi ? er 1 eller 2 ud af de 20 tilkendegivelser, eller næsten alle sammen ?

Jeg er på ingen måde uenig i, at hvis man som GP vil målrette sin markedsføring mod den gruppe mænd der primært søger kvinder med "ben i næsen" e.lign, jamen så virker den nok bedre dels at have en annonce tekst der afspejler dette, og måske supplere det med på EG at skrive dybe og velovervejede indlæg.

Men jeg er også nødt til at sige, at mænd ikke er ens omkring deres udvælgelse kriterier. Der er bestemt ingen grund til enten at fornægte eller forsøge at nedgøre andres udvælgelses kriterier, og ser man bredt på GP´er annonceringen så er de meget målrettet det visuelle, fordi man mænd er visuelle. Det vil nok også være en fornægtelse af format at hævde, i en generel sammenhæng, at annoncerene kredser om, at beskrive pigens liv og personlige egensker (det er jo ikke datingprofiler)

Det jeg vil frem til, er at selfi-trådene i den nuværende form, primært henvender sig til dels de visuelle mænd, men til forskel fra de almindelige annoncer, så kan begge parter på en let og uforpligtende måde "sludre" med hinanden. Fører det til en aftale, som indgås på anden vis, ja så er der nok bare mange mænd, der efterfølgende vil sige "Jeg synes jeg fik et bedre indtryk af pigen før jeg besluttede mig". 

Afslutningsvis så er det jo indlysende, at specielt pigerne løbende evaluere om en annonce på f.eks AL giver tilstrækkeligt med aftaler. Det samme gør sig sikkert også gældende ved Selfie, chat og anden deltagelse på EG,  Der er sikker piger der kun bruger EG for hyggens skyld, men omvendt er der nok også mange der har opdaget at EG faktisk også kan benyttes mere forretningsorienteret. Der er i markedsmæssigt sammenhæng intet underligt i, at man samlet bruger forskellige former for annoncering istedet for kun at satse på en enkelt annonce på en bestemt portal. Så jeg argumentere bare for, at for nogen piger og for nogen mænd virker selfi-trådene, hvorfor det ikke giver mening, at prøve at overbevise dem om "Jamen hvorfor ikke gøre noget andet" ? svaret vil jo være "Hvorfor ændre noget der virker". Hvis det ikke virker, så finder piger jo selv ud af, at indsatsen ikke står mål med forventningerne.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

Det gode gamle spørgsmål, hvad er vigtigst "billeder" eller "profiltekst"? Kommer vel helt anden på personen, men det er min personlige erfaring at de fleste kommer forbi den første gang, fordi jeg lignede en de havde lyst til at kneppe, ikke fordi jeg lød som en, de godt kunne tænke sig at snakke med.

 

Så kort kan det også siges, specielt når vi taler om den største gruppe af mænd der køber sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Tjah, der har jeg det modsat.

Jeg har i min karriere haft et par virkelige pletskud. I disse tilfælde var det snarere teksten end billederne, der fangede mig, idet den gav en tydelig fornemmelse af, at man (også) kunne føre "den intelligente samtale" med pigen. Ved et af pletskuddene var der endda ikke billeder.

Omvendt har jeg været hos piger, hvor jeg blev lokket af billederne, men hvor oplevelsen i bedste fald var mådelig. Det har lært mig at lægge større vægt på teksten, og hvad min intuition siger mig, når jeg læser den.

Det ene udelukker jo sjældent det andet. For mit vedkommende skal jeg tænke som @Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 4 timer siden:

Det gode gamle spørgsmål, hvad er vigtigst "billeder" eller "profiltekst"? Kommer vel helt anden på personen, men det er min personlige erfaring at de fleste kommer forbi den første gang, fordi jeg lignede en de havde lyst til at kneppe, ikke fordi jeg lød som en, de godt kunne tænke sig at snakke med.

 

For mig er der ingen tvivl, teksten er det vigtigste. Hvis ikke teksten er god, så kommer jeg heller ikke til billederne.

Hvis jeg ikke kan tale med en kvinde, så får jeg heller ikke noget ud af at have sex med hende.

Der skal være en kemi mellem hende og mig, ellers duer det bare ikke.

Når jeg kigger på dine billeder er det de billeder hvor man kan se din mund, der fanger min opmærksomhed mest. Men alle dine billeder er flotte. Det eneste som jeg savner er et billede af dine øjne, der behøver ikke være andet på billedet en øjnene.

Men det er du langt fra den eneste der ikke har billeder af.

Håber du kan bruge mit input.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaskap79 skrev, for 22 minutter siden:

For mig er der ingen tvivl, teksten er det vigtigste. Hvis ikke teksten er god, så kommer jeg heller ikke til billederne.

Hvis jeg ikke kan tale med en kvinde, så får jeg heller ikke noget ud af at have sex med hende.

Der skal være en kemi mellem hende og mig, ellers duer det bare ikke.

Når jeg kigger på dine billeder er det de billeder hvor man kan se din mund, der fanger min opmærksomhed mest. Men alle dine billeder er flotte. Det eneste som jeg savner er et billede af dine øjne, der behøver ikke være andet på billedet en øjnene.

Men det er du langt fra den eneste der ikke har billeder af.

Håber du kan bruge mit input.

Det var ment som et hypotetisk spørgsmål, nu har jeg jo også rygdækning i form at tekst OG billeder, heriblandt også billeder af mine øjne, hvis du kigger godt nok efter.
Og ja til de der har svaret, selvfølgelig er der også folk der går efter profil tekst, men at nogle skulle gå udelukkende efter den, det har jeg svært ved at tro på. På den anden side ved jeg, (som nok alle andre GP'er) at der er folk der går udelukkende efter billeder -dette viser sig især, når der tikker en besked ind ala "Hva skal du ha for anal, ka jeg komme dig i røven uden kondom?" o.l. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 5 minutter siden:

Det var ment som et hypotetisk spørgsmål, nu har jeg jo også rygdækning i form at tekst OG billeder, heriblandt også billeder af mine øjne, hvis du kigger godt nok efter.
Og ja til de der har svaret, selvfølgelig er der også folk der går efter profil tekst, men at nogle skulle gå udelukkende efter den, det har jeg svært ved at tro på. På den anden side ved jeg, (som nok alle andre GP'er) at der er folk der går udelukkende efter billeder -dette viser sig især, når der tikker en besked ind ala "Hva skal du ha for anal, ka jeg komme dig i røven uden kondom?" o.l. :rolleyes:

Jeg er godt klar over at du er nødt til at have begge dele. :)

Mit indlæg var mere ment som oplysning til dig og andre GP'er om hvad det er jeg kigger efter. Hvis flere herinde gjorde det samme, så har i bedre mulighed for at lave de gode annoncer.

Selvfølgelig kigger jeg også på billederne, men det er teksten der først fanger min opmærksomhed.

Det er i øvrigt nogle rigtig flotte og indbydende billeder du har. Men desværre har jeg et problem, når en GP, som dig, har en krop der ligner min datters for meget. Det er bare et turn-off for mig. :(

Jeg forstår godt hvis i bliver frustreret over personer som ikke har læst teksten i jeres annoncer, det må virkelig være svært at fastholde den positive stemning, hvis man hele tiden skal sige nej til noget som de burde vide noget om. Men jeg er nok også den lidt mere forsigtige type der kun spørger efter det der bliver tilbudt. Jeg ønsker ikke at gå over nogens grænser. De bedste oplevelser får jeg når vi begge er tilfredse.

Dette er bare mine tanker om dette emne, brug det eller lad være. Det er op til. Jeg har altid sagt at det er lettere at tage en beslutning hvis jeg har mange input til emnet.

PS Jeg har stadig ikke fundet et billede af dine øjne, men skidt med det, jeg nød bare at søge. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 timer siden:

Jeg er på ingen måde uenig i, at hvis man som GP vil målrette sin markedsføring mod den gruppe mænd der primært søger kvinder med "ben i næsen" e.lign, jamen så virker den nok bedre dels at have en annonce tekst der afspejler dette, og måske supplere det med på EG at skrive dybe og velovervejede indlæg.

Men jeg er også nødt til at sige, at mænd ikke er ens omkring deres udvælgelse kriterier. Der er bestemt ingen grund til enten at fornægte eller forsøge at nedgøre andres udvælgelses kriterier, og ser man bredt på GP´er annonceringen så er de meget målrettet det visuelle, fordi man mænd er visuelle. Det vil nok også være en fornægtelse af format at hævde, i en generel sammenhæng, at annoncerene kredser om, at beskrive pigens liv og personlige egensker (det er jo ikke datingprofiler)

Det jeg vil frem til, er at selfi-trådene i den nuværende form, primært henvender sig til dels de visuelle mænd, men til forskel fra de almindelige annoncer, så kan begge parter på en let og uforpligtende måde "sludre" med hinanden. Fører det til en aftale, som indgås på anden vis, ja så er der nok bare mange mænd, der efterfølgende vil sige "Jeg synes jeg fik et bedre indtryk af pigen før jeg besluttede mig". 

Afslutningsvis så er det jo indlysende, at specielt pigerne løbende evaluere om en annonce på f.eks AL giver tilstrækkeligt med aftaler. Det samme gør sig sikkert også gældende ved Selfie, chat og anden deltagelse på EG,  Der er sikker piger der kun bruger EG for hyggens skyld, men omvendt er der nok også mange der har opdaget at EG faktisk også kan benyttes mere forretningsorienteret. Der er i markedsmæssigt sammenhæng intet underligt i, at man samlet bruger forskellige former for annoncering istedet for kun at satse på en enkelt annonce på en bestemt portal. Så jeg argumentere bare for, at for nogen piger og for nogen mænd virker selfi-trådene, hvorfor det ikke giver mening, at prøve at overbevise dem om "Jamen hvorfor ikke gøre noget andet" ? svaret vil jo være "Hvorfor ændre noget der virker". Hvis det ikke virker, så finder piger jo selv ud af, at indsatsen ikke står mål med forventningerne.

 

 

 

Jeg har selv besøgt en del piger som ikke skriver herinde, men jeg har bare kigget på annonce billederne, så der er vi da enige. 

Og pigerne laver selvfølgelig deres egne markeds undersøgelser, det har de skrevet om før. 

Jeg læser det bare som om at selfie tråde er noget unikt, men måske jeg læser forkert. 

Men vi bliver vist ikke enige i dette emne :D 

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...