Hop til indhold
TheVoice

Annoncering kontra Hyggelige Selfietråde

Recommended Posts

Guest Trinetease

Jeg tror at i tager meget fejl hvis anerkendelse for div billeder ikke betyder noget.

Denne her branche handler altid om udseende og en krop til at starte med. Det visuelle betyder rigtigt meget for mange mænd. Vi bliver målt på vores udseende hver gang vi går på arbejde. 

Så jeg tror nu at KK er inde på noget af det rigtige.

Det ville jo ikke være helt så sjovt at lægge selfies ud hvis det ikke høstede kropslig anerkendelse. Alle er overfladiske nok til at søge anerkendelse og 'likes'. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Jeg tror at i tager meget fejl hvis anerkendelse for div billeder ikke betyder noget.

Denne her branche handler altid om udseende og en krop til at starte med. Det visuelle betyder rigtigt meget for mange mænd. Vi bliver målt på vores udseende hver gang vi går på arbejde. 

Så jeg tror nu at KK er inde på noget af det rigtige.

Det ville jo ikke være helt så sjovt at lægge selfies ud hvis det ikke høstede kropslig anerkendelse. Alle er overfladiske nok til at søge anerkendelse og 'likes'. 

Jeg kan klare ret mange fordomme herinde, men den der skal i simpelthen ikke forsøge at putte ned over mig :) 
Jeg kan, som alle andre, godt finde på at "søge anerkendelse", men ville jeg gøre det ved at poste billeder af min nøgne krop, på et fora for købesex, foran en flok, som tidligere skrevet, komplet ligegyldige fremmede? Nej det kan du kraftspejlme bande på at jeg ikke ville! 


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror at i tager meget fejl hvis anerkendelse for div billeder ikke betyder noget.

Denne her branche handler altid om udseende og en krop til at starte med. Det visuelle betyder rigtigt meget for mange mænd. Vi bliver målt på vores udseende hver gang vi går på arbejde. 

Så jeg tror nu at KK er inde på noget af det rigtige.

Det ville jo ikke være helt så sjovt at lægge selfies ud hvis det ikke høstede kropslig anerkendelse. Alle er overfladiske nok til at søge anerkendelse og 'likes'. 

Hmmm, for mig er det vigtigste ikke dine billeder @Trinetease. Du har bare så rart et væsen, du er så sød og rar. Derfor er det for mig lækkert og frækt og se billeder af dig <3. Det vækker minder, ikke kun om mig og dig - men også om at jeg ældes .....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Claire Så må du alligevel godt nok være enten ben hård eller i en ufattelig god balance. 

Jeg har aldrig mødt dig, så jeg aner intet om dig,  men ærligt så har jeg endnu aldrig mødt en pige i denne her branche som var ligeglad med kropslig kritik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

@Claire Så må du alligevel godt nok være enten ben hård eller i en ufattelig god balance. 

Jeg har aldrig mødt dig, så jeg aner intet om dig,  men ærligt så har jeg endnu aldrig mødt en pige i denne her branche som var ligeglad med kropslig kritik. 

Jeg er ikke ligeglad med kropslig kritik, men det afhænger af hvem den kommer fra. Hvad nogen herinde måtte sige eller tænke, er så langt væk fra noget, der indeholder blot den mindste værdi for mig. Medmindre den værdi regnes i cash.

NOTE: mange af mine billeder indeholder "skjulte hilsner" til en, der betyder alt for mig, og derfor går jeg selvfølgelig op i hvad han tænker og jeg ønsker at han (fortsat) skal begære (også) min krop. Bare lige som eksempel på hvornår det, for mig, betyder noget.. Tilgengæld ved jeg at han er vild med min krop og det gør mig glad og stolt.. alle andre er jeg sådan set ligeglade med..

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Selvfølgelig er det reklame. Det er vi helt enige om. Spørgsmålet er bare formen. For mig er langt den bedste reklame imidlertid ikke den visuelle selfie, men den selfie, der ligger i det intelligente indlæg. Og her har du ikke været uden evner.

Helt enig, de intellektuelle selfies er tit meget mere afslørende end de visuelle, hvor æggende de end måtte være, og kan, via det vi kan læse mellem linierne give potentielle gæster et rigtigt godt indtryk af om en pige er et match der er værd  at overveje eller om man vil føle sig utryg i hendes selskab.
Den sidste tids selfier af begge kategorier har været meget udbytterigt for mig og både givet mig anledning til at overveje gamle principper og bekræftet mig i gamle fordomme om at man kan læse meget ud af fotos :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tror at i tager meget fejl hvis anerkendelse for div billeder ikke betyder noget.

Denne her branche handler altid om udseende og en krop til at starte med. Det visuelle betyder rigtigt meget for mange mænd. Vi bliver målt på vores udseende hver gang vi går på arbejde. 

Så jeg tror nu at KK er inde på noget af det rigtige.

Det ville jo ikke være helt så sjovt at lægge selfies ud hvis det ikke høstede kropslig anerkendelse. Alle er overfladiske nok til at søge anerkendelse og 'likes'. 

Jeg tror det handler om cool cash. Har man det godt med sig selv og et godt selvværd, bør antallet af likes og kommentarer på et lille forum ikke spille en rolle hos en for ens selvværd :!:

Du ved da ikke hvad alle er. Claire tager jo også afstand fra dig. :!: Du kan jo kun tale for dig selv.

Prøv at tænke på kendte stjerner, politikere mv, på blogs, i blade, i facebookgrupper, i forums bliver deres udseende haglet ned på et niveau der måtte være meget meget værre end det der kunne ske på Eroguide. Er de gået ned af den grund på selvværdet ? Har du læst de selfietråde vil du se at folk faktisk er så meget høflige at de skriver kun hvis de kan skrive noget pænt. Det er jo ikke om det er 18 eller 25 likes eller 12 eller 17 positive kommentarer der påvirker selvværdet heller :!:

Påvirker folks indlæg om dig, dit selvværd helt vildt siden du tror det gælder for alle  :?:

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Uldjyden skrev, for 1 minut siden:

Jeg tror det handler om cool cash. Har man det godt med sig selv og et godt selvværd, bør antallet af likes og kommentarer på et lille forum ikke spille en rolle hos en for ens selvværd :!:

Du ved da ikke hvad alle er. Claire tager jo også afstand fra dig. :!:

Prøv at tænke på kendte stjerner, politikere mv, på blogs, i blade, i facebookgrupper, i forums bliver deres udseende haglet ned på et niveau der måtte være meget meget værre end det der kunne ske på Eroguide. Er de gået ned af den grund på selvværdet ? Har du læst de selfietråde vil du se at folk faktisk er så meget høflige at de skriver kun hvis de kan skrive noget pænt. Det er jo ikke om det er 18 eller 25 likes eller 12 eller 17 positive kommentarer der påvirker selvværdet heller :!:

Påvirker folks indlæg om dig, dit selvværd helt vildt siden du tror det gælder for alle  :?:

 

Følger du det mindste med i hvad der sker på div sociale medier ? Der er rigtigt rigtigt mange som i øjeblikket netop gør oprør over krops hysteriet. Og grunden er at mange bla unge har et dårligt selvværd fordi at de konstant tror at de skal leve op til et urealistisk billed af hvordan man skal se ud. 

Jeg gentager mig da gerne......jeg har endnu ikke mødt en eneste GP'er som er ligeglade med kropslig kritik.Mit indlæg var en kommentar til KK's indlæg.

Iøvrigt tager jeg bestemt ikke afstand fra Claire..... Jeg syntes at hun er vanvittigt smuk og gør sig fantastisk på billeder. 

Jeg kender/har mødt rigtigt mange GP'ere gennem årene. Denne her branche er overfladisk mht kroppe og udseende. 

Vælger du ikke dem du besøger ud fra udseende i første omgang ?

Dit forsøg på at blive personlig preller af på mig.... jeg kunne ikke drømme om at dele mit syn på mig selv med en fremmed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

Følger du det mindste med i hvad der sker på div sociale medier ? Der er rigtigt rigtigt mange som i øjeblikket netop gør oprør over krops hysteriet. Og grunden er at mange bla unge har et dårligt selvværd fordi at de konstant tror at de skal leve op til et urealistisk billed af hvordan man skal se ud. 

Jeg gentager mig da gerne......jeg har endnu ikke mødt en eneste GP'er som er ligeglade med kropslig kritik.Mit indlæg var en kommentar til KK's indlæg.

Iøvrigt tager jeg bestemt ikke afstand fra Claire..... Jeg syntes at hun er vanvittigt smuk og gør sig fantastisk på billeder. 

Jeg kender/har mødt rigtigt mange GP'ere gennem årene. Denne her branche er overfladisk mht kroppe og udseende. 

Vælger du ikke dem du besøger ud fra udseende i første omgang ?

Dit forsøg på at blive personlig preller af på mig.... jeg kunne ikke drømme om at dele mit syn på mig selv med en fremmed.

Jeg har aldrig søgt anerkendelse vha selfies, men jeg var da langt mere fysisk selvbevist da jeg startede ud i branchen.
Da kunne jeg finde på at aflyse en date, hvis jeg fik en bums. Dog vil jeg sige, at jeg tror mit arbejde som GP, i høj grad har været med til at give mig et mere afslappet forhold til min krop.

Og så handler det ikke så meget om, at jeg er mere velbalanceret end andre. Mine prioriteter er bare anderledes, for mig er det enormt vigtigt hvad mine lektorer tænker, hvad professionelle fagfolk (i mit privatlivsarbejde) mener. Jeg er über stræber på uni og jeg kommer aldrig for sent til noget, og det stresser mig yderligere, fordi undersøgelser viser, at folk der er mere "laid back", er mere succesfulde.

Syntes sexkøber: Jens, 67, Herning, at mit venstre bryst er grimt? Øh... fuck cares,

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal da ellers love for man bliver en kende klogere i aften .. 

Altså ..  HVIS jeg skulle finde vej til en af de skønne glædes piger , så kigger jeg da selvfølgelig på udseendet og skulle det være én herindefra , så ville jeg nok 

også se lidt på hvad der bliver skrevet i div kommenentare .. 

Der er jo ingen grund til at møde op hos én GP som i bund og grund er komplet ligeglad med sine kunder.

Eller hvis man havde på fornemmelsen af at man var til besvær eller lign .. 

 

Når det så er sagt , så finder jeg da de billedtråde ganske fornøjelige og i bund og grund er det jo i mindre grad reklame , men det er så ikke noget der kan 

bringe MIT pis i kog, det er jo faktisk til min fordel ;)

 

Skulle vi så ikke uddele lidt GOD KARMA til hinanden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm... jeg kan da godt undre mig over at man kan have så meget tid til overs at man jævnligt vælger at ødsle den bort på den manér :D 

Bevares, hvis man har det sjovt.... Men man bruger en krig på at lave billeder og følger med i tråden og besvarer hvert et indlæg og er konstant med. Hvis jeg hele tiden kedede mig SÅ meget ville jeg nok hellere bruge tiden på at lære nye ting eller besøge enlige ældre eller uddanne mig yderligere eller producere smykker til salg eller komponere et elektronisk hit eller tage et ekstra job eller...

Og måske også kigge en lille smule på nuttede katte på instagram youtube

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt er der nok få deltagere herinde, der ikke på en eller anden måde bruger egne skriverier som direkte eller indirekte reklame

Det gælder både drenge og piger.

Hvis ikke det var tilfældet, ville der næppe være mange der var nærtagende om deres profil herinde. Men det er der, en del behandler det som et dyrt high-street brand :)

Stabilizer, der jo er et venligt og imødekommede gemyt, har belyst EGs holdning til selfie trådene. Det foregår i Hyggesnak, der jo er vores allesammens "åndehul"

EGs kerneydelse er de mange Anmeldelsesforum. Der bliver reklame regler håndhævet noget mere rigoristisk.

Som enkelte har bemærket har der dog i den senere tid været en tendens til at enkelte debattører ønsker at føre deres HELT private smalltalk samtaler ud i det offentlige rum. Vi fjerner løbende en del, ligesom vi er opmærksomme på genoplivninger. Vi er ikke i tvivl om hensigten med de chatroomslignende udvekslinger omend det jo nok sjældent virker som ønsket

Iøvrigt rart at så mange kan deltage i en debat hvor der udveksles meninger i en konstruktiv ånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Vestegnen skrev, for 5 timer siden:

Jeg overvejer at poste selfies af min smækre krop.  

Jeg syntes at du skal gøre det :-) :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Jeg syntes at du skal gøre det :-) :wub:

 

Jooo, sådan lidt eyecandy til pigerne? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg elsker selfie trådene og kommunikationen i dem, det gør stedet mindre formelt... reklame eller ej. For MIG er det noget der gør siden bedre og giver mig et bedre indblik i "hvem" pigerne er også langt bedre end end andmeldelse gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 9 timer siden:

Generelt er der nok få deltagere herinde, der ikke på en eller anden måde bruger egne skriverier som direkte eller indirekte reklame

Det gælder både drenge og piger.

Hvis ikke det var tilfældet, ville der næppe være mange der var nærtagende om deres profil herinde. Men det er der, en del behandler det som et dyrt high-street brand :)

Stabilizer, der jo er et venligt og imødekommede gemyt, har belyst EGs holdning til selfie trådene. Det foregår i Hyggesnak, der jo er vores allesammens "åndehul"

EGs kerneydelse er de mange Anmeldelsesforum. Der bliver reklame regler håndhævet noget mere rigoristisk.

Som enkelte har bemærket har der dog i den senere tid været en tendens til at enkelte debattører ønsker at føre deres HELT private smalltalk samtaler ud i det offentlige rum. Vi fjerner løbende en del, ligesom vi er opmærksomme på genoplivninger. Vi er ikke i tvivl om hensigten med de chatroomslignende udvekslinger omend det jo nok sjældent virker som ønsket

Iøvrigt rart at så mange kan deltage i en debat hvor der udveksles meninger i en konstruktiv ånd.

Men hvordan kan der være forskel på om man skriver i en anmeldelse om sig selv, eller opretter en billed tråd i hyggesnak. 

I begge tilfælde er der vel tale om selv promovering OG lidt hyggelig snak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi ser ikke mange anmeldelser af sig selv fra pigerne. Men når vi ser "falske"anmeldelser, eller når vi opdager indgåede aftaler mellem piger/skribenter eller fælles ip'er med mere, så er vi der lynhurtigt med slette- og karantæneknappen.

Forskellen på om man svarer på en anmeldelse eller laver en selfietråd tror vi selv de mindst oplyste kan opdage. 

EG har heldigvis plads til begge køn, vi er selvfølgelig ikke dummere i moderatorteamet end at vi ved hvilke økonomiske interesser pigerne også har i at være her, men det er som med alt andet i livet en balancegang.  På samme måde med de mandlige skribenter der har deponeret selvstlændighed og objektivitet i trussen på deres yndlingspige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 12 minutter siden:

På samme måde med de mandlige skribenter der har deponeret selvstlændighed og objektivitet i trussen på deres yndlingspige

Poetisk formuleret. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 58 minutter siden:

Vi ser ikke mange anmeldelser af sig selv fra pigerne. Men når vi ser "falske"anmeldelser, eller når vi opdager indgåede aftaler mellem piger/skribenter eller fælles ip'er med mere, så er vi der lynhurtigt med slette- og karantæneknappen.

Forskellen på om man svarer på en anmeldelse eller laver en selfietråd tror vi selv de mindst oplyste kan opdage. 

EG har heldigvis plads til begge køn, vi er selvfølgelig ikke dummere i moderatorteamet end at vi ved hvilke økonomiske interesser pigerne også har i at være her, men det er som med alt andet i livet en balancegang.  På samme måde med de mandlige skribenter der har deponeret selvstlændighed og objektivitet i trussen på deres yndlingspige

Aftaler er fusk. 

Men det jeg mente, men ikke fik formuleret var, at hvis jeg skrev en anmeldelse, må pigen så godt skrive et indlæg i min anmeldelse?

Edit: 

En del af mine meninger kommer selvfølgelig af mine besøg. Jeg havde ingen kendskab til branchen inden. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selfitråde er ok - man kan bare lade være med at åbne dem.

Men jeg finder det meget mere træls (skønt nordjysk ord) at en anmeldelse udvikler sig til en slesk ping/pong når pigerne selv kommenter på anmeldelsen. Det starter somregel med at pige skriver "tak for besøget". Andre bruger begynder så at spørge pigen om forskellige ydelser og vagter, og pludselige er ANMELDELSEN kørt helt af sportet.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay

 

jeg må og skal høres og ses nu.

Jeg er såååååååååååååååååå glad for at selfies ikke var brugt, dengang jeg arbejdede, alle der kender mig ved, hvor sårlig jeg er til det. Jeg er typen, der tager en selfie i heldragt i blæsevejr på luftetur med huden. Håret står lige op, næsen er rød, så selv Rudolf ville være misundelig, ingen make up, og den ligger altså på de sociale medier. Så sexet er jeg. Og nej I må ikke se det, det er for de exclusive udvalgte.

Anyway, når jeg ser indlæg med selfies, tænker jeg kun, nå hun har vist ikke meget at lave.

Men jeg er også en af dem, der bliver irriteret over selfies, jeg synes det kan være sjovt, når Cherie sætter hendes bedste selfies på, altså humoren i det.

Og hvis selfies er for at skabe connection, så lav en nyhedsbrevsting til dem, der betyder noget, hvilket gerne skulle være alle, da alle kan være potentielle kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 14 timer siden:

Det spørgsmål kan tolkes på mange forskellige måder. Nu er det jo ikke blot mine gæster, der kan se mine billeder, men alle. Herunder en masse jeg aldrig vil møde, eller på nogen måde tjene penge på -De er naturligvis ligegyldige.
Er mine gæster ligegyldige? Selvfølgelig ikke i forhold til min forretning og grunden til at jeg poster selfies.

Mine gæster er ligegyldige på mange andre punkter :) De er ligegyldige i forhold til mit privatliv, hvor jeg, som skrevet, heller ikke deler selfies..

 

Sjældent får man det råt for usødet fra en GP. Det forløsende når det sker og en grund til at læse med her for mig :)
Ikke alle tænker det så kontant som Claire. Slet ingen siger det. Dog så mon ikke der er flere glædespiger, der tænker det endog endnu mere kontant en Claire, men som bare ikke siger noget om det offentligt? :mellow:

Er Claire så ligegyldig for mig når jeg ser hendes smæklækre selfies. Nej selvfølgelig ikke. Jeg smiler og vil jeg tændes i momentet, så kan jeg blive det af de fotos. Jeg tænker på de 30 minutter dengang jeg mødte hende og på at det kunne være dejligt at møde hende igen.
Hvad med Jennifer som jeg ikke har mødt. Er hun ligegyldig for mig når jeg ser hendes sjove frække selfies og skriverier. Nej for hun er da virkelig lækker langhåret lille fræk og jysk. Hun virker sød og sjov, så man får lyst at bruge 30 minutter med hende.
Virker det som reklame, så jeg får lyst til at møde de 2 piger. Ja.
Er det dejligt at EG moderationen tillader det. JA!

En glædespige som Claire er ikke ligegyldig for mig når jeg er logget på EG og læser herinde. Eller de 30 min vi kan være sammen.
Er jeg og de andre af Claires gæster ligegyldige i forhold til Claires privatliv og selvopfattelse. Fuldstændig og aldeles kan jeg læse Claire skriver.
Claires holding om det er SÅ fint med mig.

Hvad så i mit privatliv - Er så Claire ligegyldig for mig i forhold til mig og de selfies jeg laver eller ser på i privatlivet. Ja hun er fuldstændig ligegyldig der. 

Flere selfies fra de 2 ovennævnte. Ja tak. :D
Flere selfies fra alle de andre dejlige glædespiger på EG. Ja tak. :D
Uanset alder og statur, så er selfies på EG da et dejligt varmt og kulørt indslag på en nogen gange helt normal småkølig tirsdag.

Så god tirsdag drenge og halvnøgne selfietøser.
Skyd bare løs piger, EG siger man må godt.

 

Redigeret af oxen

Del dette indlæg


Link til indlæg
oxen skrev, for 11 minutter siden:

Sjældent får man det råt for usødet fra en GP. Det forløsende når det sker og en grund til at læse med her for mig :)
Ikke alle tænker det så kontant som Claire. Slet ingen siger det. Dog så mon ikke der er flere glædespiger, der tænker det endog endnu mere kontant en Claire, men som bare ikke siger noget om det offentligt? :mellow:

Er Claire så ligegyldig for mig når jeg ser hendes smæklækre selfies. Nej selvfølgelig ikke. Jeg smiler og vil jeg tændes i momentet, så kan jeg blive det af de fotos. Jeg tænker på de 30 minutter dengang jeg mødte hende og på at det kunne være dejligt at møde hende igen.
Hvad med Jennifer som jeg ikke har mødt. Er hun ligegyldig for mig når jeg ser hendes sjove frække selfies og skriverier. Nej for hun er da virkelig lækker langhåret lille fræk og jysk. Hun virker sød og sjov, så man får lyst at bruge 30 minutter med hende.
Virker det som reklame, så jeg får lyst til at møde de 2 piger. Ja.
Er det dejligt at EG moderationen tillader det. JA!

En glædespige som Claire er ikke ligegyldig for mig når jeg er logget på EG og læser herinde. Eller skriver.
Er jeg og de andre af Claires gæster ligegyldige i forhold til Claires privatliv og selvopfattelse. Fuldstændig og aldeles kan jeg læse Claire skriver.
Claires holding om det er SÅ fint med mig.

Hvad så i mit privatliv - Er så Claire ligegyldig for mig i forhold til mig og de selfies jeg laver eller ser på i privatlivet. Ja hun er fuldstændig ligegyldig der. 

Flere selfies fra de 2 ovennævnte. Ja tak. :D
Flere selfies fra alle de andre dejlige glædespiger på EG. Ja tak. :D
Uanset alder og statur, så er selfies på EG da et dejligt varmt og kulørt indslag på en nogen gange helt normal småkølig tirsdag.

Så god tirsdag drenge og halvnøgne selfietøser.
Skyd bare løs piger, EG siger man må godt.

 

Præcis! Godt skrevet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...