Hop til indhold
Supersonic

Til fornægterne af farerne ved superfransk

Recommended Posts

Øh?

Der er flere fejl/uklarheder/udeladelser og forældet viden i brevkassesvaret. Det er alt sammen gabværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

'Mindst 2000 mænd på et år..' Okey- jeg må vist oppe mig lidt! :shock: Det er da ufattelig dårlig udregning :P 80% af mine besøgende er gengangere og hvilken prostitueret arbejder 5 dage om ugen med 8 forskellige gæster om dagen? :?

Udover det, så er mange prostituerede netop meget obs på sikkerheden. Jeg giver kun blow med kondom, da jeg ikke har lyst til herpes resten af livet for en plov. Jeg lader heller ikke alle mulige rage mig i underlivet dagen lang, da det er grobund for bakterier.

Men jeg har hørt om nogle kvinder, som er blevet resistente over for f.eks HIV, men det gør vel ikke smittefaren mindre.. Nogle folk er ligeglade med at sætte deres helbred over styr og det er deres valg.

Jeg er faktisk blevet mere hysterisk med sikker sex, da jeg netop er blevet mere obs på at nogle af mine besøgende ser det som en hobby med sexbesøg og måske er meget mere freaky end jeg forestiller mig.

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 4 timer siden:

Men jeg har hørt om nogle kvinder, som er blevet resistente over for f.eks HIV, men det gør vel ikke smittefaren mindre..

Måske har du blandet nogle ting sammen? Man kan, iflg. kendt viden, ikke blive resistent over for hiv. Men nogle kan være det, pga genetisk sammensætning eller andet. Det er en hypotese, der luftes, når man møder personer, der har levet sammen med en ubehandlet hivsmittet med et aktivt sexliv i årevis uden at blive smittet.

Det andet forhold er, at når man kommer i behandling, så kan man ikke længere smitte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, Lige nu:

Det er farligt :( Hvis man tager sig selv og sit heldbred seriøst gør man ikke det her! :) 

"Farligt"? Come on, det er forbundet med risiko. Og nu til den gamle traver: Hvor mange GP lader ikke en kunde slikke dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Farligt og "forbundet med risiko" ligger ret tæt op ad hinanden for mig. Hvem har lyst til at få sydomme? Selv om man bliver tjekket tit, kan man ikke fjerne hiv, herpes eller andre ting, hvis man skulle få det :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pollerik skrev, for 2 timer siden:

Typisk - Typisk.  Bebop's spørgsmål bliver som sædvanlig aldrig besvarret af nogen GP her på Eroguide. 

Hvad mener du med det? Man svarer da, hvis man har lyst her på sitet ;)

Jeg tør ikke engang dele sugerør med en HIV-smittet, så jeg vil heller ikke have sex med en. Jeg vil gerne beholde min sundhed - selv om jeg er luder. Det er måden at holde sygdommene væk. Brug et kondom og bliv tjekket efter din seksuelle aktivitet. Sådan kan vi formindske diverse sygdomme.. Det er da til alles fordel ikke? Komdomer er dejlige for både mænd og piger - de sikrer, at man kan gå hjem med en rolig følelse <3

Redigeret af Sofiala

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 10 timer siden:

Jeg tør ikke engang dele sugerør med en HIV-smittet, 

 

Sofiala skrev, for 13 timer siden:

Farligt og "forbundet med risiko" ligger ret tæt op ad hinanden for mig. 

Det er ærlig snak, men det tydeliggør også, at det mere handler om dit angsniveau end om noget andet. At det er angstniveauet ses af det irrationelle moment: Du skelner dårligt mellem "risiko" og "farligt" men når man ikke ved "hvad" der er risiko for og hvor stor den er, så er det ikke muligt at sige om det er farligt, medmindre man er så angst, at den mindste risiko for den mindste ting aktiverer ens bekymring.

Kendte hivsmittede er mindre risikable at "dele sugerør med" end en der ikke er testet for nyligt. ;-)

Det sagt, respekterer jeg 100℅ din holdning og hvis jeg selv (var kvinde og) solgte sex, ville alt være med gummi.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 13 timer siden:

Hvad mener du med det? Man svarer da, hvis man har lyst her på sitet ;)

Jeg tør ikke engang dele sugerør med en HIV-smittet, så jeg vil heller ikke have sex med en. Jeg vil gerne beholde min sundhed - selv om jeg er luder. Det er måden at holde sygdommene væk. Brug et kondom og bliv tjekket efter din seksuelle aktivitet. Sådan kan vi formindske diverse sygdomme.. Det er da til alles fordel ikke? Komdomer er dejlige for både mænd og piger - de sikrer, at man kan gå hjem med en rolig følelse <3

Du går altså hjem med en "rolig følelse" efter at adskillige mænd har slikket dig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 timer siden:

 

Det er ærlig snak, men det tydeliggør også, at det mere handler om dit angsniveau end om noget andet. At det er angstniveauet ses af det irrationelle moment: Du skelner dårligt mellem "risiko" og "farligt" men når man ikke ved "hvad" der er risiko for og hvor stor den er, så er det ikke muligt at sige om det er farligt, medmindre man er så angst, at den mindste risiko for den mindste ting aktiverer ens bekymring.

Kendte hivsmittede er mindre risikable at "dele sugerør med" end en der ikke er testet for nyligt. ;-)

Det sagt, respekterer jeg 100℅ din holdning og hvis jeg selv (var kvinde og) solgte sex, ville alt være med gummi.

Jeg vil nu ikke kalde det angst, men mere respekt for sig selv og eget velbefindende at tage sine grænser seriøst fremfor at tjene en masse hurtige penge. Jeg kan sagtens se, at det er fedt at få superfransk osv, men er det det værd, hvis du sidder med en sygdom om et par år?

Jeg ved udmærket, hvilke former for sex, der smitter mest (jeg har det lidt som job ;)) Jeg tager de chancer, jeg kan være med på. Jeg vil hverken smittes selv eller smitte andre :) Fair nok hvis du vil have ubeskyttet sex med fremmede. Det kan du heldigvis få mange steder :) Jeg vil have lov til at sætte mine grænser og der er heldigvis også kunder, der er glade for det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Citat

Summa summarum: Jeg kan bestemt ikke anbefale jer at dyrke nogen former for ubeskyttet sex med en sexarbejder.

Det lyder såmænd ganske udemærket, men den slags udtalelser kan jo sagtens skabe den tro at mange tænker "Men så er det jo kun hvis jeg køber sex jeg skal være ekstra påpasselig"

Her er det nok vigtig at få tilføjet, samme påpasselighed skal du/i iøvrigt også have når der dyrkes sex i løse relationer eller ved sex med tilfældige mennesker ude i den virkelige verden. 

Det er ligeledes også vigtigt at få oplyst at hvis tallene i vort land stiger eller falder, så skyldes det primært ændring i adfærden ude i den virkelige verden og ikke hvad der sker i købebranchen (marginal Betydning i det samlede billede)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, den 12/1/2017 at 18:13:

Fair nok hvis du vil have ubeskyttet sex med fremmede. 

Hele dit svar er vås fra ende til anden, da du tydeligvis ikke har læst, hvad jeg skrev, eller fundamentalt har misforstået det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Sofiala skrev, den 11/1/2017 at 15:52:

Farligt og "forbundet med risiko" ligger ret tæt op ad hinanden for mig. Hvem har lyst til at få sydomme? Selv om man bliver tjekket tit, kan man ikke fjerne hiv, herpes eller andre ting, hvis man skulle få det :( 

Enig og har man fået en virus med det ene eller det andet kan det behandles men man vil altid bærer virusen og den vil komme i udbrud af og til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 19 timer siden:

Enig og har man fået en virus med det ene eller det andet kan det behandles men man vil altid bærer virusen og den vil komme i udbrud af og til

Herpes er en reel risiko, men at kalde det farligt er måske lidt voldsomt. Omkring 80 % af befolkningen har antistoffer mod herpes når de er midt i 20'erne. Dvs. så godt som alle er smittet, så sandsynligheden taler for at vi alle er smittede allerede. Sygdommen kan være generende, men ikke farlig. Er man uheldig og får hjernehindebetændelse, hvilket er ekstremt sjældent, så er det farligt - det kan behandles, men de fleste har senfølger. Men det er altså ekstremt sjældent.

Hiv derimod er så sjældent forekommende og smitter kun vanskeligt ved oralsex (sammenlignet med herpes), så det er helt godnat at sammenstille de to.

Men igen: Fuld respekt for GP'er, der ikke sælger piksut uden gummi. Hvis I virkelig er reelt bekymrede for herpes, så skal I altså også enten finde slikkelapperne frem eller tage fisseslik helt af programmet. Mht. herpes er det sandsynligvis farligere for jer at lade kunden slikke jer uden gummi end omvendt. Hiv er en ret hypotetisk risiko, men selvfølgelig er den aldrig nul.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2017 at 14:08:

Måske har du blandet nogle ting sammen? Man kan, iflg. kendt viden, ikke blive resistent over for hiv. Men nogle kan være det, pga genetisk sammensætning eller andet. Det er en hypotese, der luftes, når man møder personer, der har levet sammen med en ubehandlet hivsmittet med et aktivt sexliv i årevis uden at blive smittet.

Det andet forhold er, at når man kommer i behandling, så kan man ikke længere smitte.

Hej Bebob,

Nej, det er en gammel artikel jeg har det fra- nogle prostituerede kvinder i Afrika blev testet negative for HIV, selvom de dyrkede usikker sex.. Men anyways- ikke noget, jeg vil afprøve :P

Men faldt så over en anden artikel her om øget kræft i munden pga oralsex-

http://videnskab.dk/kort-nyt/oralsex-kan-oge-risikoen-hpv-relateret-kraeft-i-mandlerne

 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 3 timer siden:

Hej Bebob,

Nej, det er en gammel artikel jeg har det fra- nogle prostituerede kvinder i Afrika blev testet negative for HIV, selvom de dyrkede usikker sex.. Men anyways- ikke noget, jeg vil afprøve :P

Men faldt så over en anden artikel her om øget kræft i munden pga oralsex-

http://videnskab.dk/kort-nyt/oralsex-kan-oge-risikoen-hpv-relateret-kraeft-i-mandlerne

 

:ph34r: VILDT.. :wacko: Ikke godt.

se så alle sammen at få fjernet jeres mandler og polypper :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 8 timer siden:

Nej, det er en gammel artikel jeg har det fra- nogle prostituerede kvinder i Afrika blev testet negative for HIV, selvom de dyrkede usikker sex.. Men anyways- ikke noget, jeg vil afprøve :P

Ja, det er det jeg beskriver. Der er stadig ikke tale om at nogen "bliver" mere eller mindre resistente, men at der simpelt hen er nogen der "er" mere eller mindre resistente. Med andre ord: Nogle har sværere ved at blive smittet end andre, og for nogle af dem er det måske så svært at blive smittet, at de slet ikke bliver det. Men det har i teorien ikke noget at gøre med en udvikling de gennemgår. Det er konstitutionelte, dvs. "medfødt."

Sara25 skrev, for 8 timer siden:

Men faldt så over en anden artikel her om øget kræft i munden pga oralsex-

http://videnskab.dk/kort-nyt/oralsex-kan-oge-risikoen-hpv-relateret-kraeft-i-mandlerne

Ja, men kondomer beskytter (som fremhævet i de mange andre tråde om samme emne) kun delvist mod hpv. Vaccine forebygger til gengæld ...

Baremig skrev, for 4 timer siden:

 

se så alle sammen at få fjernet jeres mandler og polypper :geek:

Og tunge og mundhule - hvad med dem?

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Ja, DET er vel nok det mest sandsynlige,  men det  ville da være ret handy at man efterfølgende bliver resistent ^_^

Jeg har kun hørt dårlige ting om den vaccine, så der takker jeg også nej..

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 13 timer siden:

Jeg har kun hørt dårlige ting om den vaccine, så der takker jeg også nej..

Det meste er temmelig sikkert konspiratorisk-paranoidt vås, uanset hvor tragisk baggrunden er. Det mange derudover glemmer er, hvor meget skidt der er at sige om de sygdomme, som vaccinen beskytter mod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 2/2/2017 at 09:18:

Min veninde fik vaccinen og har gener- stoler på hende

Det skal du også - hun har helt sikkert gener, hvis hun siger det. Til gengæld ved ingen af jer om det har noget med vaccinen at gøre, og hun ville sikkert også have "gener" af at få hpv-forårsaget cancer. Og risikoen for cancer er langt langt større end risikoen for ægte bivirkninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Det skal du også - hun har helt sikkert gener, hvis hun siger det. Til gengæld ved ingen af jer om det har noget med vaccinen at gøre, og hun ville sikkert også have "gener" af at få hpv-forårsaget cancer. Og risikoen for cancer er langt langt større end risikoen for ægte bivirkninger.

Ud af ren nysgerrighed, og hvis jeg må spørge, er du uddannet læge Bebop?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kindhesten80 skrev, for 12 timer siden:

Ud af ren nysgerrighed, og hvis jeg må spørge, er du uddannet læge Bebop?

Hvis du læser hele min historik nøje, kan du sikkert komme med cirka tre gode bud på min(e) uddannelsebaggrund(e). Jeg ser ingen grund til at tilføje yderligere, der kan kompromittere min anonymitet, så du kan kalde mig polyhistor. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...