Hop til indhold
Supersonic

Til fornægterne af farerne ved superfransk

Recommended Posts

Guest Mette Tøsen

Altså, nu var jeg engang i et længerevarende fast forhold med en mand der havde herpes type 2 (det er den dernede, og ikke forkølelsessår) og jeg kan simpelthen ikke forstå at alle er så bange for at få den. Jeg fik det aldrig. 2 meget simple grunde:

1) Herpes smitter via den væske der findes i blærerne man får når den er i udbrud.

2) blærer kan ses!!!! (Er I fuldkommen blinde, eller kigger I ikke lige på pikken inden I tager den i munden? )

Og forresten, så gør de blærer og sår man får af herpes ikke bare ondt, de gør helt vildt fucking monster meget ondt!!!

Jeg er personligt mere bekymret for ting som klamydia, der ikke kan ses, kan smitte i samtlige slimhinder i kroppen (hals, næse, øjne) og som kan forvolde en hel del skade (sterilitet og kronisk impotens) længe inden du får symptomer. Og selvfølgelig HIV. 

Siger det bare...

(Jeg bliver selvfølgelig regelmæssigt tjekket for alt, i alle huller og slimhinder og jeg har altså aldrig fået noget selvom jeg tilbyder superfransk og altid har gjort det) (den der omgang klamydia jeg fik som dum 17-årig længe inden min karriere startede gælder ikke)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Mette Tøsen skrev, for 12 timer siden:

Altså, nu var jeg engang i et længerevarende fast forhold med en mand der havde herpes type 2 (det er den dernede, og ikke forkølelsessår) og jeg kan simpelthen ikke forstå at alle er så bange for at få den. Jeg fik det aldrig. 2 meget simple grunde:

1) Herpes smitter via den væske der findes i blærerne man får når den er i udbrud.

2) blærer kan ses!!!! (Er I fuldkommen blinde, eller kigger I ikke lige på pikken inden I tager den i munden? )

Og forresten, så gør de blærer og sår man får af herpes ikke bare ondt, de gør helt vildt fucking monster meget ondt!!!

Jeg er personligt mere bekymret for ting som klamydia, der ikke kan ses, kan smitte i samtlige slimhinder i kroppen (hals, næse, øjne) og som kan forvolde en hel del skade (sterilitet og kronisk impotens) længe inden du får symptomer. Og selvfølgelig HIV. 

Siger det bare...

(Jeg bliver selvfølgelig regelmæssigt tjekket for alt, i alle huller og slimhinder og jeg har altså aldrig fået noget selvom jeg tilbyder superfransk og altid har gjort det) (den der omgang klamydia jeg fik som dum 17-årig længe inden min karriere startede gælder ikke)

Nu dyrker jeg sikker sex, så behøver ikke at kigge efter blistfyldte blærer..

 

Fandt noget om hpv her. Jeg kan se at mange kvinder har fået vaccinen og få har klaget over bivirkninger.. Men hpv-vaccinen dækker ikke alle vira. Jeg havde besøg af en ung fyr forleden, hvis kæreste havde fået konstateret livmoderhals kræft. Det var virkelig trist, da de har to små børn..

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan man ikke mere eller mindre konkludere, at man lige så godt kan bruge en times tid på at blive tjekket hos en læge, når det alligevel er gratis? Selv om man bruger kondom eller andre former for beskyttelse, er man aldrig helgarderet. Der vil altid være væsker fra den ene eller anden part, inden der kommer kondom på = smittefare. Jeg har selv aldrig haft en sexsygdom, og det tror jeg er fordi, jeg forsøger at beskytte mig så godt som jeg kan :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Sofiala skrev, for 9 timer siden:

Så kan man ikke mere eller mindre konkludere, at man lige så godt kan bruge en times tid på at blive tjekket hos en læge, når det alligevel er gratis? Selv om man bruger kondom eller andre former for beskyttelse, er man aldrig helgarderet. Der vil altid være væsker fra den ene eller anden part, inden der kommer kondom på = smittefare. Jeg har selv aldrig haft en sexsygdom, og det tror jeg er fordi, jeg forsøger at beskytte mig så godt som jeg kan :) 

Du går til læge efter at du muligvis er blevet smittet? Altså en chance du tager.

Piger med hpv vaccinen får stadig celleforandringer, da vaccinen ikke dækker alle typer vira, men måske 7 ud af ti. Der er en stigning af kræft i mundhulen, som der står i artiklen grundet hpv-smitte ved usikker oralsex..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 48 minutter siden:

Du går til læge efter at du muligvis er blevet smittet? Altså en chance du tager.

Piger med hpv vaccinen får stadig celleforandringer, da vaccinen ikke dækker alle typer vira, men måske 7 ud af ti. Der er en stigning af kræft i mundhulen, som der står i artiklen grundet hpv-smitte ved usikker oralsex..

Ja, det ville da være lidt fjollet at gå til læge før ikke? Jeg kan da se, at det har virket for mit eget vekommende. Men man kan jo aldrig være 100% sikker, selvom man har brugt kondom. De fleste ligger/sidder nok og leger lidt inden samleje, og der kan man jo måske ikke altid opdage det i kampens hede, hvis der skulle være en lille smule præsperm eller hvis pigen f.eks har rørt ved sig selv og manden vil komme ud over bryster eller et andet sted, hun også har rørt. 

Jeg ser ikke mig selv som hysterisk omkring det, men det er jo fakta, at sygdomme kommer fra kropsvæsker - og dem skulle der jo gerne være fra begge parter. Jeg kan selv blive så våd, at det løber ned ad benet på mig eller på gulvet, så det er jo en potentiel smittefare (mest for ham) i sig selv. Derfor bliver jeg tjekket regelmæssigt, hvilket jeg også synes, andre med mange sexpartnere skal gøre. For kunne det ikke være lækkert, hvis vi engang kunne leve i en verden uden sexsygdomme? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Sofiala skrev, for 13 timer siden:

 

 

Det er fjollet for mig at dyrke usikker sex og så tjekke løbende op på det, ja. Flere fyre springer rundt fra pige til pige og nogle fra fyr til pige, før de kommer til dig- ikke alle er forsigtige ægtemænd. Så uden kondom, så er sandsynligheden jo en helt del større. Derfor vælger jeg at dyrke sikker sex- jeg er ligeglad med hvad du gør. Men så meget desto større grund for mig til at passe på..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger hvorfor undlader i at svare på om i lader jer slikke (dernede) uden beskyttelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 1 time siden:

 

Det er fjollet for mig at dyrke usikker sex og så tjekke løbende op på det, ja. Flere fyre springer rundt fra pige til pige og nogle fra fyr til pige, før de kommer til dig- ikke alle er forsigtige ægtemænd. Så uden kondom, så er sandsynligheden jo en helt del større. Derfor vælger jeg at dyrke sikker sex- jeg er ligeglad med hvad du gør. Men så meget desto større grund for mig til at passe på..

 

 

Jeg har da på intet tidspunkt sagt, at jeg dyrker usikker sex? Jeg tilbyder oral til mig og tungekys - hvilket jeg synes er nødvendigt for at gøre legen ægte. Det kan selvfølgelig læses som usikker sex, men der vil jo altid være risiko forbundet med dette erhverv. Det vil der jo også være, hvis du tager i skole/arbejde, og du sidder ved siden af en med influenza eller ebola.. 

Jeg går regelmæssigt til lægen til et lille tjek, og de kan jo selvfølgelig ikke finde noget, hvis jeg ikke har haft sex med nogen. Som sagt kan man aldrig vide det, men jeg bliver glad hver gang, jeg ringer ind og får at vide, at alt er ok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 9 minutter siden:

Piger hvorfor undlader i at svare på om i lader jer slikke (dernede) uden beskyttelse?

Det synes jeg da ikke, at jeg har lagt skjul på? Jeg tilbyder oral til mig, men så skal man da også blive tjekket en gang i mellem - efter min mening ihvertfald <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Nej ok, jeg sidder og læser fra en lille skærm, så svært at få det hele med..

 

 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 4 timer siden:

Det synes jeg da ikke, at jeg har lagt skjul på? Jeg tilbyder oral til mig, men så skal man da også blive tjekket en gang i mellem - efter min mening ihvertfald <3 

Jeg tænkte nu mere på de piger der har så meget imod fransk uden gummi.... men altså ikke til dem selv ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, 1 time siden:

Jeg tænkte nu mere på de piger der har så meget imod fransk uden gummi.... men altså ikke til dem selv ;) 

Det er ikke for at være egoistisk eller noget, at jeg gør det. Men mange mænd nyder at slikke og det frække går lidt i stykker, hvis man skal til at finde lickpads frem. De tænder jo netop på at smage på "de våde varer".

Anyway, det bliver vi nok aldrig enige om, men så er det jo godt, at vi alle selv kan sætte vores grænser og blive tjekket gratis eller ganske billigt, hvis vi mener, at der er brug for det :)<3 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Prinz skrev, for 5 timer siden:

Jeg tænkte nu mere på de piger der har så meget imod fransk uden gummi.... men altså ikke til dem selv ;) 

Vi kan lade det komme an på en prøve- du giver økofransk til alle mine kunder på een vagt? Er du fresh?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 9 timer siden:

Vi kan lade det komme an på en prøve- du giver økofransk til alle mine kunder på een vagt? Er du fresh?

Det kan vi godt, for jeg tvivler altså stærkt på at der ville komme nogle i "butikken" hvis det er mig der skal levere den service :mrgreen:

Men hvorfor ikke bare svare på hvorfor du gerne selv vil slikkes uden beskyttelse, når nu du altså ikke vil tilbyde det til dine gæster, med henvisning til den risiko der er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Sara25 skrev, den 6/2/2017 at 09:35:

Nu dyrker jeg sikker sex, så behøver ikke at kigge efter blistfyldte blærer..

 

Fandt noget om hpv her. Jeg kan se at mange kvinder har fået vaccinen og få har klaget over bivirkninger.. Men hpv-vaccinen dækker ikke alle vira. Jeg havde besøg af en ung fyr forleden, hvis kæreste havde fået konstateret livmoderhals kræft. Det var virkelig trist, da de har to små børn..

Øh? Selvfølgelig skal du kigge efter blærer og andet nastiness! Herpes smitter alle steder på kroppen, hvilket er grunden til at rigtig mange piger har det på lænden/ballerne efter at have sovet i ske med en der havde et udbrud. Det samme med kondylomer. 

For slet ikke at nævne den myriade af andre former for hudsygdomme og parasitter du også kan få ved generel nærkontakt og kys. Den hellige gral er altså ikke velforvaret bare fordi du smider et kondom på kalorius inden du lukker ham ind i varmen. Nu bliver du vel tjekket regelmæssigt selvom du dyrker "sikker" sex? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg bar lige inde og tjekke linket til ekstrabladet som der blev referent til i tråden, en af kommentatorerne skrev 

 

Superfransk er kun farlig for kvinde, hvis hun ikke gurgler inden hun sluger, hvis hun gurgler og sluger er det ganske ufarligt HIV virus skal ind i blodbanen og HIV virus nedbrydes af spyt enzymer og mavesyre så husk piger sut uden gummi, gurgl og slug - Og sæt så prisen ned så også en buschauffør kan få råd et et dagligt blow

 

 

hvor jeg dog elsker et svar.... :):):). Og der er noget omdelt med enzymer og spyt og hiv virus, og virus skal ind i blodbanen, hvis og blod strømme ud, og ikke ind....så.....kom frisk med superfransk piger...men husk at gurgle.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Mette Tøsen skrev, for 3 timer siden:

Øh? Selvfølgelig skal du kigge efter blærer og andet nastiness! Herpes smitter alle steder på kroppen, hvilket er grunden til at rigtig mange piger har det på lænden/ballerne efter at have sovet i ske med en der havde et udbrud. Det samme med kondylomer. 

For slet ikke at nævne den myriade af andre former for hudsygdomme og parasitter du også kan få ved generel nærkontakt og kys. Den hellige gral er altså ikke velforvaret bare fordi du smider et kondom på kalorius inden du lukker ham ind i varmen. Nu bliver du vel tjekket regelmæssigt selvom du dyrker "sikker" sex? 

Det kan du tro- kigger også efter blærer osv. Nogle har barberknopper og røde bumser- men holder øje med det hele. Kender ik nogle piger med herpes på numsen, men ok..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Prinz skrev, for 9 timer siden:

Det kan vi godt, for jeg tvivler altså stærkt på at der ville komme nogle i "butikken" hvis det er mig der skal levere den service :mrgreen:

Men hvorfor ikke bare svare på hvorfor du gerne selv vil slikkes uden beskyttelse, når nu du altså ikke vil tilbyde det til dine gæster, med henvisning til den risiko der er?

Jeg tilbyder pirringsbondage med blindfold, så mon ik det kunne lade sig gøre - vil gerne svare dig efter en vagt sammen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tilbyder pirringsbondage med blindfold, så mon ik det kunne lade sig gøre - vil gerne svare dig efter en vagt sammen ;)

Haha :D 

Send en pb, så kan vi tage detaljer der ;) (håber du også gæster det jyske, for en smule bøvlet for mig at komme til "staden")

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den 9/2/2017 at 15:03:

Piger hvorfor undlader i at svare på om i lader jer slikke (dernede) uden beskyttelse?

Beskyttelse ? Forstår ikke hvad du mener ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emnet har da haft en konklusion en del gange tidligere ?

Men jeg læste en artikel for nyligt...godt nok i EB tror jeg...

Kvinden som giver - størst smittefare

Mangen / kvinden som modtagere - ikke så stor smittefare

Manden som giver - mindst smittefare

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 9 timer siden:

Slikkelapper ? hehe

Jep ;) 

Hvor mange af jer piger mon bruger dem?..... eller nøjes i med husholdningsfilm? :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, den 5/2/2017 at 20:52:

 herpes type 2 (det er den dernede, og ikke forkølelsessår) 

 

1) Herpes smitter via den væske der findes i blærerne man får når den er i udbrud.

Begge dele er forkert. Herpes af begge typer kan sidde i begge ender og herpes smitter også, når det ikke er i udbrud.

Men det smitter sandsynligvis mest, når det er i udbrud og det er lidt hyppigere type 2 på kønsorganer og type 1 ved munden. :) Og man kan i øvrigt være smittet uden symptomer.

Orker ikke lige finde links på det - har postet det en del gange i tidligere tråde.

holstebronx skrev, for 10 timer siden:

Kvinden som giver - størst smittefare

Kommer an på hvad vi taler om. Jeg har vist nævnt, at ved herpes er det sandsynligvis farligst at være kvinde der bliver slikket? Men helt seriøst er det ret svært at lave troværdig statistik og dermed sandsynlighed på.

Alkoholikeren skrev, for 13 timer siden:

Superfransk er kun farlig for kvinde, hvis hun ikke gurgler inden hun sluger, hvis hun gurgler og sluger er det ganske ufarligt HIV virus skal ind i blodbanen og HIV virus nedbrydes af spyt enzymer og mavesyre

Hold nu kæft, der er en praktikant, der har moret sig. Det er rigtigt nok med enzymerne, men de lidt mere seriøse teorier påpeger, at den største infektionsrisiko i munden - hvis vi går ud fra mundhulen ellers er sund og rask og uden rifter o.lign. - ligger i tandkødet, som kan være "åbnet" af tandbørstning. At gurgle forekommer derfor at være en dårlig ide - slug eller spyt er nok bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Begge dele er forkert. Herpes af begge typer kan sidde i begge ender og herpes smitter også, når det ikke er i udbrud.

Men det smitter sandsynligvis mest, når det er i udbrud og det er lidt hyppigere type 2 på kønsorganer og type 1 ved munden. :) Og man kan i øvrigt være smittet uden symptomer.

Orker ikke lige finde links på det - har postet det en del gange i tidligere tråde.

Kommer an på hvad vi taler om. Jeg har vist nævnt, at ved herpes er det sandsynligvis farligst at være kvinde der bliver slikket? Men helt seriøst er det ret svært at lave troværdig statistik og dermed sandsynlighed på.

Hold nu kæft, der er en praktikant, der har moret sig. Det er rigtigt nok med enzymerne, men de lidt mere seriøse teorier påpeger, at den største infektionsrisiko i munden - hvis vi går ud fra mundhulen ellers er sund og rask og uden rifter o.lign. - ligger i tandkødet, som kan være "åbnet" af tandbørstning. At gurgle forekommer derfor at være en dårlig ide - slug eller spyt er nok bedre.

Arhh Bebop, nu refererede jeg til en der i ekstrabladet havde taget tykt pis på Signe ifht ubeskyttet superfransk....jeg er overbevist om at der er reel risici for selv mulipel smitte......(det var den seriøse Alko) der svarede 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...