Hop til indhold
Supersonic

Til fornægterne af farerne ved superfransk

Recommended Posts

Alkoholikeren skrev, for 20 timer siden:

Arhh Bebop, nu refererede jeg til en der i ekstrabladet havde taget tykt pis på Signe ifht ubeskyttet superfransk....jeg er overbevist om at der er reel risici for selv mulipel smitte......(det var den seriøse Alko) der svarede 

Beklager. Det kan være svært at skelne satiren fra alvor, fordi så mange i fuld alvor skriver ting (og får dem trykt), hvor man ikke ved om man skal grine eller græde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Prinz skrev, den ‎10‎-‎02‎-‎2017 at 10:23:

Det kan vi godt, for jeg tvivler altså stærkt på at der ville komme nogle i "butikken" hvis det er mig der skal levere den service :mrgreen:

Men hvorfor ikke bare svare på hvorfor du gerne selv vil slikkes uden beskyttelse, når nu du altså ikke vil tilbyde det til dine gæster, med henvisning til den risiko der er?

Det giver ingen mening :rolleyes: Du synes at jeg er dobbelt moralsk ved at tilbyde fransk med gummi, når fyre gerne må slikke mig, når du gladeligt selv ville tilbyde økofransk. Altså hellere absolut ingen sikkerhed, fremfor noget meget mere sikkert? Du burde da netop være fortaler for mindst slikkelapper og kondom :)

Så er til dels enig med sexologen selvom hun er lidt små-ubegavet. Det lyder til at flere sexarbejdere/kunder har rimelig styr på egen og andres sikkerhed, men med globaliseringen i mente og risikoen for bare et enkelt idiotisk besøg, så gælder det da om at være obs hele tiden. Det lyder nemlig også til at mange fyre kun tænker med eet hoved og nogle piger kun tænker på pengepungen.

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 4 timer siden:

Det giver ingen mening :rolleyes: Du synes at jeg er dobbelt moralsk ved at tilbyde fransk med gummi, når fyre gerne må slikke mig, når du gladeligt selv ville tilbyde økofransk. Altså hellere absolut ingen sikkerhed, fremfor noget meget mere sikkert? Du burde da netop være fortaler for mindst slikkelapper og kondom :)

Så er til dels enig med sexologen selvom hun er lidt små-ubegavet. Det lyder til at flere sexarbejdere/kunder har rimelig styr på egen og andres sikkerhed, men med globaliseringen i mente og risikoen for bare et enkelt idiotisk besøg, så gælder det da om at være obs hele tiden. Det lyder nemlig også til at mange fyre kun tænker med eet hoved og nogle piger kun tænker på pengepungen.

Først og fremmest så respektere jeg fuldstændig de regler som en pige jeg besøger har, men ja jeg finder det en smule dobbeltmoralsk at du kun tilbyder sikker fransk, når du selv modtager det "øko". Hvad jeg ydermere ikke forstår er at jer piger der har det sådan, ikke ønsker at sige hvorfor det forholder sig sådan.

Du sender for øvrigt bare en pm, hvis du mente det seriøst med at jeg skulle med dig på vagt en dag.

Og så vil jeg godt slå fast at udover det franske, så opsøger jeg ikke ubeskyttet sex! At det så et par gange er endt sådan alligevel, fordi gummiet er sprunget og at samværet blev så intenst at det blev sprunget over, er en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Prinz skrev, for 5 timer siden:

Først og fremmest så respektere jeg fuldstændig de regler som en pige jeg besøger har, men ja jeg finder det en smule dobbeltmoralsk at du kun tilbyder sikker fransk, når du selv modtager det "øko". Hvad jeg ydermere ikke forstår er at jer piger der har det sådan, ikke ønsker at sige hvorfor det forholder sig sådan.

Du sender for øvrigt bare en pm, hvis du mente det seriøst med at jeg skulle med dig på vagt en dag.

Og så vil jeg godt slå fast at udover det franske, så opsøger jeg ikke ubeskyttet sex! At det så et par gange er endt sådan alligevel, fordi gummiet er sprunget og at samværet blev så intenst at det blev sprunget over, er en anden sag.

Jamen, er frisk på en vagt med dig, hvis du fremviser en attest før og efter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 17 minutter siden:

Jamen, er frisk på en vagt med dig, hvis du fremviser en attest før og efter :)

Attest ligefrem ;) 

Send mig en pm, så tager vi videre snak der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, den 9/2/2017 at 15:03:

Piger hvorfor undlader i at svare på om i lader jer slikke (dernede) uden beskyttelse?

Hvis du tænker på paradokset et i at fransk skal være med kondom, men uden beskyttelse når det er til kvinden, så skyldes den noget vage lyst til at udtale sig nok at sidst nævnte handler om andre ting end sikkerhed. Eller sagt lidt anderledes beskyttet fransk handler også om andre elementer end kun sikkerhed. Så forskellen på hvorfor det ene og ikke det andet skal nok ikke søges i sikkerhed. 

Faktum er, at kvinder kan blive smittet når hun slikkes, og det kan hun også når hun slikker ubeskyttet pik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Hvis du tænker på paradokset et i at fransk skal være med kondom, men uden beskyttelse når det er til kvinden, så skyldes den noget vage lyst til at udtale sig nok at sidst nævnte handler om andre ting end sikkerhed. Eller sagt lidt anderledes beskyttet fransk handler også om andre elementer end kun sikkerhed. Så forskellen på hvorfor det ene og ikke det andet skal nok ikke søges i sikkerhed. 

Faktum er, at kvinder kan blive smittet når hun slikkes, og det kan hun også når hun slikker ubeskyttet pik. 

Jo jo men det kan de ja bare sige så :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prinz skrev, for 3 minutter siden:

Jo jo men det kan de ja bare sige så :) 

Det er vel lidt ligesom når nogle mænd siger "jeg mærker bare ikke nok ved beskyttet fransk, hvor de gerne løber den risiko det medfører". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Prinz, jeg nyder ikke 'økofransk' som modtagende på samme måde som mine gæster nyder mit franske til dem- vil vove den påstand at mit franske med gummi er tidobbelt ift hvad jeg modtager- ikke altid, men ofte. Slikkelapper vil faktisk fungere helt perfekt til mig- er ret følsom. En del fyre spreder også mine skamlæber og kører en negl, nærmest, frem og tilbage over min klit, eller kører direkte med en spids tunge over min klit. Totalt turnoff- det svarer måske til at en kvinde hiver for hårdt i banditten eller bruger tænder. Som Sofiala, så har jeg ikke tænkt så meget over den fare, der er ved at modtage fransk, da jeg også bliver tjekket. :)

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 timer siden:

Prinz, jeg nyder ikke 'økofransk' som modtagende på samme måde som mine gæster nyder mit franske til dem- vil vove den påstand at mit franske med gummi er tidobbelt ift hvad jeg modtager- ikke altid, men ofte. Slikkelapper vil faktisk fungere helt perfekt til mig- er ret følsom. En del fyre spreder også mine skamlæber og kører en negl, nærmest, frem og tilbage over min klit, eller kører direkte med en spids tunge over min klit. Totalt turnoff- det svarer måske til at en kvinde hiver for hårdt i banditten eller bruger tænder. Som Sofiala, så har jeg ikke tænkt så meget over den fare, der er ved at modtage fransk, da jeg også bliver tjekket. :)

Det spændende ved at have sex med en ny person er jo at lære og føle sig lidt frem til hvad der virker for denne person og om denne person har evner og lyst til at finde ud af hvad der virker for en selv :) 

Der er nogle piger som tænder på en rimelig hård og ublid behandling af deres klit og der findes piger som dig, som er meget følsomme og faktisk foretrækker ikke at blive stimuleret direkte på klitten. Men det er mit indtryk at de fleste piger godt kan lide en blid fugtig tunge på deres klit, så det er vel det de fleste mænd starter med, men mon ikke de fleste er modtagelige for hvis du signalere at det ikke er godt for dig? ;) Jeg kunne for øvrigt aldrig bevidst finde på at køre en negl over en piges klit uden en klar opfordring til det først :o

Det er helt fint at du ikke har overvejet den risiko der er for at modtage økofransk eller anser den for at være så forsvindende lille at du lever med det. Men det kunne du jo bare have meldt klart ud fra starten :) 

De mænd som foretrækker piger der giver fransk uden gummi, har det nok på præcis samme måde som dig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Prinz skrev, for 7 timer siden:

Det spændende ved at have sex med en ny person er jo at lære og føle sig lidt frem til hvad der virker for denne person og om denne person har evner og lyst til at finde ud af hvad der virker for en selv :) 

Der er nogle piger som tænder på en rimelig hård og ublid behandling af deres klit og der findes piger som dig, som er meget følsomme og faktisk foretrækker ikke at blive stimuleret direkte på klitten. Men det er mit indtryk at de fleste piger godt kan lide en blid fugtig tunge på deres klit, så det er vel det de fleste mænd starter med, men mon ikke de fleste er modtagelige for hvis du signalere at det ikke er godt for dig? ;) Jeg kunne for øvrigt aldrig bevidst finde på at køre en negl over en piges klit uden en klar opfordring til det først :o

Det er helt fint at du ikke har overvejet den risiko der er for at modtage økofransk eller anser den for at være så forsvindende lille at du lever med det. Men det kunne du jo bare have meldt klart ud fra starten :) 

De mænd som foretrækker piger der giver fransk uden gummi, har det nok på præcis samme måde som dig :) 

Jeg siger skam fra.

Hvis jeg havde overvejet faren ved at modtage fransk, så havde jeg jo meldt det ud- så kunne da umuligt melde det ud fra starten? Jeg har absolut ingen interesse i at få kræft f.eks, så fjerner også kys fra mit program nu f.eks. Sexologen har en pointe i at hele denne sexverden er en smeltedigel for bakterier og vira og bare det at have f.eks 5 fyre på besøg, som hver især har været andre steder, som igen har modtaget besøg fra 4 andre.. :P Det ville du måske bedre kunne fornemme ved at være med på en vagt smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 timer siden:

Jeg siger skam fra.

Hvis jeg havde overvejet faren ved at modtage fransk, så havde jeg jo meldt det ud- så kunne da umuligt melde det ud fra starten? Jeg har absolut ingen interesse i at få kræft f.eks, så fjerner også kys fra mit program nu f.eks. Sexologen har en pointe i at hele denne sexverden er en smeltedigel for bakterier og vira og bare det at have f.eks 5 fyre på besøg, som hver især har været andre steder, som igen har modtaget besøg fra 4 andre.. :P Det ville du måske bedre kunne fornemme ved at være med på en vagt smiler

Så er det derfor jeg aldrig er syg! :D 

Har du OCD, eller sådan noget? Det lyder som et anstrengende erhverv for dig. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Iscenesat Virkelighed skrev, for 48 minutter siden:

Så er det derfor jeg aldrig er syg! :D 

Har du OCD, eller sådan noget? Det lyder som et anstrengende erhverv for dig. 

Du styrer selv hvad du gør- så gør jeg det samme. Vi har bare vidt forskellige grænser.

Rigtig mange piger tilbyder ikke kys og mange fyre spørger om de må slikke mig- jeg forstod ikke hvorfor de spurgte om det, men der må være nogle piger, som siger nej?

Hende sexologen har jo en del fordomme mod prostituerede, men det samme har jeg om sexologer- er det ikke gangbang på kryds og tværs - synes Joan Ørting har fortalt om swingersex i Tyskland - enig- gangbang er sjaw- men er det meget anderledes end luderjobs?

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 timer siden:

Du styrer selv hvad du gør- så gør jeg det samme. Vi har bare vidt forskellige grænser.

(...)

Hende sexologen har jo en del fordomme mod prostituerede, men det samme har jeg om sexologer- 

Sexolog er ikke en beskyttet titel, enhver kan kalde sig det. Så det giver ikke mening at have fordomme mod dem, de er en meget blandet gruppe.

I øvrigt er din indledende kommentar lidt paradoksal, hvorfor deltage i debatten med den holdning?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, for 1 time siden:

 

Bebop skrev:


Sara25 skrev, for 2 timer siden:


Du styrer selv hvad du gør- så gør jeg det samme. Vi har bare vidt forskellige grænser.
(...)
Hende sexologen har jo en del fordomme mod prostituerede, men det samme har jeg om sexologer- 
Sexolog er ikke en beskyttet titel, enhver kan kalde sig det. Så det giver ikke mening at have fordomme mod dem, de er en meget blandet gruppe.
I øvrigt er din indledende kommentar ret paradoksal i lyset af at det var dig der startede tråden ...
 

 

 

 

 

Jeg startede ikke tråden. Jeg kender flere fyre med aids og kvinder med celleforandringer i underlivet, og jeg indblandede også historien om den yngre mor til to små børn med kræft i underlivet. Så har ikke ocd- mange piger i branchen har de samme restriktioner, jeg har svært ved at se at jeg har et anstrengt forhold til branchen på den baggrund? Jeg har bare i mente at en del har et mere uanstrengt forhold til de risicis der er og at jeg ikke havde en dybere forståelse for den risiko jeg udsatte mig selv for, da jeg ved, at min veninde ikke har indbilske plager af hendes hvp-vaccine og at det afholdte mig fra den. Så skåret helt ind til benet- du styrer selv hvad du gør- så gør jeg det samme. Det handler jo om forskellige grænser.

Jeg har intet imod at kaste de fordomme ud jeg har om sexologer- det er lige så udokumenteret som Ekstra Bladets sexologs udtalelser om os piger. Derfor kunne det være skægt med en før/efter test af Prinz- IV siger at hun ikke fejler noget - derfor at jeg nævnte det med de afrikanske kvinder og HIV, hvor meningen gik tabt i dit mundhuggeri. - Altså man kan være immun for nogle vira- eller måske heldig med ikke at have rendt ind i den forkerte.

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 6 timer siden:

Jeg startede ikke tråden.

Nej, jeg huskede forkert og rettede det :-). Du var dog den første, der tog den seriøst ...

Sara25 skrev, for 6 timer siden:

Jeg kender flere fyre med aids

Jeg vil godt vædde med, at jeg kender flere fyre og kvinder med hiv end du gør. Til gengæld tror jeg ikke på du kender mere end højst én med "aids." De fleste med aids (cd4 under 200) er nogen der bliver testet meget sent, oftest folk med udenlandsk oprindelse.

Sara25 skrev, for 7 timer siden:

da jeg ved, at min veninde ikke har indbilske plager af hendes hvp-vaccine og at det afholdte mig fra den. Så skåret helt ind til benet- du styrer selv hvad du gør- så gør jeg det samme. Det handler jo om forskellige grænser.

Jeg har ikke beskyldt dig for ocd eller andet. Tværtimod synes jeg det er fint du passer på dig selv - det ville jeg også gøre i din situation. Men:

Ingen beskylder din veninde for indbildte plager. Det er kun koblingen til vaccinen, der efter al sandsynlighed er indbildt (prøv at se på den globale statistik: Der er noget helt særligt på spil i Danmark, som ikke sker andre steder i verden, derfor kan det rent logisk/videnskabeligt set ikke være vaccinen). Nu har vi ikke talt om din venindes konkrete lidelser, og det synes jeg heller ikke vi skal, så det kan naturligvis også være, at hun er en af de meget meget få med bivirkninger af vaccinen.

Min pointe med paradokset er: Hvis alle bare skal gøre som de synes og ikke lytte til andre, hvad er så pointen med diskussionen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, 1 time siden:

Nej, jeg huskede forkert og rettede det :-). Du var dog den første, der tog den seriøst ...

Jeg vil godt vædde med, at jeg kender flere fyre og kvinder med hiv end du gør. Til gengæld tror jeg ikke på du kender mere end højst én med "aids." De fleste med aids (cd4 under 200) er nogen der bliver testet meget sent, oftest folk med udenlandsk oprindelse.

Jeg har ikke beskyldt dig for ocd eller andet. Tværtimod synes jeg det er fint du passer på dig selv - det ville jeg også gøre i din situation. Men:

Ingen beskylder din veninde for indbildte plager. Det er kun koblingen til vaccinen, der efter al sandsynlighed er indbildt (prøv at se på den globale statistik: Der er noget helt særligt på spil i Danmark, som ikke sker andre steder i verden, derfor kan det rent logisk/videnskabeligt set ikke være vaccinen). Nu har vi ikke talt om din venindes konkrete lidelser, og det synes jeg heller ikke vi skal, så det kan naturligvis også være, at hun er en af de meget meget få med bivirkninger af vaccinen.

Min pointe med paradokset er: Hvis alle bare skal gøre som de synes og ikke lytte til andre, hvad er så pointen med diskussionen?

Jeg skriver noget til IV og du svarer som om at det er henvendt til dig? Jeg vil og kan jo ikke styre hvad hun gør- men det berettigerer ikke hende til at sige at jeg har ocd eller føler det anstrengt. Vi har forskellige grænser og mine grænser er ikke på ocd niveau- mange piger har dem og du siger selv, at du ville reagere som mig. Det har jeg nu nævnt tre gange

Om du kender flere med HIV har intet med min pointe at gøre?

Måske er der flere i Dk, som har muligheden for at tage bivirkningerne seriøst- der er mange faktorer der spiller ind mht vaccinen?

Min pointe er at sexologen kaster fordomme ud mod branchen- hun har dog tildels ret og på den anden side er mange ting grebet ud af luften. Måske passer hendes analyse på udenlandske piger- dem grækeren og alkoholikeren siger har overtaget markedet i en anden tråd. Jeg har personlig erfaring med nogle udenlandske piger- de tjener gerne 14000 om dagen i et par mdr, så tager de hjem og vender tilbage igen et andet sted i et par mdr- altså ingen interesse i faste kunder- de malker og 'underbyder' mht pris og 'overbyder' mht services. Men det er jo så ikke alle udenlandske piger- nogle passer på dem selv og ikke alle udenlandske piger har bagmænd- det er penge lige i foret. Jeg blandede mig ikke i deres fortagende, da igen- du styrer hvad du selv gør og så gør jeg det samme. Hvis jeg kom til et land, hvor det ikke var dansk timepris, men tifold, så ser jeg ingen grund til ikke at gribe muligheden.

Der er reel smittefare ved at dyrke sex. At det er normalt at have sex med mange og alt er gået fint indtil videre, det ændrer jo ikke ved den smittefare, der er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Jeg har ikke beskyldt dig for ocd eller andet. Tværtimod synes jeg det er fint du passer på dig selv - det ville jeg også gøre i din situation. Men:

Nu er det jo ikke første gang, at du har bevæget dig ud i at stille diagnoser til folk i et online forum, så det kunne lige ligne dig at gøre det igen. 

Se fx her.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
autisten skrev, 1 time siden:

Nu er det jo ikke første gang, at du har bevæget dig ud i at stille diagnoser til folk i et online forum, så det kunne lige ligne dig at gøre det igen. 

Se fx her.

 

Ingen skrev at Sara har OCD. Jeg spurgte om hun havde, da hun med sit indlæg virkede lige lovlig bakterieforskrækket, men det må hun selvfølgelig selv ligge og rode med. :) 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den ‎15‎-‎02‎-‎2017 at 00:47:

 

Jeg har intet imod at kaste de fordomme ud jeg har om sexologer- det er lige så udokumenteret som Ekstra Bladets sexologs udtalelser om os piger. Derfor kunne det være skægt med en før/efter test af Prinz-

Altså man kan være immun for nogle vira- eller måske heldig med ikke at have rendt ind i den forkerte.

Jeg er ikke afvisende for ideen, men hvad forestille du dig? En test om morgenen og igen om aftenen eller hvad?

Har stadig ikke observeret en pm fra dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...