Hop til indhold
Smart i en fart

HJÆLP BLIVER FATTIG

Recommended Posts

Det KAN være en glidebane mod en krise i privatøkonomien, og jeg tror det kræver både et selvgjort regelsæt og en stort fornuft ikke at kaste alt for mange penge efter det.

Det er vildt fristende alene ved tanken: Muligheden for at knalde 3-4 forskellige piger på en måned. Det er inde for rækkevidde, men ikke uden den kroniske dårlige samvittighed af, at have brugt for mange penge. Kan kun forestille mig at ludomani må føles lidt på samme måde, fordi kroppen gør én ting, mens hjernen vil noget andet.

Læg evt et loft for hvor meget du vil bruge på en måned.

Hvis du tager en periode uden købesex, så giv dig selv en god gave. :) 

Jeg har så "opdaget" at med en elskerinde i byen, så styrtdykket behovet for glædespiger nærmest til nul. Men det er jo en helt anden metode ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, den 27/12/2016 at 09:05:

Det KAN være en glidebane mod en krise i privatøkonomien, og jeg tror det kræver både et selvgjort regelsæt og en stort fornuft ikke at kaste alt for mange penge efter det.

Det er vildt fristende alene ved tanken: Muligheden for at knalde 3-4 forskellige piger på en måned. Det er inde for rækkevidde, men ikke uden den kroniske dårlige samvittighed af, at have brugt for mange penge. Kan kun forestille mig at ludomani må føles lidt på samme måde, fordi kroppen gør én ting, mens hjernen vil noget andet.

Læg evt et loft for hvor meget du vil bruge på en måned.

Hvis du tager en periode uden købesex, så giv dig selv en god gave. :) 

Jeg har så "opdaget" at med en elskerinde i byen, så styrtdykket behovet for glædespiger nærmest til nul. Men det er jo en helt anden metode ;) 

Gode råd;)

Mit største problem er nok den manglende dårlige samvittighed hvad økonomi angår men så bliver man rig på oplevelser:D

Hvis jeg holdt pause så ville gaven til mig selv være en tur på lysthus ;)

Jeg holdt mig ikke væk fra lysthuset da jeg havde en elskerinde så den metode virker ikke hos mig, desværre;)

Men ellers gode råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender det godt. Man har det altid værst efter besøget :D Men hvis du nyder det er der ikke noget galt i det. Og hvis du ikke skal leve af pasta resten af måneden xD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg synes generelt slet ikke i skal holde pause som nogle truer med:D.. Hahaha.. 

Ej jeg leger bare lidt djævlens advokat..

I realiteten så jeg helt modsat.. I få lige en real life story: Nytåret 2015-2016 smed jeg en ganske ung mand ud og nægtede ham at købe mere efter han havde købt 4 timer alt i alt hos mig.. Han havde overført fra sin budget og mobilepayet mig.. Han var blevet ruineret næsten.. Til sidst nægtede jeg simpelthen bare at tage imod hans penge.. Jeg sagde "du MÅ simpelthen IKKE købe mere nu.. Slut prut.." selvom jeg faktisk rigtig meget havde hygget mig og han havde været fantastisk og jeg reelt set kunne være ligeglad med hans økonomi så længe han kunne betale mig jo.. Jeg ønsker ikke at nogen skal vågne op med moralske tømmermænd dagen efter et besøg hos mig.. Selvom de fleste jo nok gør det netop pga det økonomiske.. 

Opdager i en dag at "tømmermændene" fylder mere end oplevelsen efter en stund med en smuk og for håbentlig dejlig pige så lad være med at prøve igen.. Hvilket nok er nemmere sagt end gjort.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Altså jeg synes generelt slet ikke i skal holde pause som nogle truer med:D.. Hahaha.. 

Ej jeg leger bare lidt djævlens advokat..

I realiteten så jeg helt modsat.. I få lige en real life story: Nytåret 2015-2016 smed jeg en ganske ung mand ud og nægtede ham at købe mere efter han havde købt 4 timer alt i alt hos mig.. Han havde overført fra sin budget og mobilepayet mig.. Han var blevet ruineret næsten.. Til sidst nægtede jeg simpelthen bare at tage imod hans penge.. Jeg sagde "du MÅ simpelthen IKKE købe mere nu.. Slut prut.." selvom jeg faktisk rigtig meget havde hygget mig og han havde været fantastisk og jeg reelt set kunne være ligeglad med hans økonomi så længe han kunne betale mig jo.. Jeg ønsker ikke at nogen skal vågne op med moralske tømmermænd dagen efter et besøg hos mig.. Selvom de fleste jo nok gør det netop pga det økonomiske.. 

Opdager i en dag at "tømmermændene" fylder mere end oplevelsen efter en stund med en smuk og for håbentlig dejlig pige så lad være med at prøve igen.. Hvilket nok er nemmere sagt end gjort.. 

Kloge ord unge frøken :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Opdager i en dag at "tømmermændene" fylder mere end oplevelsen efter en stund med en smuk og for håbentlig dejlig pige så lad være med at prøve igen.. Hvilket nok er nemmere sagt end gjort.. 

Ja, det er vel en parallel til alkoholisme og ludomani. Ved disse fænomener er tingene også langt lettere sagt end gjort.

I øvrigt må man have respekt for din måde, du reagerede over for den unge mand på :)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 39 minutter siden:

Ja, det er vel en parallel til alkoholisme og ludomani. Ved disse fænomener er tingene også langt lettere sagt end gjort.

I øvrigt må man have respekt for din måde, du reagerede over for den unge mand på :)

Han har fuld og opstemt og i godt humør.. Hehe.. Så han var simpelthen ikke nok ved sine fulde fem til at jeg ville være bekendt at tage flere af hans penge.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Brøndby skrev, den 21/12/2016 at 21:18:

Kender det godt :) . Når driften tager over, forsvinder fornuften . Jeg har dog skåret væsentligt ned på mit eget forbrug, og giver min fremskredne alder en hel del af skylden ( jeg ved ikke om det er sandheden ? :))  . 

I dag kan et besøg om måneden, nogen gange lidt sjældnere, opfylde mit behov. Sådan et besøg koster i BDSM verdenen alligevel 2500-3000 kroner, hvilket er et ret stort indgreb i mit rådighedsbeløb . .

 

 

 

 

Kære Brøndby ;) godt nytår. Du kunne jo også engang imellem nøjes" med 30 min/40 min så din udgift ik er så høj og samtidig få en fræk spændende oplevelse/leg ;-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jomfru skrev, for 17 timer siden:

Kender det godt. Man har det altid værst efter besøget :D Men hvis du nyder det er der ikke noget galt i det. Og hvis du ikke skal leve af pasta resten af måneden xD

Jeg nyder det 110% men ja abstinenserne kan være ulidelige ;)

Nej den får bøffer og rødvin hver weekend men når jeg ikke ryger, drikker, tager stoffer eller går med fremmed damer eller har andre laster kan man vel godt forkæle sig selv:D dog enkelte fejludsving en sjældent gang imellem, ok ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 17 minutter siden:

Nej den får bøffer og rødvin hver weekend men når jeg ikke ryger, drikker, tager stoffer eller går med fremmed damer eller har andre laster kan man vel godt forkæle sig selv:D dog enkelte fejludsving en sjældent gang imellem, ok ;)

Jeg skulle lige til at skrive at den der med ikke drikker vist ikke helt kunne holde.. Hahaha.. Husker en meget ynkelig mand med tømmermænd der kæmpede sig ned i kælderen:P.. Godt du huskede "enkelte fejludsving".. Hahaha..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Altså jeg synes generelt slet ikke i skal holde pause som nogle truer med:D.. Hahaha.. 

Ej jeg leger bare lidt djævlens advokat..

I realiteten så jeg helt modsat.. I få lige en real life story: Nytåret 2015-2016 smed jeg en ganske ung mand ud og nægtede ham at købe mere efter han havde købt 4 timer alt i alt hos mig.. Han havde overført fra sin budget og mobilepayet mig.. Han var blevet ruineret næsten.. Til sidst nægtede jeg simpelthen bare at tage imod hans penge.. Jeg sagde "du MÅ simpelthen IKKE købe mere nu.. Slut prut.." selvom jeg faktisk rigtig meget havde hygget mig og han havde været fantastisk og jeg reelt set kunne være ligeglad med hans økonomi så længe han kunne betale mig jo.. Jeg ønsker ikke at nogen skal vågne op med moralske tømmermænd dagen efter et besøg hos mig.. Selvom de fleste jo nok gør det netop pga det økonomiske.. 

Opdager i en dag at "tømmermændene" fylder mere end oplevelsen efter en stund med en smuk og for håbentlig dejlig pige så lad være med at prøve igen.. Hvilket nok er nemmere sagt end gjort.. 

Nytårsfortsæt om pauser og karrierestop fra lysthusene er jo bare skabt til at blive brudt ;)hvis det ikke var fordi jeg stadig ikke er på toppen ville jeg nok falde i på dag 2:D

Godt du passede på den unge mand nu hvor han faldt i "Big time" det sgu god moral og lærepenge om aldrig at drikke før et besøg - godt man ikke drikker:D

Enig man skal være afklaret med alle typer "tømmermænd" men det fjerner ikke abstinenserne og nemmere sagt end gjort 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Holde pause... kan man det?! Så skal man da i hvertfald ikke læse om og kigge på alle de dejlige piger herinde. Det er da til og blive fristet  over hver evig eneste gang man ligger på :wub::oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Godt du huskede "enkelte fejludsving".. Hahaha..

Ja man skal jo heller ikke være alt for hellig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

En ret relevant tråd syntes jeg for os mænd der går til disse GP'ere jævnligt.

Jeg har måtte konstatere for en del år siden, at jeg var afhængig, fuldstændig som var jeg en ludoman. Men jeg kæmper med mig selv, og forsøger at holde mit forbrug nede. Nogle måneder sker besøgende kun 2 gange om måneden. Andre måneder kan jeg komme op på 6 besøg i løbet af en måned. Meget afhænger af hvem der er i byen af pigerne, for jeg har lidt min faste ;)

Dog tager jeg ikke penge fra min faste udgifter, men jeg tænker tit på alle de penge jeg har kunnet spare op, hvis jeg ALDRIG havde begyndt på denne fornøjelse.

Redigeret af Angath

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har opgivet at kæmpe imod og erkendt situationen og afhængigheden men det måske første skridt mod kontrol og sætte rammer.

Jeg kører også forbi 4 klinikker på vej hjem fra job og det jo som at køre zig zag i et minefelt uden at falde i ;)

Nu startede jeg nok også tidligt med bordel besøg og tør ikke regne total summen ud men jeg kunne nok ha kørt i en Audi A6 i dag for de penge men så havde jeg heller ikke haft så mange skønne oplevelser og hvad pokker man lever jo kun en gang :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
Kinky Camilla skrev, den 2/1/2017 at 14:54:

Kære Brøndby ;) godt nytår. Du kunne jo også engang imellem nøjes" med 30 min/40 min så din udgift ik er så høj og samtidig få en fræk spændende oplevelse/leg ;-P 

Uha - nej, alt under en time er sjusk .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Brøndby skrev, for 11 timer siden:

Uha - nej, alt under en time er sjusk .

Go morgen med smil til dig din vildbasse ;):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Jeg taler lidt af erfaring når jeg kan fortælle at ludomani og afhængighed af gp'er ikke er det samme...

Jeg er kommet ud af ludomani af frygt for at smadre familien.

Paradoksalt nok er jeg så blevet mere eller mindre afhængig af gp'er, da det giver samme sug i maven som når man spiller. den store forskel på de 2 afhængigheder er at når man spiller kan man ikke få et rush uden at det koster penge. når man er afhængig af gp'er er det sku bare at tage en spiller når trangen til en ny pige melder sig og så kan man trække den et par dage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 12/22/2016 at 12:02:

Der er begge dele. Det offentlige har pligt til at stille gratis tilbud til rådighed.

Hvaba? Til behandling af en ikke-anerkendt diagnose? 

Man kan godt prøve at få en henvisning til en psykiater, men det er ikke givet det lykkes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er afhængighed vel i en eller anden forstand, uanset hvilke et udtryk for en fælde, som man ikke magter at lade være med at falde i?

Jeg har selv lidt af et latent luksus gen, som er helt uforenelig med min formue og min indtægt

Men jeg magter at stå imod, sådan at jeg holder en beskeden, men sund økonomi intakt, ved simpelthen at fokusere på misforholdet mellem udgift, og mit faktiske økonomiske råderum.

Jeg er sindssyg bange for at låne til forbrug, eller at købe på kredit, hvorfor at jeg enten affinder mig med at undvære det som jeg simpelthen ikke har råd til, eller sparer op til det som jeg virkelig gerne vil, over en længere periode, men som ikke koster mere, end at det muligt for mig at gøre det.

Sidstnævnte betyder så for eget vedkommende afsavn i den hjemlige købesex branche, fordi FKK i Tyskland mest af alt er det jeg har lyst til.

Derfor går der simpelthen længe imellem at jeg kan købe sex, for en tur til Tyskland koster over en lang weekend 5 - 10000 kr.

Det kunne jeg købe sex for hjemme en gang hver måned, men da jeg ikke kan forliges med måden man går på bordel på i Danmark, så er jeg nødt til at vente til jeg har råd til en tur syd på igen.

Rigitig nok, det lyder mere som et spørgsmål om prioritering hos en der er i kontrol, hvilket jeg heldigvis er økonomisk betragtet.

Men for dem der ikke er, der er mit råd kig igen og igen på kontoen i banken, kig på din lønseddel, og regn igen og igen efter, og lad så være når virkeligheden viser at der ikke er råd.

Brug bundlinjen til at erkende realiteten, slør ikke for den ved at lukke øjnene og se den anden vej i stedet, mod det du gerne vil, men som du bare ikke har råd til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
Kinky Camilla skrev, den 2/1/2017 at 14:54:

Kære Brøndby ;) godt nytår. Du kunne jo også engang imellem nøjes" med 30 min/40 min så din udgift ik er så høj og samtidig få en fræk spændende oplevelse/leg ;-P 

Uha - nej, alt under en time er sjusk .

 

-----

 

Et ordentligt rollespil, som jeg foretrækker det kan bare ikke udføres på under en time - BASTA ! 

 

Da jeg så også går meget op i at rollespillet, til trods for at jeg godt ved det er et rollespil, skal være så virkelighedstro som muligt, ja så skal, og kan det ikke tage under en time . 

Det koster, men det er det hele værd (som regel) og de gange hvor enten GP eller jeg selv har forsøgt at koge rollespillet ned er jeg gået hjem med en skuffet fornemmelse . 

Jeg kunne godt tænke mig at besøge andre BDSM studier, men der er så få der har det rigtige udstyr, og så få GP der kan opfylde mit behov . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, den 3/1/2017 at 19:35:

Uha - nej, alt under en time er sjusk .

Amatør! Grænsen ligger da en del højere :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, den 21/12/2016 at 20:18:

hvor meget bruger i sådan i gennemsnit i en måned?

Tjae... for tiden bruger jeg sådan cirka 20.000 om året eller der omkring.

Så kan du selv do the math. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...