Hop til indhold
Smart i en fart

HJÆLP BLIVER FATTIG

Recommended Posts

Guest Brøndby
Spider skrev, den 15/1/2017 at 09:12:

Tjae... for tiden bruger jeg sådan cirka 20.000 om året eller der omkring.

Så kan du selv do the math. ;-)

2500X15 = Et større tal end jeg har lyst til at regne ud . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 15 timer siden:

2500X15 = Et større tal end jeg har lyst til at regne ud . 

???

Ja, nu er jeg ikke selv så go' til matematik - men pardon me og excuse me my French: med udgangspunkt i udregning af månedligt forbrug, som trådstarter efterspørger, hvordan får du så 20.000 om året til at blive noget med 2.500 gange 15?

Og hvor får du de 15 fra?

Er der noget, jeg har overset?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
Spider skrev, den 18/1/2017 at 14:16:

???

Ja, nu er jeg ikke selv så go' til matematik - men pardon me og excuse me my French: med udgangspunkt i udregning af månedligt forbrug, som trådstarter efterspørger, hvordan får du så 20.000 om året til at blive noget med 2.500 gange 15?

Og hvor får du de 15 fra?

Er der noget, jeg har overset?

2500 kroner pr gang jeg besøger en GP , og det gør jeg så cirka 15 gange om året , så kan du selv regne resten ud . ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
PS44 skrev, den 22/12/2016 at 16:43:

Haha kender jeg godt :D jeg er oppe på 8600kr her i december og ender måske på 10K for måneden uha uha har lige gjort status for 2016 hhmmm jeg ved der er 4 måneder på 10000 og 8 måneder på mindst 3000 måske mere 4000 hahaha shit gider ikke regne sammen men jeg er nok ude i et mindre misbrug ;)

Godt det er nytår så kan man jo lave et nytårsfortsæt om cølibat :P 

Men det er da fedt, at du i et mindste deler dine oplevelser ved at skrive anmeldelser......:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 20 minutter siden:

Men det er da fedt, at du i et mindste deler dine oplevelser ved at skrive anmeldelser......:wacko:

Jo tak nu er det så ikke alle pigerne jeg laver anmeldelser af.. der er et par eller tre  som nok burde have en anmeldelse med på vejen men skal lige forbi en gang mere for at kvalitetssikre :D men kæmper en hård kamp her i 2017 for at holde mig i skindet både med købesex og grisestien 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...