Hop til indhold
Smart i en fart

HJÆLP BLIVER FATTIG

Recommended Posts

Ha ha - Planlæg lidt fornuftigt - og lad være at blive afhængig- Knald også nogle piger som er gratis - og brug de søde Proff. piger til lidt spænding.

Det kan sq være skønt at få en god gang sex, uden den smukke pige ringer bagefter :o)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, for 13 minutter siden:

hej chuck,jeg har prøvet flere gange hvor gp sms er eller ringer til mig,,,,så noget må jeg vel gøre rigtig:wub:

Måske var det bare belejligt økonomisk, med en mand der kom regelmæssigt? :ph34r:

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Kender det godt :) . Når driften tager over, forsvinder fornuften . Jeg har dog skåret væsentligt ned på mit eget forbrug, og giver min fremskredne alder en hel del af skylden ( jeg ved ikke om det er sandheden ? :))  . 

I dag kan et besøg om måneden, nogen gange lidt sjældnere, opfylde mit behov. Sådan et besøg koster i BDSM verdenen alligevel 2500-3000 kroner, hvilket er et ret stort indgreb i mit rådighedsbeløb . .

 

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fornuftig med min økonomi og bruger ikke mere end det jeg har råd til. 

Det kan hurtig blive en meget dyr fornøjelse, hvis man ikke kan styre sine lyster. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 36 minutter siden:

Måske var det bare belejligt økonomisk, med en mand der kom regelmæssigt? :ph34r:

Du kan da også lige forfladige det hele med din pragmatiske indstilling :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chuck skrev, for 1 time siden:

Knald også nogle piger som er gratis 

 

 

Hvor er de gratis piger?

De fleste skal jo opvartes først med bioture, restaurantbesøg osv..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes professionel rådgivning om sexuelt afhængighed. Du kan prøve med traditionelle steder for misbrug. Her kan du være helt anonym. Du skal nok mest se under ludomani.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anna2madsen skrev, for 14 timer siden:

jeg har haft en som er kommet en gang hver uge i en time til 1600.- :P det er meget forskelligt

Så er vi jo ved at være ovre i det, der hedder "fast husbuk" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 37 minutter siden:

Der findes professionel rådgivning om sexuelt afhængighed. Du kan prøve med traditionelle steder for misbrug. Her kan du være helt anonym. Du skal nok mest se under ludomani.

Er det et gratis tilbud? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
3Forever skrev, for 6 minutter siden:

Er det et gratis tilbud? 

Der er begge dele. Det offentlige har pligt til at stille gratis tilbud til rådighed. Der er også en del private steder. Hen kan man enten blive henvist af det offentlige og så betaler de elle man kan selv betale. Det kan være ret dyrt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, for 20 timer siden:

Hej alle brødre,,,har brugt 4500kr i december på gp.men, hvor meget bruger i sådan i gennemsnit i en måned?jeg har svært ved at stoppe det,der er så mange søde piger:P

Haha kender jeg godt :D jeg er oppe på 8600kr her i december og ender måske på 10K for måneden uha uha har lige gjort status for 2016 hhmmm jeg ved der er 4 måneder på 10000 og 8 måneder på mindst 3000 måske mere 4000 hahaha shit gider ikke regne sammen men jeg er nok ude i et mindre misbrug ;)

Godt det er nytår så kan man jo lave et nytårsfortsæt om cølibat :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan vel kun kalde det misbrug hvis pengene er taget fra "kassen" til de faste mdr regninger .hvis pikken kræver så mange lommepenge at man ikke har til huslejen ,så er man ude i et misbrug .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 14 minutter siden:

man kan vel kun kalde det misbrug hvis pengene er taget fra "kassen" til de faste mdr regninger .hvis pikken kræver så mange lommepenge at man ikke har til huslejen ,så er man ude i et misbrug .

Der er ikke taget fra nogen mønter fra "kassen" og alle regninger og termin er betalt :D min bankrådgiver må bare accepter at "fritid og fornøjelser" er steget lidt i år haha så længe der er plus hver måned er hun jo ligeglad haha 

Nå men når jeg så ikke er misbruger så må man jo overveje sit nytårsfortsæt:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den ‎21‎-‎12‎-‎2016 at 22:17:

Hvor er de gratis piger?

De fleste skal jo opvartes først med bioture, restaurantbesøg osv..

Hmm Jo jo - Men så bruger du 500 kr. på det og knalder dem 6-7 gange også videre, alt andet end lidt mindre omkostning end at betale fuld pris :o)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, den ‎21‎-‎12‎-‎2016 at 20:56:

hej chuck,jeg har prøvet flere gange hvor gp sms er eller ringer til mig,,,,så noget må jeg vel gøre rigtig:wub:

Yes - det gør du helt sikkert.

Købesex er en forretning - her kunne pigerne måske underholde med, om de kan blive så forelsket i kunde, at de opgaver deres erhverv og bliver kæreste/Kone med en kunde ?

Det sker nok noget oftere med på andre arbejdspladser :o)

Redigeret af Chuck
nda

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 21. dec. 2016 at 22:17:

Hvor er de gratis piger?

De fleste skal jo opvartes først med bioture, restaurantbesøg osv..

Tja du kan tage på baren eller på the club.

Hvis du er god til at score damer så er da gratis piger og quick knald.

Ligesom man kalder det for one  night stand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 21/12/2016 at 22:17:

Hvor er de gratis piger?

De fleste skal jo opvartes først med bioture, restaurantbesøg osv..

De eksisterer ikke, helt enig - et one Night stand eller date med opvartning kan udvikle sig med høje omkostninger efterfølgende både økonomisk og familieret. Men det kommer jo an på hvor man er i sit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smart i en fart skrev, den 2016-12-21 at 20:18:

Hej alle brødre,,,har brugt 4500kr i december på gp.men, hvor meget bruger i sådan i gennemsnit i en måned?jeg har svært ved at stoppe det,der er så mange søde piger:P

Spenderar nog i regel en 10 000 - 12 000 svenska kronor per månad. Men jag har tillräckligt stor inkomst för att inte känna mig fattig, utan tvärtom blir jag rik på många (i regel) sköna upplevelser världen runt :-) 

Jag har varit gift två gånger och det är inte heller gratis!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...