Hop til indhold
Esglædespige

Pigernes alder

Recommended Posts

Iscenesat Virkelighed skrev, den 21/12/2016 at 16:51:

Du virker som et skønt menneske!:huh:

Du virker som en, der er sarkastisk^_^ Jeg ved ærligt talt ikke, hvad din unuancerede kommentar skal bruges til. Den type mennesker, som jeg skriver grimt om, handler netop grimt, og jeg giver udtryk for den frustration, som man kan føle, når man holdes for nar. Jeg har før brugt 1 times kørsel på at møde op hos en kvinde, der har holdt mig for nar. Det er jo ikke ligefrem noget, der gavner branchen. I øvrigt kan jeg godt lide mennesker med blå øjne, dyr, børn, kitsch og ferie i Bayern.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, den 21/12/2016 at 16:21:

I virkeligheden har de fleste kvinder et ansigt, og det har de som oftest ikke i annoncerne. Personligt bliver jeg møgsur, når jeg møder op hos Fede Dorit, der mere ligner en Flodhest end den lækre tøs, som hun svigagtigt har oploadet billeder af. Det er falsk markedsføring, og ombudsmanden burde komme efter sådan nogle forpulede møgludere. Jeg ved snart ikke, hvor mange grimme 40+ kællinger, som jeg har stirret måbende på, når jeg har spurgt efter pigen i annoncen. Men jeg er enig i, at det ikke kan være så svært.

Fantastisk ordvalg du har :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Sålænge de er frække er det udenfor betydning ved mig - men vil dog mene at over 55 er for mormor-agtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 4 minutter siden:

Sålænge de er frække er det udenfor betydning ved mig - men vil dog mene at over 55 er for mormor-agtig.

Ikke for mig, som er født i 1914. En 55-årig ville være det rene kuvøsetyveri.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 21/12/2016 at 14:15:

Here goes: Jeg er 26.. Jeg står som værende 21.. Det er en vurdering udfra hvad jeg bliver skudt til..

Vil det sige at når piger i deres annoncer skriver "ingen mænd over 40 år" så skal manden selv bedømme hvor gammel han følser sig?
Så en mand på 50 kan godt besøge en pige der skriver "modtager kun besøg af mænd på max 40 år" hvis han føler sig som en på 40 år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Ikke for mig, som er født i 1914. En 55-årig ville være det rene kuvøsetyveri.

Hvis du er 102år, må din penis være en lille rynket rosin efterhånden og al kontakt med kvinder kan være ligegyldig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, 1 time siden:

Vil det sige at når piger i deres annoncer skriver "ingen mænd over 40 år" så skal manden selv bedømme hvor gammel han følser sig?
Så en mand på 50 kan godt besøge en pige der skriver "modtager kun besøg af mænd på max 40 år" hvis han føler sig som en på 40 år?

 Vi vurderer ikke udfra hvor gamle vi føler os.. Men hvor gamle vi bliver skudt til.. Så ja hvis du bliver skudt til værende midt i 30'erne ville pigerne nok ikke spørge om id.. 

Nogle gange er det nemmere at dreje udtalelser så de passer ind i ens hoved end det er at faktisk læse hvad der står.. Men lad mig komme med et udemærket råd.. Don't do that.. Det få bare en til at virke stupid og som en analfabet;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg besøger en pige har jeg det sådan at hvis billeder ikke svarer til virkeligheden går jeg igen.
Mht. alder så betyder det ikke så meget for mig, da bl.a. kemi betyder så meget mere.

Men jeg har aldrig helt forstået det med at det er nødvendig at opgive falsk alder, om det så er hvad man bliver bedømt til at være eller hvor gammel/ung hun følder sig, jeg vil bare helt have den rigtige alder, sådan cirka.

Og der er nogen der er dårlige til at bedømme alder på en pige, derfor er ægte billeder så vigtig.

Jeg bryder mig f.eks. ikke om storer tatoveringer, så har en pige det uden at det fremgår af billederne er det totoal turnoff for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
AalborgLook skrev, for 23 timer siden:

Mht. alder så betyder det ikke så meget for mig, da bl.a. kemi betyder så meget mere.

Enig der... og hvor engageret hun er. Det sidste kan man så ikke bedømme "i døren", men det er helt klart en ting jeg sætter stor pris på. For mig betyder engagement meget mere end om alderen passer helt eller om billederne er 100% korrekte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Synes denne debat er lidt problematisk, for jeg ser migselv som værende 16år, sådan mentalt .. Og mange i min vennekreds siger det samme.. Betyder det så at jeg ikke må besøge en glædespige? For jeg er jo essentielt ikke gammel nok :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Playful skrev, for 1 time siden:

 For mig betyder engagement meget mere end om alderen passer helt eller om billederne er 100% korrekte.

det kan man nok ikke være uenig om...men hvordan kan man fornemme det ud fra en annonce, som er proppet med falske oplysninger :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, den 23/12/2016 at 00:12:

Du virker som en, der er sarkastisk^_^ Jeg ved ærligt talt ikke, hvad din unuancerede kommentar skal bruges til. Den type mennesker, som jeg skriver grimt om, handler netop grimt, og jeg giver udtryk for den frustration, som man kan føle, når man holdes for nar. Jeg har før brugt 1 times kørsel på at møde op hos en kvinde, der har holdt mig for nar. Det er jo ikke ligefrem noget, der gavner branchen. I øvrigt kan jeg godt lide mennesker med blå øjne, dyr, børn, kitsch og ferie i Bayern.

Det undrer mig, at jeg ikke har fået en kommentar fra Iscenesat Virkelighed på ovenstående bemærkning til hende. Men jeg ser da gerne en tilbundsgående analyse af min kommunikation herinde, og er det meget interesseret i, hvad den kan sige om, hvordan jeg er. Men måske kan en af medløberne, der "liker" komme med den. Jeg vil ikke sige, at jeg er et "skønt" menneske, men jeg faneme heller ikke et dumt svin - men det skriver I.V. jo heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 22 minutter siden:

Det undrer mig, at jeg ikke har fået en kommentar fra Iscenesat Virkelighed på ovenstående bemærkning til hende. Men jeg ser da gerne en tilbundsgående analyse af min kommunikation herinde, og er det meget interesseret i, hvad den kan sige om, hvordan jeg er. Men måske kan en af medløberne, der "liker" komme med den. Jeg vil ikke sige, at jeg er et "skønt" menneske, men jeg faneme heller ikke et dumt svin - men det skriver I.V. jo heller ikke.

Det er nok din, for relativt mange mennesker, ucharmerende brug af gloser som "forpulede møgludere", grimme kællinger, fede dorit flodhest etc. Der får nogle piger, inkl. Undertegnede til at tænke at du er en ucharmerende person, der ikke har lært at tale ordentligt. 

Just a guess, "jeg ku ihvertfald ikke"..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om ganske få timer går en stor del af danskerne i kirke og hører om julens fredsbudskab. Vi foreslår at I hver især tager forskud på glæderne, finder en omgængelig omgangstone frem og ser på hinanden herinde med et mildere sind.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, 1 time siden:

Det undrer mig, at jeg ikke har fået en kommentar fra Iscenesat Virkelighed på ovenstående bemærkning til hende. Men jeg ser da gerne en tilbundsgående analyse af min kommunikation herinde, og er det meget interesseret i, hvad den kan sige om, hvordan jeg er. Men måske kan en af medløberne, der "liker" komme med den. Jeg vil ikke sige, at jeg er et "skønt" menneske, men jeg faneme heller ikke et dumt svin - men det skriver I.V. jo heller ikke.

Jeg gider ikke risikerer en advarsel. :D Claire' indlæg siger det så fint..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, den 21/12/2016 at 15:37:

tjah teori er et, virkelighed noget andet

I et forsøg på at forstå ovennævnte, det jo betyde at man udnytter den underlige psykologisk effekt der ligger i, at mænd sjældent har styrken til at gå igen, når de opdager ved ankomsten at billider, vægt, alder m.v. overhovedet ikke stemmer overens med virkeligheden.

Den effekt praktiseres i udbredt grad af udenlandske piger (ikke alle, men mange) Når man så istedet er dansk pige, og bruger oseaner at tid på at forklare gud og hver mand "Jeg er i branchen fordi jeg har et stort behov for sex, og.....jeg er altid meget korrekt i alle henseender", så giver det jo ingen mening at argumentere for at det er ok, at snyde med alder, vægt og billeder. 

Så hvis det er rigtigt hvad du indikere, så må man vælge imellem at drive ærlig forretning eller fusker forretning. Så hvis pengene ikke betyder alt, overlever man nok, selvom der kommer en begrænset nedgang i besøgene.  

Et eller andet sted, specielt hvis man som pige har ambitioner om, at være i branchen i mange år, så vil man på et tidspunkt blive indhentet af virkeligheden, hvorfor man lige så god fra starten af, i sin annoncering m.v. sørge for, at fakta er korrekte.  Der er jo piger i branchen der ikke lider nogen nød, også selvom de +35 eller + 40. nogle af disse piger nævner faktisk deres alder og viser billeder der  enten ikke  er manipuleret til ukendelighed eller er taget for ti år siden hvor vægten var 10 kg mindre.

Jeg synes det er underligt, at man i denne ellers forunderlige branchen virkelig skal bruge meget energi på at argumentere for noget så indlysende, at man skal drive sin forretning på ærlig vis, uden at forsøge at udnytte de psykologiske mekanismer vi alle kender fra almen plattenslageri.  Gør man det ekstremt må det efter karrieren give en klam smag i munden nemlig at man reelt bare har udnyttet nogle svage sjæle. Omvendt har man drevet sin forretning på et ærligt grundlag, haft mange søde stamkunder m.v. kan jeg forstille mig, at det giver en helt anden følelse dels imens man er aktiv, men også efter at karrieren er slut.

 

 

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 21/12/2016 at 14:15:

Ej hvor er jeg glad for du bragte emnet op.. Jeg var selv ved at gøre det efter den samme tråd.. Hehe.. 

Here goes: Jeg er 26.. Jeg står som værende 21.. Det er en vurdering udfra hvad jeg bliver skudt til.. Jeg bliver stadig spurgt om id når jeg skal købe alkohol.. Jeg har ved mere end en episode oplevet en gæst der gik med ordene "jeg tror simpelthen ikke det er lovligt" eller "Ej du er bare for ung".. Når en gæst spørger mig hvor gammel jeg er få de mere ofte end sjældent min rigtige alder.. Medmindre jeg fornemmer det er en gæst der på ingen måder kommer igen uanset.. I det tilfælde ser jeg nemlig ingen grund til at oplyse det..

Jeg har da også siddet med piger hvor jeg har tænkt okay det på ingen måder fair at du står som 25-26 år fordi de var midt i 30'erne sågar 40'erne.. Men det er deres valg.. Eller klinikkens vurdering.. Jeg har også oplevet mere end en gang at blive overrasket over pigens rigtige alder.. Altså positivt overrasket fordi jeg troede de var yngre end hvad de var.. Jeg har siddet med piger yngre end mig der stod som værende aldre end mig så et eller andet sted er det en vurderings sag ikke ren løgn..

At i som gæster så åbenbart er eksperter i alder og vurdering omkring dette er der nok ikke taget højde for.. 

Jeg har endnu ALDRIG i mine 2 år som arbejdende pige prøvet at en eneste gæst har ment jeg var ældre end de 21 altså medmindre vi har haft en dybere samtale hvor jeg så har fået af vide at jeg virker ældre end hvad jeg ser ud til at være.. Ikke af hvad de har fortalt eller skrevet herinde.. 

Når man starter i den her branche få man beskikket en alder der gør det muligt for en at være "ung og lækker" i længere tid.. Og aktiv i branchen med en kundekreds der stadig er substantiel.. Og en alder der giver os piger en form for anonymitet også.. Samtidig giver den de piger der nervøse for deres alder når de starter en måde at droppe den nervøsitet på.. 

Grundene til vores valg er lige så talrige som vi er.. 

Jeg har aldrig set dig i virkeligheden Jennifer. Men ud fra det du skriver her på siden, havde jeg faktisk en mistanke om at du var ældre end de 21. Det har noget med modenhed og reflektion at gøre, og her er der altså typisk et spring fra en person der er 21 til 26, der sker typisk en stor mental udvikling hos en person i denne periode. Så det drejer sig ikke kun om hvordan personen ser ud, men også om hvordan de gebærder sig og opfører sig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil ikke sige, at jeg er et "skønt" menneske, men jeg faneme heller ikke et dumt svin - men det skriver I.V. jo heller ikke.

 

Nu er vi nogle, der er høflige og har en smule pli. Vi kunne ikke drømme om at skrive sådan noget. Det er noget man nøjes med at tænke.  :rolleyes:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 21 timer siden:

Det er nok din, for relativt mange mennesker, ucharmerende brug af gloser som "forpulede møgludere", grimme kællinger, fede dorit flodhest etc. Der får nogle piger, inkl. Undertegnede til at tænke at du er en ucharmerende person, der ikke har lært at tale ordentligt. 

Just a guess, "jeg ku ihvertfald ikke"..

Wow. Sandheden er ilde hørt. Ved du hvad? Jeg lader dig få det sidste ord i denne sag. Og så gør jeg mig selv den tjeneste, at alt du skriver bliver usynligt for mig. Og det gælder også hende frøken Politisk Korrekt - eller hvad hun nu kalder sig.

 

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Fisseslikkeren skrev, for 26 minutter siden:

Wow. Sandheden er ilde hørt. Ved du hvad? Jeg lader dig få det sidste ord i denne sag. Og så gør jeg mig selv den tjeneste, at alt du skriver bliver usynligt for mig. Og det gælder også hende frøken Politisk Korrekt - eller hvad hun nu kalder sig.

 

Mener du seriøst at du 'taler' sandhed når du kaster om dig med virkeligt grimme gloser om kvinder ? Uanset hvor snydt du føler dig af et foto så siger det endnu mere om dig at du har et behov for at omtale andre mennesker sådan 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Fisseslikkeren skrev, den 25/12/2016 at 11:46:

Wow. Sandheden er ilde hørt. Ved du hvad? Jeg lader dig få det sidste ord i denne sag. Og så gør jeg mig selv den tjeneste, at alt du skriver bliver usynligt for mig. Og det gælder også hende frøken Politisk Korrekt - eller hvad hun nu kalder sig.

 

Daaaamn du lyder som en taber. . Holy fck,, du er trist at se på :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

har aldrig fået klager over alderen ,  jeg er 117 år  og jeg kan gå 5 meter selv uden stok .Men den er jeg ked af at undvære for den bruger jeg til at slå med   et kæmpe knald her fra   pleje hjemmet  savl   godt nytår  mvh madame ll  

Redigeret af bloodbitch

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, den 23/12/2016 at 08:51:

Hvis du er 102år, må din penis være en lille rynket rosin efterhånden og al kontakt med kvinder kan være ligegyldig :)

Gammel er jeg, men indtil nu har jeg ikke hørt klager fra nogen af de piger, jeg har besøgt. Jeg påpeger bare, at alder er noget utroligt relativt – meget mere relativ end selveste relativitetsteorien :).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...