Hop til indhold
Esglædespige

Pigernes alder

Recommended Posts

ja, den har været oppe mange gange igennem årene.

Men nu har jeg læst en anmeldelse på en pige, hvor hendes alder kommer op. Jeg vil som det første skrive, at jeg kender hende, og hendes virkelige alder er IKKE den alder hun skydes til, hun er altså yngre.

Der skrives, at pigerne skal komme ind i kampen og ændre til pigernes rigtige alder - ikke ordret. Se det gjorde jeg, da jeg arbejdede, og dem der kender mig, ved at det var min rigtige alder. Jeg ved, at man ikke kan se min alder på mig, hverken i ansigtet eller på kroppen, så ingen kunne påstå, at jeg så ældre ud. Men gang på gang fik jeg at vide, at jeg måtte være ældre, engang blev jeg skudt til at være 10 år ældre, var jeg ikke en dame, havde han smagt min højre knytnæve. Okay, jeg har også fået at vide mange gange, at jeg så for ung ud.

Jeg har siddet med piger gennem alle årene, både som pige og som teledame, hvor de har været ærlige eller i hvert fald tæt på, og dem der har løjet kriminelt. Når det har været påtalt af gæsterne, oftest på nettet (svagpisseri, da jeg er af den overbevisning, at man godt kan sige det til pigen selv, INDEN det absolut skal skrives på nettet, måske får man mere at vide face to face, der giver mening?), men ALDRIG er en pige rent faktisk blevet gættet til den faktiske alder af en mand, wonder why. Det skal siges, at det samme gælder vægten.

Jah nu kan man jo argumentere at det er pigernes egen skyld, de kan bare lade være med at lyve, og DET er rigtigt. Men jeg løj ikke, jeg sad med jævnaldrende kollegaer, der løj sig en del yngre, og når gæsterne så bad om den unge?? Hvad tror I så jeg tænkte? 

Pointen er, at skal den kultur ændres, så er det i lige så høj grad op til jer. Start med, se pigerne an (dem begge, hvis der er to), og se om en af dem passer til jer, glem tallet. Det er vel da f... personligheden, der tæller. Husk på, at botox mv derudover har kronede dage i branchen, og derfor, kan det være svært at vurdere. Piger får lavet læber, så de ligner ænder, kunstige baller, påsat hår osv osv

Er det tallet, eller er det mennesket?

E

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal sådan set bare have lettet trykket. Hun må gerne være en gammel ræv, hvis hun bare ser fræk ud. Men det er også noget fedt ved at gennemkneppe en lille tøs på 18-19 år, når man er mere end dobbelt så gammel. Normalt gider jeg ikke kvinder over 35, men har da været på en på omkring 50, og synes det kunne være fedt at prøve 60+.

hahaha - de der andepiger, de ser syge ud. Alt muligt påsat lige pånær silikonebabser er turn off her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det sådan, at jeg heller vil være sammen med en erfaren, engageret kvinde, end en ung uengageret pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, 1 time siden:

 

Pointen er, at skal den kultur ændres, så er det i lige så høj grad op til jer. Start med, se pigerne an (dem begge, hvis der er to), og se om en af dem passer til jer, glem tallet. Det er vel da f... personligheden, der tæller. Husk på, at botox mv derudover har kronede dage i branchen, og derfor, kan det være svært at vurdere. Piger får lavet læber, så de ligner ænder, kunstige baller, påsat hår osv osv

Er det tallet, eller er det mennesket?

 

Er slet ikke enig i at det er særligt svært. I annonceringen skal billederne afspejle virkeligheden og hvis man angiver en alder skal den også realistisk. Har man et problem med at angive sin alder kan dette bare udelades i annonceringen.

Der hvor det går galt og hvor det giver dårlige anmeldelser er jo typisk i de grelle eksempler. Det kunne være at pigen har væsentligt flere kg på kroppen end hvad billederne viser, og hvis hun så skriver hun er 24 og nok nærmere 40 er der vel ikke noget at sige til at det bemærkes.

Det er sådant set fint nok, at dem der går på klinik og ikke aner hvem de vil besøge, tjekker som du skriver, Men der er nok andre som mig, der vælger ud fra annonceringen der  forventer at der er overensstemmelse imellem annonceringen og virkeligheden. Jeg synes ihvertfald ikke det er vejen frem, at bestille tid, og håbe på, at når man møder pigen, så er der fin overensstemmelse imellem billeder, alder m.v. - Det burde være en selvfølge, specielt hvis man har besluttet sig for at ligge i den eksklusive ende af markedet. 

Om det er tallet eller mennesket ? Tja de fleste vil jo nok sige mennesket, men mon ikke at det er kroppen først og så personligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før hørt nogen gætte på alderen på specifikke piger... Han / de lagde ca. 10 år til. 

Men hvad pigerne har fortalt mig omkring private / personlige forhold, så passede den alder som de oplyste i annoncerne meget godt. 

Så måske nogle mænd har svært ved at gætte alderen på folk?  

 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

TheVoice

Så kan jeg fortælle dig, at jeg har kendt en del piger med de "grelle" ting, hvor det ALDRIG er blevet kommenteret eller bare bemærket. Men jeg har oplevet tilfælde, hvor det modsatte er blevet sket, alder/vægt er skudt helt forkert af manden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej hvor er jeg glad for du bragte emnet op.. Jeg var selv ved at gøre det efter den samme tråd.. Hehe.. 

Here goes: Jeg er 26.. Jeg står som værende 21.. Det er en vurdering udfra hvad jeg bliver skudt til.. Jeg bliver stadig spurgt om id når jeg skal købe alkohol.. Jeg har ved mere end en episode oplevet en gæst der gik med ordene "jeg tror simpelthen ikke det er lovligt" eller "Ej du er bare for ung".. Når en gæst spørger mig hvor gammel jeg er få de mere ofte end sjældent min rigtige alder.. Medmindre jeg fornemmer det er en gæst der på ingen måder kommer igen uanset.. I det tilfælde ser jeg nemlig ingen grund til at oplyse det..

Jeg har da også siddet med piger hvor jeg har tænkt okay det på ingen måder fair at du står som 25-26 år fordi de var midt i 30'erne sågar 40'erne.. Men det er deres valg.. Eller klinikkens vurdering.. Jeg har også oplevet mere end en gang at blive overrasket over pigens rigtige alder.. Altså positivt overrasket fordi jeg troede de var yngre end hvad de var.. Jeg har siddet med piger yngre end mig der stod som værende aldre end mig så et eller andet sted er det en vurderings sag ikke ren løgn..

At i som gæster så åbenbart er eksperter i alder og vurdering omkring dette er der nok ikke taget højde for.. 

Jeg har endnu ALDRIG i mine 2 år som arbejdende pige prøvet at en eneste gæst har ment jeg var ældre end de 21 altså medmindre vi har haft en dybere samtale hvor jeg så har fået af vide at jeg virker ældre end hvad jeg ser ud til at være.. Ikke af hvad de har fortalt eller skrevet herinde.. 

Når man starter i den her branche få man beskikket en alder der gør det muligt for en at være "ung og lækker" i længere tid.. Og aktiv i branchen med en kundekreds der stadig er substantiel.. Og en alder der giver os piger en form for anonymitet også.. Samtidig giver den de piger der nervøse for deres alder når de starter en måde at droppe den nervøsitet på.. 

Grundene til vores valg er lige så talrige som vi er.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Ej hvor er jeg glad for du bragte emnet op.. Jeg var selv ved at gøre det efter den samme tråd.. Hehe.. 

Here goes: Jeg er 26.. Jeg står som værende 21.. Det er en vurdering udfra hvad jeg bliver skudt til.. Jeg bliver stadig spurgt om id når jeg skal købe alkohol.. Jeg har ved mere end en episode oplevet en gæst der gik med ordene "jeg tror simpelthen ikke det er lovligt" eller "Ej du er bare for ung".. Når en gæst spørger mig hvor gammel jeg er få de mere ofte end sjældent min rigtige alder.. Medmindre jeg fornemmer det er en gæst der på ingen måder kommer igen uanset.. I det tilfælde ser jeg nemlig ingen grund til at oplyse det..

Jeg har da også siddet med piger hvor jeg har tænkt okay det på ingen måder fair at du står som 25-26 år fordi de var midt i 30'erne sågar 40'erne.. Men det er deres valg.. Eller klinikkens vurdering.. Jeg har også oplevet mere end en gang at blive overrasket over pigens rigtige alder.. Altså positivt overrasket fordi jeg troede de var yngre end hvad de var.. Jeg har siddet med piger yngre end mig der stod som værende aldre end mig så et eller andet sted er det en vurderings sag ikke ren løgn..

At i som gæster så åbenbart er eksperter i alder og vurdering omkring dette er der nok ikke taget højde for.. 

Jeg har endnu ALDRIG i mine 2 år som arbejdende pige prøvet at en eneste gæst har ment jeg var ældre end de 21 altså medmindre vi har haft en dybere samtale hvor jeg så har fået af vide at jeg virker ældre end hvad jeg ser ud til at være.. Ikke af hvad de har fortalt eller skrevet herinde.. 

Når man starter i den her branche få man beskikket en alder der gør det muligt for en at være "ung og lækker" i længere tid.. Og aktiv i branchen med en kundekreds der stadig er substantiel.. Og en alder der giver os piger en form for anonymitet også.. Samtidig giver den de piger der nervøse for deres alder når de starter en måde at droppe den nervøsitet på.. 

Grundene til vores valg er lige så talrige som vi er.. 

Var det dig som uploadede et billede af en vægt / bmi fra fitness centeret engang?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 4 minutter siden:

Var det dig som uploadede et billede af en vægt / bmi fra fitness centeret engang?  

Jeps.. det efterhånden laaaang tid siden.. Mener det var i slut maj..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeps.. det efterhånden laaaang tid siden..

Nå, ikke noget alligevel, jeg tror at jeg blander 2 ting sammen. Sorry :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, 1 time siden:

 

Så måske nogle mænd har svært ved at gætte alderen på folk?  

 

Jeg har meget svært ved at gætte alderen på folk.. For det meste sætter jeg deres alder lavere end de er..

Men når nu vi snakker annoncer, så er det ofte sværer, pga falske billeder, eller retouched billeder :P

Og selv om man måske kan ligge 10 år til den alder der er oplyst i annonce, er dette jo ikke altid tilfældet.. Man kan ringe og forhøre sig, men der snakkes man jo oftes efter munden.

Personligt kan jeg ikke se hvorfor GPs ikke kan oplyse deres alder i annoncen... Eller i det mindste skrive noget som "jeg er 25-30 år".

Men hvis det er for meget at bede om en korrekt alder i en annonce, så forklarer det jo nok også hvorfor mange bruger falske billeder...

Det med Alder kan ihvertfald ikke have noget med pigernes sikkerhed at gøre..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig hængt mig i det aldersævl.

For mig er det vigtigste, at jeg kan kommunikere med pigen, og at jeg har det godt sammen med hende. Så betyder det ikke noget, om hun skulle være 35, 45 eller 55.

Jeg synes, at pigerne skulle stå ved deres alder.

Jeg kommunikerede engang lidt med en pige herinde på PB. Hun angav i annoncen at være sidst i 20'erne, men viste sig senere at være midt i 30'erne. Da jeg spurgte lidt til forholdet, var forklaringen, at hun var bange for at blive fravalgt grundet sin "høje" alder.

Samme forklaring fik jeg, da jeg besøgte en af Bagsværdpigerne. Hun stod anført som 31 år i annoncen, men jeg mødte en på 48! Oplevelsen var der slet, slet ikke noget i vejen med, men jeg fik en mærkelig følelse af at være blevet gjort til grin. Hun gav selv som forklaring, at der "ikke ville komme en kæft", hvis hun opgav sin rigtige alder.

Det er ærlig talt noget forvrøvlet sludder.

Hvis begge piger, der ikke længere er i branchen, havde anført deres biologiske alder, ville de formodentligt hurtigt have opdaget, at de næppe ville stå og mangle gæster – de ville bare appellere til et andet segment.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, 1 time siden:

TheVoice

Så kan jeg fortælle dig, at jeg har kendt en del piger med de "grelle" ting, hvor det ALDRIG er blevet kommenteret eller bare bemærket. Men jeg har oplevet tilfælde, hvor det modsatte er blevet sket, alder/vægt er skudt helt forkert af manden.

Sikkert, men derfor burde alle vel stadig kunne blive enige om, noget ganske elementært, nemlig at billeder, alder, vægt, ydelser m.v. bør afspejle virkeligheden. Da det så ikke forholder sig således, må det jo skyldes at det ville koste business, eller også tror man at det vil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

 

Jeg kommunikerede engang lidt med en pige herinde på PB. Hun angav i annoncen at være sidst i 20'erne, men viste sig senere at være midt i 30'erne. Da jeg spurgte lidt til forholdet, var forklaringen, at hun var bange for at blive fravalgt grundet sin "høje" alder.

Samme forklaring fik jeg, da jeg besøgte en af Bagsværdpigerne. Hun stod anført som 31 år i annoncen, men jeg mødte en på 48! Oplevelsen var der slet, slet ikke noget i vejen med, men jeg fik en mærkelig følelse af at være blevet gjort til grin. Hun gav selv som forklaring, at der "ikke ville komme en kæft", hvis hun opgav sin rigtige alder.

Det er ærlig talt noget forvrøvlet sludder.

 

 

Helt enig. Det handler nok mere om frygt og tro end om hvad det vil betyde i virkeligheden. Og igen, man behøver da ikke at oplyse sin alder, og hvis mænd alligevel gætter i øst og vest er alle jo glade, for så møder man jo en pige i den alder man havde forstillet sig. :) 

Jeg tænker bare "Hvis en person snyder med sin alder, hva andet snydes der så også med ? "

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hmmmm ja...Aldersvurdering er en sjov fætter, men når man forventer at møde en frækkert på de 40...og vupti så er det en uerfaren 21 årig man møder, forventningernes dilemma.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Jeg har ikke min alder stående i annonce kan jeg se ikke fordi den ikke må oplyses men mere en forglemmelse men spørg man får man altid min rigtige alder 35 lækre år er ikke flov over min alder og ved jeg ser ynger ud. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Er slet ikke enig i at det er særligt svært. I annonceringen skal billederne afspejle virkeligheden og hvis man angiver en alder skal den også realistisk. Har man et problem med at angive sin alder kan dette bare udelades i annonceringen.

Der hvor det går galt og hvor det giver dårlige anmeldelser er jo typisk i de grelle eksempler. Det kunne være at pigen har væsentligt flere kg på kroppen end hvad billederne viser, og hvis hun så skriver hun er 24 og nok nærmere 40 er der vel ikke noget at sige til at det bemærkes.

 

I virkeligheden har de fleste kvinder et ansigt, og det har de som oftest ikke i annoncerne. Personligt bliver jeg møgsur, når jeg møder op hos Fede Dorit, der mere ligner en Flodhest end den lækre tøs, som hun svigagtigt har oploadet billeder af. Det er falsk markedsføring, og ombudsmanden burde komme efter sådan nogle forpulede møgludere. Jeg ved snart ikke, hvor mange grimme 40+ kællinger, som jeg har stirret måbende på, når jeg har spurgt efter pigen i annoncen. Men jeg er enig i, at det ikke kan være så svært.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 29 minutter siden:

I virkeligheden har de fleste kvinder et ansigt, og det har de som oftest ikke i annoncerne. Personligt bliver jeg møgsur, når jeg møder op hos Fede Dorit, der mere ligner en Flodhest end den lækre tøs, som hun svigagtigt har oploadet billeder af. Det er falsk markedsføring, og ombudsmanden burde komme efter sådan nogle forpulede møgludere. Jeg ved snart ikke, hvor mange grimme 40+ kællinger, som jeg har stirret måbende på, når jeg har spurgt efter pigen i annoncen. Men jeg er enig i, at det ikke kan være så svært.

Du virker som et skønt menneske!:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Altså du skrev til mig den gang og guidede.. 

Nu følte jeg mig lige speciel.. Hahaha.. 

Ja jeg kan godt huske billedet, men husker det åbenbart som værende en anden pige :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med alder er en sjov ting, som sender nogle signaler om hvad man kan forvente. Da en hver med erfaring ved at man tit skal lægge 5 år til så ved man hvad man kan forvente. Min erfaring siger også, at efterhånden som pigen bliver ældre så skal der lægges flere år til.

Det vigtigste for mig er imidlertid ikke alderen. Hos de lidt ældre piger for man ofte en bedre, mere følsom og engageret service. De lidt ældre er også oftest mere fornuftige at tale med lige som de er mere interesserede i selv at være medlevende og få noget ud af det.

Jeg normalt uden om piger der  skriver, at de er under 25 da jeg ofte er blevet skuffetover den manglende indlevelse. Jeg kan da også godt forstå, at en ung pige kan have svært ved at være sammen med en ældre mand som mig, men så burde de hellere mælde fra, så man ved det på forhånd.

For mig er udseendet vigtigere end alderen, Derfor er det vigtigere at det er billederne som er retvisende. Hvis pigerne ser for unge ud så fravælger jeg den, da jeg her forventer en dårligere oplevelse. En pige på 35 er også stadig så ung for mig, at jeg nemt kunne være hendes far, selv om de unge kan se meget fristende og søde ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, den 21/12/2016 at 15:50:

Hmmmm ja...Aldersvurdering er en sjov fætter, men når man forventer at møde en frækkert på de 40...og vupti så er det en uerfaren 21 årig man møder, forventningernes dilemma.

Ja, man hører altid om det modsatte. Jeg ville bestemt ikke bryde mig om at møde en, der er halvt så gammel som dét, jeg havde sat næsen op efter. Jeg er nemlig til modne kvinder.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...