Hop til indhold
Esglædespige

Pigernes alder

Recommended Posts

Esglædespige skrev, den 21/12/2016 at 11:36:

Er det tallet, eller er det mennesket?

Lige i det spørgsmål er det nok primært kroppen og ansigtsrynkerne det handler om. Ikke "tal eller menneske."

I den forbindelse kan en GP have flere aldre - hendes øjne har en alder, hendes bryster en anden og hendes røv en tredje osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esglædespige skrev, den 21/12/2016 at 11:36:

ja, den har været oppe mange gange igennem årene.

Men nu har jeg læst en anmeldelse på en pige, hvor hendes alder kommer op. Jeg vil som det første skrive, at jeg kender hende, og hendes virkelige alder er IKKE den alder hun skydes til, hun er altså yngre.

Der skrives, at pigerne skal komme ind i kampen og ændre til pigernes rigtige alder - ikke ordret. Se det gjorde jeg, da jeg arbejdede, og dem der kender mig, ved at det var min rigtige alder. Jeg ved, at man ikke kan se min alder på mig, hverken i ansigtet eller på kroppen, så ingen kunne påstå, at jeg så ældre ud. Men gang på gang fik jeg at vide, at jeg måtte være ældre, engang blev jeg skudt til at være 10 år ældre, var jeg ikke en dame, havde han smagt min højre knytnæve. Okay, jeg har også fået at vide mange gange, at jeg så for ung ud.

Jeg har siddet med piger gennem alle årene, både som pige og som teledame, hvor de har været ærlige eller i hvert fald tæt på, og dem der har løjet kriminelt. Når det har været påtalt af gæsterne, oftest på nettet (svagpisseri, da jeg er af den overbevisning, at man godt kan sige det til pigen selv, INDEN det absolut skal skrives på nettet, måske får man mere at vide face to face, der giver mening?), men ALDRIG er en pige rent faktisk blevet gættet til den faktiske alder af en mand, wonder why. Det skal siges, at det samme gælder vægten.

Jah nu kan man jo argumentere at det er pigernes egen skyld, de kan bare lade være med at lyve, og DET er rigtigt. Men jeg løj ikke, jeg sad med jævnaldrende kollegaer, der løj sig en del yngre, og når gæsterne så bad om den unge?? Hvad tror I så jeg tænkte? 

Pointen er, at skal den kultur ændres, så er det i lige så høj grad op til jer. Start med, se pigerne an (dem begge, hvis der er to), og se om en af dem passer til jer, glem tallet. Det er vel da f... personligheden, der tæller. Husk på, at botox mv derudover har kronede dage i branchen, og derfor, kan det være svært at vurdere. Piger får lavet læber, så de ligner ænder, kunstige baller, påsat hår osv osv

Er det tallet, eller er det mennesket?

E

Det er skægt.... Sad tidligere og læste en anmeldse... Eller mangel på samme, vedr en Glædespige Clara... Fik SÅ meget lyst til at skrive noget, men tråden var lukket...

Jeg synes at der mangler en respekt for de kvinder, der yder denne "service". Jeg har den DYBESTE respekt for de kvinder i denne branche... Om det er grundet økonomi eller andre bevæggrunde, fuldstændigt sekundært.. 

Jeg kender "denne" Clara godt, og vil gerne bruge denne kvinde som et eksempel på min pointe... Kemi er ALT... Jeg har mødt en del af de kvinder, også her på dette forum... Nogle dejlige oplevelser, andre ikke så gode, men de senere år, har jeg mødt næsten "som et forhold"... At se en måske 2, i længere tid, som gør at sex akten bliver en total oplevelse. Jeg synes at samtalen om Alder, er sekundært, når det kommer til "service" eller sex akten eller... Jeg ville lyve hvis jeg ikke så på en stor barm, eller en smuk krop etc... Men... Synes lidt, at nogle personer glemmer hvad sex er...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er ikke "sekundært" for mig, alder er lige så vigtigt som alle mulige andre ting, inkl udseendet (som for mig, også er en afgørende faktor) når jeg skal være sammen med en pige/kvinde..

Jeg er bare ret kræsen og jeg ønsker ikke at være sammen med en kvinde, der er meget ældre end jeg selv.. 

Personligheden derimod, er jeg rimelig ligeglad med, så længe hun er lækker, liderlig (eller god til at fake) og sjov/nem at være sammen med, om hun taler Dansk eller russisk er jeg også ligeglad med..

Jeg skriver at jeg er "i starten af 20'erne", alt afhængigt af hvor længe jeg fortsætter, vil det nok ændre sig til "midt 20'erne eller. "20'erne", orker ikke det der aldersgejl, men jeg har fuld forståelse for, at man ikke gider en eller anden pige på 30+, hvis annoncen sagde "23 år"

-jeg gider ihvertfald ikke..

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...