Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg kunne ikke overholde det jeg havde lovet mig selv. At holde dillerdalleren i bukserne. :lol:

Det hele startede med at hun lokkede da vi skrev sammen herinde, og det fortsatte på sms'en i morges. Så jeg var sq nød til ha en hånd om halsen på hende igen. Og da det ikke var sikkert at hun ville være på vagt mellem jul og nytår, ja så måtte det jo blive en før julegave til mig selv.

Nå jeg var på adressen før tid og fik så en sms om at hun nok lige var lidt forsinket IGEN. Meeen.....et minut før skrev hun "Jeg er klar, du kan bare komme". Og det gjorde jeg, jeg gik hen og lukkede mig ind a den første dør. Da jeg lukkede den bag mig åbnede hun næste dør. Og der stod denne her petit lille beskidte og frække tøs og tog imod mig. Vi kyssede og jeg begyndte at ta tøjet a, da hun så spørger "Skal vi ikke lige ordne det med pengene?"  Fuck det havde jeg sq da glemt, men jo vi fik ordnet det.

Så kyssede vi videre, jeg tog fat i håret på hende og sagde hun skulle ned på sine knæ. Det gjorde hun, også trak jeg hende over til den store runde seng. Satte mig ned på sengen og fik hende hen over mine lår så hun kunne få varmet måsen. :twisted:

Vi trillede rundt og om på sengen så vi lå ned og kunne kysse. Da hun lukkede øjnene fik hun en hånd om halsen og besked på at åbne dem. Sjovt nok havde hun svært ved at huske det, så halsen måtte jo ha et par klem indimellem. 

Vi kyssede videre og hun kom om på ryggen midt på sengen, jeg kyssede ned a hendes krop til jeg kom ned til en lille stram velduftende, OG meget våd mis. Min tunge begyndte at gå på opdagelse, igen, og jeg fik et par fingre op i hende og fingerkneppede hende til hun vred sig, MEGET endda. Og så blev hun mega våd.

Nå så var det min tur til at mærke hendes læber og tunge slutte sig tæt om min pik. Og FUCK jeg var i himmelen, igen. Hun tog den dybt, jeg holdte hendes hoved nede. Det gjorde hun fik tårer i øjnene og sagde "Det koster ekstra hvis jeg kaster op". :lol: Kunne ikke lade være med at små grine, og bad hende om at fortsætte. Hun gav sig igen da den kom for dybt. Så spurgte jeg hende om hun ikke kunne ta den? "Jamen den er så lang", sagde hun. Igen måtte jeg små grine. For den har jeg sq aldrig hørt før. 

Nå hun kom op og ride, og denne gang fik hun ikke lov at malke mig tør der. Så fik hende ned på gulvet, klinkegulvet, så jeg kunne komme hende i ansigtet. Da jeg var godt igang med højre hånd, kunne jeg godt se det var hårdt for hendes knæ. Så var flink og spørge om hun ville ha en pude. Og det ville hun godt, hun spurgte sq om hun måtte. Og ja, det kan godt være jeg er lidt hård. Men jeg er ikke ond. :D Da jeg kom var det udover hendes søde ansigt og i hendes hår. Og på gulvet. :lol: Det hun brokkede sig mest over var at hun havde fået det i håret. 

Jeg fik tøj på og kysset hende på gensyn og gik tilbage til bilen. Denne gang uden at være forvirret og få en bule i panden. :lol:

@Mette Tøsen det var sq dig der lokkede. Men dejligt var det. ;) Jeg holder øje med hvornår du er på igen. 

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 12 minutter siden:

Hahaha fed beretning. Næste gang sprøjter du lidt i øjnene, så er det nok ikke så meget håret, hun brokker sig over.;)

Nej, men øjenvipper- og bryn :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jennifer er ikke sur.. Jennifer er skuffet.!!

Hahaha.. ej joke.. Dejligt du havde en fantastisk tur:P;)..

Hmm. Er rønnebærerne sure? :P:lol:

Hvis det er samme tur du vil ha. Så må du jo ha en vagt på en hverdag. ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 51 minutter siden:

Hahaha fed beretning. Næste gang sprøjter du lidt i øjnene, så er det nok ikke så meget håret, hun brokker sig over.;)

Det var også tæt på. Men hun nåede sq at lukke dem. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 39 minutter siden:

Nej, men øjenvipper- og bryn :D

De blev grundigt rengjort bagefter. Hun duftede sq lækkert da hun havde rengjort sit ansigt. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hmm. Er rønnebærerne sure? :P:lol:

Hvis det er samme tur du vil ha. Så må du jo ha en vagt på en hverdag. ;) :P

Hahaha.. Selvom det lyder fristende tvivler jeg på jeg kommer til at tilbyde COF (ja se hvor hun kan den lille med de forkortelser hun virker jo helt professionel:P:lol:).. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Selvom det lyder fristende tvivler jeg på jeg kommer til at tilbyde COF (ja se hvor hun kan den lille med de forkortelser hun virker jo helt professionel:P:lol:).. Hahaha..

Det er sq kun fordi du ikke har prøvet det endnu min pige. :P ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden:

Man ligner en der har fået akut øjenbetændelse hvis man få det skidt i øjet.. Hahaha.. For the love of all women don't do it.!! 

det er da frækt når man har sat sit aftryk :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Ja for jer måske.. Knap så frækt for os eller den næste gæst.. Hahaha.. 

Hmm, jeg ville syntes det var ekstra frækt.. Men jeg er også bare gammel og meget pervers LOL

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Tror du jeg var jomfru inden jeg blev luder;):P.? Hahaha.. 

Fuck... Så ville jeg sq godt ha været den første der besøgte dig.  :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Fuck... Så ville jeg sq godt ha været den første der besøgte dig.  :P;)

Hahaha.. Der var vist ikke særlig meget jomfrueligt ved mig heller før jeg startede (way to go Jennifer.. Nu lyder du slet ikke som et forsuttet bolche.. Hahaha)..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Der var vist ikke særlig meget jomfrueligt ved mig heller før jeg startede (way to go Jennifer.. Nu lyder du slet ikke som et forsuttet bolche.. Hahaha)..

Hahahahahaha..... Jamen du er vel også en pige der kan li at man sutter på dig bestemte steder? Såååååååååå.......... :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TM72 skrev, for 6 minutter siden:

Hmm, jeg ville syntes det var ekstra frækt.. Men jeg er også bare gammel og meget pervers LOL

Jamen herreste gud lille frøken.. Hvad er der da sket med deres øje.? Jamen den herre før dem sprøjtede mig lige direkte i det.. 

Sådan forestiller jeg mig samtalen.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...