Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jamen herreste gud lille frøken.. Hvad er der da sket med deres øje.? Jamen den herre før dem sprøjtede mig lige direkte i det.. 

Sådan forestiller jeg mig samtalen.. Hahaha..

Fedt, så tager jeg lige det andet! Så kan du holde fri bag efter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Hahaha.. Der var vist ikke særlig meget jomfrueligt ved mig heller før jeg startede (way to go Jennifer.. Nu lyder du slet ikke som et forsuttet bolche.. Hahaha)..

Lyder som en fræk tøs!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Hahaha.. Arghmen det svært at ligne en pirat med klap for begge øjne.. Eller faktisk.. Så det vel sådan en blind pirat ser ud.? Hahaha.. 

Hvem vil ikke gerne prøve en (midlertidig) blind  ?  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Tak! Jeg kikke ikke tæt på mere, når jeg skyder. Eller tager beskyttelsesbriller på!  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Fisseslikkeren skrev, for 1 time siden:

Hahaha fed beretning. Næste gang sprøjter du lidt i øjnene, så er det nok ikke så meget håret, hun brokker sig over.;)

Man ligner jo enten en total blind tosse når man forsøger at famle sig ud til den nærmeste vandhane for at skylde øjene bagefter eller en halv pirat med et øje. Ved ikke hvorfor men får det ALTID i øjenen og dejligt med søde gæster der hjælper mig op og guider mig til vand ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 11 minutter siden:

Man ligner jo enten en total blind tosse når man forsøger at famle sig ud til den nærmeste vandhane for at skylde øjene bagefter eller en halv pirat med et øje. Ved ikke hvorfor men får det ALTID i øjenen og dejligt med søde gæster der hjælper mig op og guider mig til vand ;) 

dine øjne har en særlig kraft som tiltrækker sperm.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
TM72 skrev, for 32 minutter siden:

dine øjne har en særlig kraft som tiltrækker sperm.. :)

Så det er derfor fedt endelig at få svaret :D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Man kommer lidt til at ligne noget der burde have arbejdet på Esteban Vihaios bordel.. Hvis i forstår sådan en lille en så jeg imponeret.. 

Jeg må advare Dem, jeg er yderst modtagelig over for smiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Man kommer lidt til at ligne noget der burde have arbejdet på Esteban Vihaios bordel.. Hvis i forstår sådan en lille en så jeg imponeret.. 

Hvordan var det nu hende GP'en med et øje havde mistet sit øje? Jeg er rimelig sikker på at det ikke var pga. COF.

Tilføjelse:

Pimpen havde bare skåret lidt i hendes mund. Jeg huskede forkert det var Elle som havde mistet et øje men det var ikke på Esteban.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Eller også forstod du den ikke;).. Mindes en gammel reklame for fisk.. Hahaha..

For dulan mand.. Nu blev asyljyden sat a. :lol: :lol:

JenniferRomantica skrev, for 28 minutter siden:

Jeg er frisk på det meste har jeg jo fortalt dig;)..

Så er du fanme nød til at finde herover en hverdag min søde pige. Og så reservere en time til mig. ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor svært kan det være at skrive navnet i overskriften?

Der burde være automatisk afvisning af overskrifter i anmeldelsesforaerne uden navn på pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 2 timer siden:

Hvordan var det nu hende GP'en med et øje havde mistet sit øje? Jeg er rimelig sikker på at det ikke var pga. COF.

Tilføjelse:

Pimpen havde bare skåret lidt i hendes mund. Jeg huskede forkert det var Elle som havde mistet et øje men det var ikke på Esteban.

Nej.. Hun havde ganespalte.. Jeg er skuffet.!! Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

For dulan mand.. Nu blev asyljyden sat a. :lol: :lol:

Så er du fanme nød til at finde herover en hverdag min søde pige. Og så reservere en time til mig. ;) :P

Den var ellers meget jyde-agtig.. Hahaha.. Altså reklamen..

Ja eller også skulle du finde en weekend sweety;)..

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 2 timer siden:

Hvordan var det nu hende GP'en med et øje havde mistet sit øje? Jeg er rimelig sikker på at det ikke var pga. COF.

Tilføjelse:

Pimpen havde bare skåret lidt i hendes mund. Jeg huskede forkert det var Elle som havde mistet et øje men det var ikke på Esteban.

Og ja det var Pai Mei der tog Elle's øje.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...