Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Den var ellers meget jyde-agtig.. Hahaha.. Altså reklamen..

Ja eller også skulle du finde en weekend sweety;)..

Hmm.. Hvis det er reklamen med Niels Olsen i, så ja. :D Men så fangede du IKKE det jeg mente. :P ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hmm.. Hvis det er reklamen med Niels Olsen i, så ja. :D Men så fangede du IKKE det jeg mente. :P ;)

Altså vi er enige om at du mente at jeg godt kunne lide fransk ikke.? Hahaha.. Der er vist nok også lidt skjulte seksuelle motiver gemt i den reklame.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Altså vi er enige om at du mente at jeg godt kunne lide fransk ikke.? Hahaha.. Der er vist nok også lidt skjulte seksuelle motiver gemt i den reklame.. Hahaha.. 

Hahaha... Både ja og nej. Men som du selv skrev det ville det lyde som om at du var et "FORSUTTET" bolche... Fangede du den nu? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 15 timer siden:

Man kommer lidt til at ligne noget der burde have arbejdet på Esteban Vihaios bordel.. Hvis i forstår sådan en lille en så jeg imponeret.. 

Estebaaan :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 17 timer siden:

Ja jeg kunne ikke overholde det jeg havde lovet mig selv. At holde dillerdalleren i bukserne. :lol:

Det hele startede med at hun lokkede da vi skrev sammen herinde, og det fortsatte på sms'en i morges. Så jeg var sq nød til ha en hånd om halsen på hende igen. Og da det ikke var sikkert at hun ville være på vagt mellem jul og nytår, ja så måtte det jo blive en før julegave til mig selv.

Nå jeg var på adressen før tid og fik så en sms om at hun nok lige var lidt forsinket IGEN. Meeen.....et minut før skrev hun "Jeg er klar, du kan bare komme". Og det gjorde jeg, jeg gik hen og lukkede mig ind a den første dør. Da jeg lukkede den bag mig åbnede hun næste dør. Og der stod denne her petit lille beskidte og frække tøs og tog imod mig. Vi kyssede og jeg begyndte at ta tøjet a, da hun så spørger "Skal vi ikke lige ordne det med pengene?"  Fuck det havde jeg sq da glemt, men jo vi fik ordnet det.

Så kyssede vi videre, jeg tog fat i håret på hende og sagde hun skulle ned på sine knæ. Det gjorde hun, også trak jeg hende over til den store runde seng. Satte mig ned på sengen og fik hende hen over mine lår så hun kunne få varmet måsen. :twisted:

Vi trillede rundt og om på sengen så vi lå ned og kunne kysse. Da hun lukkede øjnene fik hun en hånd om halsen og besked på at åbne dem. Sjovt nok havde hun svært ved at huske det, så halsen måtte jo ha et par klem indimellem. 

Vi kyssede videre og hun kom om på ryggen midt på sengen, jeg kyssede ned a hendes krop til jeg kom ned til en lille stram velduftende, OG meget våd mis. Min tunge begyndte at gå på opdagelse, igen, og jeg fik et par fingre op i hende og fingerkneppede hende til hun vred sig, MEGET endda. Og så blev hun mega våd.

Nå så var det min tur til at mærke hendes læber og tunge slutte sig tæt om min pik. Og FUCK jeg var i himmelen, igen. Hun tog den dybt, jeg holdte hendes hoved nede. Det gjorde hun fik tårer i øjnene og sagde "Det koster ekstra hvis jeg kaster op". :lol: Kunne ikke lade være med at små grine, og bad hende om at fortsætte. Hun gav sig igen da den kom for dybt. Så spurgte jeg hende om hun ikke kunne ta den? "Jamen den er så lang", sagde hun. Igen måtte jeg små grine. For den har jeg sq aldrig hørt før. 

Nå hun kom op og ride, og denne gang fik hun ikke lov at malke mig tør der. Så fik hende ned på gulvet, klinkegulvet, så jeg kunne komme hende i ansigtet. Da jeg var godt igang med højre hånd, kunne jeg godt se det var hårdt for hendes knæ. Så var flink og spørge om hun ville ha en pude. Og det ville hun godt, hun spurgte sq om hun måtte. Og ja, det kan godt være jeg er lidt hård. Men jeg er ikke ond. :D Da jeg kom var det udover hendes søde ansigt og i hendes hår. Og på gulvet. :lol: Det hun brokkede sig mest over var at hun havde fået det i håret. 

Jeg fik tøj på og kysset hende på gensyn og gik tilbage til bilen. Denne gang uden at være forvirret og få en bule i panden. :lol:

@Mette Tøsen det var sq dig der lokkede. Men dejligt var det. ;) Jeg holder øje med hvornår du er på igen. 

Fantastisk beretning tusind tak JP

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Han er nok min ynglings karakter i den film:wub:.. 

Det er i øvrigt samme skuespiller som sheriffen, der efterforsker massakren i Two Pines.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 38 minutter siden:

Det er i øvrigt samme skuespiller som sheriffen, der efterforsker massakren i Two Pines.

I øvrigt så er scenen med Estabaaan indspillet på et rigtig bordel i Mexico, statisterne er ægte GP'er.

Redigeret af GrayNinja

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hahaha.. Jeg undskylder.. 

Altså COF hører vel ind under anmeldelsen.. Til mit forsvar.! Nu hvor ingen andre gør det.. Hahaha.. 

Du skal IKKE undskylde, for det er altid sjovt når du kommentere. ;) 

Ja ok, en smule. Men til mit forsvar blev den del jo lidt afsporet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 1 minut siden:

Så længe trådstarter (Varmemester) selv deltager, er der vist ingen der kan brokke sig :)

Nej du har ganske ret.. Det gør ikke noget med lidt sjov og hygge i gaden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
JenniferRomantica skrev, den 12/16/2016 at 18:30:

Jamen herreste gud lille frøken.. Hvad er der da sket med deres øje.? Jamen den herre før dem sprøjtede mig lige direkte i det.. 

Sådan forestiller jeg mig samtalen.. Hahaha..

Hahaha! Præcis den samtale har jeg haft op til flere gange før! 

Jeg kan sgu godt lide at få en ladning i ansigtet, og hvis man bare husker at lukke øjnene er det alligevel sjældent at det decideret kommer ind i øjnene, og når det endelig gør synes jeg altså ikke det gør ondt, føles bare lidt klistret :lol:

Grunden til at jeg brokkede mig over at det kom i håret er ret simpel: jeg vasker mig selvfølgelig imellem gæster, men lige hår, det tager altså ekstra meget tid, med shampoo og hårtørrer og style det igen bagefter, og er jeg forresten den eneste der får det varmt når jeg sådan står og blæser varm luft lige i hovedet i 10 minutter? og så er man helt svedig til den næste....

Der er det altså lidt nemmere/hurtigere at vaske krop og ansigt, og sminken skal som regel rettes alligevel efter deepthroat og gagging med øjne der løber i vand. Men håret... *suk*

Men det var rart at se dig igen @varmemester. Og nej, det kan da godt være at den ikke er større end gennemsnittet, men der skal du lige huske på at JEG jo altså er MINDRE end gennemsnittet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mette Tøsen skrev, for 18 minutter siden:

Hahaha! Præcis den samtale har jeg haft op til flere gange før! 

Jeg kan sgu godt lide at få en ladning i ansigtet, og hvis man bare husker at lukke øjnene er det alligevel sjældent at det decideret kommer ind i øjnene, og når det endelig gør synes jeg altså ikke det gør ondt, føles bare lidt klistret :lol:

Grunden til at jeg brokkede mig over at det kom i håret er ret simpel: jeg vasker mig selvfølgelig imellem gæster, men lige hår, det tager altså ekstra meget tid, med shampoo og hårtørrer og style det igen bagefter, og er jeg forresten den eneste der får det varmt når jeg sådan står og blæser varm luft lige i hovedet i 10 minutter? og så er man helt svedig til den næste....

Der er det altså lidt nemmere/hurtigere at vaske krop og ansigt, og sminken skal som regel rettes alligevel efter deepthroat og gagging med øjne der løber i vand. Men håret... *suk*

Men det var rart at se dig igen @varmemester. Og nej, det kan da godt være at den ikke er større end gennemsnittet, men der skal du lige huske på at JEG jo altså er MINDRE end gennemsnittet ;)

Ja gulvet og ansigtet var du sq ligeglad med. Men håret........der blev du lidt rød i hovedet. :lol:

Tak. Så fik man lige på landsdækkende medie a vide at man bare er standart.  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mette Tøsen
Varmemester skrev, for 54 minutter siden:

Ja gulvet og ansigtet var du sq ligeglad med. Men håret........der blev du lidt rød i hovedet. :lol:

Tak. Så fik man lige på landsdækkende medie a vide at man bare er standart.  :lol:

Totalt standard... Faktisk, hvem var det nu du var? Kan være lidt svært at huske folk der bare er så standard... :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...