Hop til indhold
Guest Sara25

Hvem laver anmeldelserne?

Recommended Posts

Trinetease skrev, den 11/23/2016 at 13:26:

Jeg sortere i sms'er og mails ved at dømme dem som skriver på en umoden måde ude..... Ord som Oki osv tænder jeg helt af på. Beskeder som består af 'hvad koster du' og 'adresse?' bliver også sorteret fra. Mænd som beskriver dem selv som 'store pikke' ryger også i skralderen ;-)

Upsss...

De andre ting er jeg med på, men der kunne godt slippe et "Oki" ud her... anede ikke at det er "umodent". Og jeg er 50+. Man skal formulere sig med omhu, forstås :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
slip skrev, Lige nu:

Upsss...

De andre ting er jeg med på, men der kunne godt slippe et "Oki" ud her... anede ikke at det er "umodent". Og jeg er 50+. Man skal formulere sig med omhu, forstås :)

Ja for at besøge mig skal man.....hahaha ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
Sara25 skrev, den 20/11/2016 at 17:51:

Hej,

 

Jeg tænker lidt, at der under en anmelders profil, burde være en oversigt over personens præferencer seksuelt/personligheds- og udseendesmæssigt, for at læsere bedre kan danne sig et overblik over hans yndlingstype kontra anmeldelser:geek:

Det nytter da ikke at en fyr, jeg ved foretrækker ladyboys og måske sex i den freakish ende anmelder f.eks mig, som er en almindelig pige med kvindelige former- noget almindelige fyre føler sig tiltrukket af, men selvfølgelig ikke ham. Save the money and leave me alone!? Hvornår er anmeldelser lige spot on, og hvornår burde rendez-vous'et slet ikke være opstået?? F.eks vil personen foretrække spinkle mandekroppe med siliconebabser og vil derfor finde mig for stor- og vil anmelde dét.. Er det fair overfor mig, ham selv og læserne? 

 

 

Lige lidt tanker,

:ph34r: Sara 

Nu må i undskylde, men jeg har ikke læst hele tråden men kun spørgsmålet og de første par svar. 

Hvis nu alle annoncer var ærlige og retvisende, så ville man jo ikke behøve at møde op hos en pige der vejede lidt for meget i følge ens smag,  hvis man nu er til magre piger eller omvendt. Eller hvis man vil ha et par kæmpe kasser og hun så ikke har nogen bryster. Hvis hun skriver  at hun er 21 men i virkeligheden er 38. Jeg tror du forstår hvad jeg mener. Så tror jeg også man ville få lidt bedre anmeldelser, for så ved man hvad man går ind til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 23/11/2016 at 11:02:

Et godt råd og en lille tanke....

Sig fra!! Med det samme! 

Jeg elsker mænd og jeg er vild med sex....men ( der er altid et men )... De mænd som har slået et lille skår i mig, er dem hvor jeg netop fra starten har tænkt....'naaah det kan godt blive lidt op ad bakke det her'.

Det er altid dem som viser sig IKKE at have respekt for mig og min krop. Dem der som opføre sig som om at sex er en olympisk gren - hvor det at kunne vride en nok ud af form i sig selv er det frække for dem. 

Der findes intet værre en en gæst som køber en krop og ikke ser mennesket bag. 

Den slags gæster slider på psyken, det er dem man tager skade af og som udhuler ens selvværd. 

Og det tager liiiidt mere end 2 år at få erfaring nok til at kunne sige fra. Jeg bøvler selv med det en gang imellem. Men jeg er blevet bedre....meget bedre. 

Jeg stiger helt af på mænd som behandler mig og min krop som en vare - Jeg behandler aldrig dem som penge.... 

Jeg ved godt at vi alle er forskellige - men respekten skal sq være der....begge veje!

Hej @Trinetease jeg håber da ikke jeg har slået et lille skår i dig smukke, jeg glæde mig som et lille barn hver gang 

Trinetease  jeg synes dine ord ovenover siger en masser , respekt for det . Jeg vil siger 1000 tak for der findes en kvinde som dig, du står meget høj i mine tanker, ønsker dig en glædelig Jul samt et godt nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 11/24/2016 at 14:28:

Ja for at besøge mig skal man.....hahaha ;-) 

Allright, oky-doky!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror altså at Sara25's pointe var at det er virkeligt ufedt at få en sløj anmeldelse af en mand som måske normalt besøger piger på 19 med en a-skål - hvis man selv er hverken 19 eller petite....

Så et par ord i mændenes profiler om seksuelle/kropslige præferencer kunne være en måde at andre kunne se hvad type en mand normalt er til.

jeg tror ærlig talt ikke at det nogensinde ville blive udfyldt - men jeg kender godt selv lidt til problematikken bla pga mine brysters størrelse. Nuii hvor har jeg mødt mange gæster som slet ikke er til bryster i min str, men som alligevel liiiiige skulle opleve dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, den 24/11/2016 at 16:05:

Nu må i undskylde, men jeg har ikke læst hele tråden men kun spørgsmålet og de første par svar. 

Hvis nu alle annoncer var ærlige og retvisende, så ville man jo ikke behøve at møde op hos en pige der vejede lidt for meget i følge ens smag,  hvis man nu er til magre piger eller omvendt. Eller hvis man vil ha et par kæmpe kasser og hun så ikke har nogen bryster. Hvis hun skriver  at hun er 21 men i virkeligheden er 38. Jeg tror du forstår hvad jeg mener. Så tror jeg også man ville få lidt bedre anmeldelser, for så ved man hvad man går ind til. 

Hvis nu ........ ja netop!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Neej ok ok.. Han skrev noget meget værre.. Skal jeg lige indrømme det., 

ok, han skrev at jeg vist havde brug for en at snakke med- kan godt lide at pludre ( som I måske har lagt mærke til) latterlig kommentar, som gjorde mig lidt irriteret. Alderen svarer meget godt, jeg var rigtig sød og at jeg vejede ti kilo mere end det billede jeg havde sat ind. Nerrj... Han skrev fandme at jeg er lidt passiv. Så tænkte jeg jaja- du har lige fortalt mig at du er småkinky, det pludrede vi f.eks om- også at han syntes at det her forum var spændende at lure i, og at jeg altid har frabedt mig 'anmeldelser'. Så det med ladyboys er helt rigtigt.. Og ikke en overdrivelse. Og helt fint med mig- kan godt se det spændende i det og at en gfe- chick som mig måske er lidt en halvtør kiks ved siden af :P

 

Anyways.. Jeg kan godt være små-kinky, hvis man åbner munden og fortæller hvad ens forventninger er inden, men synes også at jeg falder udenfor kategorien ift min annonce. Men i gay-kredse, ja, jeg er den 'passive' :P

 

Jeg sammenligner mig ikke med andre piger og jeg tiltrækker de mennesker jeg tiltrækker.. Jeg ved godt at jeg tilbyder en vare, men realistisk set, så var situationen ikke opstået ellers. Er 800kr nok til at kaste småsvinere efter en person. Det kribler i fingrene for at kaste lidt småsvinere tilbage den anden vej. Der findes dygtige marketingspiger i branchen- og de bruger dygtigt de anmeldelser der er om dem. Men det er bare ikke mig.. 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, 1 time siden:

Neej ok ok.. Han skrev noget meget værre.. Skal jeg lige indrømme det., 

ok, han skrev at jeg vist havde brug for en at snakke med- kan godt lide at pludre ( som I måske har lagt mærke til) latterlig kommentar, som gjorde mig lidt irriteret. Alderen svarer meget godt, jeg var rigtig sød og at jeg vejede ti kilo mere end det billede jeg havde sat ind. Nerrj... Han skrev fandme at jeg er lidt passiv. Så tænkte jeg jaja- du har lige fortalt mig at du er småkinky, det pludrede vi f.eks om- også at han syntes at det her forum var spændende at lure i, og at jeg altid har frabedt mig 'anmeldelser'. Så det med ladyboys er helt rigtigt.. Og ikke en overdrivelse. Og helt fint med mig- kan godt se det spændende i det og at en gfe- chick som mig måske er lidt en halvtør kiks ved siden af :P

 

Anyways.. Jeg kan godt være små-kinky, hvis man åbner munden og fortæller hvad ens forventninger er inden, men synes også at jeg falder udenfor kategorien ift min annonce. Men i gay-kredse, ja, jeg er den 'passive' :P

 

Jeg sammenligner mig ikke med andre piger og jeg tiltrækker de mennesker jeg tiltrækker.. Jeg ved godt at jeg tilbyder en vare, men realistisk set, så var situationen ikke opstået ellers. Er 800kr nok til at kaste småsvinere efter en person. Det kribler i fingrene for at kaste lidt småsvinere tilbage den anden vej. Der findes dygtige marketingspiger i branchen- og de bruger dygtigt de anmeldelser der er om dem. Men det er bare ikke mig.. 

har fulgt tråden fra sidelinien ,og har længe vist at jeg er den gæst sara25 referer til.en anmeldelse af sara har jeg ikke skrevet,men har svaret en anden bruger der spurgte om nogen havde besøgt sara.mener mit svar til denne bruger var sobert og ærligt ,og står stadig ved det.som sara antyder er jeg til ladyboys-men er ogse til kvinder .95 % af mine besøg er hos kvinder -de sidste 5%er til det ekstra krydderi ladyboys .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Jeg står også ved hvad jeg siger- åbn munden hvis du keder dig.

 

lad os tage Bebops udsagn om at det kun er seksuelle ydelser der nævnes. Du sagde at jeg vist havde brug for en at snakke med- det lyder da sølle, at jeg vejer ti kilo mere end billederne, det er udseende og at jeg er passiv. Må ærligt indrømme at jeg huskede dig, da jeg så din profil, og så det med ladyboy, som du sagde var det helt store for dig.  Så heller ikke mindeværdigt for mig. Men så at du havde kommenteret negativt om en anden pige, som netop skriver at hun er buttet i hendes profilnavn.. Mærkeligt.. Der er intet sobert i det i mine øjne. Jeg sagde udtrykkeligt at jeg ikke vil 'anmeldes' og du havde netop ikke fundet noget på mig, da fyre normalt er skide søde og respektere det. Du nævnte at der havde været en efterlysning på mig og det var sådan set den jeg ledte efter, da jeg faldt over dit skriv.  Så når dit ord står alene ift alle de søde fyre- ret kikset. 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Nå, afslutningsvis vil jeg sige at det har været 14 dejlige dage på landet med min syge hund. Der har været mange gengangere, nogle var forbi tre gange, andre to, nogle ville sikkert have kommet igen, hvis jeg var blevet til tirsdag som var planen, nogle har kendt mig næsten lige siden jeg startede, en gav jeg frokost til, da han hjalp med at uploade nye billeder- det måtte jeg vist hellere.. Så ingen pres, kun annoncering gnm annoncelight. Kun to kedelige oplevelser- sweetstone og en fyr, som jeg prøvede tusind stillinger med i 40 min (over tid) - jeg sagde at han måtte være på stoffer eller en lille blå- ret unormalt. 

 

Glæder mig til at komme tilbage, første gang at jeg har været på i så mange dage på en gang.. ! :shock::P Så lang pause herfra. Gider kun at tage afsted, når den seksuelle energi er der :P

 

God weekend derude:)

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 18 timer siden:

lad os tage Bebops udsagn om at det kun er seksuelle ydelser der nævnes.

Ah, jeg skrev vist ikke "seksuelle"? Det er jo det hele, der er en serviceydelse. Som jeg skrev også "væremåde".

Sara25 skrev, for 18 timer siden:

Du sagde at jeg vist havde brug for en at snakke med-

Tag det som anmelderens projektion, når han skriver sådan noget. Han forveksler det personlige med det private: din måde at være på bliver tolket som dit behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt har jeg aldrig brudt mig om ordet "anmeldelse" i denne kontekst...

Istedet for at skrive "anmeldelse af..." kunne vi så ikke skrive "Oplevelse med..." ?

Man kan anmelde et sæt høretelefoner, man kan opleve en GP...

Redigeret af Mickey

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mickey skrev, for 27 minutter siden:

I øvrigt har jeg aldrig brudt mig om ordet "anmeldelse" i denne kontekst...

Istedet for at skrive "anmeldelse af..." kunne vi så ikke skrive "Oplevelse med..." ?

Man kan anmelde et sæt høretelefoner, man kan opleve en GP...

Joh, det kan du da have ret i.

Ganske som når nogen skriver: "Hvem har prøvet YY?". Prøve er noget, man gør med et par nye bukser eller en motor – ikke et menneske.

Det bliver heller ikke meget bedre, når nogen forsøger sig med det engelske "review", for det har som regel noget med bøger at gøre.

Men "oplevelse" er da et godt bud. Så må vi se, om det slår igennem herinde versus det rodfæstede "anmeldelse".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mickey skrev, den 11/26/2016 at 22:17:

Man kan anmelde et sæt høretelefoner, man kan opleve en GP...

Musik (en musiker), mad (en restaurant), massage (en massør), tandbehandling (en tandlæge) ... Hvorfor skulle sex skille sig ud som noget der ikke kan "anmeldes"? Det giver ikke rigtigt mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, for 6 timer siden:

Musik (en musiker), mad (en restaurant), massage (en massør), tandbehandling (en tandlæge) ... Hvorfor skulle sex skille sig ud som noget der ikke kan "anmeldes"? Det giver ikke rigtigt mening. 

Det giver ikke mening i flere lande- tænk, i Sverige og Norge f.eks, er kunder kriminelle. Det er måske lidt overkill med den selvretfærdighedsfølelse i Dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 2 timer siden:

Det giver ikke mening i flere lande- tænk, i Sverige og Norge f.eks, er kunder kriminelle. Det er måske lidt overkill med den selvretfærdighedsfølelse i Dk. 

Her er det vist din kommentar, der ikke giver mening. Kriminalisering af prostitutionskunder har intet med tråden at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, den 28. nov. 2016 at 22:19:

Her er det vist din kommentar, der ikke giver mening. Kriminalisering af prostitutionskunder har intet med tråden at gøre.

Nej, kommentaren giver ikke mening ift dig, men en del andre. Både os piger og jer fyre har det godt her i Dk- forhåbentligt... Men det er ihvertfald min oplevelse. Jeg synes at det er fint at genopfriske det privilegie, det alligevel er, at vi kan mødes på legale vilkår. Synes at der er en del jamrehoveder- 'uh, jeg bruger for mange penge på sex', 'det er ikke 1000 % ægte hed kærestesex'.., :0)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...