Hop til indhold
Guest Sara25

Hvem laver anmeldelserne?

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

På ingen måder ment som en generalisering.. Den med anden etnisk herkomst var mest for at pointerer at der kunne spille noget fejlkommunikation ind.. 

Og ja nemlig.. Derfor er gensidig respekt hammer vigtig.. Jeg giver hvad jeg få.. Føler jeg man træder over mine grænser bliver jeg usamarbejdsdygtig.. 

Jeg tror ikke du er fordømmende eller generalisering i din beskrivelse men jeg tænker bare at nogen måske vil tro det.

Og man bruger ofte disse "fremmed" i en meget uheldig kontekst, at han var et fjols og måske flygtet fra Syrien fra Assad og IS, det er jo tilfældigt. Hvis du mødt en almindelig dansker som var en kæmpe klaphat, ville du nok bare sige en ung mand. men godt du deler det med os andre, så nogen måske lige tænker sig ekstra gang om og dine kollegaer for inspiration hvordan man skal takle disse personer. min filosofi ved ikke om nogen er enige eller du er enige. personer skal takles...

Godt du er så modige og være ærlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den ‎22‎-‎11‎-‎2016 at 07:50:

Hej Jennifer,

 

Jeg kan nemmere som selvstændig sortere fra- allerede, når jeg bliver kontaktet gnm tlf. Livet er for kort til det andet- det er nemt at høre/læse om det er en normal person eller ej og jeg ignorerer som regel dem, som ikke virker sympatiske- det skal siges at jeg ikke altid er ved min tlf, så det behøver ikke at være derfor, at jeg ikke svarer. Hvis folk prøver at tiltvinge sig noget, jeg ikke bryder mig om, så siger jeg fra med det samme- ikke vildt og voldsomt, men mere hallå, det gider jeg ikke. Men ellers har jeg et åbent kropssprog og viser lidt overskud når folk kommer, det hjælper også på folks nervøsitet. Så rummeligheden går faktisk kun dertil- hvis man efter den tillid og varme ikke viser det samme, så er det at jeg kræver lidt samarbejdsvilje haha.. Men jeg har mødt et par ulve i fåreklæder i den her branche, som de fleste andre piger og derfor passer jeg da på mig selv..  Penge er ikke alt for mig og har intet imod at sige nej tak. Møder dog generelt mest folk, som siger 'sig endelig fra og at det skal være en god oplevelse for os begge..' Jeg siger ikke at det er det rigtige for andre end mig, nogle piger synes at det er dybt frækt med en 'dominerende fyr' og det er helt fint, hvis de er afklarede med dét. 

Og mit indspark går på at jeg håber at fyre kunne nosse sig sammen til lidt af den samme klarhed, som de efterlyser i annoncerne- i dem selv ift hvad de opsøger. 

Så er jeg nysgerrig at vide hvilken parameter du bruger når du sortere fra i telefonen?

Hvis jeg ringede til dig, vil du måske studse for min stemme er jeg ved ikke rigtigt gået i overgang meget lys, meget drengede jeg er en mand i midten af 30erne. Jeg kan godt forstår hvis det er en der er arrogant.

Normalhed er en kompliceret sag, nogen kan godt opfører sig normalt, men har en eller anden diagnose hører stemmer hvad ved jeg eller en pumpet med piller, eller har noget biopolar et eller andet, eller hvis intelligentmæssigt er blandt de færreste både den ene og den anden vej. Jeg hører til i denne katagori, uden jeg vil gå i detaljer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg sortere i sms'er og mails ved at dømme dem som skriver på en umoden måde ude..... Ord som Oki osv tænder jeg helt af på. Beskeder som består af 'hvad koster du' og 'adresse?' bliver også sorteret fra. Mænd som beskriver dem selv som 'store pikke' ryger også i skralderen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Jeg sortere i sms'er og mails ved at dømme dem som skriver på en umoden måde ude..... Ord som Oki osv tænder jeg helt af på. Beskeder som består af 'hvad koster du' og 'adresse?' bliver også sorteret fra. Mænd som beskriver dem selv som 'store pikke' ryger også i skralderen ;-)

Oki...hvad så med dem som har en stor pik, det er da lelevant at oplyse inden fremmødet??...har da selv fået det påtalt op til flere gange.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig interessant at høre om pigernes udvælgelses-/fravalgskriterier, men disse kan jo af gode grunde nok kun debatteres generelt, ellers har de jo ingen effekt, hvis man kan læse hvordan man "snyder" sig igennem til et besøg hos en bestem pige, hvor man burde være fravalgt.

Men bortset fra det, kan man sikkert godt regne ud, at nogen ting og adfærd kan være årsag til en afvisning

  • Ringe fra hemmeligt nummer, når der står i annoncen at dette ikke ønskes
  • Sende sms, når der står i annoncen at dette ikke ønskes
  • Ringe udenfor åbningstid
  • Tro man kan lave en aftale på dage, hvor man kan læse sig frem til at pigen ikke er på vagt.
  • Gentagne gange at spørge ind til ydelser pigen ikke tilbyder.
  • Tale eller skrive på en måde, hvor pigen føler at man rent ud sagt ikke regner hende for skid
  • Forsøge at presse pigen på pris eller andet.
  • Sælge sig selv som guds gave for kvinder, eller udvise andre uheldige egenskaber.
  • udvise panik "jeg skal bare have fisse nu"  fordi man pludselig kl lort er kommet i tanke om at man er liderlig, og så er det lige meget hvem pigen er.
  • i samtalen at råbe at man overhovedet ikke har læst annoncen.
  • Være den type der ikke kan træffe beslutninger, når man er nået der til hvor man skal aftale et tidspunkt.
  • Være typen der bare vil kontakte pigen i tide og utide, uden udsigt til at lave en aftale.

osv osv

Umiddelbar vil jeg tro at ovenstående kunne være meget af det elementære som måske gælder generelt.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 48 minutter siden:

Oki...hvad så med dem som har en stor pik, det er da lelevant at oplyse inden fremmødet??...har da selv fået det påtalt op til flere gange.

Ha ha. Er den sidste del egentlig relevant, men mindre at det betydning af vi nu alle skal vide at netop du har en stor pik ? :-D  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Ha ha. Er den sidste del egentlig relevant, men mindre at det betydning af vi nu alle skal vide at netop du har en stor pik ? :-D  

Mor siger man ikke må lyve...næææ men pigerne vil gerne have det oplyst inden mødet det er både lelevant samt en konstatering.

PS: alle her på EG har en stor pik, at min er monster er kun naturens gang.

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, Lige nu:

Mor siger man ikke må lyve...næææ men pigerne vil gerne have det oplyst inden mødet det er både lelevant samt en konstatering.

Jo jo, men i den tråd kunne man vel nøjedes med at skrive, at dem med store pikke sikkert med fordel kunne oplyse dette. Det er bare lidt drillerier. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jo...men det er da ikke særligt spændende at blive afvist fordi man oplyser at man har en stor pik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg forventer også gensidig respekt.. og føler jeg at jeg ikke bliver respekteret så bliver jeg usamarbejdsdygtig eller vælger at gå hvis det er en gæst der har købt længere tid.. Men f.eks ved ydelser som dansk eller fransk hvor tiden er overskuelig der gider jeg sku ikke skulle står og parlamenterer med en eller anden idiot der tydeligvis ikke deler de samme værdier eller noget som helst andet som jeg ligger inde med.. 

Af samme grund annoncerer jeg med mindst et kvarter inkl alle blide former. 

Nogle fyre prøver grænser af og ser hvor langt man vil gå- og de hører dig, når du siger fra roligt men bestemt hehe.. Det er ikke pengene værd simpelthen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Min pointe er: Alle de gange ( og det bliver alligevel til en del gennem årene ) hvor man roder rundt med en Fyr som prøver at overskride ens grænser/få mere for mindre osv.... De slider på psyken. Og jeg er selv ikke altid særligt god til at sige stop - men jeg ved at de mænd er usunde for en som pige i det lange løb. 

Og dybest set lærer de jo ikke en Fis - for de går fra en og syntes at man er det mest genstridige kvindemennske på jorden og at deres lyst og pik er Gud! 

Men hvis man sagde Stop hver gang, så ville man have sin selvrespekt og på den lange bane også mændenes....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 4 timer siden:

Jo...men det er da ikke særligt spændende at blive afvist fordi man oplyser at man har en stor pik 

 

Jamen herregud da! Du skal da have en tudekiks!   :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 4 timer siden:

Jo...men det er da ikke særligt spændende at blive afvist fordi man oplyser at man har en stor pik 

Det kan være, at du kan få opereret den mindre :D. Lægerne kan jo så meget i dag. Og så kan det være, at "tingene" glider lettere :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, den 21/11/2016 at 07:26:

Enig i det.

 

Jeg bruger også anmeldelserne, men dog med et filter:

  • hvis pigen har udelukkende fået negativ omtale af flere forskellige og heriblandt brugere jeg kender, så går jeg udenom
  • hvis pigen er anmeldt både og, så kunne jeg godt finde på at tage chancen, idet jeg mener jeg ligger  i den bedre ende af GP kunde, og det er med til at jeg kan skabe en god stemning og få noget ud af det. Det skal dog siges, at jeg i dette tilfælde virkelig skal tænde på pigen
  • hvis pigen er udelukkende rost og jeg tænder på hende, så er det bare om at komme afsted.

Jeg har dog besøgt en enkelt pige langt fra hvor jeg bor og uden en eneste anmeldelse, men hendes annonce var bare så godt skrevet + virkelige gode billeder. Oveni det var hun super sød at skrive med. Det gjorde, at jeg bare skulle møde hende. Det endte mega godt :D Så piger, overvej hvordan I skriver jeres annoncer. For mig er en god annonce,

  • hvor man tydeligt kan læse hvad pigen tilbyder.
  • hvor man kan læse hvad hun kan li, og ikke bare stiller en krop til rådighed.
  • hvor man kan læse hvad hun ikke bryder sig om.
  • med gode billeder der udskiller sig og tydeligt viser forskellige kropstræk (generel kropsbygning, bryst, ben, røv). Det er en turnoff for mig med de der standard danske retoucherede billeder hvor pigen kigger op i loftet i forskellige stillinger eller de udenlandske der er i sengen i forskellige stillinger :D 

Til sidst vil jeg også sige, at jeg altid er opmærksom på om en anmeldelse er en hævnaktion mod pigen. Jeg har af flere piger fået fortalt, at kunder der prøver at platte sig til flere tjenester ofte truer med at skrive en negativ anmeldelse, hvis de ikke får hvad de beder om. Her kommer min tvivl altid pigen til gode.

Så det store spørgsmål om mine præferencer er ens? Nej, jeg går efter mavefornemmelsen for en god fælles oplevelse, hvor pigen er sød, glad, aktivt deltagende og kan li sex.

Undskyld det lidt lange skriv, men det voksede bare :-o

Kære Playful:)

- du forstår at tænke dig om!!!  - et rigtig godt skriv fra dig :)

Særligt vil jeg fremhæve dette :

  • hvor man kan læse hvad hun kan li, og ikke bare stiller en krop til rådighed.
  • hvor man kan læse hvad hun ikke bryder sig om.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Borende X skrev, for 57 minutter siden:

Det kan være, at du kan få opereret den mindre :D. Lægerne kan jo så meget i dag. Og så kan det være, at "tingene" glider lettere :P

Hehehe...å ja den kære jantelov

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, den 11/20/2016 at 23:20:

Du anmelder et andet menneske baseret på en seksuel ydelse du har købt

Nå, mener du ikke man anmelder en ydelse, baseret på et menneske man har købt? (Hint: Det er ydelsen, der bliver anmeldt og ydelsen, der bliver købt - din sammenblanding svarer 1:1 til når prostitutionsmodstandere taler om at kunden køber et andet menneske eller et andet menneskes krop).

Sara25 skrev, den 11/20/2016 at 23:25:

Jeg er ikke ude på at skide højt og flot på noget- gider heller ikke kysse røv.

O.k. - jeg er heller ikke til scat, men rimming kan være fedt, hvis hende der udfører det er afklaret med det. Ærgerligt nok.

Til den seriøse side: Ja, man skal efter min mening som anmelder netop respektere, at det er ydelsen og ikke mennesket, man anmelder. Medmindre det er et menneske der kun var ude på at tage røveren på én - og selv i mange af de tilfælde er det godt at fokusere på handlingerne og ikke på hvad det er for et menneske, for det ved man ikke alligevel.

For at forstå anmeldelsen og bruge den er som regel nødvendigt at kende anmelderen eller mange anmeldelser. Så kan man enten bemærke, hvad den enkelte lægger vægt på på tværs af anmeldelser, eller man kan på tværs af anmeldere bemærke nogle træk ved hvad der bliver fremhævet, som indikerer præferencer der matcher eller ikke matcher ens egne. På den måde har jeg ikke svært ved at abstrahere fra den enkeltes subjektivitet i mange tilfælde. Men nogle anmeldelser er helt ubrugelige, nemlig dem hvor anmelderen hverken beskriver hvad der skete eller hvad hans præferencer er. Det er bare støj, som man kun kan håbe på at bruge til noget, hvis man har erfaringer med mange af de samme sexsælgere som anmelderen, hvilket nok forekommer ret sjældent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, for 23 minutter siden:

Nå, mener du ikke man anmelder en ydelse, baseret på et menneske man har købt? (Hint: Det er ydelsen, der bliver anmeldt og ydelsen, der bliver købt - din sammenblanding svarer 1:1 til når prostitutionsmodstandere taler om at kunden køber et andet menneske eller et andet menneskes krop).

O.k. - jeg er heller ikke til scat, men rimming kan være fedt, hvis hende der udfører det er afklaret med det. Ærgerligt nok.

Til den seriøse side: Ja, man skal efter min mening som anmelder netop respektere, at det er ydelsen og ikke mennesket, man anmelder. Medmindre det er et menneske der kun var ude på at tage røveren på én - og selv i mange af de tilfælde er det godt at fokusere på handlingerne og ikke på hvad det er for et menneske, for det ved man ikke alligevel.

For at forstå anmeldelsen og bruge den er som regel nødvendigt at kende anmelderen eller mange anmeldelser. Så kan man enten bemærke, hvad den enkelte lægger vægt på på tværs af anmeldelser, eller man kan på tværs af anmeldere bemærke nogle træk ved hvad der bliver fremhævet, som indikerer præferencer der matcher eller ikke matcher ens egne. På den måde har jeg ikke svært ved at abstrahere fra den enkeltes subjektivitet i mange tilfælde. Men nogle anmeldelser er helt ubrugelige, nemlig dem hvor anmelderen hverken beskriver hvad der skete eller hvad hans præferencer er. Det er bare støj, som man kun kan håbe på at bruge til noget, hvis man har erfaringer med mange af de samme sexsælgere som anmelderen, hvilket nok forekommer ret sjældent.

Nej, det er også mennesker der bliver anmeldt baseret på en seksuel ydelse. Det er ikke som i en almindelig massagebranche, hvor man måske går nærmere ind på teknik osv.. Det er også meget udseende og væremåde, der anmeldes. Og sådan kan det netop føles for den anmeldte.. :shock:  netop derfor at jeg pointerer at kemien ikke altid er der. Fyre efterlyser netop sex, som ikke er 'professionel'. Det vil sige at de kræver mere end teknik. 

Men ja, jeg synes ikke at det er fyldestgørende, hvis en fyr, som sad og sagde til mig at han tænder på ladyboys så går ind og kommenterer på mig- som er udenfor hans normale præference- uden at nævne det i hans udtalelse. 

Det er fornuftigt at analysere sig frem til om en anmeldelse kan bruges ift en selv, men hvis ting bliver slynget ud og mange læser det- så kan man hurtigt få jaget nogle folk væk, da det måske sidder i baghovedet. Jeg har nu måske 80 % gengangere, så det er ikke katastrofalt.

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 52 minutter siden:

 Det er også meget udseende og væremåde, der anmeldes.

Ja, lige den med udseende er svær at skille fra personen - enig. Jeg prøver selv at nøjes med at være beskrivende for sammenhængen mellem eventuelle billeder og det jeg oplevede og ellers gøre klart, hvordan det virkede for mig (udseendet). Væremåde, derimod - det er en del af ydelsen. Bare kig på trustpilot, der bliver kundeservice-oplevelser også behandlet.

Sara25 skrev, for 52 minutter siden:

Og sådan kan det netop føles for den anmeldte.. :shock:  netop derfor at jeg pointerer at kemien ikke altid er der. Fyre efterlyser netop sex, som ikke er 'professionel'. Det vil sige at de kræver mere end teknik. 

To ting: Hvordan det virker på sexsælgeren, det er jeg med på. Det er naturligt at tage den slags personligt, især når det omhandler noget intimt og for udseendets vedkommende noget der næsten ikke kan skilles fra personen. Modeller og skuespillere har lidt samme problem med udseende, men det er altså et branchevilkår. Jeg går dog af samme grund ind for respektfuldhed i udpræget grad på det punkt. Tip: nogle professionelle i andre brancher sminker sig en maske på, når de arbejder. Det hjælper med at holde det private og det professionelle adskilt. Det er selvfølgelig bare sværere med hele kroppen.

Hvad "fyre" efterlyser i købesex er i øvrigt ret forskelligt! Prøv at læse nogle anmeldelser. Det er netop kun nogle, der vil have en der ikke er "professionel" (se også tidligere debatter om, hvad det ord betyder - kunder er ikke enige om det).

Sara25 skrev, for 52 minutter siden:

Det er fornuftigt at analysere sig frem til om en anmeldelse kan bruges ift en selv, men hvis ting bliver slynget ud og mange læser det- så kan man hurtigt få jaget nogle folk væk, da det måske sidder i baghovedet. Jeg har nu måske 80 % gengangere, så det er ikke katastrofalt.

Du kan også se sådan på det, at hvis en potentiel kunde lader sig skræmme af en idiotisk kommentar uden at analysere relevansen, så slipper du for en hel del idioter.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Ja, om man er serviceminded eller ej, det gælder vist alle steder- det jeg mener er om man giver sig hen og om det føles autentisk (altså ikke ren sex-ydelse, der anmeldes) det er vel som regel et helhedsindtryk, der anmeldes? Det kan man så også sige om alle brancher men igen- hvor mange dele kan et menneske koges ned til? :)  der synes jeg at det lyder til at din anmeldelsesstrategi lyder helt ok. Men igen alligevel lidt underligt.. Hvordan koger man oplevelsen op ift et realistisk opstillet billede af situationen, når sex kræver to parter. En fyr må gøre op med sig selv og pigen hvad han forventer og om det kan indfries- gerne før besøget helst, men det koster heller ikke noget at spørge pænt, når man er ankommet (ligesom man som pige gerne gør sig klart hvad man har lyst til at tilbyde og om man er villig til at gå på kompromis- og på hvilke bekostninger i hendes annonce) Vær ærlig istedetfor at fyre noget negativt af bagefter. Jeg har selv lavet negative anmeldelser, men det er først efter en dialog med f.eks en butik, og hvis de ikke gik på kompromis og jeg følte mig røvrendt, så har jeg anmeldt negativt. 

 

Bebop skrev, for 1 time siden:

Du kan også se sådan på det, at hvis en potentiel kunde lader sig skræmme af en idiotisk kommentar uden at analysere relevansen, så slipper du for en hel del idioter.

Det er selvfølgelig rigtigt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 6 minutter siden:

Ja, om man er serviceminded eller ej, det gælder vist alle steder- det jeg mener er om man giver sig hen og om det føles autentisk (altså ikke ren sex-ydelse, der anmeldes) det er vel som regel et helhedsindtryk, der anmeldes? Det kan man så også sige om alle brancher men igen- hvor mange dele kan et menneske koges ned til? :)  der synes jeg at det lyder til at din anmeldelsesstrategi lyder helt ok. Men igen alligevel lidt underligt.. Hvordan koger man oplevelsen op ift et realistisk opstillet billede af situationen, når sex kræver to parter. En fyr må gøre op med sig selv og pigen hvad han forventer og om det kan indfries- gerne før besøget helst, men det koster heller ikke noget at spørge pænt, når man er ankommet (ligesom man som pige gerne gør sig klart hvad man har lyst til at tilbyde og om man er villig til at gå på kompromis- og på hvilke bekostninger i hendes annonce) Vær ærlig istedetfor at fyre noget negativt af bagefter. Jeg har selv lavet negative anmeldelser, men det er først efter en dialog med f.eks en butik, og hvis de ikke gik på kompromis og jeg følte mig røvrendt, så har jeg anmeldt negativt. 

 

Det er selvfølgelig rigtigt.. 

Hej du

Jeg syntes det med at anmelde sex er virkelig weird, jeg acceptere dog fuldt ud at andre har de lyster, piger så vel som kunder.
Anyway, det er alm. kendt blandt mine gæster, at jeg ikke ønsker at blive anmeldt og det er de rigtigt søde at overholde :)

Så, i stedet for at bruge en masse energi på at diskutere det her, kan du måske bare bede dine gæster om, ikke at anmelde dig? :) Det skal de nok respektere.

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Claire skrev, for 7 timer siden:

Hej du

Jeg syntes det med at anmelde sex er virkelig weird, jeg acceptere dog fuldt ud at andre har de lyster, piger så vel som kunder.
Anyway, det er alm. kendt blandt mine gæster, at jeg ikke ønsker at blive anmeldt og det er de rigtigt søde at overholde :)

Så, i stedet for at bruge en masse energi på at diskutere det her, kan du måske bare bede dine gæster om, ikke at anmelde dig? :) Det skal de nok respektere.

 

Det skrev jeg på første side at jeg har frabedt mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25
Bebop skrev, for 14 timer siden:

svarer 1:1 til når prostitutionsmodstandere taler om at kunden køber et andet menneske eller et andet menneskes kro

Hm.. Er det ikke positivt for branchen at vi kan finde ud af at debattere grænserne? Folk udenfor branchen tager jo de grelle anmeldelser og kan sidde og forarges og græmme sig over 'os'.

Ift mit forslag med præferencer, så er der inde på Scor, f.eks, mange kategorier, da folks sexliv netop er folks egen sag. At man ikke kan forstå det, det er folks eget problem. ( altså henvendt til prostitutionsmodstandere) jeg forstår f.eks ikke hvorfor nogle kun holder sig til een person, når man nu kan lege frit, som man har lyst. Det virker til at mange prostitutionsmodstandere tror at man skal ligge dydig med hænderne over dynen og være en sød pige, istedetfor at tage ejerskab over sin egen seksualitet. Faktisk er det et slag ned for kvinder at give mænd den magt de, prostitutionsmodstanderne, giver dem. For mig er en aftale på lige vilkår. Det er selvfølgelig synd, hvis piger er startet for tidligt og ikke ved op og ned, men sådan er det ikke for alle i branchen- nogle folk ved godt hvorfor de har det sexliv de har og hvis det er på afklarede vilkår, så rager det da ikke andre. 

Jeg synes at branchen har gjort mig til et stærkere menneske og det der med at sidde i rundkreds og tude over de mindste ting efter at man har forladt branchen er lidt ynkeligt. Men måske har jeg bare været heldig og forstået at passe på mig selv? 

Redigeret af Sara25

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor svært kan det være.

Når jeg ønsker at besøge en klinik, ringer jeg til klinikken og får en aftale med pigen,som annoncer med de ønsker jeg  har.

Når jeg besøger pigen og hun har min sympati og kemien skulle være iorden. Spørger jeg hun har det samme og jeg får mine

ønsker opfyldt så er det hele iorde.. Mine ønsker er ikke usædvanlige.

Ingen problemer piger,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...