Hop til indhold
Guest stump

Hvilken type annoncefotos tænder vi på?

Recommended Posts

Guest stump

Hejsa. I disse minutter er der en annonce på forsiden af EG, som på mig virker totalt modsat.

Det altdominerende foto er simpelhen en røv med lår og fisse der stritter op i luften. Ingen antydninger, ingen mulighed, for mig, for fortolkning.

Og den annonce er langt fra den eneste, hvor det medsendte foto er alt for konkret. Pik i mund, uden noget som helt plads til fantasien osv. :-(

Så spørgsmålet er oplagt: Hvilke typer fotos til sex til salg fotos tænder du på?

Mig selv, sagde sexhunden :-D Jeg synes at der skal være en antydning af hvad jeg vil kunne opleve, hvis jeg investerer tid og penge i den aktuelle sexsælger.

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert at billeder kan blive så direkte eller vulgære at de virker modsat på mig.

Jeg vil heller ikke ha en røv smækket op i ansigtet ( på billeder, i virkeligheden er det en anden sag ), billeder med andre mænds pikke i aktion er heller ikke noget der tiltrækker mig....eller sperm oversprøjtede pige kroppe :(

Men det kan også bilve for proff og stylet, så tror jeg ikke på det :P

Selfies er gode og så er jeg personligt glad for strand / bikini billeder.

Naturligvis er ægte billeder fra steder jeg i forvejen kender det allerbedste, men holder man sig til det man kender oplever man jo aldrig noget nyt :)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selfies og gerne fra interessante og anderledes vinkler. De har ofte et præg af, at det er en 'ægte' person.

De retoucherede billeder fra mange prof. klinikker er turn-off - eller i hvert fald nogle hvor jeg automatisk tænker, her bliver jeg snydt, sådan ser ingen ud.

Det naturlige er klart mest tiltrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De må gerne overlade lidt til fantasien. Gerne lingeri eller selfies. 

Det er bestemt mange billeder derud der er alt vulgære og det ødelægger det hele for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
T.Hansen47 skrev, for 43 minutter siden:

Det er helt sikkert at billeder kan blive så direkte eller vulgære at de virker modsat på mig.

Jeg vil heller ikke ha en røv smækket op i ansigtet ( på billeder, i virkeligheden er det en anden sag ), billeder med andre mænds pikke i aktion er heller ikke noget der tiltrækker mig....eller sperm oversprøjtede pige kroppe :(

Men det kan også bilve for proff og stylet, så tror jeg ikke på det :P

Selfies er gode og så er jeg personligt glad for strand / bikini billeder.

Naturligvis er ægte billeder fra steder jeg i forvejen kender det allerbedste, men holder man sig til det man kender oplever man jo aldrig noget nyt :)

 

Jeg er enig i det meste her over. Min trådstart fik mig tænke på, hvilke sexsalsfotos jeg kan huske positivt. Og er vel nok selv overrasket over, hvilke fotos jeg bedst kan huske.

Det første er en thaikvinde. Jeg mener at hendes øjne var skjult med en bjælke, men man kunne se en stor del af hendes ansigt, og ellers havde hun en naturligt nedringet bluse på, som antydede hendes sikkert flotte og for mig attraktive bryster.

Det andet er også en thaikvinde. Hun er i shorts og bluse. Hun står med lettere spredte ben, har begge hænder på den væg, som hun foroverlænende støtter sig til. Det billede flyttede sig omgående ned under min navle.

Som da jeg i går så to yngre veninder, der stod og ventede for at komme over gaden i en fodgængerovergang. De to sidstnævnte var overhovedet ikke klædt provokerende sex´et, men deres lange ben, deres numser, og lange hår, åh nej altså.

 

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skulle du så lige sige Thai :(

Jeg har lige haft en virkelig ringe oplevelse på en Thai klinik, sådan et sted sætter jeg aldrig mine fødder igen, uanset de godt kan have pæne billeder :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
T.Hansen47 skrev, for 4 minutter siden:

Nu skulle du så lige sige Thai :(

Jeg har lige haft en virkelig ringe oplevelse på en Thai klinik, sådan et sted sætter jeg aldrig mine fødder igen, uanset de godt kan have pæne billeder :(

 

Nu er der jo ingen grund til at afspore tråden, men det er da et spændende emne til en anden god tråd. :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke så interesseret i billederne, for der er alt for megen fup her.

Derimod er dét, der virker bedst på mig, en rigtig god, humoristisk eller underfundig tekst, hvor pigen viser, at hun har mere end snesjap imellem ørerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

sensuelle billeder, der viser den gode stemning, 
gerne hvis der er lidt til fantasien

Har man været i gang lidt tid, også nogle "proff" billeder, 

dårlige uskarpe billeder, billeder censureret med at App,

sender ikke til mig et kvalitet signalet.

 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, Lige nu:

Svaret på dit spørgsmål Stump er her!! DIXI

:x det er sødt.

Jeg har nu mange totalt afklædt billeder, som jeg bruger i annoncer, dem er jeg meget glad for. Jeg er personligt ikke så vild med "perverse" billeder; sperm, spredte ben etc. Men syntes godt man kan være helt nøgen uden at det virker sådan.. "In your face" agtigt?! :P 

 

Prof billeder kan være meget pæne, men Ift at vurdere om det er en pige man vil besøge, syntes jeg de er totalt lige gyldige, de er alle photoshoppet til at ligne den samme plastic dukke (inkl. Dem jeg også selv har desværre)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vanderbilt

Et eksempel på, hvordan det efter min mening kan gøres. Ikke noget fotoshop, ikke noget vulgært, men bare et foto, der viser pigens flotte krop, men som samtidig holder hendes anonymitet intakt og diskret med dagens avis gør fotoets ægthed tydelig. (Fotoet er af Gabriella (i øvrigt en dejlig pige), som selv tidligere har postet det her på siden, så jeg håber det er ok at bruge det som eksempel...) :)

5c6b62472e5bb3f801b2781b5a4f27088baa0769.jpg

Redigeret af Vanderbilt
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

yep...billeder der er vulgære er et absolut "no go" men hvor der er overladt til fantasien, samt en tekst der ligger op til at beside noget rygrad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selfies er jo gået hen og blevet en trend - næsten en style. Og alle de der smartphoneskameraer har indbygget - ikke Photoshop - men andre billedmanipulerende apps. Og alle tager billederne i ekstrem vidvinkel... så hvor det naturlige er i det går mig helt forbi? Alle de østpigeselfies foran spejlet med spidsede botoxlæber og røve man næsten aldrig har set i virkeligheden - er for mig totalt og aldeles syntetiskt.

Billedet på Gabriela her oven er mørkt og kedeligt - nærmest sort-hvidt med lidt farve i. Det siger mig ikke noget som helst mere end at hun ejer stiletter og har mærkeligt farvet hår.

Hvis man tror at man møder ægte og glade amatørpiger fordi de bruger amatørprægede billeder - ja så er det vel lige så meget snyderi som at bruge photoshoppede plasticdukke-billeder?

Personligt kan jeg godt lide billeder i høj opløsning - ikke mindst nu når annoncesiderne har mulighed for at vise dem. Og gerne med nogenlunde god belysning. Fotostudio-billeder bliver dog kedeligt og uinteressant. Gode billeder i god belysning der understreger pigens bedste sider er for mig det mest attraktive, især hvis hun smiler. Elsker piger med dejlige smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 47 minutter siden:

Svaret på dit spørgsmål Stump er her!! DIXI

Ja her er der tale om virkeligt gode og kreative selfies. Kan især godt lide, at man lige kan se den røde mund.

Hvis jeg iøvrigt tændte på den kvindetype er det den slags billeder, der kunne få mig til telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
Ida sunshine skrev, for 44 minutter siden:

:x det er sødt.

Jeg har nu mange totalt afklædt billeder, som jeg bruger i annoncer, dem er jeg meget glad for. Jeg er personligt ikke så vild med "perverse" billeder; sperm, spredte ben etc. Men syntes godt man kan være helt nøgen uden at det virker sådan.. "In your face" agtigt?! :P 

 

Prof billeder kan være meget pæne, men Ift at vurdere om det er en pige man vil besøge, syntes jeg de er totalt lige gyldige, de er alle photoshoppet til at ligne den samme plastic dukke (inkl. Dem jeg også selv har desværre)

 

Hej Ida. Er det din egen fornemmelse, at dit awatar billede "sælger".

Mig siger det intet. Jeg vil ikke sige at det er direkte deaktiverende, det virker bare ikke til fordel for din økonomi.

Hvad siger i andre?

Og specielt til de som har oplevet Id i virkeligheden, "sælger" det foto Ida på en retfærdig måde, eller kunne den opgave løses på anden `måde med et bedre resultat?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel, for meg er det veldig viktig at røv, mage og bryster er tilpasset min smak (jo større jo bedre...), jeg liker dermed ikke at for mye overlates til fantasien. Enig i at selfies er turn on, for proffe bileder framstår fort som fake. Siden jeg også er fan av å gi sorte kyss liker jeg også å se hvordan hullet der bak ser ut, så en røv opp i ansiktet er definitivt et pluss.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 13 minutter siden:

Hej Ida. Er det din egen fornemmelse, at dit awatar billede "sælger".

Mig siger det intet. Jeg vil ikke sige at det er direkte deaktiverende, det virker bare ikke til fordel for din økonomi.

Hvad siger i andre?

Og specielt til de som har oplevet Id i virkeligheden, "sælger" det foto Ida på en retfærdig måde, eller kunne den opgave løses på anden `måde med et bedre resultat?

Altså det har vundet en afstemning jeg lavede herinde blandt hvilke fotos jeg skulle bruge, så det tror jeg. Men man kan ikke please alle, så i sidste en bruger jeg billeder jeg selv syntes er pæne, det det vanderbilt viser siger mig feks intet, sådan et ville jeg aldrig bruge :) 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover
stump skrev, for 26 minutter siden:

Hej Ida. Er det din egen fornemmelse, at dit awatar billede "sælger".

Mig siger det intet. Jeg vil ikke sige at det er direkte deaktiverende, det virker bare ikke til fordel for din økonomi.

Hvad siger i andre?

Og specielt til de som har oplevet Id i virkeligheden, "sælger" det foto Ida på en retfærdig måde, eller kunne den opgave løses på anden `måde med et bedre resultat?

Idas avatar billeder er da utroligt erotisk inspirendende...for mig i hvert fald

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derudover, er det faktisk også vigtigt for mig, at mine billedet sælger til folk, som er "min type" og hvor jeg oprigtigt er "deres type", jeg kigger tit på alle de forskellige billede tråde på hyggesnakken, og hvis der er en mand der gentagende gange poster billeder, der er virkelig langt fra min smag, tænker jeg "godt han ikke besøger mig" :)

jeg tror det er vigtigt at man forsøger at..sælge, til folk der falder inden for ens egen smag, også stilmæssigt, frem for at sælge til "så mange som muligt", så undgår man tit at "skuffe".. 

 

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ida sunshine skrev, for 10 minutter siden:

Derudover, er det faktisk også vigtigt for mig, at mine billedet sælger til folk, som er "min type" og hvor jeg oprigtigt er "deres type", jeg kigger tit på alle de forskellige billede tråde på hyggesnakken, og hvis der er en mand der gentagende gange poster billeder, der er virkelig langt fra min smag, tænker jeg "godt han ikke besøger mig" :)

jeg tror det er vigtigt at man forsøger at..sælge, til folk der falder inden for ens egen smag, også stilmæssigt, frem for at sælge til "så mange som muligt", så undgår man tit at "skuffe".. 

 

Kære Ida,

nu, hvor du jo indtil flere gange har udtrykt din uforbeholdne mening om mine skriverier, vil jeg ydmygt gøre gengæld. :)

Du er tilsyneladende ualmindeligt lækker, og din røv på avataren tiltaler ligeledes mit slikke-gen, bare en skam, at du åbenbart også bruger den til at tænke med. :D

Når du ligesom vi andre rider dine kæpheste (i stedet for mit lem), så fremstår du i mine øjne som utrolig smalsporet i dine ellers velformulerede skriv, som desværre bærer præg af, at du hænger fast i godhed for andres penge segmentet og betragter folk med divergerende opfattelse af tingenes tilstand som undermennesker.

Ikke at jeg tror, at det ville være til hindring for, at vi ville få en god oplevelse med hinanden, hvis det kom dertil, tit viser folk sig jo at være noget anderledes IRL end på et forum, hvor eneste mulighed for at indikere kropssprog og anden attitude er at sætte smileys.

Skulle du dukke op i den kristne ende af landet, skulle jeg i hvert fald gerne gøre forsøget, gerne startet med et besøg på en high class restaurant og afsluttet med det, tyskerne kalder Champagne Frühstück næste morgen. :)

God søndag til dig og andre herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stump skrev, for 3 timer siden:

Hejsa. I disse minutter er der en annonce på forsiden af EG, som på mig virker totalt modsat.

Det altdominerende foto er simpelhen en røv med lår og fisse der stritter op i luften. Ingen antydninger, ingen mulighed, for mig, for fortolkning.

Og den annonce er langt fra den eneste, hvor det medsendte foto er alt for konkret. Pik i mund, uden noget som helt plads til fantasien osv. :-(

Så spørgsmålet er oplagt: Hvilke typer fotos til sex til salg fotos tænder du på?

Mig selv, sagde sexhunden :-D Jeg synes at der skal være en antydning af hvad jeg vil kunne opleve, hvis jeg investerer tid og penge i den aktuelle sexsælger.

God søndag.

Godt brølt:-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...